neděle 27. května 2012

GIVEAWAY - Inglot paletka

Jak jsem vám včera už na facebooku říkala, můj blog slaví příští týden své první narozeniny. A jak jinak odměnit vaši čtenářskou přízeň, než nějakým pěkným dárkem. A protože jsem dostala nabídku na spolupráci od značky Inglot (z čehož mám tak velkou radost, že jí ani nedokážu popsat), mám pro vás dárek právě od této značky. Vybrala jsem pro vás 5 krásných odstínů rtěnek spolu s paletkou, do které se dají pak nakupovat libovolné náplně. Pokusila jsem se vybrat odstíny tak, aby si na své přišel každý. Vítězka se může těšit na klasickou rudou, nude, růžovou, korálovou a fuchsiovou barvu.


A co musíte udělat pro to, aby paletka mohla být třeba právě vaše?


- veřejně sledovat můj blog přes GFC (modré tlačítko sledovat)
- být fanouškem facebookových stránek Inglot (zde)
- odpovědět na otázku: Jaký výrobek byste chtěly od značky Inglot vyzkoušet  (rtěnku, pudr, oční stíny, lesk atd..) a proč?
- zanechat v komentáři mail na vás


- pokud se o této soutěži zmíníte i na svém blogu/facebooku atd. můžete přidat ještě jeden komentář, který musí obsahovat odkaz na zmínku o soutěži :)


Soutěž končí 31.5.2012 ve 20:00h a vítězku vybere random :)


Hodně štěstí všem!







Nakonec ještě pár informací o rtěnkách:


- obsahují hodně pigmentů a barva je intenzivní
- jsou krémové a dají se nanášet jak prsty, tak štětečkem
- obsahují vitamin E, bambucké máslo a meruňkový olej
- neobsahují parabeny
- prodávají se v 90 odstínech
- rty hydratují jako balzám

275 komentářů:

  1. Poslední dobou jsem ohromný blázen do tvářenek, takže bych ráda zkusila nějakou od nich :).
    miss.miss.proud@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. No určitě bych chtěla nějakou tu magnetickou paletku, protože to všichni chválí :D a do toho asi tvářenky

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych ráda vyzkoušela pigmentové stíny v nějakých krásných jasných a třpytivých barvách ^_^

    jasumineren@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Právě zrovna nějakou tu paletku, protže mají fakt nádherný sytý barvičky :)
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. já bych určitě ráda vyzkoušela právě nějakou patelku, protože mám doma samé takové obyč.. a s nimi moc spokojená nejsem, vlastně je ani nepoužívám :D ale nepohrdla bych samozřejmě ani nějakým lakem :)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. já bych ráda vyzkoušela tuhle paletku, právě proto, že se o ní soutěží :o)

    OdpovědětVymazat
  7. najradšej by som vyskúšala asi očné tiene, o nich som už počula dosť veľkú chválu! :) ale asi z každého niečo, lebo keby som videla v predajni ten veľký výber, chcela by som skúsiť všetko :D
    sledujem, aj inglot :)

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Nejraději bych vyzkoušela pigmentové stíny a nějakou rtěnky v paletce :-) ale jinak bych klidně vyzkoušela úplně všechno! :-D
    ni.kolka@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ráda bych vyzkoušela jejich rtěnky. Všechny odstíny mají něco do sebe.
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jéj tak to musíš byť super rada :)
    Ja by som najradšej vyskúšala nejaký neutral hnedý tieň, tvárenku a korektor pod oči, jednoducho už sa tam musím konečne vybrať :D

    tiniiq@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Přála bych si vyzkoušet kremový korektor a tvářenku.
    kutuntak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji tě a Inglot se mi taky líbí :)
    Po tvém článku z Inglotu jsem se na první pohled zamilovala do rtěnek,slim gel lipsticků, možná nějaké stíny,linky na oči a vlastně skoro všechno! :)
    A proč? Prostě ten výběr barev, se kterou se může jít rimmel zahrabat (tím nechci nijak rimmel urážet, prostě mi zrovna vytanul na mysl)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tahle značka mě opravdu láká a ze všeho nejdřív si plánuji vytvořit svou vlastní paletku očních stínů. Líbí se mi ta myšlenka, že si to udělám podle sebe.
    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ráda bych vyzkoušela nějakou tvářenku, a proč? Protože jsem na ně ujetá :D

    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ráda bych vyzkoušela laky na nehty, jsou moje menší závislost :D
    LucSinQa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Všechno už sleduji :) a vyzkoušet bych chtěla právě rtěnky, protože jsem strašný rtěnkofil!! A na druhym místě mého zájmu by byly asi makeupy :).
    terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Docela by se mi líbilo vyzkoušet jejich make-upy... jako úplná bledule mám problém sehnat fakt padnoucí odstíny, třeba by mě Inglot překvapili :) ale to by museli být i v Brně... :(

    rbuskova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Super giveaway :) Tak já bych nejradši od Inglotu vyzkoušela snad úplně všechno :D ne, co bych nemusela mít jsou laky (i když mají úžasnou barevnou škálu odstínů), ale prostě do laků já peníze neinvestuji. Jinak mě láká vše...rtěnky (protože na Ty já mám slabost), paletky stínů, vše..už se těším, až si udělám výlet do Prahy :))

    Jokinka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ja bych vyzkousela urcite linky na oci protoze ty jejich barvy vypadaly nadherne.

    vanda.dolinkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Já nevím, já bych zkusila cokoliv, neumím si vybrat =D

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Zaujala mě paletka na oční stíny - naplnila bych ji barvami, které nejsou tak časté v nabídkách jiných značek:-).

