úterý 8. května 2012

Ziaja oční krém a enzymatický peeling

A po nějaké době tu máme Ziaju. Chtěla jsem chvíli vyčkat, až opadne davové šílenství a všechno si pořádně sama otestuji. Taky jsem si chtěla vybrat produkty, o kterých se tolik nebo vůbec nepsalo. Tak snad mi to dneska neomlátíte o hlavu a přečtete si něco, co nebylo součástí kozí a čokoládové mánie :) K mořské řadě jsem sice z počátku měla nedůvěru, protože "micelární" voda z této řady mě věsmes spíš odradila, ale protože jsem chtěla vyzkoušet enzymatický peeling, neměla jsem moc na výběr. Pokud vím, tak takovou vychytávku běžně v drogerii neseženete a už vůbec ne za nějakých 70korun :) Vím, že je prodávají dražší značky (např. Veld´s nebo Sampar)a neznám žádnou drogerkovou, která by něco podobného prodávala (ale klidně mě opravte). Proto jsem chtěla vědět, co to se mnou udělá a jestli mi to třeba náhodou nesežere obličej :) Jinak teda enzymatický peeling funguje na trochu jiném principu, než peelingy klasické. Obličej vám neobrušuje pomocí pevných částic nebo zrníček, ale vrchní části odumřelé kůže vám rozpouští. Tím pádem nedochází k mechanickému dření kůže. Takže něco pro majitelky citlivé pleti, které třeba klasické peelingy ani nepoužívají a bojí se jich.



Tento peeling nanesete na čistý obličej a po 10-15minutách ho teplou vodou opláchnete. Byla jsem velice mile překvapená, když jsem peeling poprvé vyzkoušela, že i docela pěkně voní. Vypadá to, jako když si na obličej nanesete hutný krém a necháte ho působit. Po dobu působení mě nic nepálilo, nepnulo ani nebylo nijak jinak nepříjemné, takže v tomhle ohledu jsem byla potěšená. Po uplynutí 15ti minut jsem šla obličej opláchnout. Peeling šel smýt hladce, kůže byla na dotek jemňoučká, jako bych si celou dobu obličej drhla klasickým peelingem. Žádné zarudnutí se taky nekonalo, obličej byl čistý a jemný na dotek. Musím uznat, že mě peeling opravdu mile překvapil, obličej mi nesežral a vřele vám ho můžu doporučit. Minimálně za tu cenu za zkoušku stojí a třeba někdo zjistí, že je to pro něj lepší a šetrnější metoda exfoliace obličeje :)


Složení peelingu




Složení očního krému


Oční krém z mořské řady je sice určený pro kategorii 30+, ale když mi nevadí používání očního krému Garnier pro 40+, tak mě tohle asi nezabije :) Krém nijak nevoní (nečekaně u očního krému), je lehký a po namazání se rychle vpíjí. Upřímně nevidím žádný rozdíl mezi očními krémy stejné cenové kategorie. Mám Ryor, Garnier i tento a vážně kromě ceny a značky rozdíl nepociťuji. Ve výsledku jsou všechny stejně účinné a oční okolí je díky nim hydratované a nepne mě. A to je pro mě to nejdůležitější. Nezaznamenala jsem ani žádnou negativní kožní reakci, žádné červenání kolem očí nebo jejich slzení, takže vám krém též můžu doporučit. A tentokrát ani nemám jedinou výtku vůči balení, protože krém je dokonce zabalený v krabičce a má celkem i praktické dávkování. Cena je 79 Kč.



Enzymatický peeling


oční krém



Musím uznat, že ani jeden z výrobků mě tentokrát nijak nezklamal a oba mě naopak mile překvapily. Za vyzkoušení stojí enzymatický peeling, protože za tu cenu žádný jiný rozhodně v české drogerii neseženete :) A příště si posvítíme zas na jiné produkty! Zkoušely jste některý z dnešních produktů osobobně? Měly byste zájem si přečíst o nějakém konkrétním výrobku z jiné řady?





