pondělí 20. srpna 2012

Bioderma Sébium řada na problematickou pleť

Znáte taky občas tu bezmoc, když se vám bezdůvodně zblázní pleť a začnou se vám tvořit pupínky, i když už dávno nejste střední školou povinné? Nedávno se mi tahle dočasně pobláznila pleť a říkala jsem si, co by mi tak pomohlo. Zelená řada od Biodermy se mi celkem osvědčila už v minulosti a dneska bych vám ráda pár produktů, které mi pomohly ukázala.

Takhle teď vypadá moje denodenní očista pleti. Na fotce chybí ještě micelární voda, ale jelikož jsem zelenou Sébio už dodělala a teď používám zásoby růžové verze, nechtěla jsem na fotce trhat partu :) O mycím gelu se zmíním někdy příště, ať vás dneska nezahltím informacemi a svými dojmy :) O séru na póry jsem vám psala už dříve zde.



Dnešní článek se zaměří na tyto tři produkty:



Sébium Mat Fluid má jak název napovídá matovat obličej. Což je u lidí, kteří mají mastnou pleť (tak jako já) velice žádaný efekt :) Minimálně já dělám všechno pro to, abych se hned neleskla (myslím v partiích, které nechci aby se leskly - nos, brada, čelo). Fluid má lehkou krémovo-gelovou konzistenci a je nekomedonní (tedy neucpává póry). Má jemnou vůni, která se mi na Sébio řadě líbí. Používám ho každé ráno na vyčištěnou pleť. Pod make-up není vůbec problém ho používat a nijak necuckovatí. Zaschne poměrně rychle a určitý efekt je vidět hned. Póry jsou znatelně menší, pleť je hladší a absolutně se neleskne. Zároveň ani nemám pocit pnutí nebo vysušení. Musím uznat, že tohle je z dnešní trojice můj favorit. Doporučila jsem ho i ségře, koupila si ho a je z něj taky nadšená. Navíc se mi líbí detail matného povrchu tubičky tohoto fluidu :) Cena je 319Kč, ale může se samozřejmě lišit podle místa, kde ho koupíte.




Sébium Serum je novinka v sortimentu Biodermy. Přiznám se, že mě nejdříve trochu zmátl popis na krabičce, který hlásá "peelingové sérum". Nevím jak vy, ale já si pod slovem peeling vybavím prostě přípravek se zrníčky, který mi obrousí obličej. Jaké bylo mé překvapení, když jsem výrobek vyzkoušela a zjistila, že se jedná o čirý gel bez zrníček. Tak nevím, jestli je to nepřesný překlad nebo se jeho vyhlazující schopnosti považují za peeling :) Nevadí, každopádně pokud po něm budete třeba pátrat, opravdu nečekejte klasický peeling :)

Co má sérum dělat?
Cituji z oficiálních stránek Biodermy:

Obnovující koncentrát pro mastnou až smíšenou pleť.
Vyhlazuje a zlepšuje strukturu pleti, výrazně redukuje přetrvávající nedokonalosti pleti. Vyrovnává nepravidelný reliéf pleti a obnovuje přirozený jas pokožky. Sébium Sérum, ve spojení s exkluzivním komplexem patentovaných látek Fluidactiv, který reguluje a stabilizuje kvalitu kožního mazu a předchází výskytu poškození pleti, obsahuje dvě dermatologicky aktivní látky: kyselinu glykolovou pro zjemnění a tonbizaci pleti a D-Panthenol pro inzenzivní zklidnění pleti. Gelová textura Sébium Séra má výbornou toleranci.

Sérum se
používá každý druhý večer na vyčištěnou pleť. A dá se použít jako 4 týdenní kúra samostatně nebo v kombinaci s vaším obvyklým nočním krémem.

