pondělí 30. července 2012

Douglas Beauty System tělová maska a sprchový gel

Dneska bych vám ráda řekla něco k nové řadě Beauty System, kterou seženete exkluzivně v parfumeriích Douglas. Celou řadu propojuje jeden element a to je moře a extrakty z mořských řas. Celá řada mi trochu evokuje spa produkty a působí celkem sympaticky. Co řada obsahuje se dočtete níže. Já jsem testovala dva výrobky a to sprchový gel a body mud mask (tělovou bahenní masku).





Jako první tu máme sprchový gel, který má pokožku očistit a osvěžit. Obsahuje výtažky z hnědých řas a provitamin B5.Gel má příjemnou svěží vůni a má světle modrou barvu. Konzistencí je to klasický sprchový gel, pění dobře a dál nic :) Fakt obyčejný sprchový gel. Možná má ušlechtilé složení (posuďte samy), ale že bych ho na vlastní kůži nějak pocítila bohužel říct nemohu. Sprcháčů s mořskou vůní je na trhu dost a tenhle mi přijde stejný jako ten zbytek. Možná jen neumím dost dobře ocenit jeho kvalitu, ale vzhledem k jeho ceně jsem očekávala asi větší bombu. Nutno dodat, že obě věci jsem dostala jako dárek, takže cena mě tížit nemusí, nicméně považuji za logické se o ní zmínit a reagovat na ní :)





Balení gelu je klasické. Jediné co mi trochu vadí je fakt, že víčko jde docela špatně zavírat a člověk musí pořádně zatlačit, aby se dobře zaklaplo a gel pak nevytékal. Nese to sebou i problém, že si člověk občas odchlípne kus laku na nehtu, když se pokouší gel otevřít :)



Cena je 349Kč, což mi přijde opravdu hodně a docela by mě zajímala cílová skupina, která si pro takový gel bude pravidelně chodit. Kdyby gel stál do stovky, tak neřeknu ani slovo, ale cena mi vzhledem k obyčejnosti gelu přijde opravdu trochu moc vysoká.



Druhým, už o poznání lepším výrobkem je tělová bahenní maska. Musím říct, že jsem naposled něco podobného měla od Avonu z jejich řady Planet Spa (a měla jsem jí fakt ráda). Přiznám se bez mučení, že nejsem z těch, které by tělové zábaly a masky používaly s železnou pravidelností, ale když už něco takového mám, tak si to pak užívám a ráda používám. Maska s extrakty z hnědých řas má zpevňující a pečující účinky. Musím uznat, že hrozně pěkně voní. Fakt příjemná vůně, moře ani řasy to určitě nejsou. Maska je velice jemné, řidší bahýnko, které se po kůži pěkně a pohodlně roztírá a není příliš husté. Na kůži chvíli pěkně chladí a začne pomalu zasychat. Co mě překvapilo, že nikdy nevyschne úplně a nechová se jako klasické obličejové masky (ty většinou vytvrdnou do sucha a stačí se trochu pousmát a začnou praskat). Tato maska je stále taková pružná a na kůži nepne. Nechávám jí klidně i 20 minut působit a pak jí jdu smýt vlažnou vodou. Sice vám trochu zaneřádí koupelnu, ale po použití budete mít božsky jemnou kůži. Ale fakt echt! Byla jsem trochu ohromena jejími účinky a musela jsem si pak na nohy sahat zbytek večera :) Že by zeštíhlovala, to říct nemůžu, ale kůži zjemní a lehce vyhladí perfektně. Chápu, že jsou pro někoho podobné přípravky zbytečné a navíc, ale beru to, že tohle si na sebe namažete když máte čas si chvíli lehnout a relaxovat. Ideální si vzít časopis nebo knížku a chvíli nic nedělat. Navíc má příjemnou vůni a krásné balení!








Cena je 569Kč, což je sice trochu vyšší částka, nicméně podle mě za tu investici stojí. Není to na denní používání, takže si myslím, že jedno balení dlouho vydrží. Když porovnám cenu sprcháče (který je úplně obyčejný) a této masky, tak je to trochu nepoměr. Ale nevadí, do masky bych šla znovu!







Malý náhled toho, co obsahuje celá řada Beauty System. Fotky jsou z oficiálních stránek Douglas.





Něco málo z nového Douglas katalogu o nové řadě. Nechtěla jsem to vypisovat, protože nevím, jestli to někoho zajímá, ale kdyby byl někdo zvědavý, nechť si to s chutí a radostí přečte :)



Jsem ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet něco nového a něco, co bych si zřejmě sama od sebe nekoupila. Tato řada podle mě stojí za bližší prozkoumání a osobně mě zaujala více jak řada XL-XS. Některé ceny jsou opravdu vyšší, na druhou stranu různé slevy bývají často a taky tato řada zaujme asi spíš starší zákaznice a pro studentky nebude tak zajímá. I když co já vím :) Tohle se špatně odhaduje. Každopádně sama za sebe považuji sprcháč za tu cenu za zbytečnost, ale masku naopak můžu ráda doporučit, protože jsem její účinky pocítila na vlastní kůži a byla jsem spokojená. Tak až někdy budete mít cestu kolem Douglasu, tak se schválně na řadu skočte podívat a uvidíte samy, jestli vás nějak zaujme nebo ne :)

Schválně, zkoušel někdo z vás z této řady něco? Líbí se vám třeba design výrobků nebo vám je to jedno? :) A co říkáte cenám?