    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. http://ldifferent.blogspot.com/2012/05/giveaway-u-ordinary-life.html
    Tady jsem se zmínila a doufám, že se mi poštěstí :)
    LucSinQa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. CHtěla bych vyzkoušet jejich krémové tvářenky
    aga.hauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Já bych toužila po rtěnce v nude odstínu, takže kdybych vyhrála, tak by se mi tím přání splnilo:P pak bych určitě chtěla vyzkoušet tvářenku a lak na nehty, protože z toho množství odstínů bych si 100% vybrala:)

    zapletalova.kristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Gelovú očnú linku - všetky farby :D a bronzer vyzerá zaujímavo :)
    sona.sladeckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Já se chystám vyzkoušet paletku, kam bych si dala pudr, tvářenku a oční stíny, abych to s sebou pak mohla všude tahat a taky nějaký lesk na rty :-)

    monca.rudolfova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. určitě bych chtěla zkusit pudr:-)))

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Já bych chtěla vyzkoušet nějaké stíny v hezké barvičce, protože mě zaujaly když jsi je vkládala do článku:-)
    H3ll3nk@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. zaujal mě dekorativní pigment, hlavně kvůli jejich barvám :)
    hartlova.d@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ahojky Rendy:) ..Já bych chtěla vyzkoušet jejich laky na nehty, protože ty BARVY !!!! Aaach.. Nádhera :).. Ale samozřejmě bych nejradši vyzkoušela od INGLOTU všechno :D
    Měj se krásně

    military.matches@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Fanouškem tvých stránek jsem už dlouho a fanouškem inglotu od té doby, co jsi o něm poprvé napsala ;)
    Od Inglotu bych na 100% chtěla vyzkoušet ty jejich úžasně úžasné stíny a korektor :)

    OdpovědětVymazat
  33. Ráda bych vyzkoušela oční stíny a laky. Ty barvy jsou prostě skvělé a barevné kombinace, které by se s nimi dali dělat, by byli na léto úžasné ;)

    sofi.pu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Já už mám na ignlot počíháno dlouho. Takže nejprve se chystám vytvořit si paletku s pěti očními stíny protože budu hledat dupes k jedné starší nesehnatelné limitce jiné značky. Mají velký výběr odstínů, snad uspěju. Těším se, jak nakráčím do obchodu s obrázky té staré paletky, snad na mě nebudou koukat jako na pitomce :D.

    sedlarova.sarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Výjimečně jsem napsala i na blog:) http://slecna-k.blogspot.com/2012/05/giveaway-u-rendy.html

    OdpovědětVymazat
  36. Mna zaujimaju rozhodne ocne tiene, uz dlhsi cas si ich vsimam aj na YouTube u tych najvacsich "guru", tak by ma naozaj zaujimalo, ci su az tak kvalitne. Fanusikom som ako Veronika Soltesova a mail je veri.soltesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. - Sleduji
    - Lajkuji
    - Zajímají mě stíny, protože jsem zvědavá na pigmentaci, jsou celkem cenově dostupné a proto se chci přesvědčit, jestli i ta pigmentace stojí za to:)
    - kamila.selby@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. ja som síce zaťažená na výrazné pery, ale vybrala by som pre zmenu pigmenty, pretože tie ešte nemám a strašne sa mi páči ich sýtosť.
    cena je nádherná a spoluprácu ti prajem, veď je to plus aj pre čitateľov :)
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Strašně ráda bych vyzkoušela make up, nemůžu stále najít ten pravý žlutý:D
    paaja.pokorna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Já bych chtěla od Inglotu vyzkoušet všechno. Moc se mi líbí jejich barvičky. Největší zálusk mám na jejich rtěnky a oční stíny.

    v.habova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Rada bych nejake nude stiny a taky make-up :)
    amyle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Mám vybrat jenom jednu věc? To přece nejde! ,o) Tvářenky, pigmenty, rtěnky, laky, mají takových odstínů, že bych si musela vzít den dovolené, abych byla schopná vybrat si jeden produkt :o) Jinak veliká gratulace ke spolupráci, rozhodně si ji zasloužíš! :) slunickor@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Naprosto mě uchvátil výběr rtěnek Inglotu, takže určitě rtěnku :)
    chamulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. já bych ráda vyzkoušela jejich laky na nehty, jsem do nich blázen a jejich škála je asi nekonečná :)

    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Rtenky. Těch neni nikdy dost!

