středa 16. května 2012

L´Occitane šampon a kondicionér pro barvené vlasy

Dneska tu máme dvě chuťovky na barvené vlasy od L´Occitane. Novinky, které budou v prodeji od 24.května a patří do esenciální řady. Konečně už zase po letech patřím do kategorie "odbarvených" takže můžu (doufám) objektivně posoudit účinky obou přípravků. Tak začnu balením. Tuby jsou od sebe skoro k nerozeznání a trochu mi to vadí, protože když v koupelně, kde máme celkem tmu hledám tu správnou tubu, ne vždy se trefím správně. Stačilo by mi od sebe produkty nějak třeba barevně oddělit, protože takhle jsou skoro jak dvojčata :) Naopak co se mi na balení líbí, jsou praktické tuby. Příliš šamponů se takto nevyrábí a je to škoda, protože z tuby se pak přípravky lépe dolují, když už docházejí. Tím, že stojí na víčku, tak je jejich používání snadné a člověk nemusí divoce třepat lahvičkou, aby se dočkal jejího obsahu. Tak a teď vůně. Přiznám se, že tentokrát to není úplně šálek mého čaje, protože já z obou výrobků cítím nějaké bylinky a olejíčky. Ne, že by mi vůně vyloženě vadila, ale prostě mám raději jiné. Přijdou mi takové aromaterapické :)




Šampon je určený pro barvené vlasy - to jsem říkala už na začátku. Tím, že mám část vlasů odbarvených a na části mám přeliv řešila jsem, jestli a jak moc se bude barva vymývat. A mám vážně pocit, že od té doby, co jsem šampon začala používat, tak se barvy vymývá mnohem méně. Možná to není jen zásluha šamponu a prostě se barva po čase tolik nevymývá. Těžko říct, ale každopádně jsem si toho rozdílu všimla. Po použití šamponu by vlasy měly být lesklé a vzdušné. S leskem nemám problém ale se vzdušností je to horší. Když máte husté a dlouhé vlasy, je těžké z nich udělat lehké a vzdušné. Skóre po umytí jsou 2 dny, což je u mě standard a těžko to nějaký šampon kdy překoná. Po dvou dnech si vlasy prostě umýt musím. Takže jsem ráda, že po použití vzdušné jsou a nejsou z nich splihlé umaštěné prameny (jako se mi to stalo už tolikrát při testování nových šamponů). Šampon vlasy pěkně umyje, není ho ani nutné velké množství, protože dobře pění. S výsledkem jsem tedy spokojená a nenapadá mě jediné negativum. Pro milovníky přírody ještě jedna informace - šampon je bez sulfátů a je vhodný i pro každodenní použití.





Složení šamponu 



Konzistence šamponu je gelová a jemnou mléčnou barvu



Kondicionér se od šamponu liší svou konzistencí (viz foto níže) a jeho parfemace je o chlup decentnější. Nanášela jsem ho do délek vlasů a na jejich konce a nechávala chvíli působit (cca 2 minuty). Není to sice nutné, ale zvýšíte tím účinky kondicionéru. Nemám sice problém s rozčesáváním vlasů po umytí (nejen díky Tangle Teezeru) a tak jsem nezaznamenala žádný rozdíl oproti jiným kondicionérům, které používám. Jde to prostě stejně dobře. Co oceňuji nejvíce, že kondicionér vlasy nezatížil a nezamastil, protože tohle bych mu neodpustila. Opět stačí jen malé množství produktu a máte vystaráno. Po umytí ještě používám na odbarvené konečky olejíček a musím říct, že jejich stav se o dost zlepšil, protože po odbarvení byly jak sláma! Nedovedu si představit, že bych měla odbarvenou celou hlavu, to bych asi nepřežila a zbláznila se :) Každopádně oba produkty vlasům svědčí a nemám s nimi žádný problém. Svůj účel plní dobře. Jen tu vůni bych si holt vybrala jinou :) Nicméně ale Bebe na ní pěla ódy a já nabyla dojmu, že jí totálně učarovala, takže opět co člověk, to jiná chuť i vůně :)




Složení kondiconéru


Kondicionér je o něco hutnější než šampon a trochu mi evokuje tělové mléko.




