čtvrtek 5. července 2012

Biosilk a CHI silk infusion

Dneska bych vám ráda poreferovala o tom, jak jsem podlehla "blogomasáži" ohledně přípravků Biosilk a CHI.Ráda se nechám inspirovat druhými a když čtu už dvacátou ódu na přírodní hedvábí od Biosilku, tak si říkám, kurňa, něco na tom asi bude :) Původně jsem plánovala koupit hedvábí jen mamče, protože má opravdu dost zničené vlasy a marně s tím bojuje už léta, ale pak jsem si řekla, že taky vyzkouším a sama posoudím účinky. Takže nejdřív jak jsem se k přípravkům dostala. Objednala jsem z e-shopu zde. A protože větší balení je opravdu drahé a nebyla jsem si jistá, jak moc dobře na mě bude fungovat, tak jsem využila možnost si objednat mini balení po 15ml. Zdá se to jako pidi množství ale věřte, že vám vydrží opravdu dlouho (ale o tom až za chvíli). Využila jsem rozvozu po Praze zdarma a velice milý pan majitel mi balíček přivezl až do práce. Takže to považuji za super servis a můžu vřele doporučit (pokud jste tedy z Prahy). Objednala jsem 2x Biosilk Silk Therapy (jeden pro mě a jeden pro mámu) a jednou CHI Silk infusion.


Popis obou přípravků se malinko liší a chtěla jsem zkusit oba a zjistit, který by mi více vyhovoval. Zvítězil nakonec Biosilk
na celé čáře :) Nechci vám říkat nějaké mylné informace nebo své domněnky, takže přesné popisy vám sem dám přímo z webu: Hedvábí Silk Therapy (bílá lahvička) Přírodní hedvábí- Silk Therapy- regenerační výživa. Obsahuje čisté hedvábí, vitamíny a rostlinné výtažky. Obnovuje a silně hydratuje vlasy i pokožku hlavy. Zajišťuje zničeným, suchým i matným vlasům velmi zdravý vzhled, pružnost a smyslnou měkkost.¨ Vlasy jsou velmi poddajné a dobře se ukládají. Pravidelné používání hedvábí chrání vlasy před ztrátou vlhkosti, účinky vysoké teploty, UV paprsky, účinky kadeřnické chemie a také okolním znečištěním. Zanechává vlasy hedvábné s neuvěřitelným leskem. Způsob užití: rozetřete kapku přípravku v dlaních, naneste na celou délku vlasů – zejména na konečky. Nesmývejte. Možno používat do koupele a k hydrataci pokožky.


Hedvábný komplex CHI Silk Infusion (červená lahvička) Hedvábný komplex pro obnovu vlasů Bohatá výživa bez smývání, regeneruje vlasy. Posiluje vlasy, dodává jim neuvěřitelnou měkkost. Obohacený o velké molekuly přirozených hedvábných proteinů, proteiny sóji a pšenice. Usnadňuje česání vlasů. Chrání vlasy před účinky teplot a znečištěním prostředí (prach) Neobsahuje alkohol, vlasy nezatěžuje. Dokonalý při použití fénu nebo žehličky. Dává neuvěřitelný lesk. Způsob užití: rozetřete kapku v dlaních, vetřete do vlasů, zejména na konečky.

Oba výrobky jsou vlastně jakési olejíčky. Zamilovala jsem si vůni bílého Silk Therapy, který mi připomíná nějakou vůni z mého dětství. Červený CHI mi tolik nevoněl a celkově mi přišlo, že je Silk Therapy lepší. Je to spíš můj subjektivní pocit a nechci říct, že by CHI byl špatný, ale pokud bych si příště měla vybrat a koupit si velké balení, jdu jednoznačně do Silk Therapy. Co se té výdrže týče, tak jsem si říkala, že tu pidi lahvičku budu mít tak na 3 vyzkoušení a já jí používám denně a skoro neubylo! Fakt neuvěřitelné! Tipuju, že ta velká lahev vám musí vydržet i několik let. A co se účinků týče, tak jsem vážně ohromená! Nevyzkoušela jsem sice všechny oleje na vlasy na světě a třeba existuje ještě něco lepšího, ale tohle je zatím to nej, co jsem měla možnost vyzkoušet. Vlasy jsou nádherně jemné a lesklé. Nejvíc to bodlo mým odbarveným koncům, které není tak jednoduché zjemnit a vyživit. A co je hlavní, vlasy olejíček vůbec nezatíží ani nezamastní. Nakapu pár kapek do dlaní a olejíček vetřu do délek vlasů :) Hotovo a ráno se jen kochám a neustále si musím k vlasůch čichat.