    iveta.mlejnska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Určitě tvářenky pudrové i krémové, protože jsem tvářenkový maniak, ještě face and body illuminator a Multicolour System Highlighting Powder.
    radkacerna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ráda bych yvzkoušela pigmentové stíny, mají nádherné syté barvičky:)
    Lucie.Stocesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Sleduji oboje už delší dobu :-) Od Inglotu bych si chtěla koupit doplňující paletku na stíny, protože jsou prý jejich stíny skvěle pigmentované. A taky se mi líbí odstíny rtěnek a já si na rtěnkách ujíždím :-)

    barbora.snajdrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Já bych vyzkoušela určitě nějaké rtěnky, do těch jsem blázen.
    zuzanka.korandova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Ty jo, to je hrozně těžký, chtěla bych vyzkoušet nějakou rtěnku, oční linky a laky, protože jejich barevná škála je ohromující. Tam si musí vybrat každá :)
    veronika.voznakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Nejraději bych vyzkoušela asi nějakou hezkou barevnou oční linku. Žádnou divočinu, ale něco osvěžujícího. :) Ale mám takový pocit, že jakmile bych vlezla do obchůdku, vypnul by mi mozek a koupila bych i spoustu jiných věcí... :D
    kyky99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Zrovna sháním rtěnku, tak řeknu tu a budu si držet palce!!:))
    lucitko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Ráda bych vyzkoušela jejich korektory, protože jsem kdysi dávno viděla na YTB holčinu s dost silným akné a korektor od Inglot jí to všechno krásně zakryl. Ale u toho bych určitě nezůstala:) Lákají mě rtěnky, make upy a stíny.
    Yanictta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj, blahopřeji ke spolupráci! Sleduji tě a jsem i fanouškem Inglot na facebooku. Chtěla bych vyzkoušet bázi pod make-up, žádnou jsem ještě neměla. :)
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Musím říct, že rtěnky, co se musí nanášet prstem nebo štětečkem mě nikdy nebraly, ty tři poslední odstíny jsou ale tak krásný, že bych paletku brala všema deseti :) INGLOT znám teprv pár dní, ale určitě bych si ráda sestavila paletku očních stínů, protože v "hotových" paletkách mi vždycky nějaký odstín nesedí a já si i prostě nemůžu koupit.

    lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Od Ingolt bych nejradši vyzkoušela asi oční stíny, jejíchž odstíny bych si mohla v paletce sestavit dle svých představ.

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Já bych ráda vyzkoušela pudr :)
    stepi.masatova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj, sledujem, poriadne ani neviem co by som chcela vyskusat, z tej ponuky sa neda vybrat len jedna vec, myslim si ze zo vsetkeho by som si vedela najst moj odtien.
    Kedze momentalne mam nude maniu, tak tie nude laky, ruze a tiene su podla mna dokonale. absolutvejs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Zmínila jsem se na FB - odkaz zde https://www.facebook.com/radka.valuskova

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  61. Od značky Inglot by mě moc lákala rtěnka - zaujal mě široký výběr, kde by nebyl problém vybrat si /nejeden/ odstín přímo na míru!
    petpetpetra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  62. GFC (Mem)
    A já zase rtěnku, těch není nikdy dost na vyzkoušení. :)
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. ja bych urcite rada vyzkousela rtenky!katulsed@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. ja bych chtela zkusit vsechno :D ale nejvic asi make-up a pudr plus stiny, jelikoz zadne skoro nepouzivam, lakaji me ty barvicky :)
    lucifrid@lucifrid.com

    OdpovědětVymazat
  65. úplně mě dostala ta spousta barevných odstínů.... takže bych asi nejraděj vyzkoušela nové odstíny čehokoliv. krásnou rtěnku, nebo tmavě modrý lak na nehty
    stranecka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Hmmm tak zkusit bych chtela jakykoliv korektor od nich, ale take nejakou tvarenku protoze tech mam malounko a zacinam je docela pouzivat. Inglot firme jsem nikdy nevenovala moc pozornosti ale uz dost dlouho premyslim ze neco koupim.

    EvaTobiasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Inglot okukuju už dost dlouho, hlavně ty jejich krémové a tekuté tvářenky. O těch sním už jakou dobu :-). Zajímají mě i make-upy. Mám radost, že už je možnost koupit Inglot i u nás, až budu v Praze, určitě se tam stavím.

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Najradšej by som vyskúšala očné tiene, čo som videla na nete tak majú veľký výber farieb! :)
    No kebyže je v mojej blízkosti predajňa Inglot tak by som vyskúšala toho viac.
    sledujem tu a aj inglot :)

    petka.malikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Chtěla bych vyzkoušet ty jejich nalepovací řasy, na party jsou ideální! :)

    adelakucerova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Nejvíc bych chtěla vyzkoušet laky na nehty, miluju lakování, a Inglot má spoustu krásných barev.
    bara.talasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. urcite by som chcela vyskusat ich ocne tiene a pekne si ich naskladat do paletky:))) a takisto blushe, ani stetcami by som neohrdla, no nakolko iste inglot nemame, budem si musiet pockat alebo si velmi zelat tuto paletku :))

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  72. láká mě si sestavit nějakou paletku očních stínů
    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Sleduji:)
    Chtěla bych vyzkoušet nějakou rtěnku mají strašně pěkné barvy určitě bych si nějakou vybrala, ale bylo by to dost těžké rozhodnutí:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. V první řadě přeju blogu všechno nejlepší a ať je pořád tak čtivý jak doteď a ať má stále víc čtenářů :)
    Mě by se asi moc líbil nějaký lak na nehty vzhledem k tomu kolik mají barev, tak bych tam určitě našla nějakou dokonalou barvu, kterou ještě nemám.

