středa 6. června 2012

Tip na levné čistící vody

Dnešní článek bych ráda věnovala všem (nejen) studentkám, které o sebe rády pečují, rády si nakupují kosmetiku a nemají tisícové rozpočty. Sama nejsem z těch, které by mohly investovat tisíce měsíčně do pečujících přípravků a proto jsem vždycky ráda, když se někde inspiruju nebo objevím přípravky, které fungují a zároveň mě nezruinují. Tak to bylo i v tomto případě. Na první přípravek, konkrétně micelární vodu od Blanchette B mě nalákala před nějakým časem Ála. Přiznám se hned, jakmile jsem se dozvěděla, že si pro micelárku můžu skočit do Kauflandu a že mě bude stát jen 27korun, tak jsem neváhala ani minutu. I kdybych jí měla po prvním použití vyhodit, tak to zkusím a tak jsem si jí pořídila. A světe div se, obličej mi to nesežralo, a voda dokonce není vůbec špatná!

Samozřejmě nechci tvrdit, že jsem objevila něco, co nahradí mou milovanou Biodermu, to těžko. Tu budu používat samozřejmě dál, ale myslím, že pro někoho, kdo nechce moc investovat a nebo příliš neřeší, jestli má micelárku, tonikum nebo pleťovou vodu to bude fajnový kup. Vážně jsem se bála, že budu mít po použití třeba vysušený obličej a podobně, ale jsem vážně mile překvapená, protože po použití nemám obličej ani stažený, ani ulepený a ani mě nijak nepálí nebo nepne. Vážně na tu cenu více než uspokojivý přípravek! Používám jí tedy ráno před líčením a pro tyto účely slouží dostatečně a kvalitně :) Večer nadále používám svou růžovou Biodermu. Voda je určená pro všechny typy pleti, je dermatologicky testována, seženete jí v Kauflandu za lidovou cenu 27Kč (200ml). Bývá tedy často vyprodaná, což se ani nedivím a občas je oříšek jí sehnat (sleduju to vždycky při nákupu jídla :) Takže díky Álo, že díky tobě ušetřím pokaždé, když bude daleko do výplaty a má Bioderma bude úplně na dně! Menší mínus vidím v parfemaci. Uvítala bych úplně nulovou, protože v tomto případě se výrobce zjevně snažil o nějakou příjemnou vůni a příliš se mu to nepovedlo a výsledek je značně rozpačitý. Voda na obličeji není nijak cítit, ale i tak v mé mysli platí rovnice - micelárka = bez parfemace.


Druhým celkem low-cost výrobkem je hydratační tonikum Lirene. Musím uznat, že jsem tuto značku celkem dlouho přehlížela. Změnilo se to hlavně v okamžiku, kdy jsem šla do prodejny Ziaja, kde se prodává i tato značka a mohla vidět, jak široký sortiment značka nabízí. Cenově je velice příznivá a dovolit si jí může taky každý. V drogeriích jsem tak širokou nabídku nenašla, ale na eshopu babybaby.cz nebo ruzova10.cz najdete široký sortiment této značky. A protože jsem v poslední době vypotřebovala několik čistících vod, mohla jsem se rozšoupnout a vyzkoušet něco nového. Mám celkem spotřebu, protože razím heslo, že jen dokonale vyčištěná pleť je pak krásná a zdravá, takže čistícími přípravky nikdy nešetřím :) Každopádně když jsem si nedávno objednávala něco z jedhoho z e-shopů, dostala jsem pak mnoho letáčků, které se týkaly i Lirene kosmetiky. No a znáte to, něco se vám dostane do hlavy a pak když to někde vidíte, tak si to i koupíte :) A jelikož i s touto vodou jsem spokojená, určitě někdy příště nakoupím i další produkty.


Hydratační tonikum bez bez alkoholu obsahuje výtažek z okurky, který pleť osvěžuje a stahuje póry. Výtažky z aloe pak pleť hydratují a regenerují. Voda má velice příjemnou a svěží parfemaci! To se mi na ní moc líbí a dokonce jí pak z obličeje i chvíli cítím. Obličej je po použití čistý, provoněný a osvěžený (zvlášť když je venku vedro, je velice příjemné a osvěžující si s ním vyčistit obličej). Obličej opět není ulepený a pleť nijak nepne. Jestli je rozzářenější posoudit nemůžu, ale pokud se o obličej pravidelně staráte a používáte i peeling, tak vaše pleť bude jasnější a rozzářenější i díky tomu. Kde tonikum seženete už víte a stát vás bude 79Kč. Musím říct, že ve srovnání např. s podobnými přípravky od Nivei nebo Garnieru, Lirene vede, protože po obou zmiňovaných jsem měla vždycky nepříjemně ulepený a stažený obličej. Takže za sebe vám Lirene tonikum můžu doporučit :)


