čtvrtek 15. března 2012

Dermacol remodelační tělové máslo

Taky máte tak rádi, když vám domů přijdou slevové kupónky z DM? Já je využívám nejvíc k testování a nákupu výrobků, které bych si jinak asi nekoupila, ale tím, že je na ně sleva třeba 50% mě zaujmou trochu víc. To byl i případ tohoto remodelačního másla Dermacol. Ne že bych byla tak naivní a věřila, že když se něčím natřu vyhladí se mi kůže a budu moct začít fotit titulní stránky, ale dlouho jsem si žádné "máslo" nekoupila a tohle mi tedy přistálo v košíku. Hlášky na obalu typu ..vyhlazené tělo bez celulitidy.. působí trochu nadsazeně a až směšně, protože až jednou někdo vyrobí krém, co vám po natření vyhladí stehna, budu si ho kupovat po kýblech :)Pěkné nohy nedělají jen hodiny v posilovně ale samozřejmě k tomu dopomáhá malinko i nějaká ta péče. Jaro je za dveřmi, čas odhazování svršků se blíží a proč svým nohám nedopřát nějakou tu péči, že? Proč mluvím pořád o nohách i když je to tělové máslo? Jednoduše proto, že jsem máslo testovala hlavně na nich.



Co se mu nedá upřít je jeho výsledek. Ne že by kůži nějak vyhladil nebo zpevnil, ale po natření je úžasně hladká, taková naducaná a prostě máte furt chuť na sebe sahat :) A co je hlavní, když se ráno vzbudíte a sáhnete si na sebe, stále ucítíte ten pěkný efekt, co máslo vytvoří. Fakt si připadám jak úchyl, ale strašně mě baví se s ním mazat a pak se kochat tou hladkou kůží. Nebudu říkat, že vám zmizí celulitida nebo že nohy zeštíhlí. To prostě neumí žádný krém, to umí jen fitko. To co dostanete za odměnu je krásně hladká a jemná kůže a možná při troše štěstí během používání i trochu oslepnete a vaše případná celulitida se bude jevit jako snesitelnější nebo téměř neviditlná :)




Konzistence je jako hutnější krém, který není ale mastný, rychle se vstřebává ale nijak moc pěkně nevoní. V tomhle ohledu si mohl Dermacol s máslem trochu vyhrát a obohatit ho o nějaké ty kytičky nebo ovoce. Kůže je opravdu trochu vyhlazená a na dotek jemná, připomíná mi to trochu efekt podkladové báze pod make-up.


Takže jestli hledáte něco, co krásně zavlaží vaše tělo a zanechá na něm sametový povlak můžu vám ho doporučit. Jestli hledáte to samé, ale co navíc ještě voní, odkážu vás na tělová másla od Body Shopu, protože ty jsou taky boží a ještě navíc nádherně voní :)




Znáte? Používáte? Nebo mi třeba chcete naznačit, že znáte nějaký zázrak v piksle, po kterém celulitida mizí a zrak zůstává stejně ostrý? :)




PS: během dokončování článku se mi do ruky dostal ještě větší zpevňující skvost, takže až ho pořádně otestuji, můžete se těšit na mé dojmy! A že už teď jsou nadšené :)

11 komentářů:

  1. Já teď používám zpevňující tělové mléko od Baley, už jsem si koupila druhé balení, je skvělé, z pokožkou fakt něco udělá. Toto máslo neznám, ale časem jistě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  2. já teda teď používám zpevňující tělové mléko od oriflame a má výsledky stejné, jak popisuješ u másla..no člověk má pocit, že pro sebe aspoň něco dělá :D ale malý zázrak je pro mě skořicový gel od Topvet levný a učinný, ale problém je, že někomu vadí skořice..ale já na něj nedám dopustit. Jinak super recenze..už se moc těším na další! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm možná ho vyzkouším, ale asi dám spíš přednost těm z Body Shopu, neb už jsem si dlouho žádné nedopřála. Každopádně se těším na ten druhý skvost, neb vím z fcb., co jsi o něm napsala.... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se pro něj chystám! Momentálně používám vlastně to samé, ale jen od Balea a spokojená s ním jsem ... hlavně teda já ho spíš používám, protože od nového roku denně cvičím takže abych ten dobrý pocit co mám ještě podpořila :D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. no ja neviem, podľa mňa taký zázrak neexistuje :D som toho názoru, že podstatnejšiia je tá masáž popri krémovaní než krém samotný :)

    OdpovědětVymazat
  6. hmmm mozna ho vyzkousim!!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. čo musím urobiť preto, aby som dostávala zľavové kupóniky? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dendula: to netuším, já jen odebírám ten jejich magazín a chodí mi to s ním většinou, nic víc pro to nedělám :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám s ním dobré zkušenosti a jinak to chce tvrdší kartáč a kartáčovat nasucho do červena a pak studenou vodou zchladit. To taky funguje.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!