úterý 18. října 2011

LUSH

Ahoj, je to už nějaký čas, co mi dorazil balíček z Lush UK (díky Maizy, která hromadně objednávala). Všechno už jsem stihla vyzkoušet a ještě něco dalšího dokoupit z českého Lush obchodu. Nevím, co by tomu řekli odborníci na Lush, ale můj názor je takový, že ...




...scrub na rty Bubblegum je vážně návykový a mám chuť si rty olizovat ještě hodinu po tom, co jsem ho použila! Někdo by mohl namítnou, že je to zbytečnost, že si stačí na rty dát cukr a udělá to stejný efekt, ale stejně tak by stačilo mazat se sádlem a ne krémy a podobně. Takže jde o váš úhel pohledu :)




Šampuk Jumping Juniper je pro rychle se mastící vlasy. Voní po levanduli, limetce a jalovci. Díky těmto složkám, by se vlasy neměly tak rychle mastit. A je to vážně pravda. Já, která si vlasy musela mýt denně, si je teď myju jednou za 3 dny, což je opravdu úspěch a pokrok! V suchém stavu ze šampuku nejvíc cítím levanduli, ale po umytí z vlasů necítím nic, což je trochu škoda.




Praktická krabička na šampuky, k tomu není asi co dodat :)




Z českého obchůdku jsem si pořídila mýdlo na ruce Pískomil. Je to exfoliační mýdlo vonící po citrusech. Strašně se mi líbí jeho vůně - mám moc ráda citrusové vůně. A mytí s ním je příjemné, díky zrníčkům písku, které jsou v něm obsažné. Jelikož ale končí a doprodávají se poslední zásoby, i já se zásobila a koupila si ještě jednu kostku, protože z nových mýdel v nabídce mě žádné extra nezaujalo.








Z končících výrobků mě zaujalo ještě mýdlo Růženka. Na fotce ho bohužel nemám, ale to nevadí. Růžová kostka mýdla vonící po růžích, to si určitě dovedete představit :)



Další co mě trochu navnadilo je Lush News - kde jsou ukázané nové výrobky a hlavně vánoční balíčky! Kdyby to šlo, půlku z nich bych si asi vybrala. Jediný malý problém je, že ve většině balíčků jsou balistiky nebo pěny do koupele a my máme jen sprchový kout :) Nevadí, tak příště no...







Co zaujalo v poslední době z nabídky Lush vás? Dělá si někdo z vás doma zásobu končících produktů? :) Případně jestli má už někdo zkušenost s novými výrobky a chtěl by nějaký doporučit, jen do toho :)

12 komentářů:

  1. bubblegum miluji, opravdu JE návykový a krade mi ho už i přítel :) těším se na nakupování vánočních balíčku v lush!

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouho jsem v Lush nebyla a právě jsem zjistila, že budu muset zase něco pořídit :-) Stýská se mi po těch vůnich.

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujalo mně toho moc! Dokonce jsem si udělala i wishlistík :D tady: http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2011/10/lush-christmas-wishlist.html

    Budu také objednávat z UK, opravdu se to vyplatí. Bohužel, nebo bohudík? :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla období, kdy jsem byla Lushem přímo posedlá a objednala si taky z UK (sama) asi milion věcí........a všechny mi teď leží doma v krabici. S odstupem času, a střízlivějším pohledem, neovlivněným rave reviews na youtube musim sama uznat že zas tak svěly a uzasny Lush neni. Pulka veci mi nevyhovuje. Vetsina mydel vysusuje kuzi, masky za nekolik set za 3 tydny plesnivi, s tuhymy sampony se blbe pracuje a na muj vkus malo peni, sprchove zele porad vypadava z ruky....takze pro me je LUSH uzavrena kapitola. Jediné pro co se vracim je Honey I washed the kids a Mask of Magnaminty.

    OdpovědětVymazat
  5. Jumping Juniper mám taky a jsem s ním spokojená. Střídám to s šamponem od Syoss jsem spokojená - nechci, aby si mé vlasy zvykly na jeden šampon.

    OdpovědětVymazat
  6. to na poslednej fotky "Pow wow" je nieco podobne ako Bubblegum?

    http://heidi-o-kozmetike.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Já si dneska koupila Snow Fairy balzámek. Je rozkošný :)

    OdpovědětVymazat
  8. PlumFoolery: já jsem pořád hodně opatrný spotřebitel a málo co mi voní! Ale zas s tím, co mě zaujme a co si pořídím jsem většinou spokojená (mýdla mi kupodivu ruce nevysušují).

    Zdenka: taky to střídám s šamponem

    Heidi: přesně tak, je to scrub na rty, který pak po slíznutí praská :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi můj člověk :) Pískomil je moje uplně nejoblíbenější mýdlo a pěkně mě štve, že ho ruší, ale zásoby si bohužel neudělám, protože mám mýdel strašně moc a nestíhám je spotřebovávat :( Jinak s těma dárečkama mě taky štvou. Balistiky narvou všude. Ocenila bych jich pár uplně třeba bez pěn, balistik a mýdel :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě v poslední době nejvíc zaujalo to vánoční želé The Jilted Elf, strašně divná vůně, ale mně se líbí :) Z končících věcí jsem si udělala decentní zásobičku mýdla Ice Blue a jahůdkoých masážítek... A scrub Bubblegum je vážně hrozně návykový, když jsem ho měla, musela jsem se hodně bránit tomu, abych ho na posezení nespořádala :D Úspěšná jsem nebyla, moc dlouho mi nevydržel, ehm.

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna dnes jsem si byla dokoupit kondicioner Veganese :))) jinak bubblegum no k tomu není to říct to je moje stálice! Pak mám moc ráda mask of magnaminty a nebo fresh farmacy :) no je toho více, protože na LUSH docela ujíždím :D

    PS. dnes jsem si konečně koupila Orgasm!!! juhuuuu :D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. všetky tieto lush recenzie ma vždy rozladia :( na slovensku sa to totiž nedá zohnať:( a z českého ešpohu je drahé poštovné plus poplatky za prevod. ach jaj. a mne sa strašne zbiehajú slinky na Jumping Juniper.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)