Pro lepší představu, jak jsou lahvičky velké (nebo spíš malé)



A co z toho všeho vyplývá? Někdy je dobré věřit ostatním, že je něco kvalitní a dobré a nepodezírat je z toho, že to dostali gratis a jsou uplacené :) Jsem fakt ráda, že jsem se nakonec sama rozhodla hedvábí vyzkoušet a můžu se přidat do zástupu nadšených uživatelek a s klidem vám ho můžu doporučit k vyzkoušení.

Máte vy samy s některým z těchto přípravků vlastní zkušenost? :)

24 komentářů:

  1. Rendy, už jsem o nich taky hodně slyšela a docela o tom uvažuju! Mohla bych tě poprosit o fotku složení?:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  2. Mila: až se vrátím domů, podívám se znovu na krabičku, ale mám pocit, že jsem tam složení neviděla, jinak bych vám ho vyfotila :)

    OdpovědětVymazat
  3. díky za tip, až budu kupovat nový olej na vlasy, tak si vezmu asi některý z těchto :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mila: složení žádná sláva, najdeš ho třeba tady: http://www.salonsavings.com/farouk-biosilk-silk-therapy-serum-226-floz/biosilk/

    OdpovědětVymazat
  5. O Biosilku už jsem taky dost četla, tak aspoň vím po čem sáhnout, až začnou mé vlasy zase stávkovat.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, tak to vypadá opravdu skvěle..já jsem o tom nikde nečetla, tak jsem ráda, že ses tady zmínila :)
    Asi to také zkusím, trpím na poničené konečky...
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. tak jsem ráda, že jsi si nakonec hedvábí objednala! :) to bílé mi taky strašně voní a nevím, co mi to připomíná.. zrovna dneska jsem nad tím při mytí vlasů přemýšlela :D

    přemýšlím, že bych vyzkoušela i CHI tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je uzasne, dakujem za tip..uz dlho bojujem so suchymi vlasmi a pohravala som sa s myslienkou, ze si nieco od CHI kupim, ale ked vravis, ze Biosilk je este lepsi, tak ho asi teda na slepo vyskusam :)

    OdpovědětVymazat
  9. Objednala jsem si Chi Silk Infusion a myslela jsem si jak z něho budu na větvi a vůbec. Přišlo mi že mi mastí vlasy. Takže raději příště vyzkouším Biosilk.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som vyskúšala CHI Silk Infusion v rovnako malej fľaštičke a mala som o asi na tri mesiace. Potom som vyskúšala CHI Farouk Royal Treatment v najväčšom balení. Používa ho celá rodina a ešte sa neminul ani do tretiny od Vianoc. Sú strašne super a mám po nich skvelé vlasy. Ale ten biely Silk Therapy som ešte nemala a ako vidím musím to napraviť. Ale až keď minieme hento veľké. Takže za rok ?? :D

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. o tomto rozmyslam uz strasne dlho. lenze je to drahe a navyse neviem v ziadnom slovenskom obchode najst to male 15 ml balenie

    OdpovědětVymazat
  12. taky nad tím už nějakou dobu uvažuji, ale zatím jsem lehce skeptická, že to bude prostě jen další silikon olej ... (což v podstatě podle složení je, silikony na prvním místě) ... na druhou stranu nějaký ten výtažek z hedvábí tam je taky a není na konci, tak třeba to přece jen bude rozdíl

    do velkého balení bych nešla, ale tyhle mini lahvičky asi vyzkouším, je to docela dost levné, takže díky za tip

