pátek 24. srpna 2012

Artemis hydratační fluid

Dneska bych se s vámi ráda podělila o své dojmy z denního fluidu od značky Artemis. Jak asi víte, v rámci ambasadorství pro parfumerii Douglas jsem ho dostala na testování a jelikož na facebook nejdou psát dlouhé popisy, ráda bych se k němu dneska vyjádřila trochu obsáhleji :) Podle mě za obsáhlejší zmínku prostě stojí. Je to v pořadí již druhý testovaný a výrobek a kdyby vás zajímaly o názory ostatních ambasadorek, tak je nalezte zde.

Nevím jak vy, ale pro mě byla značka Artemis až do nedávné doby úplně neznámá. Jedná se o kvalitní švýcarskou kosmetiku, která údajně staví na optimálním spojení přírody a technologie. U nás produkty této značky seženete pouze v parfumeriích Douglas.



Krém má velice jednoduchý obal. Je plastový a poměrně lehký, takže se nemusíte bát, když si do dáte do kabelky, že ho rozbijete nebo, že bude příliš těžký. Na druhou stranu černá barva je taková smutná a za mě bych si teda s obalem trochu více pohrála a pozměnila bych barvy. Složení vám bohužel nevyfotím, protože jsem krém dostala bez krabičky a nikde na lahvičce uvedené není. Každopádně kdyby vás zajímalo více, výše máte odkaz na oficální stránky Artemis.Dávkování fluidu také chválím, protože je praktické a jde vytlačit i malé množství přípravku. Co se parfemace týče, tak je velice jemná a čistá, trochu decentní jako vůně aviváže. Mám takové vůně ráda a lahodí mému nosu :) Konzistence fluidu je lehká, trochu gelová a rychle se do pokožky vsákne. Není nijak mastný ani nelepí a na obličeji není téměř cítit. Zároveň pleť krásně hydratuje a nijak jí nezatěžuje. Díky tomu, že mám mastnější pleť, tak velice oceňuji, že se pak nelesknu jak celofán :) Fluid používám i pod make-up a není s tím žádný problém. Pleť je po použití fakt krásně jemná a taková naducaná. A tento stav si udrží poměrně dlouho. Nechci tvrdit, že vás bude bude hydratovat od božího rána do noci, to prostě žádný krém neumí, ale když jsem se ráno namazala (a nepoužila žádný make-up) a během dne si na obličej sáhla, tak byl pořád namazaný a příjemný na dotek. Takže výsledné skóre fakt solidní a byla jsem moc příjemně překvapená. Za sebe vám tento hydratační fluid určitě doporučím, ale vzhledem k tomu, že patří do vyšší cenové kategorie, tak pro studentky s omezeným rozpočtem to asi nebude to pravé. Celkově je tato značka spíš pro náročnější zákaznice bych řekla a i ceny tomu odpovídají. To ale neznamená, že si ho nemůžete třeba jenom vyzkoušet a samy tak posoudit, jestli by vám za případnou investici stál :) Cena je 669Kč (50ml)






Popis krému z českých stránek Douglas


Přemýšlím, jestli má smysl se ptát, jestli máte s touto značkou nějaké osobní zkušenosti. Ale co já vím, třeba má každá druhá z vás doma nějaký jejich krém nebo sérum :) Určitě dejte vědět, jak na vás fluid působí a jestli jste o něm už slyšely. Případně jestli máte rády nějaké výrobky této značky. Tuto značku koupíte i např. v německých pobočkách Douglas parfumerií (kdyby někdo z vás často cestoval, tak by ho to třeba mohlo zajímat).

PS: v nejnovějším vydání InStylu je jako dárek oční krém od této značky, takže možnost jak jí osobně vyzkoušet je jen na dosah :)

A na úplný závěr jedna novinka - brzy se snad dočkáme beauty boxu i u nás! Už jste o tom nejspíš slyšely z více stran a asi ještě hodně uslyšíte, protože je to samozřejmě skvělá zpráva! Lady box by měl stát 259Kč (včetně poštovného) a měl by obsahovat pokaždé jedno plné balení nějakého kosmetického výrobku a nějaké vzorky, jako je to u zahraničních BB. Plné balení produktů bude možné zakoupit za výhodnou cenu na Ladybox.cz. Je dobré zadat e-mail již nyní zde - ti kdo tak udělají, budou mít jako první možnost objednat Ladybox, počet prvního vydání je údajně omezený.


