pondělí 26. září 2011

Clinique anti-blemish

Do své kosmetické výbavy bojující proti občasným pupínkům a výlevům mé smíšené pleti jsem přidala dva pomocníky od Clinique. Psala jsem již o tom, že ráda používám jejich tři kroky, které pleť sice báječně vyčistí, ale už tak úplně nebojují proti případným pupínkům. Asi neexistuje přípravek, který by mi pupínky dočista a navždy vymetl z tváře, ale o to víc je záživnější zkoušet nové a nové přípravky, které se o to alespoň pokusí.




Anti-blemish solutions Spot treatment gel slouží k lokálnímu ošetření pupínků. Není to klasický roll-on, který jsem používala doteď ale pomocí zúženého okraje lahvičky se gel aplikuje přímo na dotěrný pupínek. Gel urychluje hojení pupínků, tím že místo vysuší, vyčistí póry a zabrání tak vzniku dalších pupínků. Musím říct, že je to asi nejlepší výrobek na lokální ošetření, co jsem zatím vyzkoušela. Gel rychle zaschne a drží celý den, úplně neuvěřitelně dlouho! Je neviditelný a nejde jen tak setřít jako všechny gely, které jsem dosud používala. Takže se dá použít i pod make-up a celý den může působit na pupínek. Opravdu i zarudnuté pupínky zmírnil a urychlil jejich hojení. Takže za mě říkám ANO! ANO! ANO! Jen ta cena není zas tak lidová, ale v tomto případě si příště ráda zase připlatím. Za 5ml zaplatíte 490 Kč. Nicméně podle mého skromného mínění vydrží opravdu dlouho, než se vypotřebuje.



Druhým bojovníkem proti pupínkům je Oil - control cleansing mask. Jak víte, jsem tak trochu lajdák na používání pleťových masek. Nicméně tato bude brzy končit a už se nebude prodávat a kamarádka mi jí nadšeně doporučovala, že bez ní už neumí existovat. Tak jsem chtěla vyzkoušet, co je na tom pravdy a navíc se doplňuje s gelem na lokální ošetření. Tentokrát jsem se rozhodla masku použít minimálně 1x týdně, nejlépe bych to ráda dodržela i 2x týdně. Poctivě jsem mazala, čekala 5 minut a následně oplachovala vlažnou vodou. Musím uznat, ani maska mě nezklamala. Jelikož obsahuje přírodní jíl, tak její konzistenci si asi dovedete představit. Když na obličeji uschne, trochu to tedy až tahá, jak se pleť "smrskne", ale po opláchnutí je obličej úžasně heboučký a mám pocit, že jsem vyčistila dokonale každý pór :) Den ode dne mi pleť přišla lepší a lepší. Maska se hodí pro všechny typy pleti a je bez oleje. Její cena je taky celkem vysoká, ale opět mi přijde jako dobrá investice, vzhledem k tomu, jak dlouho mi vždycky pleťové masky vydržely. Za 100 ml zaplatíte 710 Kč.

Zse doporučuji všem cestovatelkám nakoupit v zahraničí nebo po internetu a určitě nějakou tu kačku ušetříte :) Nebo jako já využijte nějakou slevovou akci. K nákupu jsem dostala i krásnou taštičku s miniaturkama. Každou chvíli jsou podobné akce jen s jinou taštičkou mám ten pocit, takže si přijdou na své všechny případné zájemkyně.


Taštička obsahuje 6 nejprodávanějších produktů od Clinique


DDML emulze je klasika, jsem ráda, že mám na cesty její mini balení


Krém na ruce Deep comfort není špatný ale mám ráda voňavé krémy na ruce a tento je úplně bez parfemace.


Krém proti stárnutí - zatím jsem ho moc nepoužívala, jednak se ještě necítím na krémy proti stárnutí a navíc je pro sušší pleť a je trochu mastnější, takže nic moc pro mě.


High lengths mascara má podivný zahnutý kartáček a vůbec mi teda nevyhovuje, ale tak na cesty postačí :)


Lesk na rty je moc příjemný a bez parfemace, takže spíše jako balzám na rty


Oční stíny Colour Surge Eye shadow jsou v odstínu strawberry fudge duo a jsou moc pěkně pigmentované. Barva je růžová se zlatými odlesky.

Za sebe můžu oba produkty Clinique určitě doporučit, zejména pro všechny s mastnější (smíšenou) pletí se sklony k akné.

Co vy a Clinique?

8 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla ten Anti blemish a opět - jako všechno od Clinique - na mě nefungoval :( Mám na tuhle značku asi smůlu.

    OdpovědětVymazat
  3. No, mně Clinique krémy a spol. taky nějak moc nefungují, ale dekorativku mají super.....

    OdpovědětVymazat
  4. Ja od clinique mela veci celkem dost a nikdy jsem se k nim nevratila. Ale teda ne proto ze by nefungovaly, ale proto ze ja proste rada zkousim novy veci :D

    Jestli ti ta zelena rada vyhovovala, mela jsem od nich jestekrem z tehle rady a ten byl moc prijemny. Voni moc pekne po tea trea a prijde mi ze plet opravdu dost zklidni. A to ja zadny velky akne nemam.

    A za me nejvetsi propadak od clinique to tonikum ze 3-step. Prislo mi to jak kdybych si na oblicej lila obycejnou Alpu :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Clinique je moje nej kosmetika, jak dekorativní tak pleťová. Jen mi poslední dobou začíná lehce nevyhovovat DDML, takže to vypdaá, že se budu muset podívat po jiné alternativě.

    OdpovědětVymazat
  6. Mína+ Lenka: každému holt vyhovuje něco jiného :)

    PlumFoolery: píšu si a krém pak omrknu :) každý si na tu vodu stěžuje, mě nepřijde tolik agresivní jako třeba Garnier Pure, z toho jsem slzela, ale Clinique voda se mnou nic nedělá :) tak jsem asi divná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rendy, můžu přidat aktuální info o ceně... na Ruzyni stojí ten Anti-blemish solutions Spot treatment gel 359 Kč a po tvé recenzi jsem si ho koupila a jsem s ním zatím moc spokojená! V zahraničí - zjišťovala jsem dále cenu v Miláně na letišti a tam stojí 17 EUR, takže lepší nakoupit už v Praze. Díky za tip! Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Boženka: tak to jsem moc ráda, že jsi s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!