Oba výrobky osloví asi hlavně přírodně zaměřené milovnice kosmetiky. Věřím, že ty si vůni i účinky zamilují. 




PS: šampon i kondicionér mi byl poskytnutý k recenzi firmou L´Occitane. Tímto bych jim velice ráda poděkovala a zároveň dodávám, že dnes prezentuji své názory a zkušenosti, které nejsou nijak ovlivněny ani podplaceny :) Čestné slovo

9 komentářů:

  1. Tak fajn vyrobky, ale asi do nich nepujdu. Sampony mam celkem dobre, ted i nejake nove prirodni, tak uvidim. Ale diky za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznám se, že mě Bebe svým popisem nadchla, ale teď vidím sem-tam nějaký silikon ve složení, takže když se to dá do kupy s cenou, tak opět nic pro mě. Ale čichnu si k nim, až budou v obchodech, jsem na tu vůni zvědavá.
    Jo a pak taky řeším, zda vlasy barvené hennou se počítají normálně do barvených nebo zda na ně tyhle šampony nemají vliv? Netuší někdo?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. a pročpak je to PSko tak mrňavý? :)) jenom by mě zajímalo, co to bude stát, 800 každý, ne? :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já určitě nekoupím, své oblíbence už naštěstí mám a určitě levněji...

    Veru: podle mě by se tam počítat mohly. Vlasy henna sice neničí, jako chemické barvy, ale šampony pro barvené vlasy neznamenají pro "poškozené", ale měly by prodlužovat výdrž barvy, aby se míň vymývala, hezky se leskla....takže podle mě by se i henna mohla počítat....

    OdpovědětVymazat
  5. Verunka: já jsem klasicky ignorant vůči složení a naopak když jsem měla šampon bez silikonů, tak to byla katastrofa, takže mě by spíš potěšila jiná parfemace než méně silikonů :) jinak myslím, že na hennu se vztahuje taky škatulka obarvené :) a jak říká Dashulka, používala bych takové přípravky hlavně kvůli lepší výdrži barvy

    miňule: protože ho stejně píšu u všech L´Occitane recenzí :) ceny na internetu ještě nejsou, takže netuším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hm, to máte asi obě pravdu. Časem něco zkusím. Třeba pak nebudu muset barvit jednou za měsíc a půl, ale jednou za 2-3 měsíce! :D To by byla paráda... (a hlavně bez silikonů, se s nima fakt nesnesu, mám po tom vlasy jak zmoklá slepice :-/)

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu jsou ty obaly stejné, to by možná bylo lepší změnit.. ale jinak to vypadá celkem dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Holky řekla bych, že hennované vlasy se určo do barvených počítají. Bo jako taky jde o vymývání barvy, že :-)

    A Rendy je to pravda s tou vůní. Co člověk, to jiný nos. Ten šampon bych mohla čuchat do zásoby :-D

    Verunko, neslyším to poprvé, že silikony někomu "uťápnou" háro a třeba se vlasy pak i rychleji mastí. Nebo jsou prostě splihlé. Jak mají v L'Occitane ten šampon na suché a poškozené vlasy (řada Essential oils), tak dřívější verze v sobě silikony měla. Teď v té nové už je vyřadili. Tak třeba se toho dočká i tenhle nový šampon a kondiš.

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá to pěkně a s tou vůní já bych se jistě sžila hned, protože jak používám převážně přírodnější kosmetiku, tak to je sam bylinka :) no a vzhledem k tomu co je tady v obsahu olejů a různých přírodních výtažků, tak není divu. škoda těch silikonů tam, už už bych nad nimi skoro přemýšlela :) ale v tomto jsem zásadová, silikony ne .. kadeřnice mi říkala, že pokud si zákaznice stěžují, že jim barvička na odrosty chytá do jiného odstínu než zbytek vlasu, které už obarvené mají několikrát, je to těmi silikony. ty vlas obalí a barva se k nim tudíž dostane hůř a hůř chytá ..
    jinak že používáš olejíček na konečky je chválihodné, já už to dělám nějaký ten měsíc a rozhodně potvrzuji, že je to super :) používám v poslendí době oleje skoro na všechno. a což když si uděláš jednou do týdne olejový zábal na vlasy .. tomu se pak říká regenerace :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!