17 komentářů:

  1. Masky jsou strašně fajn, ale já většinu z nich použiju tak jednou, dvakrát a pak už se mi prostě nechce :D

    OdpovědětVymazat
  2. ta maska vypadá úžasně! :) a ta cena za obyčejný sprcháč je opravdu přemrštěná :/

    OdpovědětVymazat
  3. ta maska vypadá fakt skvěle, jenom kdyby stála o trochu míň no :/..

    OdpovědětVymazat
  4. Cena toho sprcháče mi přijde opravdu přemrštěná. To si raději koupím nějaký z Lushe nebo podobných značek. A k té masce - vypadá to hezky, ale když já jsem tak strááášně líná si mazat něco na tělo a pak čekat než to uschne apod. Nohy si mažu jen po holení a k ničemu dalšímu se jaksi nemohu dokopat, i když vím, že bych měla....

    OdpovědětVymazat
  5. Maska vypada skvele, ale i kdyz nejsem studentka, tak ta cena se mi zda dost velka :(.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta maska mě zaujala, i když na mě je fakt drahá:(
    Jak bys ji porovnala s tou od Avonu?:)
    A za ten sprchový gel bych fakt tolik peněz nedala ani kdybych si to mohla dovolit:(
    Jinak balení se mi moc líbí, mám ráda pěkné obaly:)

    http://myparadise.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Van Apperly: to chápu, někdy s tím taky bojuju, ale pak zase ten příjemný pocit po použití je motivující :)

    haníí: jako není úplně nejlevnější, na druhou stranu když jsou různé shopping dny, tak bývá sleva v Douglasovi i 30% a to už je o něco lepší :)

    Lucifrid: jak píšu výše, ideální je využít nějaké nákupní akce, jinak to není nejlevnější

    Terča: ta od Avonu je mnohem tužší, hůř se roztírala a hlavně jsem po jejím použití necítila tak výrazně jemnou kůži. Ale zasychala víc do sucha :) A tahle je určitě o několik tříd lepší :)

    OdpovědětVymazat
  8. ani jeden produkt nevypadá špatně, ale teda ta cena sprcháče je opravdu vysoká. nechápu, co by u jakéhokoliv sprcháče mohlo být tak extra, aby stál víc jak.. no dobře - 150 korun.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem tuhle řadu nikdy nezkoušela. Sprcháč je zbytečně moc drahý a ani jeho složení není nic extra:-)Ale ta maska mě docela zaujala a možná bych do ní i šla! :-) Tu masku od Avonu jsem kdysi měla taky:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  10. To blbé zavírání u toho sprcháče mě také točí :( Jinak mi obě věci hrozně hezky, svěže voní ... ta vůně mi evokuje moře :))) Ale co se týče té ceny ... tak já osobně bych tu plnou cenu nedala ani za jeden ten výrobek :X sice nádherné voní, sprcháč jak jsi napsala nic extra to není ... maska je skvělá (nic podobného jsem neměla) vůni cítím ještě celý večer, ale ta cena mi přijde fakt strašně natažená :X
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. ach jaj, tak toto je hruza...ja mam doma uz tolko telovej kozmetiky a zakazala som si kupovat dalsiu, kym ju aspon zcasti neminiem..ale ked ja tak rada testujem nove veci...pls, nevies ci sa az z tychto produktov predavaju take mensie vzorky?

    OdpovědětVymazat
  12. Natálje: na cenu sprcháčů máme podobný názor :) jako občas si člověk dopřeje a koupí si třeba nějaký od Sephory, ale víc jak 250 bych za žádný asi nedala :)

    angellovely-things: vůně mě taky mile překvapila, čekala jsem fakt něco nepříjemného, ani nevím proč :)

    Tina: zkus se zeptat přímo v prodejně, jestli ti nějaký vzoreček udělají. Abych se přiznala, tak jsem to v Douhlasovi nikdy nezkoušela a když nějaký chci, tak jdu většinou do Sephory :)

    OdpovědětVymazat
  13. Chmmm... ta maska vypadá dobře, ale sprcháč žádnej šlágr. Celá řada má ale pěkný design obalů!

    http://aly-beauty-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Douglas má super kosmetiku, moc pěkný článek

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvé čtenářky zúčastnit
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  15. Celá řada vypadá moc hezky, ale Douglas je mi hrozne nesympaticky, vzdycky, kdyz tam vkrocim, tak zdejsi personal me vzdy presvedci, abych okamzite odesla :D

    bajaajaja.cz

    OdpovědětVymazat
  16. ta cena za sprcháč mi tedy vyrazila dech :)))) nechápu ... navíc, když si člověk vezmě, že to je v podstatě noname značka, tak by cenovou politiku měli mít spíš úplně opačnou, stejně jako sephora, kdy výrobky její privátní značky jsou v nabídce obchodu skoro to nejlevnější, co tam je, a přitom už dávno tak noname nejsou a pár super výrobků se u nich najde

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!