pondělí 25. června 2012

Lancome set produktů

Dneska tu máme další ze série Elle shopping nákupů. Musím uznat, že byla docela fuška někde tenhle set získat, protože byl téměř hned všude vyprodaný. Až ve třetí Sephoře jsem se chytla a poslední sehnala. Ještěže jich je v Praze tolik :) Byla jsem prostě strašně zvědavá a nejvíc chtěla vyzkoušet hydratační krém Hydra Zen Neurocalm. A zbytek produktů samozřejmě taky, ale největší lákadlo pro mě byl právě krém. Set se už teď sice neprodává, ale podobné sestavy produktů v menším balení se často prodávají a různě obměňují, takže kdo to nestihl teď, povede se mu to třeba jindy.




Táákže, balíček obsahuje 4 produkty:

- Zklidňující hydratační krém
- mléko pro odlíčení očí a obličeje
- hydratační pleťovou emulzi
- tělový balzám s růžemi


Co bych řekla k jednotlivým produktům...

Tělový balzám voní naprosto božsky po růžích. Ale fakt žádná umělá hnusná parfemace, ale příjemný růžový závan. Protože jsem trochu škudlík a přijde mi strašná škoda mazat tímhle skvostem celé tělo (protože to by mi dlouho asi nevydržel), mažu si s ním ruce. Musím se přiznat, že jsem pak jak šílená a mám nutkání si k rukám přivonět každých 5 minut. Zejména když jsem teď během zkouškového ležela v knížkách a měla nervy v háji, tak jsem si vždycky namazala ruce a bylo to jako balzám na duši :) Stačí mi holt málo ke štěstí :) Je vážně moc příjemný, není mastný, rychle se do kůže vsákne a zároveň je kůže dlouho hydratovaná a jemná na dotek. Asi nejsem z těch, kteří by zrovna do tělového mléka investovali několik stovek, ale kdyby mi někdo daroval plné balení, vůbec bych se nezlobila a byla nadšená :) Takhle mi ale musí zatím stačit jen miniaturka :)

Mléko pro šetrné odlíčení obličeje a očí využívám na cestách nebo když nepřespávám doma. Co mě velice mile překvapilo byl fakt, že mléko opravdu nedráždí při odličování ani oči. Což se u mě rovná polovičnímu zázraku, protože jen tak něco mi do očí přijít nemůže. Zejména teda odličovací mléka ne. Takže za to má u mě spoustu plusových bodů. Navíc ještě příjemně voní a není mastné. Nejsem sice milovníkem odličovacích mlék, ale občas to přežiju a ráda je použiju. Takže i v tomto případě mě mléko vůbec nezklamalo.


Hydratační pleťová voda má celkem výraznou parfemaci. Cítím z ní nějaké kytičky. Voda je bez alkoholu a musím uznat, že balení není tak praktické, protože dírka na hrdle lahvičky je dost malá. To je samozřejmě ale problém jen tohoto malého balení. Po použití jsem měla na obličeji ale takový divný pocit. Ne že by byl přímo ulepený, ale není to jako když použiju třeba růžovou Biodermu. Něco tam prostě cítím a to se mi moc nelíbí. Můžu vám říct, že mi mnohem lepší přijde hydratační tonikum od Lirene, které taky krásně voní a na pleti ho nijak necítím. Asi bych do velkého balení Tonique Douceur nešla a přišlo by mi zbytečné za něj dávat tolik peněz.

Zklidňující hydratační krém Hydra Zen Neurocalm byl pro mě největším lákadlem. Je vhodný pro všechny typy pleti včetně té citlivé. Krém má velice příjemnou a pro mě líbivou parfemaci. Většina krémů luxusnějších značek mi většinou nevoní, spíš tedy smrdí, a tento krém mě proto velice mile překvapil. Když jsem se šla podívat do Sephory, kolik tenhle drahoušek stojí, tak jsem si ho znovu i vyzkoušela a zjistila sem, že mají už asi staré testry, protože krém neuvěřitelně hnusně páchnul. Pak si choďte kupovat a vybírat krémy, když vás testr odradí! Takže vám můžu říct, že kdybych si krém nevyzkoušela sama, asi by mě v parfumerii nikdo nepřesvědčil. Textura krému je velice příjemná, není příliš hutná, ale přesto na obličeji cítíte lehký film, který pleť hydratuje. A i když je teď venku celkem parno, tak je krém příjemný a hlavně i po dlouhé době cítím, že je pleť hydratovaná, příjemná na dotek a není mastná. Až někdy budu mít přebytečné finance navíc, asi si ho pořídím. Vzhledem k jeho ceně pohybujícící se od 1400-1700Kč to bude asi někdy v hodně vzdálené budoucnosti. Musím říct, že na mě vážně udělal dojem!


Když to shrnu, tak hydratační krém mě nadchl asi nejvíc ze všech výrobků a pokud někdy budu mít dostatek financí, tak si ho pořídím. Tělový krém je opravdu příjemný a voňavý, ale na tělové mléko za několik stovek asi nebudu mít finance nikdy :) Myslím, že se dají sehnat srovnatelně kvalitní i voňavé za méně peněz. Odličovače jsou fajn, mléko mi sedlo asi víc než hydratační voda, ale nad vážnou koupí asi spíš neuvažuji a své oblíbence zatím mám. Každopádně jsem ale ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet zase něco nového a rozšířit si tak své obzory :)

Máte s některým z těchto výrobků vlastní zkušenost? Používáte něco z pečující řady od Lancome? Doporučily byste mi nějaký osvědčený výrobek? :)

21 komentářů:

  1. Taky tu sadu mám :). A musím říct, že na mě udělalo největší dojem tonikum. Dokonce tak velkej, že jsem okamžitě pořídila velkou velikost (a ta má teda nepraktický dávkování :D..dírku má strašně velikou :/). Krásně mi voní a nějak mi zmizíkuje černý tečky :)..

