středa 2. května 2012

L´Occitane zpevňující mandlový gel

Dneska mám pro vás jednu mandlovou delikatesu. Na mysli mám novinku od L´Occitane a to konkrétně zpevňující gel. Jsem nějak automaticky skeptická ke všemu, co slibuje zaštíhlení, vyhlazení celulitidy nebo zmizení vrásek. Podobné to bylo i v případě tohoto zpevňujícího gelu. Ale nic se nemá odsuzovat předem a tak když jsem po čase používání pocítila první výsledky, přišlo mi to neuvěřitelné a já se s vámi o svou radost musím podělit.



Gel je velice lehký a svěží (na kůži příjemně chladí a nelepí). Konzistencí je to vlastně trochu gel-krém a voní úžasně po madlích. Ale není to taková ta těžká sladká vůně, ale velice lehká a svěží parfemace. Co vám budu povídat, byla to láska na první přičichnutí :) Balení je pro mě naprosto luxusní- skleněné s kovovým víčkem. Není to sice nic na cestování, ale jako solitér se na mém nočním stolku skvěle vyjímá :) Co na něm miluju je to, že není mastný a hned se do pokožky vsákne, ale zároveň na ní zanechá jemný film, který pokožce dodá hebkost a pevnost. Těžko se to popisuje, když si to člověk sám nevyzkouší, ale znáte ten pocit, když se něčím božským namažete a pak na sebe musíte pořád sahat? Nejlépe když nutíte i ostatní, aby si sáhly na vaše nohy a taky vám potvrdili jak úžasně hebké jsou :) Po pár dnech jsem měla pocit, jako bych měla o číslo menší tělo. Hlavně nohy! Já vím, že mi to asi neuvěříte a nedokážete se vcítit do mé kůže, ale věřte, že kdybych mohla, tak vám všem domů pošlu malý kus tohoto krému, abyste samy uvěřily a mohly si ho vyzkoušet :) Díky výtažkům z pupenů mandlovníku odvádí gel z pokožky přebytečné tekutiny a mandlové proteiny zase formují a zpevňují postavu. Po prvním měsíci používání se opravdu první výsledky dostavily. Měla jsem neskutečně dobrý pocit, a pokud jsem dobře (a narcisticky) sledovala své nohy, tam jsou opravdu hezčí, o něco štíhlejší a hlavně jsou božsky hladké. A všechny podobné krémy jsou hlavně o lepším pocitu ze sebe samé. Takže já nemůžu jinak, než ho všem doporučit a kdybych měla nějakou hodnotící škálu, tak dám 15 bodů z 10 možných :) To svědčí o všem.











Byla to láska na první použití! Miluju parfemaci celé mandlové řady a vážně uvažuju i o mandlovém peelingu. Přečíst jste si o něm mohly například i u Ály zde. A zmínku o krému (jen z jiné řady) jste si mohly přečíst i od holek z Czech Chicks zde. A nakonec o něm psala i Škodulka zde.

Já jsem z gelu jedním slovem nadšená a věřím, že bude i většina z těch, co si ho pořídí. Jestli půjdete kolem L´Occitane obchůdku jděte si minimálně celou mandlovou řadu očichat, protože to fakt stojí za to :) Cena je sice vyšší, ale rozhodně odpovídá kvalitě krému i jeho viditelným výsledkům.


Znáte ho někdo? Nebo používáte něco jiného z mandlové řady? :)







PS: krém mi byl poskytnutý k recenzi firmou L´Occitane. Tímto bych jim velice ráda poděkovala a zároveň dodávám, že dnes prezentuji své názory a zkušenosti, které nejsou nijak ovlivněny ani podplaceny :) Čestné slovo

24 komentářů:

  1. Na kolik vyjde? Vypadá moc dobře, asi ho potřebuji :))

    OdpovědětVymazat
  2. Další nesmírně pochvalná recenze na tuhle řadu...? Já si snad taky budu muset něco koupit... :))

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ja na nej uplne zapomnela, ze ho nutne potrebuju;-) . Diky za pripomenuti. Hned dneska bezim do obchudku na Flore. Krasne nohy se mi ted budou hodit, kdyz jsem konecne mohla odhodit tuny vrstev obleceni. Preji hezky den Rendi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná recenze, Rendy! ;-)
    Hrozně mě baví číst o věcech, které jsem vyzkoušela! Zajímá mě vždycky, jestli na to bude mít člověk podobný názor, nebo jiný a co se mu na věci ne/líbilo :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak skoro jsem se už (po tom několikerém článku - četla jsem je u Bebe a Luc. a teď tady) nechala přesvědčit a měla jsem chuť to jít zkoušet, no ale teď mě chuť přechází, když vidím, kolika blogerkám zase PR L'Occitane svoje výrobky nacpala. Neříkám holky, že snad kecáte, naopak - jsem přesvědčená, že píšete tak, jak to samy cítíte, ale jednoduše nemám ráda, když je něčeho moc. A jako bylo/je všude moc Ziaji, tak teď to samé s L'Occitane. :-) Ach jo...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  6. Jak dlouho Ti to baleni vydrzelo? Ja aby nebylo treba na mene nez mesic za tu cenu.

