čtvrtek 17. května 2012

The Body Shop tělové máslo a sprchový gel

Dnešním postem nechci ani tak "upozornit" na tyto dva výrobky, ale na jejich úžasnou vůni! O tělových máslech od Body Shopu nemusím asi nic moc psát, protože jejich pověst je předchází. Já jsem je poprvé objevila před pár lety v Anglii, kde jsem přišla do obchůdku Body Shop poprvé. Tenkrát jsem k nákupu dostala vzoreček právě tohoto tělového másla Moringa a od té doby ho miluju! Nedokážu tu vůni vůbec popsat, je prostě úžasná :) Nevím jak přeložit slovo moringa, protože Google ho prostě nezná, ale zjevně je to nějaká květina. Kdo ví, napoví mi :) Kdybych si od Body Shopu měla vybrat jen jednu věc, bude to právě toto tělové máslo! Tělová másla Balea se s ním nedají teda ani trochu srovnávat a proti tomuhle jsou to laciné šunty (jejich milovníci prominou). Čas od času se tedy rozmazlím a koupím si ho. O skvělé hydrataci taky asi nemusím nic víc psát, protože kdo je zná a používá mi to jistě potvrdí. Při doteku s kůží jakoby lehce roztají a krásně se roztírají. Kůže po natření není mastná, ale krásně heboučká a provoněná. V případě tohoto másla si užívám i omamné moringa vůně a jsem v sedmém nebi! To samé platí o sprchovém gelu. Jako není to nijak výjimečný nebo zázračný gel, ale prostě božsky voní! To stačí, ne? A hodí se mi k jaru, takže je to jasná volba :) Pro někoho jsou sprchové gely za 150 korun zbytečností, ale občas se člověk prostě rozmazlí. Zvlášť, když má slevu a něco málo ušetří. Navíc při koupi více kusů máte množstevní slevu (dejme tomu, že třeba dva gely máte za 220Kč atd...)








Nevím co více bych vám k výrobkům řekla. Veškeré vlastnosti jsou zastíněni pro mě božskou vůní (pokud chcete vědět, jak u mě voní kosmetické nebe, tak si běžte přivonět :) Asi se nemusím tajit tím, že na vůně fakt dám a dokážou si mě pěkně obtočit kolem prstu! A myslím, že takové malé tělové máslo potěší nejednu kamarádku třeba jako dárek k narozeninám...Omluvte mě, jdu se kochat tou vůní a natřít se od hlavy k patě :)


Kdo z vás taky miluje nějaké tělové máslo od Body Shopu?

33 komentářů:

  1. Jááá! :) zamilovala jsem se do řady Chocomania (vůně čokolády a hořkých mandlí) a už mám k máslu i peeling a máslo na rty. Moringu si očichám při další návštěvě, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak až se za pár let zase dostanu do Prahy, tak vím kam zkusit zajít.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. http://cs.wikipedia.org/wiki/Moringa
    Je to proste strom a nepreklada se, proste se tak jmenuje :-)
    Musim se tam stavit a taky si cmuchnout. Mne od nich zatim nejvic vonelo maslo granatove jablko.
    Pekny den :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to strom, který roste třeba v Indii nebo na Arab.pol. Já jsem zrovna včera psala článek na novinky z The Body Shop:-D Jinak jejich másla jsou jedny z nejlepších, které jsem kdy měla, já si kupuju bambucké:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že dostupnost těchto zázraků je tak špatná. Já mám pár kousků z Anglie, ale ráda bych to kupovala i u nás.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy, do Body Shopu sa chystam uz velmi dlho. Kde presne v Prahe Body Shop najdem? Vies mi poradit? Dakujem! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem neschopná si něčím tělo mazat pravidelně, takže vůně by možná bylo to, co by mě donutilo.

    OdpovědětVymazat
  8. ACHJOACHJO proč není Bodyshop i v Brně, já bych tam tak rááda zašla, bohužel do Prahy se nechystám :-((

    http://myblondeuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Barushka: díky za upřesnění :) škoda, že ty stromy nerostou i u nás, protože bych pod nima i kempovala :)

    Cosmetics: je to škoda, že mají u nás jen jeden obchod

    Slávka: obchod je v Praze v obchd.centru Palladium a nachází se hned nad obchodem LUSH v centrální části obchoďáku :)

    Vendy: Brno není od Prahy tak daleko, až si někdy uděláš výlet, tak víš kam zajít :) nebo se podívej po internetu, jestli někde není BS dostupný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Slávka, Body shop je v nákupním centru Palladium na stanici metra B- Náměstí republiky.

    OdpovědětVymazat
  11. aaaa Moringa :) Kedysi som na tomto telovom masle bola zavisla, je ako droga (co do toho sakra davaju ?!?)
    Inak, nieco som o tom googlila a vona kvetov pravej Moringy ma vraj od tejto bodyshopackej parfumacie dost daleko :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ďakujem, Rendy, je to asi jediny obchod v Prahe, ze? Mne to na nete stale najde aj nejaky na Chodove, ale pri tom tam v skutocnosti ziadny nie je. Tak asi budem musiet do toho Palladia niekedy, aj ked to mam z ruky... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Slávka: o jiném nevím :) Body Shop ani nemá českou verzi stránek, takže všechno je jen na anglických

    OdpovědětVymazat
  14. Body shop mam moc rada, je skoda, ze u nas je jen jeden obchod. Brnaci by si taky jeden zaslouzili :)