A jaké jsou mé dojmy?
První použití: nanesla jsem sérum na celý obličej (samozjřejmě jsem se vyhla očnímu okolí) a čekala, co se bude dít. Musím říct, že po chvíli jsem cítila lehké pnutí, ale jen v oblastech, které se nemastí (u mě tedy čelo, spánky a okraje tváří). Nebylo to nic hrozného, nebo nic co by se nedalo vydržet a po chvíli ten pocit zmizel. Po druhém použití to samé, takže po třetí jsem byla chytřejší a nanesla jsem ho jen lokálně (nos, brada, tváře). A žádné pnutí se nekonalo. Takže jasný signál, že sérum sedne na mastnější části obličeje :) Trochu jsem se taky bála lepkavého pocitu, když je sérum gelové, ale stačí nechat sérum důkladně vstřebat a je to v pohodě. Pleť se pěkně vyhladila a póry se trochu zmenšily. Musím uznat, že po více jak měsíci používání jsem mile překvapená výsledky. Pleť mám opravdu jemnější, hladší a téměř bez pupínků. Ty mi asi nikdy nic nevygumuje z tváře navždy, ale cením si všech přípravků, které se k tomuto snu alespoň přibližují. Navíc se mi přestaly tvořit sem tam takové ty podkožní bouličky, co se jednoho dne podeberou a je z nich hnusný pupínek.
Když pominu to jemné pnutí v sušších oblastech obličeje, tak nemám co vytknout.



Cena se může lišit v jednotlivých lékárnách, ale na oficiálním webu je 349Kč.



Sébium Al je určené na lokální léčbu pupínků. Asi podobné přípravky důvěrně znáte a věřím, že i používáte. Přidám vám i oficiální popis přípravku:

Bioderma Sébium AI, výsledek nejnovějších výzkumů v dermatologii, urychluje odstranění začervenání a černých teček, brání jejich navrácení se. Jeho formule brání rozšíření P.acnes bakterií, které jsou původcem zánětů napadajících postižená místa. Začervenání a podráždění je zklidněné. Čímž Sébium AI též redukuje riziko jizev.

  • Glukonát zinku a Inflamin urychlují odstranění zánětlivých vyrážek
  • Snižuje riziko vzniku jizev
  • Vhodný i na akné vyvolané hormonálními změnami v průběhu menstruačního cyklu

Exkluzivní patentovaný Fluidactiv komplex udržuje kvalitu kožního mazu a tím zabraňuje ucpávání pórů.
Glukanát zinku v Bioderma Sébium AI pomáhá regulovat tvorbu kožního mazu a redukovat lesklost pokožky. Epiderma je vyčištěná, textura pokožky je hladší a pokožka vypadá jasnější.


Co na to já? První dojem z použití byl takový, že je to vlastně krém a ne gel. Přiznám se, že podobné přípravky jsem vyzkoušela jen v gelové verzi (automaticky to asi očekávám od všech). Když jsem krém na "postižené" místo nanesla, necítila jsem nic. Jsem zvyklá od svého dryáku od Clinique, že většinou cítím mírné pálení a mám tak pocit, že je pupínek doslova zabíjen zaživa :) Abych byla upřímná, na tomto séru mi tak trochu vadí, že nic necítím. Je to asi na hlavu postavené a je mi jasné, že většina z vás asi spíš chce, aby je nic nepálilo, ale mě to nevadí a jsem na to nějak zvyklá a vlastně se mi to i líbí :) Krém je bez parfemace, je velice lehký a není mastný. Na pleti není nijak vidět, nezanechá po sobě žádnou stopu ani suché místo. To na něm na druhou stranu zase oceňuji a v klidu ho můžu používat i pod make-up (což s tím Clinique zase moc nejde, protože na pupínku zaschne a je trochu vidět). Co se účinků týče, tak určitě hojení urychluje, ale je to pomalejší proces, než s výše zmiňovaným Clinique. Přijde mi to jako postupné hojení, zmenšování pupínku a redukce jeho začervenání. Ale nepocítila jsem účinky typu, večer namažu a druhý den ráno už nevidím ani stopu. Na druhou stranu musím uznat, že se mi po čase používání celé řady zlepšila pleť natolik, že lokální péče není témět potřeba (a vsadím se, až tento článek uveřejním, osypu se pupínky za své odvážné výroky :) Lokální péče mě tedy dostala asi nejméně a myslím, že bych se bez ní obešla. Nechám na vašem posouzení, jaké přípravky vám v tomto ohledu vyhovují a jestli chce raději jemnější krémy, nebo pálivé gely :)

Cena je podle oficiálních stránek 299Kč a jako u předchozích přípravků, může se lišit podle lékárny.