    OdpovědětVymazat
  7. Verunko ber to tak, že aspoň "loccitanští" nasbírají i názory od holek, které by si jinak tuhle kosmetiku nemohly dovolit koupit ;-)
    Ale je fakt, že co tak sleduju, recenze jdou na netu "po vlnách" :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Lucifrid: pokud se s tím budeš mazat jen na "problematických" partiích, vydrží ti krém určitě dýl, než měsíc. No a pokud si budeš krém chamtivě patlat na celé tělo jako já... počítej tak s necelýma 4 týdnama :-D

    OdpovědětVymazat
  9. florinka: cca 1200Kč

    Barushka:dej mi pak vědět, jak jsi s ním spokojená :)

    Verunka: holky pošlete mi link i na jiné články, asi žádnou z těch slečen nečtu a vůbec o žádné vlně článků nevím :(

    Lucifrid: záleží kolik toho natíráš, ale když jen určité problémové partie, tak tři měsíce určitě, já jsem po cca 2 měsících v polovině :)

    OdpovědětVymazat
  10. výsledku používání zní úplně neuvěřitelně, cena bohužel taky, chtěla bych mít "krásnější nohy", ale 1200Kč je dost peněz :)

    lackovy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný článek Rendy, mám chuť ho vyzkoušet :D a cena ? :)

    OdpovědětVymazat
  12. L and B: samotnou mě výsledky překvapily :)

    pauline: http://www.loccitane.cz/zpevnujici-telovy-krem-mandle,15,2,14522,253248.htm psala jsem to už výše, ale tady je ta cena přesně, abych nepletla :)

    OdpovědětVymazat
  13. toho sa vzdám :) ja, chudobný študent, radšej oželiem taký gél a pustím sa do cvičenia a masírovania s obyčajným krémom, lebo aj keď to znie tak lákavo, trochu si dopomôcť ku kráse, momentálne mi to za tú cenu nestojí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Navnadila jsi mě, ačkoliv 1200,- není úplně nejméně, ale pokud to tak funguje. Do plavek se to určo hodí. :) Rendy, věřím ti, protože jsi byla první, kdo nepsal ódy na balzámy Hurraw!

    OdpovědětVymazat
  15. Veronika: moc si vážím tvé důvěry a jsem ráda, že si nemyslíte, že jsem se nechala třeba uplatit :) i když samozřejmě 100 lidí, 100 názorů a zkušeností, takže nejlepší je, když si každý vyzkouší všechno na sobě a pak si udělá názor sám :)

    OdpovědětVymazat
  16. teda to zní skoro zázračně :)

    bohužel 1200 za něco takového spíš nedám, šílená cena ... bych si přišla, jak když vyhazuju takové peníze za tělové mléko, což je pro mě neakceptovatelné ;)) ale já nějak vůbec na tyhle tělová patlala nejsem, pokud se jedná o míru investice ...

    OdpovědětVymazat
  17. ááá děláš si srandu? fatk ho máš? :) strašně bych ho chtěla! ale ty peníze ..... tak moc jsem po něčem mandlovém toužila, že jsem si koupial sprchový olej za pětikilo (trochu na olejích ujíždím v poslendí době), ale rozhodně bych chtěla zkusit i krém. a pokud ke všemu má takovéto účinky, pak ho chci ještě víc! i to pětikilo mě hodně bolelo, dvanáct set ... leda bych přišla k penězům navíc, což se určitě nestane, jsem hodně v mínusu, takže asi ani nepojedu na žádnou dovolenou v létě.
    tak aspoň že jsi s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  18. sakra, neskutečně jsi mě navnadila... ale ta cena :/ chci ho! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy, měla jsem na mysli zrovna právě Bebe, co komentovala pode mnou (www.ruzovychroust.cz) a pak Lucku - www.zivotpodlelucie.com , a o slečnách, co je zmiňuješ na konci článku, jsem nevěděla, takže připisuju na l'occitaní seznam :)
    A zároveň přiznávám, že dvanáct stovek je i pro mě hodně. Tak třeba jednou, až budu velká a bohatá... ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. ještě jsem se chtěla zeptat, jak dlouho to jedno balení asi vydrží? kolik ubylo po měsíci používání? mažeš si jen stehna, nebo celé tělo? já totiž když se mažu krémem celá /což se mi chce jen málo kdy/ tak je za chvíli pryč ...

    OdpovědětVymazat
  21. Děkuji, že jsi mě zmínila.. :) strašně hezky mi zní ten peeling.. za ten bych se taky nezlobila! :D :) a časem bude ještě recenze na sprchový olej, co mám :D

    OdpovědětVymazat
  22. Diky moc Rendy a Bebe :). No popremyslim, cena je palka, ale tak uvidim :). Zas ty vysledky... :D

    OdpovědětVymazat
  23. Daniela:když mažu jen nohy a zadek, tak balení tipuju na 4 měsíce. jsem v polovině po cca dvou měsících

    Skodulka: nemáš zač :) čím více recenzí, tím lépe při rozhodování :) na olej se těším

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!