    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Tak to je parádní , a blahopřeji ke spolupráci .
    Musím se tam také zajít podívat . Určitě nějakou rtěnku. Vlastně cokoliv.

    sk8jtacka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Gratuluji k prvním narozeninám :). Od Inglotu mě lákají jejich pigmenty, protože už dlouho sháním opravdovou matnou černou, dále korektory a rtěnek také není nikdo dost :D

    mar.zackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Krásná paletka:)
    No určitě bych chtěla vyzkoušet laky a stíny, protože ta barevná škála je úžasná:)
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Chci rtěnku, oční stíny a linky ;).
    Gratuluju k prvním narozeninám a přeji mnoho dalších.

    babedev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj. Tak je to úžasná palatka a ji bych si právě chtěla vyzkoušet. Pořád hledám nějakou rtěnku nebo lesk na léto. Nebo bych taky chtěla zkusit tvářenku. Taky gratuluju k narozeninám a jen tak dál, blog je super.
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Já bych ráda asi vyzkoušela stíny (těch nikdy není dost!), nějakou tu tvářenku i rtěnku. Ani nevím proč, ale ráda zkouším nové věci, ale Inglot mám daleko :(, takže až se do Prahy dostanu, pěkně se tam kouknu :).
    Přeju další krásný rok na blogu, další kupu spokojených čtenářů, mezi které patřím i já :). A gratuluju ke spolupráci! :)
    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Krásné dopoledne :)
    Ráda bych vyzkoušela oční stíny, protože jejich výběr je naprosto úžasný! A určitě taky nějakou tvářenku :)
    KiwiiSunny@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Páni, krása! :)
    Fanouškuju jak u tebe, tak na inglotím FB (Anna Kozlová).
    No, a chtěla bych vyzkoušet rtěnky, oční linky, štětce, korektory,... Oční stíny mám vyzkoušené, už je celkem dlouhou dobu používáme na vystupovací líčení, a drží jako přibité. :)
    Jinak moc gratulujui k blížícím se první narozeninám.:)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Gratulace k brzkým narozkám blogu - je jedním z mála, který mě baví sledovat dlouhodobě, což přičítám krom zajímavého výběru produktů i tomu, že prostě umíš čtivě psát =)Už dýl jak půl roku upouštím od výraznějšího líčení očí a libuju si ve rtěnkách, balzámech a tvářenkách...takže od Inglotu by mě zajímaly hlavně tyto produkty.

    lucie.strejtova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Krásna paletka, mhm :)
    Chcela by som určite vyskúšať očné tiene a rúže pretože ten výber je naozaj pestrý :)
    pathusqa-87@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  85. Ahooj,
    no já bych moc ráda vyzkoušela jejich pudry, protože akutně nějaký dobrý sháním.. :)
    Jinak dobrej blog!!! ;)
    kalasova.dominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Dobré dopoledne přeji :)
    Já bych ráda vyzkoušela Oční matové stíny. Celkově sehnat matné stíny je docela problém a Inglot je nabízí ve spoustě krásných barev :)

    dolliis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Sleduji všude :)
    Chtěla bych vyzkoušet jejich laky na nehty :D. Proč, protože laky miluju a chci zkoušet nové a nové :-D.
    A jinak moc pěkná giveaway a taky (trošku dříve) přeji všechno nejlepší tvému blogu :).

    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Sleduji: tady buď pod jménem Lucie Górecká /luckily a na fb Lucie Górecká
    Určitě bych chtěla vyzkoušet laky a oční stíny. Na tyhle dvě věcičky jsem vysazená...:D Zbožňuju je. Laky o něco víc, zrovna včera jsem si koupila takový krásný Nude od Essennce... Přitom mám doma asi takových 15 laků...:D
    lucka.gor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Tady je odkaz na fb: https://www.facebook.com/lucie.gorecka/posts/374926889232880
    :):)

    OdpovědětVymazat
  90. Nejradši bych vyzkoušela zrovna rtěnky! Odstíny vypadají úžasně a podle popisu vlastností musejí být super! :)

    dominikajirouskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Ráda bych vyzkoušela stíny, koukala jsem na fotky, které jsi tu dávala a odstíny vypadají úžasně :)

    veronika.kradlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Ráda bych vyzkoušela právě tyhle rtěnky, nebo tvářenky. Gratuluji k narozeninám. :)

    dominka.hajkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Prvé dva body splnené :) no a čo sa týka toho výrobku..som síce fanatik na lesky a rúže, ale ich očné tiene sú krásne..plné farieb, takže určite nejaké tiene na oči :)
    slh.blogspot@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Rada bych vyzkousela nejake stiny, maji kouzelny vyber odstinu. :)

    amalie22@email.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  96. Asi nějakou tvářenku, protože to je vážně základ svěžího a zdravého výzoru pleti :)