Tak se nechme překvapit, jak celá akce s Lady Boxy dopadne. Moc si přeju, aby to mělo delší trvání, než předchozí pokus. Pokud to fakt bude stát za to, ráda se stanu pravidelným odběratelem :)

Co vy si o tom myslíte?



14 komentářů:

  1. Super článek, shánim nějaký nový kvalitní denní krém, tak tuhle značku určitě okouknu...a strašně moc děkuju za tip na Lady box :) už jsem tam poslala svůj mail, hrozně jsem se těšila až tohle u nás zase bude, protože minule jsem to propásla...

    OdpovědětVymazat
  2. Ladybox mě taky zaujal, ale asi nebude jediný... přišel mi mail s tím, že se v Česku připravuje ještě jeden balíček krásy a měl jiný název. Tak jsem zvědavá, jak si budou konkurovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. jaká je cena toho krému Artemis? doufám, že to není v článku, ptž jinak jsem slepá:D docela mě zaujal

    OdpovědětVymazat
  4. Terez: určitě jukni a ozkoušej :) na Lady box se těším a doufám, že se brzy dozvíme více informací :)

    Lili: mě před časem taky přišel mail a od té doby nic, tak nevím, jestli to stále připravují nebo z toho sešlo :)

    Violets: haha, jsem to tam zapomněla dopsat :) cena je 669Kč :) není to ani moc ani málo, takový střed :) já se těším až vyzkouším ten oční krém :)

    OdpovědětVymazat
  5. jo dobrý, už jsem to našla na těch stránkách ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Violets: klasická 50ml velikost :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rendy, já myslím, že to tvrzení "počet krabiček je omezen" je trochu reklamní trik... Každopádně jsem opravdu zvědavá na ty "luxusní" věci. Zrovna nedávno jsem viděla video o kanadském glossyboxu, kde dotyčná dostala výrobky od covergirl a plastové holítko a byla z toho trochu rozčarovaná.. Nabídka na ten druhý balíček mi taky přišla, no uvidíme:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  8. Mila:já myslím, že je to spíš jakože ze začátku nebudou vědět, jaký bude zájem a že boxů může být méně, asi by bylo bláhové si myslet, že bude k dispozici třeba jen 100kusů :) Spíš asi bude chvíli trvat, ne se vychytá potřebné množství podle poptávky :) Ale samozřejmě je to trochu nadsazené a byli by sami proti sobě, kdyby byl obrovský zájem a oni nebyli schopni většinu zájemců uspokojit :) Snad to nebude takové fiasko jako s Luxury BB

    OdpovědětVymazat
  9. Já sice už svůj fluidík, na který nedám dopustit mám, ale ráda se podívám, co nabízí i ostatní značky:-)

    OdpovědětVymazat
  10. pokud opravdu zvládne dobře hydratovat, tak ta cena není vůbec tak hrozná .. já teď testuju hydratační krém třikrát tak drahý a protože hydratuje fakt super, říkám si, že za tu cenu snad i stojí :D takže i kvůli tomu by mě celkem zajímalo porovnání s tímhle (navíc mají až na etiketu stejné balení) - nevíš, jestli k němu mají v Douglasu testovací balení?

    OdpovědětVymazat
  11. Lucie van Koten: inspirace není nikdy dost :)

    Moora: ty jo, v Douglasu jsem ještě nabídku omrknout nestihla, takže nevím, ale určitě bych zkusila požádat o vzoreček, případně bych si přinesla vlastní kalíšek na vzoreček,kdyby neměli :) a sama uvidíš, jestli by ti vyhovoval :)

    OdpovědětVymazat
  12. Miluju beauty boxy! Škoda, že v ČR asi nikdy nebude něco jako little black bag. Tady v USA ho mám předplacený a jsem fakt nadšena

    http://beautyamerica.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Na oční krém se moc těším :). Jako fluid by nebyl špatný, ale přiznám se, že kdybych šla do něčeho dražšího teď na ksicht, tak asi do lancome Visionaire... ale to bych musela mit sponzora :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!