pátek 31. srpna 2012

Benefit oční krém It´s Potent!

Jóóó, říkala jsem si v duchu, když jsem rozbalovala balíček s výhrou ze soutěže. Mezi ostatními produkty byl i oční krém It´s Potent!, který jsem chtěla strašně dlouho vyzkoušet. Zatím mi všechno z pečující řady od Benefitu vyhovovalo a nenarazila jsem na přípravek, který by mi vadil nebo mi nějak ublížil. Jestli čekáte, že se to dneškem změní, musím vás zklamat. Kritika se konat nebude :)Takže jestli vás nebaví číst něco pozitivního o této značce, raději tuhle stránku hned zaklapněte :)


Tak začneme balením. Vypadá stejně jako zbytek pečující řady. Jakožekorkové víčko je jinak plastové a kelímek je skleněný. Vypadá sice možná miniaturně, ale po takové době, co ho používám, tak mám pocit, že skoro nic neubylo. Krém má tužší krémovou konzistenci, která se ale dobře rozmazává a krásně se do kůži vpije. Čím více očních krémů jsem vyzkoušela, tím víc jsem si jistá, že mi vyhovují přesně takovéhle konzistence. Nemám ráda úplně vodové krémy, které po kůži tak jako kloužou, lepí a pořádně se nikdy nevpijí. Do této kategorie patří bohužel všechny drogerkové krémy, které jsem vyzkoušela. Čím jsem starší, tím mám opravdu citlivější oční okolí a cítím, že ho potřebuju dostatečně hydratovat (holt sem už stará rašple :). A denním krémem si oční okolí prostě mazat nemůžu, protože mám hodně citlivé oči a pleťový krém není vhodný. Jako většina očních krémů je bez parfemace. Na očích (tedy spíš pod nimi) je velice příjemný, nijak je nedráždí, rychle se vsákne a krásně a dlouho hydratuje oční okolí. Nemůžu tedy říct, že bych pozorovala změny, co se týče rozjasněnosti okolo očí nebo menší kruhy pod očima. I když v popisu to má, tak tuhle vlastnost bohužel za sebe nemůžu potvrdit. Zná někdo z vás oční krém, který by to dokázal? :) Holt oční okolí musím rozjasnit pomocí nějaké dekorativky a ne krému. Cena je sice vyšší (750Kč), ale vzhledem k množství slev a akcí typu 2+1 zdarma se dá určitě nějakým způsobem ušetřit a pořídit ho za příznivější cenu. Plus je tu možnost nákupu po internetu, ale to beztak víte ještě lépe jak já :) Množství je celkem slušné - 14,2g a k nanesení stačí jen ždibíček.


Krém má na sobě i takový poklop, který velice vítám a ráda jsem ho na krému ponechala (mám nějak lepší pocit, že se krém nemůže tak rychle zkazit nebo tak něco).




Suma sumárum je to fakt kvalitní a velice příjemný krém. Po jeho vyzkoušení si už asi žádný krém z drogerie nekoupím, je to vážně veliký rozdíl. Podobně spokojená jsem i s krémem All about Eyes od Clinique. Je sice víc gelový, ale taky mi vyhovuje a kdybych se někdy příště rozhodovola, který znovu koupím, jeden z těchto dvou to nejspíš bude. Tím ale samozřejmě mé hledání po nejdokonalejším očním krému zdaleka nekončí :) Jsem stále zvědavá a nedá mi to nezkoušet i další. Každopádně minimálně dva oblíbence už mám a za sebe vřele doporučuji. A nebojte, další dva mám v záloze a hodlám je taky brzy zkoušet, takže jestli jsem se vám dneska do noty netrefila, třeba to příště už bude lepší :)

Zkoušel ho někdo z vás? Používáte oční krémy a považujete je za důležité nebo úplně zbytečné? Chápu, že když je vám -náct, tak to není potřeba, ale po té 20tce (resp.nejpozději v 25) to už podle mě oční krém chce :) Budu se těšit na vaše názory i zkušenosti.

PS: kdyby si chtěl někdo počíst úplně opačný názor na oční krémy než mám já, doporučiju vám článek od Moory :)

18 komentářů:

  1. Já oční krém používám pravidelně cca od těch dvaceti. ale zatím si bohatě vystačím těmi z drogerie, aktuálně mám od Alverde. Na ty dražší si počkám, až bude za pár let potřeba starat se o toto okolí ještě o něco pečlivěji.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám strašně suchou pleť a mimické vrásky už hodně vidět, takže krémy používám, ale zatím mi žádný z očních nevyhovoval nijak extra. Jediné, po čem jsem opravdu viděla výsledky je sérum od Estee Lauder Perfectionist CP+
    Ale docela ráda bych nějaký krémík od Benefitu vyzkoušela, nevíš, jestli se nedá v obchodech sehnat alespoň vzorek, abych nemusela naslepo kupovat celé balení?

