sobota 30. července 2011

Clinique 3 kroky

Ahoj,
dneska jsem si pro vás připravila menší post o péči od Clinique. Podle mě se jedná snad o jejich nejprovařenější produkty, které se nazývají 3 kroky. Obecně se moc nesetkávám na blozích s Clinique produkty. Vlastně se ani není čemu divit, vzhledem k ceně na českém trhu. Hádáte správně i toto je pozůstatek mé new yorské dovolené, jelikož jak určitě víte Clinique stojí za mořem asi jako Nivea u nás v drogerii.




Tato řada kosmetiky v sobě zahrnuje čištění, exfoliaci a hydrataci.

1.KROK - ČIŠTĚNÍ


Čistit pleť můžete dvěma způsoby. Buď pomocí Liquid Facial Soap nebo Facial Soap. Mě více vyhovuje používat první variantu, tedy tekuté mýdlo v pumpičce. Pleť se tímto mýdlem hezky vyčistí a osvěží. Zkoušela jsem i variantu tuhého mýdla, ale strašně mi vysušovalo pleť a celkově ta manipulace s ním mi nevyhovovala. Tuhých mýdel je více na výběr podle typu vaší pleti.





2. KROK: EXFOLIACE


Pro odstranění nečistot, přebytečného mazu a odumřelých buněk se používají čistící vody Clarifying lotion clarifiante s přírodními kyselinami. Vody jsou celkem 4 a jejich čísla určují pro jaký typ pleti se hodí (citlivá, suchá, smíšená, mastná). Já mám číslo 3, který je určený pro smíšenou až mastnou pleť. Na prodejnách Clinique mám moc ráda, že prodavačky (konzultantky) se vám vždy věnují a určí i váš typ pleti a poradí vám vhodnou péči. Můžu vám říct, že když jsem vstoupila do Macy´s (největší obchoďák na světě) byla jsem fascinována jak u Clinique stánku pobíhá asi 20 prodavačů a jak pečlivě se zákazníkům věnují. Paní si mě hned posadila na židli, odlíčila mě, ošetřila mi pleť, nalíčila mě a šup už jsem měla plnou tašku věcí :) Musím uznat, že to bylo velmi příjemné a člověk na to není v našich končinách moc zvyklý. Ale zpátky k samotné čistící vodě. Trochu jsem se zděsila, když jsem pak přišla z nákupů domů a jala se vodu otestovat. Trochu mě zarazil nakyslý zápach linoucí se z lahvičky. A pak mi to docvaklo, to tak zavání ty ovocné kyseliny. Takže doporučuji moc nečuchat k obsahu lahvičky a rovnou aplikovat. Podle doporučení paní konzultantky jsem se poctivě natírala ráno i večer a čistila jak o život. Jaké nemilé překvapení bylo, když se mi pleť zhoršila! Tohle jsem nečekala a hned jak jsem přiletěla zpátky do Čech, naklusala jsem do prvního Clinique obchodu a šla se zeptat, co se to děje a jestli je to normální. Jaká úleva byla, když mi paní z obchodu řekla, že to je naprosto v pořádku, že to na povrch pleti začínají vylézat nečistoty z pleti, proto se trochu zhoršila, ale tak to má být a do dvou týdnů to bude v pořádku. A naštěstí bylo. Musím říct, že s odstupem času jsem moc spokojená. Jediné teda co flákám je čistění 2x denně. Nějak jsem líná a ráno prostě pospíchám a nemám čas trávit čistěním několik minut. Takže výsledek by mohl být asi ještě lepší, kdybych nebyla flink :)


3. KROK: HYDRATACE


Posledním krokem je hydratace pleti. Tu získáte po použití hydratační emulze Dramatically Different Moisturizing Lotion (DDML). Opět ve dvou verzích - krémová je určená pro suchou a suchou smíšenou pleť a gelová je pro smíšenou a mastnou. Od této emulze nečekejte nic víc než hydrataci. Je vhodné používat k ní ještě nějaký pečující krém nebo sérum. Emulze dodá pleti vláhu a správné PH. Je to doplňující krok k těm předchozím. Určitě je zbytečné jí používat jen tak samotnou bez zbytku přípravků.
A divačky Sex and the city jí mohou znát z koupelny Carrie :)


Po těchto třech krocích je vaše pleť správně vyčištěná a hydratovaná a tím pádem připravená k další péči. Jak mi bylo doporučeno nemá cenu používat jednotlivé produkty bez těch ostatních, jelikož se pak nedosáhne požadovaného výsledku. Nicméně za mě říkám, pokud byste si chtěly pořídit na zkoušku alespoň jeden produkt, doporučuji tekuté mýdlo na čistění pleti. Na tom se podle mě nedá nic zkazit. Jinak lze sehnat výhodně balíčky 3kroků při různých akcích v parfumeriích nebo přímo v prodejnách Clinique. Cena je sice stále poměrně vysoká, ale pokud cestujete nebo máte možnost nakupovat v zahraničí, určitě doporučuji tuto cestu. Případně zkoušet Aukro nebo Ebay. A také v duty free shopech bývají za dobré ceny a to i v rámci Evropy. A můj poznatek je takový, že na vídeňském letišti jsem sehnala některé produkty Clinique, které ani v Americe neměli :)

Máte zkušenost s Clinique produkty? Používáte také tyto tři kroky při čištění vaší pleti? Snad jsem vás dneska neunudila k smrti a k něčemu vám moje postřehy budou :)

7 komentářů:

  1. pouzivam od nich stiny a make up a jsem spokojena:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. mas pravdu co sa tyka toho, ze Clinique nie je na blogoch extremne spominana, ale mam pocit ze kazda z nas kozmetickych maniacok ma s nou nejake skusenosti. a v zahranici ani nehovorim :)
    ja som nejake tri roky pouzivala len Clinique kozmetiku, od cistenia, hydratacie, ocne kremy, masky az po makeup, vcetne spiraly. potom som zacala objavovat ine znacky a mala chut skusat nove veci a za taky rok a pol sa mi plet ale velmi zhorsila, specialne prirodnou kozmetikou. teraz sa pomalicky vraciam spat ku Clinique a mam pocit ze ich cistiaci gel je jediny ktory mi po dlhsom pouzivani nevysuje plet. za seba mozem este jednoznacne odporucit maskaru High Definition, matujuci puder, vsetky makeupy.
    co mi az tak nevyhovovalo boli hydratacne kremy a gely a takisto odlicovac oci a krem All about Eyes.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá recenze..tu poslední emulzi používám taky a jsem s ní strašně spokojená..!!

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. s tou cenou v USA to jako fakt jo?! já zatím nemám žádné zkušenosti, ale tahle kosmetika mě láká :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, máš moc pěkný blog, určitě sem budu chodit častěji :)
    Mám taky blog, můžeš ho navštívit a nechat komentář, budeme s kamarádkou moc šťastné :) http://tess-and-natt.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. angellovely-things - ano, cena je tam strašně nízká, není se čemu divit, když je to americká značka. stejně jako třeba MAC je tam strašně levný. když vezmu příklad emulze, u nás stojí cca 1300 Kč a já jí kupovala za 22 dolarů, tak je rozdíl jak blázen :)

    jinak děkuji všem za komentáře a dobré rady :)

    OdpovědětVymazat
  7. Z Clinique som skúšala len pár vecí ale exfoliačná voda stojí za to. Akurát som včera o nej písala.

    http://alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk/2013/01/exfoliacia-v-podani-clinique.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!