sobota 23. června 2012

Garnier Fructis Pure Shine šampon

Dnes mám pro vás malý tip na překvapivě dobrý šampon z drogerie. Už dlouho jsem si žádný drogerkový šampon nekoupila (ne z rozmařilosti, ale prostě z důvodu, že mi nevyhovují). Před nějakým časem, když jsem jela navštívit rodiče, jsem si cestou uvědomila, že mi vlastně došel šampon a že bych si měla nějaký záložní koupit. Znáte to, vlítnete do drogerie za účelem popadnutí první věci a honem pryč. Ale jaký šampon vybrat, když vám obecně moc šamponů z drogerie nesedne, když nechcete aby stál moc peněz a když nechcete příliš dlouho vybírat. Přelétla jsem očima regály a koukám na novinku od Garnieru. Šampony Fructis jsem nikdy neměla ráda, protože jsou krémové a pro mé rychle se mastící vlasy naprosto nevhodné. Ovšem novinka Pure Shine je gelová a navíc proti vodnímu kameni! Což je vzhledem k faktu, že v mé rodné vesnici je tak hrozně tvrdá voda, vlastně naprosto výborná vychytávka. Šampon má v sobě složku, která neutralizuje efekt tvrdé vody a neobsahuje ani žádné silikony nebo parabeny. V Praze je sice voda podle mě v pohodě, ale stačí vyjet kousek za ní a je to někdy děs. A když říkám děs, tak bych vám někdy přála zažít, jak moc měkké jsou třeba ručníky po vyprání v takové vodě :) S těma někoho přetáhnout, tak má modřinu přes půl těla. Každopádně tvrdost vaší vody si snadno zjistíte, protože k šamponu je přibalený testovací proužek, který stačit ponořit do vody a chvíli počkat.




Jak jsem už říkala, šampon má gelovou konzistenci a příjemně voní po ovoci. Pění dobře a stačí ho malé množství. Co je pro mě hlavní, že vlasy pěkně umyje a jsou pak opravdu čisté a lesklé. Dobrou kondici si vlasy urží tak den, dva po umytí, což je u mě takový standart.
Tím, že šampon používám jen příležitostě mi vlastně strašně vyhovuje a musím uznat, že mě mile překvapil. Vážně jsem tak dobrý výsledek ani nečekala. Nemůžu posoudit, jestli by mi tolik vyhovoval i na každodenní mytí, ale takhle mi sedí. Neočekávala bych od něj nic extra, ale svůj účel plní dobře - vlasy umyje a ty jsou čisté a jemné. Sehnala jsem ho v akci v drogerii za nějakých 49Kč, takže super kup :) Ráda vám šampon doporučím k vyzkoušení, protože je to po dlouhé době šampon z drogerie, co mi nezamastil hned vlasy, příjemně voněl a ještě stál pár korun. U mě má plný počet bodů :)






Máte doma tvrdou vodu?
Nevadí vám obecně šampony z drogerie? A slyšely jste už o této novince? :)

26 komentářů:

  1. Já mám Fructis proti lupům a jsem s ním moc spokojená, což je u mě pomalu zázrak, protože obecně mi drogérkové šampony moc nesedí, tak jak píšeš ty.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to asi 4 měsíce, co jsem Pure shine objevila a od té doby ho nedám z ruky!

    OdpovědětVymazat
  3. Dřív jsem používala fruktis na mastné vlasy, ale našla jsem si jiné favority. Tento jsem zkoušela ve vzorečku, ale trvdou vodu nemáme, takže můj dojem je neutrální "prostě šampon". Osobně jsem měla nejhorší vlasy právě, když jsem bydlela v Praze, to byla příšernost. Tenkrát bych ho asi uvítala.
    Zato přítel je fixovaný na Garnier Menthol 2v1 proti lupům a rychlému maštění vlasů. Jakmile použije jiný šampon, dělají se mu lupy.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem teďka tuhle novinku vyhrála a tak ji právě testuju. První den po umytí super vlasy, po druhém umytí ještě dobré, po týdnu mytí - hrůza! Lesk je pryč, mám vlasy takové těžké a nepoddajné a jakoby tvrdé.. hm tak asi tolik k tomuto šamponu :D cena je fajn, vůně taky, dobře pění.. ale na denodenní používání mi moc nevyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  5. slyšela, ale já jsem zvyklá na šampony od syossu, které mi vyhovují :) občas použiju wellu, gliss kur nebo l´oreal.. já to v podstatě nějak neřeším :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já už jsem o něm slyšela a dokonce jsem ho zkoušela. Ale bohužel jsem necítila nějakou extra změnu, ale možná to chtělo šampon zkusit víckrát. A pokud stojí jen tak málo tak ho asi vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sirri: mě celkem pražská voda vyhovuje, po tom, co jsem 20 let žila v té super tvrdé jsem pocítila značnou úlevu :)

    Skodulka: hmm, tak koukám, že je dobře, že ho používám jen občas, protože mi takhle vyhovuje :)

    Teruška29: jo, za tu cenu proč ho nevyzkoušet, když člověku nesedne, tak si alespoň nebude rvát vlasy vzteky, že utratil majlant :)

    OdpovědětVymazat
  8. Obecně šampony z drogerie taky moc nemusím, cítím značný rozdíl na vlasech, pokud si je umyju drogérkovým (a že jsem jich už taky vyzkoušela..) nebo mým oblíbeným Redken. A přesně za ten viditelný i pocitový rozdíl si klidně připlatím :)
    Měla jsem vzoreček na tenhle šampon, vydržel mi dvě umytí a nebylo to ono, ke koupi mě tedy nijak nepřesvědčil :)
    A pražskou vodu mám ráda, v podstatě nepiju nic jiného :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to si me Rendy zas nalakala :). Presne, u nasich mame trvdou vodu, ty rucniky, to je rozdil :). Ale nikdy me nenapadlo, ze je to vodou :D. Me se Fructis vzdy libily svou vuni, ale to bylo vse. Ten na lupy blbej, na barveny po delsi dobe taky. Ale na obcasne pouziti byvaji fajn. Tak si ho asi koupim k rodicum :).