PS: a nakonec tu máme vyhlášení giveaway se Ziajou. Tentokrát se štěstí usmálo na Petru K. Gratuluji a poprosím, aby se mi ozvala na mail. A vy ostatní nesmutněte, brzy se můžete těšit na další dárečky :)



24 komentářů:

  1. Na ten enzymatický peeling mám zálusk už dlouho, tak uvidíme, co to udělá s mým obličejem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Z drogerkových značek má ještě takový jiný peeling/nepeeling Dermacol:
    http://www.dermacol.cz/pece-o-plet/typ-produktu/peelingy-gommage/gommage-cleanser

    OdpovědětVymazat
  3. ten enzymatický peeling mě hodně zaujal .... popřemýšlím nad jeho koupí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji vítězce. :)
    Jinak o peelingu jsem předtím neslyšela a určitě je to pro mě zajímavá informace. :)

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasta: no, gomáž není úplně to stejné, protože v ní drobná zrníčka jsou, tohle je vyloženě jak krém bez ničeho :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten peeling chci určitě vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá dobře, i když mám docela problémy se suchoou pokožkou.. tak snad mi nějak neublíží..

    OdpovědětVymazat
  8. já mám od ziaji peeling normální se zrníčky (dokonce obsahuje mnohem více zrníček než kterýkoliv jsem vyzkoušela) a ani tak mi pleť nepodráždí nebo nevysuší.. ten enzymatický chci ale určitě vyzkoušet, celkem mě zaujal a jsem zvědavá, jestli vážně funguje :)

    OdpovědětVymazat
  9. na ten peeling si mě navnadila, už jsem slyšela, dříve, že je to lepší :) tak si ho nejspíš pořídím, až se zbavím normálního peelingu, co mám doma :)
    krémy na oči nemůžu používat, vždycky mi začnou šíleně slzet oči a slzy mi i několik dní, už nikdy víc! :/ jediný co na oči můžu je normální modrobílá nivea ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem s enzymatickým peelingem taky moc spokojená, až na to, že mi tahle mořská řada vůbec nevoní. Radši mám Ulgu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na ten peeling už mám zálusk dost dlouho, líbí se mi moc :) ale v očních krémech už mám jiného favorita :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na to, že jsem od Ziaji ještě nikdy nic nevyzkoušela, tak mám načteno tolik teorie, že by to vydalo na knížku :-)
    Ten enzymatický peeling vypadá dost zajímavě, Rendy! Ale jestli ti to nesežralo obličej, jak říkáš, tak by nejspíš stál za pokus :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Oba výrobky vypadají hodně zajímavě.. nějaký oční krém by se mi hodil. Tak aspoň vím co si objednám :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná recenze, peeling mi teď na zrecenzování přišel taky, tak se těším, až ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá dobře, zrovna potřebuji nový peeling, tak o něm popřemýšlím :). Pěkná recenze ;).

    blogbychockie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Tak na peeling jsme mě pěkně navnadila. Určitě se po něm podívám v drogerce.

    OdpovědětVymazat
  17. oba výrobky vypadají skvěle ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Ve složení samé parabeny :)...

    OdpovědětVymazat
  19. Pauline: netajím se tím, že nějaké parabeny nebo silikony neřeším a je pro mě hlavní, jak na daný výrobek reaguje moje kůže a té to nevadí, takže mě tohle neodradí :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ten peeling vypadá moc dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  21. enzymaticky peeling ma aj znacka Lirene, prednedavnom som ho kupila a zatial to vyzera slubne! neskor bude aj recenzia ;)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  22. Rendy to jo :) ...
    Jestli jde o účinek, dobrá, to ti neberu.
    Na fakultě jsme se v chemii na toto téma bavili, zajímám se o složení kosmetiky... A jestli si chceš jako laik o tom něco přečíst. Jsou to karcinogenní látky a pokud je máš hluboko v pleti denně, jsou karcinogenní a silně estrogenní, mají subakutní mutagenní a teratogenní účinky.. Ale to už tady nechci tahat, jen tě varuji :) podle mě ropa, škodlivé konzervační látky, laicky silná Éčka moc bio nejsou.
    Jinak co se ZIAJI týče jsem spokojená, ale raději si libuji opravdu v BIO s velkým B :)

    OdpovědětVymazat
  23. já ten enzymatický peeling také mám a nemůžu říct ani slovo proti nmu...snad jen, že se mi blbě sháněl (e-shop nepočítám)
    ráda bych slyšela o aktivátoru opálení, jestli to stojí za to...

    OdpovědětVymazat
  24. já četla "oční peeling" a říkala jsem si, že se svět už fakt zbláznil :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!