Na fotkách máte složení obou vod a popisky od výrobce. Pokud by byla fotka příliš malá, klikněte na ní a zvětší se :)


Tak doufám, že jsem někomu dala tip na nový přípravek, který mu pár kaček ušetří. Chápu, že pro někoho to není a rád si připlatí za značku, ale já jsem pro každou příležitost vyzkoušet i ty superlevné přípravky. A i kdyby vám ani jedna z těchto vod nevyhovovala, tak pak nemusíte být naštvané, že jste za ně utratily majlant :)

Znáte některý z těchto přípravků? Máte dobrý tip pro ostatní na dobré a levné produkty? :)


PS: testuji teď několik vyloženě low cost přípravků, tak až je pořádně vyzkouším, napíšu vám o nich :)

28 komentářů:

  1. Přiznám se, že za studijních časů jsem ,,low-cost" výrobků vyzkoušela hodně a když si teď můžu dovolit kvalitnější kosmetiku, už se mi v těchto vodách nechce moc experimentovat. Navíc mě těší už jen to koukání se na hezké obaly :D. Měla bych ale jeden tip - moje mamka používá už léta pleťovou vodu a odličovací mléko Amia (oboje stojí kolem 50kč) a i když třeba do krémů investuje docela dost, tak tyhle dvě věci by neměnila. A je fakt, že pleťová voda není vůbec špatná a mléko odličuje perfektně a vůbec neštípe.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem měla od Lirene krém a ten byl taky super, už nějaký čas plánuji vyzkoušet další produkty.. tak aspoň vím co.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. budem rada ak budeš v takýchto tipoch na lacnú kosmetiku pokračovať, niekedy fakt platí, že cena nerozhoduje a kvalitné výrobky sa dajú nájsť aj na lacnejších poličkách drogérie.
    vodu z kauflandu som tiež vyskúšala, avšak za mňa bohužial veľké nie, obličej ma po nej štípal a mala som ho dosť vysušený. je ale pravda, že celkovo ma micerálne vody vysušujú, hoci mám celý život mastnú pleť, čo nechápem :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tipy. :)
    O té "micelárce" z Kaufladnu jsem už slyšela, ale u nás je permanentně vyprodaná. Lirene vyzkouším, ale obávám se, že Biodermě a micelárce od Vichy asi nic po kotníky sahat nebude...

    OdpovědětVymazat
  5. Micelárka z Kauflandu je fajn :) na to, že micelárky používám jen jako cestovní odličovač mi bohatě stačí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek :) asi blbý dotaz, ale jaký je rozdíl mezi micelárkou, tonikem a pleťovou vodou? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Micelarku z Kauflace pouzivam. Mym tipem by byla AB kosmetika, ale uz se bohuzel nevyrabi - neni k sehnani :(( ... Nevim, co si pocnu, az mi dojde jejich zmatnujici hydratacni krem ... vyhovuje mi na 200%

    OdpovědětVymazat
  8. Swan: já jak kdy :) někdy je chuť i finance se trochu rozšoupnout, někdy ne, takže já se nebráním ničemu, ale za každou cenu nic, co by mi nesedlo používat nebudu a je jedno, kolik to stojí :)

    Blactina: určitě nějaké tipy do budoucna ukážu, zatím zkouším, co to se mnou dělá :)

    Veronika: záleží jaké máš nároky, ale jako možná kdyby mi někdo dal dva navlhčené polštářky a jeden byl s Biodermou a jeden s touto, tak je poznám asi jen podle pachu :)

    Tereza: myslím, že Lili to zde pěkně popsala http://freshlili.blogspot.cz/2012/05/tajemstvi-tonika-pletove-micelarni-vody.html

    Amy: na to si mi stěžovala kamarádka, která AB miluje a vyrábí se něco hodně podobného, i se to podobně jmenuje a kamarádka to sehnala v jedné zapadlé drogerii v Praze :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem o te kauflandacke micelarce premyslela :). Za vyzkouseni to stoji :). Micelarku jsem zkousela zatim jen o La Roche-Posay a dobry, ale zas nic extra. Planuju zkusit tu Biodermu. Ono dle mych zkusenosti je mezi Vichy+La Roche a pak Biodermou velky rozdil.