Když shrnu celé své zkoušení a i předchozí zkušenosti, zelená řada Sébio pro mastnou pleť mi vyhovuje. Už nějaký čas dokonce přemýšlím, že místo růžové micelárky budu kupovat tu zelenou. Vyloženě propadák není ani jeden produkt, ale lokální péče mě upřímně tolik nenadchla a za sebe vám jí spíš nedoporučím. Je velice ošemetné doporučovat přípravky na pleť, protože každý reaguje jinak a co sedne mě, nesedne dalším deseti. Mě osobně tato řada vyhovuje, příliš pleť nevysušuje, i když se to někdy s přípravky na mastnou pleť stává. Mé předchozí pozitivní zkušenosti se jen potvrdily a když budu v budoucnu potřebovat vylepšit stav pleti, ráda se k Sébio řadě vrátím. Také se mi líbí, že řada není cítit po alkoholu a je k pleti šetrná (vyzkoušela jsem už několik řad na mastnou i problematickou pleť a většinou jsem se dočkala jen alkoholového závanu a přesušení pleti). Nebojím se proto říct, že matující fluid i sérum stojí za vyzkoušení :) Moje satisfakce se plně dostavila, když jsem si v jednom obchodě zkoušela tvářenku a slečna vizážistka, která se nabídla, že mi jí na obličej namaluje mi pochválila (údajně krásnou) pleť. Co vám budu povídat, polechtalo to mé ego a beru to jako důkaz místo slibu :) A co je lepšího, než když má člověk ze sebe dobrý pocit a občas si toho všimne i někdo další?

Budu ráda, když se podělíte o své zkušenosti s touto řadou :) Kdyby se někdo rozhodoval, jestli jí vyzkoušet nebo ne, ať má více zkušeností od různých uživatelek.





PS: děkuji PR oddělení značky Bioderma za poskytnutí peelingového séra, matujícího fluidu a lokální péče. Prezentuji zde své názory a zkušenosti, za které mě nikdo neuplatil :)

22 komentářů:

  1. vážně krásná recenze :) tentokrát pro mě i přínosná, protože o tom matujícím fluidu už nějakou dobu přemýšlím, takže děkuji, žes podpořila mé přesvědčení, že bude pro mě super (mám mastnější t-zónu, ale je pravda, že s používáním biosilu se to o dost zklidnilo a nemastí se tolik, no.. pořád to ještě není ono :)). ostatní výrobky mě nějak extra nezaujaly, jen ten čistící gel bych možná zkusila. čistítek není nikdy dost :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já si pořídila Sebium Hydrabio a teda zatím nic moc. Tak uvidíme uvidíme..

    OdpovědětVymazat
  3. Rendy, kterou péči na pupínky od Clinique jsi myslela? Já sice nemám problematickou pleť, ale jednou za čas by se mi něco podobného taky hodilo:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle řadu používám teď zhruba měsíc a ztotožňuju se se vším, jenom mě Al ze začátku pálil :D Nad peelingem jsem přemýšlela, ten a mýdlo mi ještě chybí, a zdálo se mi divný, že by to byl peeling, když se na problémovou pleť používat nesmí, asi ho zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja osobne mám na túto radu od Biodermy najlepšie spomienky, hlavne na ten krém lokální péče. Kedysi som pár rokov trpela na akné, hlavne v oblasti T-zóny a predovšetkým na brade a absolútne nič mi nepomohlo toto akné vyliečiť. Až keď som nakoniec siahla po týchto výrobkoch, tak mi akné postupne úplne vymizlo. Už pár rokov díky bohu pomaly neviem, čo je pupínek a pleť mám skoro ako miminko, ale na Biodermu fakt s láskou a vďakou spomínam. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikol: děkuji :) na mycí gel bude článek někdy příště, už takhle se mi to zdálo docela dlouhé, tak jsem to nechtěla ještě víc natahovat, ale matující fluid mi vážně sednul a i ségra mi to potvrdila :)

    Hanulka: a co konkrétně z této řady používáš?

