pondělí 18. června 2012

balzámy na rty Crazy Rumors

Dneska si posvítíme na dva balzámky na rty od značky Crazy Rumors. Pro většinu z vás asi tak úplně neznámé nebudou a určitě se najde spousta z vás, které je i samy mají :)



Prvním z balzámků je s příchutí žvýkačky Gumball. Balzám opravdu jako žvýkačka voní, lépe to popsat prostě nejde. Co je na něm zajímavého je fakt, že je 100% přírodní, vhodný pro vegany a netestovaný na zvířatech. Obsahuje mimo jiné bambucké máslo, jojobový olej a vitamin E. Na rtech je velice příjemný, není nijak mastný a přesto na rtech dlouho zůstává a zvláčňuje je. Kdybych to měla porovnat s balzámy Hurraw, tak je to jak nebe a dudy. Hurraw po 5 minutách na rtech necítím, nejsou hydratační a hrozně rychle ubývají. Kdežto CR na rtech dlouho drží a nemám za chvíli pocit suchých rtů. Konzistence je trochu hutnější, ale roztírají se dobře a na rtech jakoby tají. Jsou bezbarvé, rty se po použití jemně lesknou a jsou pěkně hydratované. Cena 89Kč a koupíte např. zde. Velikost 4,2g.


Druhý balzámek je s příchutí Ginger Ale, což je můj oblíbený nápoj. Jeho vůně je opravdu schodná se zázvorovou limonádou (což má za následek, že mám chuť si neustále olizovat rty!). Co se složení, ceny nebo použití týče, tak je schodné se žvýkačkovým balzámem :)






Oba balzámy splnily má očekávání a tu chválu, co jsem na ně mnohokrát četla můžu jenom potvrdit! Na výběr je mnoho různých parfemací (např. French Vanilla, Amaretto, Black Cherry, Cola nebo Banana Split). Balzámy jsou opravdu velice příjemné a pro mě je hlavní, že je na rtech cítím i po nějaké době. Není nic horšího, než si natřít rty a muset to opakovat každou chvíli, protože cítíte, že jsou už zase suché! Takže za mě dneska ano :)

Co vy a Crazy Rumors? Vlastíte je někdo? Nebo jste o nich nikdy neslyšely?

PS: Ráda bych poděkovala za poskytnutí balzámů k recenzi e-shopu Pureskincare.

30 komentářů:

  1. O těchto balzámech jsem hodně slyšela, zaujaly mě a začínám o nich vážně uvažovat. Na péči o rty jsem ujetá, nejdřív jsem přemýšlela o Hurraw!, protože se z nich mohli všichni zbláznit, ale pak mi přišlo, že se blázní hlavně kvůli jejich vůním a ne účinkům - a pro mě je spíš důležitý ten výsledný efekt než nějaká vůně. CR tedy možná zkusím, ještě se chystám na EOS, a ačkoliv jsou to prý balzámy průměrné, prostě...musím mít to vajíčko :D:

    OdpovědětVymazat
  2. Rendy, kdyby mohla moje penezenka nadavat, tak schytas takovych slov :). Tohle rozhodne vyzkousim :D. Akorat pro me bude problem si vybrat ty vune, je jich tam tolik!

    OdpovědětVymazat
  3. In your face: pro mě byly Hurraw trochu zklamání, protože mě fakt vůbec rty nehydratují a jsou takové hodně měkké, CR jsou hutnější, ale na rtech je cítím mnohem déle. brzy chystám další balzámové porovnání s EOS a Carmex balzámy :)

    Lucifrid:já bych nejradši měla doma všechny :) jsem fakt balzámový úchylák :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů, já jsem na balzámy úplně vysazená, ale tyhle vůbec neznám! Chyba, chyba, budu muset nějaký pořídit a láká mě nejvíc ten zázvorovej, zbožňuju zázvorovou limonádu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, ty jsi na zabiti! Tenhle balzam proste musim mit po takove recenzi :D Uvazovala jsem o Hurraw, ale ty jsi me nalakala na CR. Uz koukam po prichutich :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mám jich spoustu v zásobě z doby, kdy měli v Américe akci 1+1 zdarma :D Jsou skvělé, určitě nejlepší balzámy, které jsem měla. Můj nejoblíbenější je Mint Chocolate :) A perfektní jsou i jejich barvící balzámky, rtěnky moc nenosím, ale tohle je perfektní alternativa.
    A dají se koupit i na novém eshopu www.rumors.cz, lepší ceny a velice příjemné poštovné.

    OdpovědětVymazat
  7. cože???tyhle balzamy jsem chtela uz nekolik let(samozřejmě jsem na ne postupně zapomínala a pak je zase objevovala) a nemela jsem ani zdání o tom že už jsou i v ČR...takže pro mě určitě super tip...:) jeste EOS a uz tu mame z balzamu snad vše co bych so představovala...(skoro no):)

    OdpovědětVymazat
  8. Nuz, pri novom prisune financii idem skusat :-D Totiz je fajn, ze sa da aj osobne prevziat v Bratislave :-)

    OdpovědětVymazat
  9. tak tyhle neznám, balzámům Hurraw jsem úspěšně odolala, ale tyhle mě opravdu lákají kord když píšeš, že dýl vydrží!!! :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy já miluju tvoje recenze o kosmetice, kterou si můžu cenově dovolit : D Tyhle balzámy prostě musím vyzkoušet... A díky LC. za tip kde je koupit o pár korun levněji : )