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna jsem dopsala recenzi na bioderma micelárku :D Tohle ale určitě stojí za vyzkoušení, přemýšlím, že si ji pořídim k přítelovi.. pokud ji v Kauflandu tedy nebudou mít vyprodanou :/ Díky moc za tip!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle Lirene tonikum je prostě nejlepší! :) Mají ho i normálně v Rossmannu, v DM i ve Schleckerovi, netřeba do Růžové :)

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy, já si myslím, že bys rozdíl určitě poznala- minimálně na očích- ty mi Bioderma odlíčí snadno a rychle, zatímco tahle micelárka je pomalu šmudlá. Ale na zbytek obličeje je za tu cenu perfektní.

    OdpovědětVymazat
  13. Lucifrid: mě třeba LRP i Bioderma přijdou úplně stejné :) Na Biodermu jsem zvyklá už x let a vyhovuje mi, takže jí měnit nebudu, ale někdo třeba nechce investovat do lékárenských značek, takže by tato mohla být zajímavá na vyzkoušení :)

    apricesna: asi záleží v jakém Kauflandu, ale u nás je zřejmě velice oblíbená :)

    Lili: jsem to možná špatně napsala, ale myslela jsem to jako ve smyslu, že v drogerii je omezený výběr, že v těch e-shopech mají víc produktů :) ale jinak souhlasím, voda je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  14. Dejnicka: já je na oči nepoužívám, protože mě pálí i Bioderma :) já mám na oči extra odličovač, mě micelárka vždycky oči jen rozšmudlá a podráždí :) takže jsem to brala z pohledu čištění obličeje :)

    cosmetics: na cesty taky raději tahám levnější kosmetiku, člověk nikdy neví, kde co ztratí nebo rozbije :)

    OdpovědětVymazat
  15. To Lirene tonikum zboznujem, pre mna fakt krasne a prijemne vonia a skvele mi hydratuje plet, co som zatial moc nezazila ani s niektorymi drahsimi tonikami. Uz dlhsiu dobu ine tonikum ani nepouzivam a pred par dnami som si kupila aj pletove mlieko zo stejnej rady a na suchu plet ho fakt doporucujem.

    OdpovědětVymazat
  16. když je levná kosmetika kvalitní, nemám nic proti :) je pravda že některá levná je daleko lepší, jak ta dražší :)

    OdpovědětVymazat
  17. No koukám, že můj úlovek měsíce stále vyvolává podněty k recenzi :) Jinak od té doby, co jsem o micelárce z Kaufláče napsala článek, tak koukám, že jí mají stále vyprodanou :D A tu druhou musím taky vyzkoušet!

    aly-beauty-life.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. já používám Amia což je levná kosmetika tak do 50kč :) a taky někdy koupím něco od Synergen :) jejich odličovací obrousky jsou za tu cenu docela dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  19. o skvělé micelárce z kauflandu jsem četla u Viennettky a patří jí velký dík za skvělý tip a biodermu sensibio předčí raz dva ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy, super tipy:-) I když já už jsem si nějak zvykla na micelárku od Biodermy, skvěle mi vyhovuje, takže nemám moc potřebu měnit:-)

    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy, všechny tvé články super:) jen se mrkni na rozdíl mezi slovy čisticí a čistící! Takže čisticí vody je správne:) ať to máš dokonalý. Jinak fakt díky, každý ráno se teším na nový článek!

    OdpovědětVymazat
  22. tu BB micerálku používám večer na oči a je moc fajn a za třicet kaček! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Linere mám taky a jsem s ní moc spokojená. Mají i velice příjemné krémy.

    OdpovědětVymazat
  24. clarka: já jsem takový stylistický ignorant postižený pražským dialektem :) tak se omlouvám, sem tam něco napíšu v rychlosti a nepřemýšlím nad tím :)

    Francois: taky někdy vyzkouším, ale teď jich mám moc :)

    Ala: Kaufland by ti měl zaplatit za takovou reklamu :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jojo mám Lirene, akorát růžovou, a je úžasná! Taky pořád čistím a čistím a ubývá, ale při její ceně mi to ani tolik nevadí.:)

    OdpovědětVymazat
  26. Zadnej ignorant, prave ze super!! Vzdycky obdivuju, kolik toho dokazes tak pekne napsat:)!

    OdpovědětVymazat
  27. Mě také vyhovuje Lirene z těch levnějších.
    Ta z Kauflandu mě zaujala, protože jsem blázen na kosmetiku a když se dá i ušetřit, tak proč ne.
    Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  28. Jinak hrozně ráda čtu tvůj blog, sleduju i FB.
    Hezky se čte a je přehledný, chválím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!