pondělí 11. června 2012

Benefit peeling a hydratační krém

Takže je to tu! Nastala chvíle představit vám jeden z mých (dvou) nejoblíbenějších peeligů :) Narazila jsem na něj vlastně úplně náhodou a jeho nákup jsem ani nijak neplánovala. Nicméně mě na něj navnadila beneslečna v USA a od té doby, co ho mám, téměř žádný jiný peeling nepoužívám. Jedná se o Refined Finish Facial Polish od Benefitu. Kdyby někdo z vás po něm chtěl pátrat, tak se určitě nesplete, protože je to jediný peling od Benefitu z jejich pečující řady. Tak začnu obalem - praktické balení v tubě a protiskluzové body z něj dělají dobrého parťáka do mokrých koupelen :) Víčko je plastové, ale vypadá jako korkové. Co se mi na něm líbí asi nejvíce je jeho vůně, to je asi hlavní důvod, proč mám pocit, že jsem konečně našla TEN pravý peeling. Nedokážu jí popsat, ale je příjemná a svěží. Nejlépe si ho běžte samy očuchat do Sephory a pak si to lépe představíte. Další věc, co na něm miluju je jeho textura. Pro můj obličej úplně akorát, ani moc hrubá, ani příliš jemná. Takže když to shrnu - příjemná vůně, praktické balení a vyhovující textura a máme tu mého šampióna :) Samozřejmě i výsledky jsou pro mě dostačující a vyhovující. Pleť je po použití heboučká, voňavá, žádné zarudnutí se taky nekoná. No a teď to poslední a to je cena. Já k ní výhradu nemám, protože jsem si peeling samozřejmě kupovala v zahraničí, ale chápu, že cena v českém obchodě by pro někoho mohla být za peeling odrazující. To chápu a je každého věc, kolik chce do čeho investovat, případně jestli si to koupí v ČR nebo v zahraničí, takže cena se podle toho může dost lišit :) Já vám ho za sebe můžu doporučit a můžu vás navédst k tomu, si jít třeba pro vzoreček do Sephory a vyzkoušet si ho na vlastní kůži :)










A aby té péče nebylo málo, mám tu ještě mini hydratační krém Triple Performing. Už jsem vám ho ukazovala v oblíbencích měsíce a dneska se konečně dočtete víc. Tak na začátek začnu jedním negativem a pak už jen samé pěkné věci. Jelikož mám krém jen v mini balení, tak nemá pumpičku, kterou ve velkém balení má a jeho dávkování je tak značně nepraktické. Ale jsem holka šikovná, takže si na pomoc beru tyčinky do uší a vždycky krém trochu popostrčím :) No a teď pár faktů ke krému:


- SPF 15
- oil free
- lehká textura
- příjemná svěží vůně
- vhodný pod make-up
- obličej hydratuje, ale zároveň ho neumastí (což od krémů vyžaduji vzledem k mé mastnější pleti)


Suma sumárum krém jsem si zamilovala a je mi fakt líto, že ho mám jen v mini balení (které je už v současné době úplně dopoužívané). Po použití krému jsem měla příjemně hydratovanou pleť, nic mě nepnulo a hlavně jsem cítila příjemný s věží pocit na obličeji (vážně blbě se to popisuje, ale znáte to, když vám něco vyhovuje a je vám to příjemné). Vážně uvažuji o koupi většího balení, protože na léto mi přijde ideální. Na zimu by mi asi nestačil, ale pro následujících několik měsíců je to něco pro mě :) Takže vám ho opět můžu ráda doporučit.







A pokud někdo nemá zkušenosti s péčí od Benefitu a rád by si jí vyzkoušel, tak vám můžu doporučit si objednat mini verze od více produktů, které se za celkem lidovou cenu prodávají například zde. Když zjistíte, že vám třeba nevyhovuje, tak alespoň nebudete naštavané, že jste si za velké peníze koupily plné balení. Plus mini balení se hodí na letní dovolené a cestování obecně :)

Máte osobní zkušenost s benefiťáckou péčí? :)

27 komentářů:

  1. Super článek a recenze. Díky za tip, kde pořídit malé balení. Ten krém zní dobře, ale nevím, jak by mi vyhovoval, protože od zimy mám pleeť normální a občas mastnější T-zönu - přirovnala bys ho třeba ke Clinique hydratačnímu gelu nebo matujícícmu krému od Ryoru? Předem díky na odpověď. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to, že jsi vážně hodně spokojená :-) Jakou cenu má člověk očekávat (přibližně) u toho peelingu?

    OdpovědětVymazat
  3. krém zní fajn

    akorát co se týče toho mini balení, tak v ČR máme smůlu: Products only ship to Denmark, Finland, Iceland, Ireland, Norway, Sweden, UK.
    Já bych jim tyhle omezovácí podmínky zakázala, nákup mi tak už párkrát zhatili.

    OdpovědětVymazat
  4. Veronika: matující krém od Ryoru je trochu hutnější, tento je spíš trochu gelový, ale jen malinko, není to úplně gel, ale opravdu lehký krém, který není vůbec mastný

    Cosmetics: jestli myslíš u nás, tak je to tuším cca 700korun, celá pleťová řada se pohybuje od 450 asi do 800 :) doufám, že tě nematu, ale tak nějak si to pamatuju :)

    Moora: to je zvláštní, sama jsem viděla u jedné slečny na blogu, jak si tu sadu objednávala a přišla jí z Asosu :) a je z ČR, takže žiju v domnění, že to lze, mě Asos nechce povolit akorát NARS, tak nevím no :) ale nepsala bych to, kdybych to na vlastní oči neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, s cenama mas pravdu.