    OdpovědětVymazat
  13. Také mě láká nějaký čas ... a po tom co jsi napsala samozřejmě ještě více :))))))))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Černá moora: jj je to samej silikon, ač se mě nějací anonymové snažili na blogu přesvědčit, že jde o "přírodní hedvábí", přitom je to silikonová bomba. Ale daleko lepší než ostatní silikonový oleje, spolu s macadamií u mě suverénně na prvním místě. Sice jsem taky nezkoušela všechny olejíčky světa, ale myslím, že mi jich už pěkná řádka taky pod rukama prošla :)

    OdpovědětVymazat
  15. No tak, ty silikony mě taky znervóznily. Ale jak tak zkouším různý věci, uznávám, že na závěrečnou péči a jen na konečky a trochu do délek mi ty silikony vůbec nevadí! Takže taky prubnu. U CHI jsem vůni skoro necítila, ale do vlásků to bylo příjemné, Biosilkem jsem dosud nedotčená.

    Rendy, jak jsi docílila toho, že ti to pán přivezl? Já bych si to klidně někde vyzvedla, ale v podmínkách e-shopu nabízejí pouze zaslání poštou, to se mi nechce :-(

    Verunka

    OdpovědětVymazat
  16. Moora: tak víš co, na přírodní kosmetiku si nepotrpím, silikony mi ještě neublížily a viditelné a hmatatelné výsledky jsou pro mě na 1. místě :) určitě vyzkoušet, to mini balení není nijak ruinující a sama uvidíš, dej pak vědět :)

    Dashulka: na tu Macadamii čtu stále někde pozitiva, ale zatím toho mám zásobu, tak to nechám na někdy příště :)

    Verunka: když jsem objednávala, tak jsem jako způsob platby zaškrtla osobní odběr/dovoz po Praze. V mailu nic sice nepřišlo, ale napsala jsem jim, kam si to mám teda jet vyzvednout a pán mi napsal, že mi to přiveze, ať si řeknu kam chci :) takže tak :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ok, díky. Už to vidím. Já se dycky bojím kliknout na "Další" když už to po mně chce nějaké kontaktní údaje a píše mi to "Závazně objednat" a tak, a přitom ani nevím, kolik budu platit za poštu :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Dashulka: dík za ujištění, že to je oproti jiným rozdíl, upřímně bych to i přivítala, protože klasické na mě poslední dobou nějak nefungují ..

    Rendy: ono ani tak nejde o nějakou přírodu (silik oleje na konečky stejně používám), spíš to je otázka mý alergie na reklamní oblbování zákazníka výrobcema :D protože když něco nazvu přírodní hedvábí, bylo by fér, aby tam to přírodní hedvábí bylo jako hlavní složka ... a ne až po silikonech - pak by se to mělo nazvat správně silikonovým olej s přírodním hedvábím nebo tak nějak podobně ... i z toho co píše Dashulka je zřejmý, že pro některý je takovej název fakt matoucí a jsou se schopný hádat, že to je fakt přírodní

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám s chi dobré zkušenosti..dokonce bych řekla, že nejlepší..ale z dlouhodobého hlediska nejsou naopak nic moc...vlasy nijak do hloubky nevyživí..chci zkusit ten makadamiový olej..prý je to na vlasy zázrak!

    OdpovědětVymazat
  20. Taky bych to potřebovala, jenže bohužel v nejbližší době se mi to asi nepodaří objednat..

    OdpovědětVymazat
  21. Biosilk mám a jsem taky nadšená! Ta vůně je nejvíc! :)

    OdpovědětVymazat
  22. neuveris, ale mna strasne zaujal ten lak. Ani somnevedela, ze Sephora ma takyto efektny v ponuke. Asi som v nej davno nebola:). Doma mam oba olejceky, ale viac momentalne pouzivam Chi, Silk som si brala vdaka vzorke, ked som vyrazila na cesty, ale z toho isto nemozem povedat, ktory je lepsi:).

    OdpovědětVymazat
  23. evie: Sephora má tyto šupinkové laky nově v nabídce, tak je určitě omrkni :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!