    m.prerovska99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Tvářenku nebo oční stíny,ale když vidím tuhle výhru,tak samozřejmě i tuto paletku.
    Bohužel nejsem na Fb, ale tak snad mě to úplně nediskriminuje:)
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. já bych chtěla vyzkoušet ty krásně barevné stíny cos nám tady ukazovala, pak bázi pod make up, protože žádnou nemám a nebo tvářenku protože na těch si prostě fakt ujíždím :D
    karina.vlkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Já bych brala určitě rtěnky nebo laky na nehty :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Ahoj, chtěla bych si asi nejvíc vyzkoušet sestavit paletku očních stínů podle svých představ. A pak ještě spoustu věcí (rtěnky, laky, tvářenky, korektory...), protože podle tvého reportu mají tak obrovský výběr, který tak moc láká :-)

    Hezký den!
    xxiixxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Mňa zaujali práve tieto rúže,je super že sú v paletke,to vidím po prvý krát a ak je pravda že hydratujú ako balzám,tak sú určite skvelé :) Ale aj laky na nechty,očné tiene a lesky môžu byť super.
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  102. stíny nebo pudr či lesk, protože to nejvíce používám

    aleachim15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. ahoj, nutně potřebuju vyzkoušet všechno, ale nejvíc asi nějaký pudr:-).

    klara.v50@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Konetář č. 2: Na svém blogovém facebooku jsem dala odkaz :) http://www.facebook.com/LadysMakeupBag?ref=tn_tnmn

    OdpovědětVymazat
  105. Tyjo,vypadá to dobře!!
    Jak tak koukám na jejich stránky,nejraději bych všechno vykoupila,ale protože jsem blázen do řasenek,tak první věc,kterou bych si vybrala,by byla právě řasenka ;)
    Uninkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. fredyqa@azet.sk
    chcela by som vyskušať ich ruže pišu že su perfektne!<3

    OdpovědětVymazat
  107. Krasa:)
    Ja jsem na strankach ohlizela ty paletky a uz jsem vymyslela, co by se mi do nich hodilo:D urcite bych si ji uzposobila podle sveho denniho liceni, takze nejake prirodno odstiny stinu, tvarenku a pudr:)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Uff, vybrat jednu věc, kterou chci vyzkoušet? to je těžké! Ale dělala jsem si zálusk na tvářenky, ty by byly fajn. No ale soutěží se o rtěnky a tahle tebou vybraná paletka vypadá úúúúžasně, takže bych ji ráda vyzkoušela osobně :)
    Verunka, udvouverunek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. A ještě si zasoutěžím soukromě, pokud to není proti pravidlům, tentokrát mail verunka2201@centrum.cz :)

    OdpovědětVymazat
  110. Ty barvičky jsou krásné! :)
    m.pelunkova@seznam.cz
    Ráda bych vyzkoušela pudr, protože ty používám dost často :)

    OdpovědětVymazat
  111. Ahojky,já jsem se značkou Inglot přišla do kontaktu na vizážistickém kurzu a musím říct,že se mi se všemi výrobky skvěle pracovalo. Já sama bych si chtěla sestavit větší paletku očních stínů :)
    theresakalouskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Nejraději bych vyzkoušela samozřejmě všechno :) Ale když už teda musím vybrat jenom jednu věc, tak by to byla nějaká rtěnka, protože se mi ohromně líbí jejich odstíny. Pak by byl další na řadě lak na nehty ze stejného důvodu :)

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Chtěla bych určitě vyskoušet nějakou pěknou baby pink rtěnku a nějaký maku-up :)
    wampulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Já bych ráda vyzkoušela nějakou rtěnku, ale jak jsem viděla to množství nádherných odstínů, nevěděla bych jaké si vybrat! :)
    F.Terka.F@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. wow, vybrala jsi opravdu krásné barvy! :-))
    dlouho sháním nějaké pěkné oční stíny, tak třeba by pro mě měly ty pravé :-))

    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Já bych chtěla vyzkoušet oční stíny, protože zaprvé ta paletka vypadá krásně (řešení otevírání je praktické) a navíc si myslím, že by mohly mít opravdu dobrou pigmentaci :)
    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Úžasný giveaway! :) Prajem ti príjemnú spoluprácu s Inglot-om :) Ja by som chcela určite najviac rúže, pretože rúže jednoducho zbožňujem a najradšej by som ich mala asi milión.
    fkovalcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. Vybrala jsi fakt pěkně :) Já bych chtěla asi nejvíc vyzkoušet rtěnky, protože když jsem viděla tvé fotky z návštěvy prodejny, nemohla jsem uvěřit vlastním očím! Takových odstínů rtěnek..Vypadá to tam jak v ráji :) t.h.e.t.i.s.@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Ahoj aj mňa potešila tvoja spolupráca so značkou INGLOT, pretože majú pre mňa úplne super systém freedom paletiek a o všetkom som sa dozvedela cez teba. Takže pridávaj viac:D A kúpila by som si od nich asi nejakú freedom paletku na lícenky, pretože mám teraz takú mániu :)