    OdpovědětVymazat
  10. Ha, tak to musím zkusit, protože v Olomouci teče z kohoutků tekutý vápno :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Šampon proti tvrdé vodě, to slyším poprvé. Ale věřím, že je to velká pomoc!

    OdpovědětVymazat
  12. Já momentálně používám šampóny Black z kadřnických potřeb - jsou levné, jsou to velké flašky a vyhovují mi :). Na cesty mám šampuk LUSH.

    OdpovědětVymazat
  13. o tomhle šamponu už jsem slyšela, ale recenzi čtu první :-) mám své oblíbence, které jentak neopustím, ale kdyby náhodou, tak aspoň vím, po čem šáhnout :-))

    OdpovědětVymazat
  14. tiez ho pouzivam a nedam nan dopustit! a to som nikdy sampony od garnieru nemusela...

    OdpovědětVymazat
  15. Pražskou vodu nesnáším, je v ní tolik chloru, že jsem si s ní přestala umyvat obličej. A padají mi po ní vlasy. Co bych dala za vodu z domácí studny...

    OdpovědětVymazat
  16. k tomuto šamponu mám podobný příběh. zase jsem jela k příteli a věděla jsem, že tam nemám žádný šampon, tak jsem chtěla nějaký levnější a zkusila jsem tenhle. i s kondicionérem, který až takové zázraky nedělá, ale šampon je fajn, mám ho ráda :) je to taková nepřírodní alternativa k šamponům co používám jinak, ale vzhledem k tomu, že tenhle používám jen občas, je to ok. a ještě ke všemu, jak jsi psala, je bez silikonů a parabenů, což bylo asi rozhodující, proč jsem ho zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tento šampón mi moc nevyhovuje:/, z drogérkových mám radši Elséve...

    OdpovědětVymazat
  18. Už som o ňom čítala, ale zatiaľ nemám vyskúšaný :) U nás v meste je extrémne tvrdá voda ale s čím mám ja najväčší problém je to, že sa mi strašne rýchlo mastia vlasy.. nevieš mi poradiť dobrý šampón ( aj zo salónu ) na tento problém? ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. A já myslela že bude úplně na prd, tvoje recenze mě mile překvapila :) Mamka chce nějaký šampon na dovolenou, protože ten na blonďaté vlasy si brát nechce, tak jí přibalím jeden tenhle :)

    Rendy mám takový malý dotaz, jsem si jistá že ty mi určitě dobře poradíš :D Nevíš o nějakém olejíčku, který by zabraňoval vysušování a poškození vlasů u moře? :) Děkuji předem za odpověď!

    OdpovědětVymazat
  21. Lucifrid: tak na občasné používání fakt super, co by udělal s vlasy, kdybych ho používala denně nevím :)

    sarah611: přesně tak, taky jiné Garnier nesnesu a mastí se mi vlasy, ale tenhle mě velice mile překvapil

    Ivet: no, ne každá studna je dobrá, to je přesně u našich, sice naše studna, ale díky jílovitému podloží je ta voda strašná! vylezeš z vany a máš kůži jak o číslo menší :)

    Daniela: kondicionér jsem ještě ani neviděla :) a složení potěší všechny silikony nesnášející slečny :)

    kesa: no obzvlášť teď v létě myju hlavu denně :/ víc jak dva mi nedá žádný šampon, ani drahý ani levný. Kadeřnice mi radila, ať zkusím hlavu nemýt alespoň týden, že tím, že jí myju tak často, tak dráždim kůži a ta se mastí, protože se brání. Ale jak získat týden, kdy člověk neleze mezi lidi, no ...jinak ráda mám šampony od Yes To a momentálně mi vyhovuje i šampon na barvené vlasy L´occitane.

    jgf: silikony opravdu neobsahuje :)

    Léa: no, přímo olejíček na poškození vlasů na sluníčku nebo u moře nemám, ale teď zkouším hedbáví od Biosilku a je to fakt paráda! jsem z něj nadšená, vlasy jsou neuvěřitelně heboučký, jemný, konečky se netřepí a vlasy nejsou krepaté, fakt malý zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jeeej, to je super...o tomto sampone som este nepocula, diky za tip...my mame doma strasne tvrdu vodu.

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Kailea - haha, tekuty vapno :DDD

    OdpovědětVymazat
  24. Hmmm obávám se, že při příští návštěvě drogerie se tento fešák náhodou objeví v mém košíku :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak ty tvrdé ručníky znám moc dobře :/.

    OdpovědětVymazat
  26. Já měla vzoreček tohohle šamponu a...SUPER! Vlasy byly jemňoučký, nevysušený... Pěnil dobře, vůně krásná. Rozhodně je to super šampon:). I když jsem měla vzoreček, tak mi vydržel na několik umytí. Takže já ho taky chválím:)
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!