    Ja Ti asi moje zkusenosti popisovat nemusim :D.

    Peeling a "tonikum" chystam tento tyden, vsechny tri kremy pak ten pristi :).

    Asos to ma nebo spis mel v nabidce, hlavne tu mini sadu. A kdyz jsem si to dala do kosiku a vyplnila adresu, tak to slo... divny...

    OdpovědětVymazat
  6. Dřív ASOS posílal Benefit do celého světa, to už koukám neplatí :(. Nicméně, proto je tu feelunique ;). Tady http://www.feelunique.com/p/Benefit-b-right-Radiant-Skincare-6-Piece-Intro-Kit

    OdpovědětVymazat
  7. I kdyby tyhle lahvičky skrývaly obsah bez účinků, musela bych si je pořídit už jen pro ten úžasnej design. A to, že je kosmetika od Benefitu skvělá i co do efektivity, to je velká třešeň na dortu!
    Super, Rendy!
    Zdraví Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. též jsem viděla recenzi na minibalení z asosu...takže tos nad musí nějak jít...

    OdpovědětVymazat
  9. Lucifrid: těším se na článek :) nezkoušela si náhodou i oční krém?

    In your face: tak jsem to tam doplnila a díky za info, stále žiju v domnění, že to jde i přes Asos :)

    Vivi: tvé komentáře člověka vždcky tak potěší :)

    Meduňka: a jestli to nejde, tak je to tedy teprve chvíli, protože to není tak dlouho, co jsem to viděla :)

    OdpovědětVymazat
  10. Benefit miluju, ale jejich kremy ne! Ten ocni mi vubec nevyhovoval. Ale v koupelne to vypadalo pekne:)

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy, zkoušela. Ze začátku se mnou dělal divy, teď už si pleť sedla. Ale pořád je vidět rozdíl, když ho na chvíli vysadím. Na něj bude recenze taky. Tuhle řadu mám komplet, až na tu mlhu, kterou za tu cenu nemám potřebu kupovat. A Boo Boo Zap, který mám na wish listu. Lepsi jsem zatim nemela. Ted teda testuju mini All About Eyes od Clinique, zas jsem ho vytáhla. Uvidíme jaký bude rozdíl.

    OdpovědětVymazat
  12. Jo a díky za tip, In your face! Hned jsem aktualizovala můj dnešní článek a odkaz přidala.

    OdpovědětVymazat
  13. tak na ten peeling jsi mě dost navnadila :-))

    OdpovědětVymazat
  14. Tahle péče o pleť od Benefit mě láká už jen díky těm obalům, které jsou krásné! Jinak ten odkaz si tam na to mini balení fakr neměla dávat, protože si to musím samozřejmě hned objednat :-/ :D haha, néé díky za super tip! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Není zač, dámy ;). Asi si tuhle sadu taky brzo pořídím.

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy, Černá Moora
    Asi jsi mluvila o mně, Rendy (pokud si moc nevandím :D)? Z Asosu mi přišla minibalení asi za 3-4 pracovní dny od objednání :) Žádný problém s tím nebyl.

    http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/05/benefit-6-piece-skincare-set.html

    OdpovědětVymazat
  17. xplanetkax: jooo, přesně o tobě :) já si nemohla vzpomenout, kde jsem to viděla :) u tebe a právě proto jsem brala, že je zasílání do ČR možné :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jak dlouho ti vydrzel ten mini krem? Dost me laka, ale pokud je spis jen na leto, koupila bych si radsi ten mensi...ja jsem mela ten hydratacni a udelal mi cerveny fleky na obliceji, ale i presto me tyto vyrobky porad lakaji :D

    OdpovědětVymazat
  19. aby výrobky vypadají úžasně a strašně pěkně se čte o něčem, co ti tak skvěle sedí :) ale ceny bych snad ani raději znát nechtěla :D

    OdpovědětVymazat
  20. Benefit péče mě neskutečně láká! A už i přišla výplata.... :)

    OdpovědětVymazat
  21. Alce: no měsíc určitě, možná i déle :) záleží asi jak moc ho používáš, já pod make-up dávám spíš menší množství :)

    Daniela: tak cena závisí na tom, kde nakupuješ, ale tím, že má Sephora tak často 20% slevy nebo akce 2+1, tak to není tak hrozné

    Ála: vím, kam tím míříš :))

    OdpovědětVymazat
  22. jeste jeden tip,kde objednat benefit kosmetiku: amazon.co.uk., k cene vyrobku treba pocitat s postovnym, ale vetsinou se to vyplati vic nez nakup v akci v sephore. jinak jako vzdy super clanek:-),ach, taky jsem cosmetic addict:-)...momentalne mam zalusk na tvarenku benefit dandelion, ma s ni nekdo zkusenost?

    OdpovědětVymazat
  23. Rendy, tak jsem to sepsala :). Jak jinak nez oda na Benefit :D. Ale prijde rada i na vyrobky, co me neoslovily...

    http://lucifrid.blogspot.cz/2012/06/benefit-peeling-moisture-prep.html

    OdpovědětVymazat
  24. Prosím tě, nemáš zkušenosti s tím očním krémem?

    OdpovědětVymazat
  25. Myš: bohužel zatím ne, ale ráda bych nějakou zkušenost měla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!