    OdpovědětVymazat
  120. Rada by som vyskúšala práve tieto rúžiky a ešte tiene na oči. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. Ahoj, ráda bych vyskoušela cokoliv od Inglotu, protože jsem zatím neměla příležitost si nic vyzkoušet, ale nejvíce mě láká asi právě něco jako tato paletka nebo cokoliv na rty. GretaaaZidkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. A zdeielala som ťa aj na fcb nášho blogu :)
    http://stoker-dewy.blogspot.com/ -náš blog
    tu je fcb : http://www.facebook.com/OsobnyBlog
    a v prvíom prípade som zabudla dať mail:( Takže stokyadik@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  123. chtela bych od nich zkusit makeup, protoze maji i naruzovele odstiny, ktere nemuzu nikde sehnat. m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Všechno splněno ;) krásná Giveaway, ale pochybuju,že se mi poštěstí :(
    Určitě bych ráda vyzkoušela od nich nějaké stíny,pudr,make-up... Cokoliv !:))
    A Tvému blogu přeji Vše nej a přeji ti, aby se mu dařilo čím dál lépe :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Já chci vyzkoušet víc věcí, hlavně si sestavit stínovou paletku, určitě také pigmenty, protože jeden mám a je skvělý a rtěnky.

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Velmi by som si chcela vyskladat paletku ocnych tienov- tie trojodtienove su krasne. A aj to je dovod preco -jednoducho tri v jednom a tolko farieb, tonov a kombinacii, na zblaznenie :)
    Moj mail: andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. super sú aj tieto rúže, že nemusíš nosiť v kabelke 5 rúžov, je to pekne pokope a použiješ, ktorý chceš či aj dva naraz :D ja potrebujem si vždy pod rúž dať balzam, pretoťe asi nemám moc dobrý rúž a trošilinku vysušuje takže toto môže byť super a bronzer

    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  128. Ráda bych vyzkoušela make-up a oční stíny. katcharina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. Nejvíc bych chtěla vyzkoušet právě tyhle rtěnky..:) Vypadají úžasně a ty odstíny! Ještě úžasnější..:)Navíc se mi strašně líbí ten obal a to otevírání :D :)Vybrala jsi moc dobře, kdybych vyhrála, byla bych šťastný člověk :) Tak teda přeji krásný jeden rok tvému blogu (trochu předčasně) a ať je pořád tak skvělý jako byl a je doteď :))
    77Very@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Určitě oční stíny, mají krásné barvičky a na očích vypadají úchvatně.:)
    ajapolacek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Ráda bych vyzkoušela rtěnky protože ať jsem měla jakoukoli tak výdrž byla příšerná, možná to je mnou možná tím že mám špatné rtěnky :D Ale samozřejmě mě zaujaly všechny jejich produkty :)
    Gurecka1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Nejraději bych vyzkoušela výše ukázanou paletku rtěnek. Ty barvičky jsou podle mého gusta! KlaryfukW@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Sleduji oboje, ale vůbec nevím, co bych vyzkoušela nejradši, pro mě to byla neznámá značka, dokud jsem se o ní nedočetla na tvém blogu. Ale tolik barev, odstínů na výběr...Opravdu nevím, ale líbí se mi jejich paletky, vypadají krásně :)
    sharisesis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Určitě tvářenky! To množství barev mě fascinuje!Ale nejraději bych to tam vykoupila celé..to je jasně :D

    mukinisek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  136. Chtěla bych vyzkoušet od Inglotu stíny a laky na nehty, protože musím mít každý lak na nehty, který vidím, a který ještě nemám :) :D

    b8ra1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Nejradši bych asi vyzkoušela celou jejich barevnou škálu matných stínu :o) Pak se mi hrozně líbí odstín rtěnky uprostřed paletky :)

    heligrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Nejraději bych vyzkoušela od Inglot rtěnky, protože mají obrovský výběr odstínů.

    m.birova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Rtěnky a tvářenky, protože na nich v poslední době ujíždím nejvíc:) a taky nějaké pigmentové stíny v pestrých barvách:)
    adriana.molova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. IvanaPaulusova@email.cz
    Sháním nějaké hodně pigmentované stíny a myslím si, že paletka stínu od Inglot by mohla být dobrá volba. ;)

    OdpovědětVymazat
  141. Určitě bych chtěla vyzkoušet jeden z laků - sháním celkem specifickou barvu a při výběru, který mají, mám šanci na úspěch. A ten výběr rtěnek - tam bych si tak vybrala.
    lenka.peskov@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. Hezká giveaway :) Já bych chtěla rozhodně vyzkoušet make-up a tvářenku. Je toho víc, ale tohle by dostalo přednost :))

    xPlanetkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Už roky sháním oční stíny, které ze mě udělají krásu, ale budou natolik přirozené, že nepůjde poznat, že jsem přírodě pomohla :)

    smile.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Chtěla bych vyzkoušet tvářenku, protože sem zatím nenašla žádnou kvalitní a myslím že právě tahle značka kvalitní tvářenky má :)
    Misssha2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. za mě určitě nějakou rtěnku, už dlouho hledám pro sebe tu pravou červenou a tajně doufám, že si u nich vyberu :)
    kamilabrazdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Právě se mi hrozně líbí ty rtěnky!!Barvy jsou úžasné!:)
    leonka112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. ja bych si vybrala make-up, protže tech neni nikdy dost

    l.krizova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  149. Sleduju tě už chvíli :) A lajkuju Inglot!