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna v tomto eshopu jsem si je v sobotu objednala a jaké jsou balzámy ještě nevím, ale už můžu říct, že se mi líbí vstřícnost a komunikace eshopu;-)

    OdpovědětVymazat
  12. To jsem doteď netušila, že se dají sehnat u nás. A za fajn cenu! Díky za tip. Já mám pořád pokušení vyzkoušet i Hurraw, protože CR nemá vůni mandlí, kterou moc chci :)

    OdpovědětVymazat
  13. To jsem netušila, že jsou k mání i u nás - paráda! Chtěla jsem je objednávat z ebaye, ale moc se mi do toho nechtělo a díky LC za lepší cenu. Takže jdu do nich a hurraw bylo zklamáním i pro mě. Zelený čaj voněl famozně, ale hydratace nic moc...

    OdpovědětVymazat
  14. Janush: tak to mě těší, chystám článek s low cost kosmetikou, tak třeba v něm nasbíráš taky inspiraci :)

    Dejnicka: milé chování můžu opravdu potvrdit, zajímal by mě tvůj názor na balzámky, budu ráda, když pak napíšeš své dojmy :)

    Dashulka:já jsem fakt asi jediná, kdo Hurraw nemá rád, proto by mě zajímalo srovnání někoho dalšího, kdo měl možnost vyzkoušet oboje :) třeba to jen tak přijde mě a pro ostatní by byly třeba úplně stejně kvalitní :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojík, já na pureskincare už nakupovala a byla jsem více než spokojená. Konkrétně k balzámkům, mám zmiňovaný Ginger Ale a budu objednávat znovu. Objednala jsem si u nich i minerální make-up, který jsem dosud neznala a ten je taky super!

    OdpovědětVymazat
  16. mám v plánu někdy zkusit balzámy Hurraw, ale jakmile jsi napsala, že tyhle jsou lepší, rozhodně zauvažuju i nad nimi :) přírodnost já cením asi nejvíc. díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  17. brala bych..ale ta cena tak supr neni, vzhledem k tomu, že objednávka i netu se pěkně prodraží

    OdpovědětVymazat
  18. Celkom si ma zaujala. Asi po brigáde vyskúšam :)


    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadají "mňamózně" :). Děkuji za hezkou recenzi!

    OdpovědětVymazat
  20. mnamka, kolko roznych voni je dostat:) skvela recenzia!

    OdpovědětVymazat
  21. ten žvýkačkový vypadá uplně super!

    www.blackberrysundae.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Díky za doporučení, ten Ginger Ale musím mít! :))
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. já jsem na balzámy šílená, ale tenhle teda ještě neznám! :) kouknu po něm!

    OdpovědětVymazat
  24. Teď jsem se koukala na pureskincare.cz a je tam u balzámků sleva i u poštovnýho :-)

    OdpovědětVymazat
  25. A už jsou dva na cestě ke mně :-)

    Chtěla jsem objednat hned ráno po přečtení článku, ale naštěstí jsem se rozhodla nechat to na odpoledne, 50 korun ušetřenejch :-)

    Troufám si tvrdit, že ta sleva je reakce na tvůj článek! Sleva na balzám a ještě speciální akce na poštovné jen pro balzámy? To asi nebude náhoda :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Markiptáček: právě jsem se to dozvěděla :) milé překvapení

    Cosmetics: ani se mi nechce věřit, že by to bylo jen na základě tohoto článku :) takový vliv nemám, asi shoda okolností :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já o nich slyším poprvé a teda docela jsi mě navnadila! Asi se na ně podívám blíže. Děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  28. Tak jsem tady zpět- znovu musím pochválit eshp, doručení bleskové, sice menší chybička v objednávce, ale moc se tomu při tom matoucím a skoro shodném názvu s jiným produktem nedivím, ale pán byl opět ochotný, staršně se omlouval a snad to dopadne dobře (to už si řeší kamarádka sama..). Ale k balzámkům- od té doby co je mám, je patlám furt jak jsou příjemné. Sice jsem si z recenzí představovala výraznější vůni než je ve skutečnost, ale to není mínus, aspoń mě tak rychle neomrzí, jako např. balzámy z Body basicu, které sice díky výrazné vůni miluju, ale zároveň musím často střídat, protože jsem rychle "přesycená". Konzistence je příjemná moc- ani moc tekutá ani moc tuhá, prostě přesně akorát a jedno velikánské plus- v těch vedrech co byly (a u nás doma obvzlášť), tak si balzám zachovával svůj tvar a konzistenci narozdíl od jiných, které se rozpouštěly nebo byly aspoň tak jakoby orosené. Takže za mě mohu vřele doporučit;-)

    OdpovědětVymazat
  29. Dejnicka: to mě těší, že taková beauty odbornice souhlasí a má stejný názor :) všechny sponzorovaná recenze jsou trochu risk, jestli lidi budou věřit mému názoru a jsem moc ráda, žes ho jen potvrdila a máš vlastní pozitivní zkušenost :)

    OdpovědětVymazat
  30. O děkuji, úplně se červenám;-) A koukám, že příště si to po sobě musím před odesláním přečíst:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!