    OdpovědětVymazat
  15. Od této značky jsem si pořídila šampon s vůni banánu a musím říct, že jsem nadšená.:-)

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Body Shopu jsem propadla pred 4 lety, kdyz jsem byla poprve v UK, ted uz ani ne, vsechno voni krasne, jenomze po 2 tydnech pouzivani je to uz proste moc..co ovsem muzu, jsou jejich sprchace z rady Earth Lovers, mam vsechny vune a jsou nejlepsi a navic v nich nejsou parabeny ani jiny sracky, coz potesi :)

    OdpovědětVymazat
  17. mmm to zni lakave, budu muset zkusit! :)

    http://sessionbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Jojo jejich másly jsou super, ale tohle vůbec netuším jak voní takže příště si půjdu určitě přivonět :))
    http://angellovely-things.blogspot.com 

    OdpovědětVymazat
  19. Aneb, "óda na moringu" :-)
    Dnes jsem kolem Body Shopu šla! Škoda, že jsem si recenzi nepřečetla dřív. Mohla jsem moringu v obchůdku oňufat :o) A hezké obaly mají... moc a moc.

    OdpovědětVymazat
  20. Na druhou stranu - ještě, že není obchod i v Brně, nakupovala bych tam pořád. :-) Všechny jejich sprchové gely voní božsky, zrovna jsem teď jeden vypotřebovala. A líbí se mi i ta jejich pidibalení.

    OdpovědětVymazat
  21. Tohle jsem ještě nečichala...já jinak zbožňuju jejich borůvkové :)

    OdpovědětVymazat
  22. nějaké tělové máslo této značky si chci určitě pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  23. Pod vlivem článku jsem dneska vytáhla svůj jahodový peeling, tak provoněnou sprchu jsem už dlouho neměla, úžasné :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Přesně tohle máslo mám taky zrovna doma :) Měla jsem ho i s vůní brazil nut, to taky vonělo krásně.

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Rendy,
    nenechávám si tu ujít žádnou recenzi a to ti povídám, že mě dokážeš pěkně nákupně navnadit ;-). Tak si připisuju na seznam "zajít do Body Shopu - neprodleně!". Ty to se mnou holt umíš! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  26. mafi: Brno by si zasloužilo více obchodů, které jsou v Praze :)

    Alce: mě se asi nikdy Moringa neomrzí, stejně jako třeba vůně klasické Chloé :)

    Bebe: jako tys pěla ódy na L´Occitane šampon, tak tohle je zas má krevní skupina :)

    LC: a je boží, co? :)

    Vivi: to mě velice mile těší :) dej vědět, jestli si pak v prodejně podlehla a nakoupila :)

    OdpovědětVymazat
  27. o jejich tělových máslech bych mohla psát balady, protože jsou prostě skvělá. moc mě mrzí, že jsem si teď v Anglii nenakoupila menší zásobičku, protože tam měli opravdu neuvěřitelně velký výběr. miluju máslo s "příchutí" růžovéo grepu :)

    OdpovědětVymazat
  28. Musím se přiznat, že mě konkrétně tahle řada nevoní. Tím myslím ne že by mi smrděla, ale prostě ji skoro necítím. A to málo, co cítím, má hodně daleko do toho, abych jí propadla :) U TBS bych si vybrala kopici jiných vůní, tuhle zrovna ne. Tak to už jsme zase u vkusu jednotlivců, že :) Ale opravdu ji cítím jen minimálně, nechápu to...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  29. Třesky plesky, kecám hlůpotiny a beru zpět. Nešla jsem kolem TBS, ale Body Basics :o) Stárnu a blbnu :-)

    OdpovědětVymazat
  30. jo,tak ja ti davam za pravdu...ja jsem objevila toto moringove maslo tady ve spanelsku a musim rict,ze ja jsem z tech lidi,co uzijvaji telovy krem jen,kdyz na to maji naladu.Ale od te doby,co jsem objevila tuto bozskou vuni a jemnost pokozky,kterou zanecha,uzivam kremu kazdy den...jen pro zajimavost-na kolik prijde v Cechach? ja ho zde kupuju za 16eu.

    OdpovědětVymazat
  31. Andy: vůně je božská :) tohle malé balení stojí 150Kč a to velké tuším nějakých 380Kč, ale bývají často akce s 50% slevou :)

    OdpovědětVymazat
  32. Na Slovensku nič nie je! x-( Ja som si v Nemecku ulovila telové maslo s aloe a hoci mi nepochopiteľne na predajni krásne voňalo, v reále nakoniec nevonia vôbec! :D Ale je úžasné, len škoda tej ceny...
    Moringu som voňala a vonia veľmi silno podobne ako rada na telo s plumériou a citrónovou trávou z Avonu :)... teda ako agát :) Takže tu máš lacnejšiu verziu :)... ale samozrejme ťažko možno porovnávať maslo z Avonu s maslom TBS, čo sa účinku týka :)

    OdpovědětVymazat
  33. Na Slovensku nič nie je! x-( Ja som si v Nemecku ulovila telové maslo s aloe a hoci mi nepochopiteľne na predajni krásne voňalo, v reále nakoniec nevonia vôbec! :D Ale je úžasné, len škoda tej ceny...
    Moringu som voňala a vonia veľmi silno podobne ako rada na telo s plumériou a citrónovou trávou z Avonu :)... teda ako agát :) Takže tu máš lacnejšiu verziu :)... ale samozrejme ťažko možno porovnávať maslo z Avonu s maslom TBS, čo sa účinku týka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)