    OdpovědětVymazat
  2. Lancome je pro me zatim velka neznama. Chtela bych zkusit ten Visionaire, ale casem, ta cena je fakt velka. Zatim az na jednu vyjimku (nepocitaje parfemy), jsem nepresehla v kosmetice 1000 Kc, myslim... tak treba nekdy. Laka me Lancome pece i dekorativka (laky a rtenky), ale zda a kdy neco zkusim, to tezko rict takhle z hlavy :).

    OdpovědětVymazat
  3. Z radu Hydra Zen mam otestovane asi vsetko, mam citlivu plet ale toto mi napriek deklaraciam vyrobcu dobre nerobilo. Odlicovac povazujem za slusny standard.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé tak teď mírně lituju, že jsem si set nekoupila.. :( ale tak nevadí, obejdu se snad i bez toho.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. S Lancome zkušenosti nula, tak jsem ráda za každou recenzi. Kdyby tak udělali tu samou řadu v BIO kvalitě, to už bych zase byla bez peněz:-D

    OdpovědětVymazat
  6. kolik takové sady cca stojí? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Klárka: je vidět, že každému sedne něco jiného :)

    Lucifrid: pro mě zatím taky,hlavně teda péče, s dekorativkou jsem na tom o něco lépe, ale taky bych uvítala častější recenze na Lancome :)

    Skodulka: ono těch sad ještě bude, většinou před vánocema nějaké bývají :)

    Lucie van Knoten: já myslím, že to není zas taková utopie, BIO teď frčí a kosmetickej průmysl se tomu trendu přizpůsobuje :)

    Anička: tento konkrétně 490Kč (minus nějaká ta sleva, které mají v Sephoře neustále :)

    OdpovědětVymazat
  8. Promiň, Rendy, já si to neodpustím - v textu máš 4x "hydratatční" :))
    Jinak docela lituju, že jsem si tý sady nevšimla, protože Lancome mám poměrně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. Labradoora: no to jsem trubka :) to je tím jak mi blogger zlobí a přepisuju to jinde :) díky za upozornění, hned to napravím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Labradoora: tak se na to dívám a objevila jsem to jen jednou, tak nevím, jestli jsem slepá :)

    OdpovědětVymazat
  11. pomůžu :)

    Odličovače jsou fajn, mléko mi sedlo asi víc než hydratatční voda,

    nejvíc chtěla vyzkoušet hydratatční krém Hydra Zen Neurocalm

    Balíček obsahuje: hydratatční pleťovou emulzi

    OdpovědětVymazat
  12. Hydratační krém mi láká, ale asi ho vyzkouším až bude k mání opět nějaká sada. Jinak já teď používám od YR hydratační gel/krém z nové hydratační řady a podle toho co čtu tady, tak je podobný Hydra Zenu.

    OdpovědětVymazat
  13. Labradoora: takže jsem slepá :)) děkuji moc, opraveno :) ach jo, jde to se mnou z kopce :)

    Veronika: no vidíš, pár miniaturek z té nové řady mám, ale ten krém jsem zatím nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec za nic ;) Občas se zadaří všude :D

      Vymazat
  14. Mam rada taketo sety, ale musim sa priznat, ze ten hydratacny krem mi velmi nesadol...ale mozno je to len otazka typu pleti. verim, ze tebe sa bude pacit :)

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. A já jsem tu sadu chtěla a už jsem ji nesehnala :(. Taky mě nejvíc lákal krém, možná proto, že mám slabost pro věci se "zen" v názvu :D.

    OdpovědětVymazat
  16. Hydra Zen proste miluju! Mam x-te baleni :) a prominula jsem mu i cenu. Vyborna je miceralni voda. Driv jsem pouzivala i odlicovaci mleko a tonikum - ovsem casem Lancome zacal inovovat a uz to proste nebylo ono.. A co si tak pamatuju, tak pumpicku, kterou ma miceralka, melo jen mleko. Treba tonikum, odlicovac na oci, i to "maxi" baleni, ma uplne stejne pitomou diru jako ta miniaturka, nechapu :(

    OdpovědětVymazat
  17. Bez Hydra Zen neviem v lete existovať. Mám mastnejšiu pleť a toto je jeden z mála krémov/gelov po ktorom sa mi nemastní. Akurát som pred dvoma dňami načala nové balenie:-). Z Lancome ešte používam očný krém Genifique a na noc sérum Genifique - Youth Activator.

    OdpovědětVymazat
  18. kdysi jsem si na letišti koupila Hydra Zen (krém ve skleněném kalíšku) a byl vážně úžasný, pak jsem pochopitelně musela hned mít Hydra Zen Neurocalm (ve fluidní verzi, s pumpičkou). Oba dva mám spojené s moc hezkým obdobím

    OdpovědětVymazat
  19. Teh krém mě láká! Jen ta cena no... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!