    OdpovědětVymazat
  3. Krémy na oči používám, ale taky jsem stále nenarazila na ten pravý. Teď mám objednaný od Palmer's, na který jsou skvělé recenze, tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  4. Stannah: ty jo, od Alverde jsem si jednou oční krém zkoušela u ségry a málem mi po něm upadly oči :) jsem fakt nějaká divná, nebo nevim, ale na něco reaguju hrozně přehnaně :)

    Simone: v Sephoře ti určitě do kelímku vzoreček dají :)

    In your face: tak to doufám, že si pak počtu recenzi :) značku neznám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Oční krém používám asi 2 roky (je mi 24) a už si bez něj svoji denní/noční péči o pleť nedokážu představit :) Zatím mi nejvíc vyhovoval od Lorealu triple active..opravdu dlouho vydrží, je krémový a pěkně hydratuje. Ještě jsem zkusila na léto koupit na tvoje doporučení Ryor Q10 a s tím jsem taky spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. je mi 18, všude čtu, že vlastně ještě oční krémy nepotřebuju, ale moc tomu nevěřím. koupila jsem si pro začátek (abych se naučila si mazat krém pravidelně a správně) levnější variantu od Ziaja z kozí řady, ale je skvělý a pro zatím mi vyhovuje. Třeba jednou přejdu na Benefit. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Troufám si tvrdit, že tenhle krém bude opravdu dobrý. Díky, že sem fotíš i složení, protože tenhle krém obsahuje hodně skvalenu (ingredience se uvádějí sestupně podle obsaženého množství a skvalen je tam docela na začátku). Btw skvalen je opravdu zázrak, zrovna si ho hodlám koupit v čisté podobě a patlat na atopický ekzém, na kůži totiž působí blahodárně.

    Můj první oční krém byl od Mary Kay, ale štípaly mě po něm oči. Teď mám od Dermacolu Gold Elixir s kaviárem, ten je fajn. Ale stejně půjdu do první Sephory, kterou potkám a chci vzoreček!

    OdpovědětVymazat
  8. thetis: ten Ryor mám taky ráda, ale ta konzistence je prostě jiná, tenhle je mnohem hutnější a cítím, že to oční okolí hydratuje ještě víc :)

    slečna L:na ten jsem taky četla vesměs chválu, já mám zkušenost jen s tím z mořské řady, byl moc fajn, ale prostě tenhle je lepší :)

    Chemical Cat: to jsem ani netušila :) jsem pověstná svou neznalostí složení čehokoliv, takže jsem moc ráda, když mi pokaždé někdo osvětlí nějaké užitečné složky :) Ani jsem netušila, že nějaký skvalen existuje, takže děkuji za rozšíření obzorů :) dej vědět, jestli ho pak někdy vyzkoušíš :) zajímal by mě názor více lidí

    OdpovědětVymazat
  9. Me hodne zklamal:( a byla jsem stastna, kdyz byl spotrebovany. Jediny, co mi fakt zabira a je videt, je kulicka od samparu age antidote. Neverila jsem, ale je to tak. Jen je dost draha.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja specialne ocne kremy nepouzivam a to uz mam nejaky ten rok po 25 - pouzivam zatial tradicne denne kremy, oci citlive nemam, cize mi stacia aj tieto... mozno je to tym, ze vsetky ocne kremy, ktore som doteraz mala, boli casto horsie nez tie denne, tak som sa rozhodla experimentovanie s nimi ukoncit. Ale ich cas urcite pride ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Je mi dvacet a tak nějak cítím, že bych se měla kouknout po svém prvním očním krému - to bude boj nějaký vybrat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já do nedávna používala i okolo očí krémy na pleť, protože i ty mám všechny pro citlivou pokožku, jinak mě štípou. Ale už delší dobu to nebylo ono, protože mi oči docela často slzí a kdeco tu kůžičku podráždí, tak jsem se rozhodla, že si nějaký oční krém pořídím :-) Nemám na něj žádné vysoké nároky, jen aby oční okolí zklidnil a neštípal v případě nouze, o ty kruhy pod očima mi ani tak nejde. Zatím jsem se rozhodla vyzkoušet, co má Avon. Uvidíme, jestli se moje nároky časem zvednou :-) Jinak jsem v otázce očních krémů tak nějak na půli cesty - nemyslím si, že je životně nutný mít "patlání" na každou část těla, zas na druhou stranu má pak člověk takový dobrý pocit z péče o své tělo :-) Ale pokud někomu velmi záleží na tom, aby měl co nejméně vrásek, neudiví mě, že do krému na oči zainvestuje, a do jisté míry se s tím dokážu ztotožnit. P.S. Je mi pětadvacet, takže už jsem taky stará rašple a měla jsem nejvyšší čas s tím něco dělat :-D

    OdpovědětVymazat
  13. chvilku jsem tento krem pouzivala, ale moc mi nevyhovoval..je trosku tezsi..ted pouzivam kiehl's s avokadem, a ten je bezkonkurencni :) zatim nechci pouzivat kremy proti vraskam, tento je jenom hydratacni a jsem s nim nejvic spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  14. tak já zatím patřím mezi ty, kteří oční krém zatím nepotřebují :) ale tenhle se mi strašně líbí díky obalu a na ten já hodně dám :) takže už vím, po jakém "jednou" šáhnout ;)

    OdpovědětVymazat
  15. néééé, nebudu ho kritizovat :))) však vypadá docela fajn, to složení není špatné

    ale kdybys chtěla zkusit i něco dalšího bez parfemace, můžeš zalovit ve dvou bio řadách pro choulostivou/alergickou pleť - a to Logona Pur a Lavera neutral

    OdpovědětVymazat
  16. I já už oční krémy používám... kupuji si ty drogerkové, s Q10... teď jsem si nedávno koupila Nivea Q10 a jsem MOC MOC spokojená... před tím jsem používala Rival de loop a taky mi vyhovoval :)

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj, zvu Tebe i Tvé čtenářky na mou giveaway :) http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form ráda Tě tam uvidím, třeba se štěstí usměje :)

    OdpovědětVymazat
  18. používám přesně tenhle a miluju ho!! střídám s očním krémem od Bobbi Brown a oba dva jsou skvělé. Ale zase nemůžu porovnat, nikdy jsem oční krém z drogerie neměla...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!