neděle 22. července 2012

Ziaja tělový peeling a máslo

Několik z vás se mě ptalo na tip na levné tělové máslo. V návaznosti na článek o máslech od Body Shopu, která jsou ale pro studentky s omezeným rozpočtem poněkud dražší, takže je tu malý tip na levnější verzi od Ziaji. Tato novinka je s olejem z pecek z hroznového vína. Hroznové víno sice příliš necítím, máslo má spíš decentní parfemaci, ale hlavní je, že je vážně dost hutné a splňuje má očekávání. Tělová másla jsou skvělá pro velice suchou pokožku, protože jí krásně hydratují a uleví od nepříjemného pnutí nebo svědění kůže. Máslo má hustější konzistenci, ale rozrítá se dobře a kůže vydrží do druhého dne hydratovaná a jemná. 200ml balení seženete za 99Kč zde nebo ve vybraných obchodech. Sice mi nevoní tak božsky jako Moringa od BS, ale na druhou stranu je pro mě příjemnější než podobná másla např. od Balei (ty mají na můj vkus dost umělou parfemaci a nehydratují tak dobře). Tohle máslo je tak někde mezi, dobrý střed, který vás nezruinuje :) Na výběr máte z několika verzí a parfemací másel. Mě osobně by vůbec nevadilo, kdyby mělo máslo intenzivnější parfemaci, protože na tělo si ráda natírám voňavé věci :)


Složení a popis tělového másla


Jako druhý tip pro vás mám tělový peeling. Já si na nich docela ujíždím a mám slušnou zásobu. Hrozně ráda tělové peelingy používám a zvlášť teď během léta. Tento peeling je z řady mořská řasa a má příjemnou svěží vůni, která mě mile překvapila. Konzistencí je to spíše gel a v něm jsou jemná zrníčka. Připomíná mi jemný písek na pláži (jako když sedíte na břehu moře a nabíráte do ruky písek, který stále omílá mořská voda). Není to žádný drasťák (jako je např.kakaový peeling). Takže majitelky citlivější pleti se nemusí bát ho používat. Trochu mínus je pro mě balení v kelímku. Bohužel má tohle balení ale většina mých oblíbených peelingů, takže jsem už trochu rezignovala. Proč nikoho nenapadne dát peeling do tubičky? :) Sahat do něj mokrýma rukama ve sprše není podle mě hygienické a i když má člověk ruce čisté, nemám z toho dobrý pocit. Možná je to jen moje přecitlivělost :) 200ml balení koupíte za 99Kč.




Složení a popis peelingu


Oba výrobky jsou opravdu příjemné a mile mě překvapily. Zejména tělový peeling, který vážně pěkně voní. Dejte mi vědět, pokud by vás zajímalo nějaké hromadné srovnání tělových peelingů, které momentálně používám :) Tělové máslo také není špatné, jako není tak božské, ale to je spíš tím, že nevoní tak intenzivně, jak bych si třeba představovala. Kvalitou je uspokojivé :) Na druhou stranu ne všichni mají rádi intenzivní vůně a dají přednost něčemu decentnímu, takže v tomto případě si přijdete na své :)

Máte někdo zkušenost s některým z těchto přípravků? Jaké jsou vaše oblíbené tělové peelingy? :)


PS: Oba výrobky mi byly poskytnuty PR oddělením Ziaja a tímto jim za to děkuji. Prezentuji své názory a zkušenosti s oběma výrobky a nebyla jsem za to nijak uplacena :)

14 komentářů:

  1. Já ze začátku byla se Ziaji strašně nadšená, ale teď když se nad tím zamyslím, tak vlastně nic moc extra nepoužívám.. Kromě teda kakového krému a sprcháče..
    Každopádně ten peeling mě zajímá ! :)

    Michell

    OdpovědětVymazat
  2. Ten tělový peeling od Ziaja určitě vyzkouším! Já mám od Ziaja ráda tělové máslo z olivové řady, pro mě je naprosto dokonalé - vůně i hydratace.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám zkušenost s mlékem a máslem z kozí řady a musím souhlasit! Na tu cenu jsou to hodně dobré produkty. Já mám naopak ráda nevýrazné vůně, nejvíc takové ty á la Nivea nebo Dove, a to kozí řada splňuje :). Tohle máslo s hroznovým vínem mám už delší dobu v plánu vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám čerstvě koupené pomerančové máslo od Ziaji a už se těším, až ho začnu používat.

    OdpovědětVymazat
  5. kozmetiku ziaja zacinam mat cim dalej tym radsej, lebo je lacna a vacsina veci je od nich velmi fajn..

    OdpovědětVymazat
  6. Na tuhle značku jsem ještě nikdy nenarazila.. Každopádně co se másel týče, skvělou zkušenost mám s produkty Aldo Vandini :)

    *MY FASHION E-BOOK FOR FREE*

    just JE NE SAIS QUOI
    Independent Fashion Bloggers
    Follow my blog with Bloglovin
    about.me/Jesika

    OdpovědětVymazat
  7. Asi nejlevnější tělové máslo nabízí Lidl od značky Cien- za 99 kč dostanete 400 ml. Je k dostání ve třech verzích :čokoláda, kokos, mango. Teď v létě ho nepoužívám, je opravdu hutné, ale na suchou pokožku v zimě - ideál.

    OdpovědětVymazat
  8. na tělový peeling od Ziajy se chystám už hodně dlouho. jen z jiné řady :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vlastním tělové máslo z mořské řady a nemůžu si stěžovat. Pokud vám vůně marine algae voní, kupte si ho. Namazala jsem se s ním a ještě druhý den bylo cítit na oblečení. Výrobci mě ale jinak s tou konzistencí ,,másla" dost nervují. Napíší na obal máslo, já si to natěšená koupím, doma otevřu a zjistím, že to je krém. Zatím nejopravdovější máslovou konzistenci jsem našla u tělového balzámu od Sephory.

    OdpovědětVymazat
  10. tělové máslo od Ziaji mám doma z řady oliva a musím říct že mazat se s ním je přímo potěšení. on je původně totiž mamky, takže já jí na něj chodím a mažu se a mažu :D já bych si asi pořídila to z řady pomerančové máslo a nebo právě mořské řasy jako je peeling, který se mi teda taky moc líbí :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ziají peelingy a tělová másla jsou skvělá... zrovna mi dochází můj oblíbený pomerančový peeling, takže až budu v Praze, musím se zastavit do Ziajího obchůdku pro tenhle :)

    OdpovědětVymazat
  12. nad tím peelingem pozamýšlím, Ziaju mám ráda, její výrobky se mi doma nějak samy rozmnožují :D jinak já mám pleťový krém s olejem z pecek z hroznového vína a dá se popsat stejně jako popisuješ tohle tělové máslo

    OdpovědětVymazat
  13. No...to tělové máslo mě hodně nalákalo. Poslední dobou Ziaja s sebou přináší obrovský boom prima výrobků, já snad taky budu muset něco zkusit. Jenže v zahraničí to neseženu a v Čechách zapomínám...:-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!