    Se značkou nemám žádné zkušenosti, ale ráda bych vyzkoušela nějakou rtěnku nebo pudr, protože těch není nikdy a naopak spotřeba je velká! ;)
    sabina.spalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. jo a sdílela jsem na Twitteru: https://twitter.com/Zouzel/status/206745784539021312

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  151. Jéééj Inglot ! :)
    Já myslím, že si od nich brzo koupím nějakou stínovou paletku. O jejich stínech jsem toho slyšela opravdu hodně a chtěla bych je moc vyzkoušet. :)
    vachova.tereza(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. chtěla bych zkusit laky na nehty, mají pěkné odstíny :)
    hronovamar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  153. Určitě bych od nich chtěla vyzkoušet nějakou rtěnku, protože když jsem viděla ten výběr, úúúh:-)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. S touto znakčou nemám zkušenosti, nicméně jsem blázen do řasenek, takže určitě nějakou prodlužující a rozhodně rtěnky... Miluji nude odstíny i ty tmavší.
    Ifka01@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  155. Určitě se chystám na nějakou rtěnku, z tý spousty odstínů si snad vybere i moje náročná dušička :) Anebo nějaký multifunkční líčidlo, mám ráda tyhle úsporný věcičky :)
    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  156. Ahoj,
    zatím jako největší přání, co bych si pořídila, by byla paletka napěchovaná výběrem tvářenek. Stíny se mi samozřejmě líbí taky, ale obávám se, že bych si do soudnýho dne nebyla schopna vybrat :D
    PS: Tvoje recenze si budu muset brzy zakázat, vždycky přijdeš s něčím a popíšeš to tak, že mám hrozný cukání to jít hned vyzkoušet, co kdybych to ,,nezbytně" potřebovala :D
    salvomontalbano@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. ahoj, no urcite by som chcela vyskusat uplne vsetko!!!!!! milujem kozmetiku...a vsetko s tym spojene......hlavne milujem riasenky a lesky na pery....:DDDD a potom uplne vsetko ostatne :)

    ewyta19@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  158. Asi nějaké oční stíny nebo linky na oči, které mě zaujaly ve tvém článku o Inglotu.
    Nedvedova.Katerina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. já by som si vybrala nejaký lak na nechty, pretože v tvojom článku ma zaujal ten neskutočný výber, všetky možné odtiene.
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  160. Já bych ráda vyzkoušela lak na nehty.. Jsem lakový maniak, takže asi tak.. :D ale vlastně když se to vezme kolem a kolem tak bych ráda vyzkoušela všechno že.. :D
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. sledujem a lajkujem
    vyskusat by som chcela samozrejme vsetko :D ale najviac asi rtenky lebo som na ne zatazena a stale mam nutkanie kupit novu a novu :D a ocne tiene urcite, to je taka klasika :)
    sanisloova.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  162. Ráda bych vyzkoušela krémové oční linky. A proč právě je? Protože zatím nevlastním žádné barevné a Inglot jich nabízí spoustu v různých odstínech.

    christina.z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Te ruze su nadherne a vyskusala by som ich velmi rada!:)
    babacova.barbora@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  164. Zkusila bych krémové oční linky, protože s nimi zatím nemám žádné zkušenosti a někde se začít musí :)
    prochazkova.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. Teda to je super soutěž!
    Já toužím vyzkoušet nějaký z jejich pigmentů, protože se mi zdají dost podobné MAC a jsou levnější. :)
    miadoxanska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  166. Jéé, tak já bych moc ráda zkusila hlavně jejich pigmenty, rtěnky a pudr. :)
    kubjatova.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Znacku a jeji produkty neznam.Ujizdim na tvarenkach,takze bych vyzkousela tu. lenka.sandova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  168. Rozhodně bych ráda vyzkoušela rtěnku. Miluju, když si mohu vybrat z velkého množství barev a nemusím čekat na sezónní hity světlých/tmavých barev.
    vergid@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  169. Já bych si strašně chtela vytvořit svoji paletky stínů v rámci Freedom systemu ..:)
    zemkova.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  170. Já bych si strašně chtela vytvořit svoji paletky stínů v rámci Freedom systemu ..:)
    zemkova.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  171. Já bych nejradši vyzkoušela nějaký make-up, protože mám zatím zkušenost pouze s drogerkovými značkami a to je, si myslím, škoda.
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  172. Já bych moc ráda vyzkoušela rtěnku, mám teď rtěnkové období, takže to asi mluví za vše :D. No, potom také jejich oční stíny, mají krásné barvičky, které člověk všude nesežene..a v neposlední řadě tvářenky, také mne zaujaly barvy.:)
    zany.slamova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  173. Chtěla bych vyzkoušet rtěnky, protože jsem na ně v poslední době ulítlá.
    HanczaL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  174. vybrala jsi moc pěkné barvičky a moc ráda bych rtěnky od Inglot vyzkoušela. mimo to si jistě jednoho dne přijdu do prodejny Inglot vybrat i nějaké laky na nehty, protože ten výběr odstínů mě naprosto fascinuje. a vybrat si jeden pro mě bude těžké, jsem velice nerozhodný člověk :)
    všechny podmínky splňuji, tak uvidíme, třeba budu mít štěstí :)

    můj mail: honeyblondeme@email.cz

    OdpovědětVymazat
  175. rada by som vyskúšala rúž, keďže mám citlivé oči, tak si ich takmer vôbec nelíčim a vynahradzujem si to na ústach :))

    denisa.hilovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  176. Já bych chtěla vyzkoušet asi všechno, strašně ráda objevuju nové věci a nikdy si neumím vybrat z tolika krásných barevných věcí jenom jednu... :-( :-D :-)
    prejdova-martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  177. Už delší dobu chci zkusit tvářenku, ale pořád si nejsem jistá, jakým odstínem začít.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  178. Určitě bych chtěla zkusit jejich rtěnky protože s jejich výběrem mám vždycky problém. A v tolika odstínech bych si určitě vybrala.
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  179. Moc ráda bych vyzkoušela nějaký pěkný lak na nehty:)) mají pěkné barvičky, tak by mě zajímala výdrž laku!
    petracor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  180. Ráda bych vyzkoušela jejich paletky očních stínu, protože vypadají skvěle!;)
    kopalova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  181. Kdysi jsem četla, že prý mají úžasný stíny (např. ty trojstíny), takže ty a možná gel.linky :)

    Polova.Wendy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  182. Tvůj blog i stránky Inglotu sleduju už dlouho :). Chtěla bych od Inglotu vyzkoušet právě ten jejich Freedom System, protože si hrozně ráda orgnizuju paletky podle sebe, baví mě to a je to praktické na cesty i do kabelky ;). Můj mail je nuf.nuf@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  183. Chtěla bych vyzkoušet stíny a určitě tvářenky :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  184. nějakou pěknou rtěnku, ještě jsem nenašla nikde tu "svoji" :) nebo také tvářenku, tentyz duvod :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  185. O znacke Inglot som doteraz velmi nepocula, ale sestra ju vo velkom ospevuje, takze by ma velmi potesilo ak by som mohla nieco vyskusat: Najviac ma zaujimaju ruze a tvarenky :)
    artik.zuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  186. gfc - Color.beam
    fb inglot - sleduji - zaškrtnuto "like"

    od inglotu me lákají stíny a samozřejmě tato paletka rtěnek:P

    OdpovědětVymazat
  187. ráda rozhodně bych ráda zkusila nějaká make up, nebo pudr, hlavně aby to bylo pro suchou pleť
    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  188. nejradši bych vyzkoušela nějaké pěkné lesky a rtěnky! :)
    annier@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  189. Já bych ráda zkusila přesně tuto paletku. přes fiasko s Bobbi brown paletkou na rty a zjištěním, že spousta lidí paletky na rty "nechápe", mě by se náramně hodilo mít to vše v 1 :)

    dashulka87 gmail com

    OdpovědětVymazat
  190. Ja by som určite veľmi rada vyskúšala nejaké tiene inglot :) Počula som o nich len samé dobré veci tak ma lákajú :)

    Nici_4ewer@azet.sk

    http://nicimakeupartist.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  191. Kromě této paletky bych chtěla někdy vyzkoušet nějakou tvářenku, protože jsem do nich poslední dobou blázen! :))

    claire-style@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  192. Sleduji poctivě :)
    Značku Inglot vůbec neznám, ale koukala jsem se a hodně mě zaujali ty rtěnky co vypadají jako zkumavky:)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  193. já bych chtěla vyzkoušet oční linky, potřebuju nějaké, co opravdu vydrží a takové se mi ještě nepovedlo najít..

    misscukrik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  194. toužím vyzkoušet jejich stíny! slyšela jsem, že jsou ještě máslovější než ty od UD :)

    smidova.lucie()gmail.com

    OdpovědětVymazat
  195. Ahojky :) Já bych nejraději vyzkoušela jejich paletkovký systém, hrozně se mi líbí to magnetické provedení, a do paletek bych si vybrala vosk a pudr na obočí, protože jsem zatím nenašla pro mě ideální produkt na úpravu obočí. Tak bych chtěla dát šanci právě Inglotu, ptž mají širokou škálu barev.

    Jitule.Schneiderova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  196. Určitě jejich stíny !! Co jsem slyšela a četla pějí všichni chválu.

    eisesa01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  197. http://sabina-beauty1.blogspot.com/ a tady i malá zmínka na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  198. Ahoj, sleduji tě už dlouho :) Vyzkoušet bych chtěla cokoliv, protože tuhle značku ještě vůbec neznám :) Rtěnky vypadají super!

    mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  199. po tom ako som citala clanok o navsteve v inglote, by som najradsej chcela uplne vsetko! ale najviac asi pigmenty, na fotkach vyzerali dokonale! :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  200. už ani sama nevěřím, že bych měla takové štěstí, v té záplavě komentářů, ale efik@centrum.cz
    chtěla bych vyzkoušet některé jejich pigmety, co se dají použít nejen na oči, ale i na rty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!