    Mila: je to Clinique spot treatment gel, taková malá zelená lahvička a je to vážně zabiják :)

    V: na mě je AL nějak moc hodný a vůbec nic jsem necítila :) ale jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má s touto řadou dobrou zkušenost :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se pleť taky jednou za čas zblázní, hlavně od té doby, co jsem vysadila HA. Naposledy to bylo minulý týden, moje pleť vypadala strašně! Objednala jsem si na Tvé a Meduňky doporučení ten Clinique Spot Treatment a po týdnu mám všechny pupínky na obličeji zahojené a nebo na ústupu:) Je skvělý a ani mi nepřijde tak agresivní, protože já měla dřív něco od Avonu, co bylo ješte mnohem agresivnější, ale taky účinnější:) Bohužel už se to nevyrábí, takže za ten Clinique jsem vážně šťastná! Jinak já mám spíš problém, že pleť mastnou nemám a většina přípravků na problematickou pleť je na pleť mastnou, takže jsem pak nešťastná, co si tedy vybrat... Tvůj článek je ale skvělý, láká mě ten "peeling", jenže když nemám tu mastnou pleť:/

    OdpovědětVymazat
  8. Slávka:tak koukám, že zatím má většina jen pozitivní zkušenosti :)

    Beauty od body: tak to jsem ráda, že ti taky pomohl. Pro mě je to dokonalý zabiják pupínků a působí fakt bleskově :) A navíc mi přijde, že je nesmrtelný :)

    OdpovědětVymazat
  9. z té tvé sbírky mě nejvíce láká asi to sérum na póry.. a pak to všechno ostatní :D na tyhle věcičky čtu chválu už po několikáté, tak o tom asi vážně zapřemýšlím.

    OdpovědětVymazat
  10. to sérum na póry bych potřebovala.. trápí mě černé tečky a ne a ne pryč! :(

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy: Haha, keď som si znova prečítala, čo som napísala, tak mi to znelo skoro ako keby ma Bioderma zaplatila za robenie reklamy. :)) Ale tak to samozrejme nie je, fakt som jej vďačná za "zázrak". :)

    OdpovědětVymazat
  12. Natálje:zkus se zeptat třeba v lékárně, jestli nemají vzorečky, vždycky je nejlepší to na sobě vyzkoušet :) v září bude i akce 1+1 na zelené micelárky :)

    Martii: obávám se, že to sérum tě černých teček nezbaví, zmenší póry, ale tečky zůstanou. Chce to pravidelně manuálně čistit, nic lepšího na ně není zatím :)

    Slávka: já jsem naopak ráda, že někdo další přidá svoje zkušenosti, aby mě někdo nenařknul, že píšu jen chválu a jsem uplacená :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ze zelené řady od Biodermy zatím nic nemám, používám jen tu Sensibio a Hydrabio a na lokální péči na umrtvení půpínků mám gel od Avene. Mám strach, že by mi ta zelené řada vysušila už tak moji přesušenou pleť, i když sem tam nějakým pupínkem na problémových místech stále trpí :((

    OdpovědětVymazat
  14. to sérum na póry by som aj skúsila :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé ona bude akce na zelenou Micelárku?? Paráda!!! Jak to víš? :D Bude ve všech lékárnách?

    OdpovědětVymazat
  16. Taky jsem si pořídila výrobky z této řady, ale bohužel bez žádného účinku..:-( musím říct, že vzhledem k ceně mě to opravdu zklamalo..

    OdpovědětVymazat
  17. děkuju za tipy! tuhle řadu používám, konkrétně pak čistící pěnu, micerálku a AKN krém. Sérum i Fluid mě nadchly.

    OdpovědětVymazat
  18. Michelle: zkus se v lékárně poptat po vzorečcích a vyzkoušet je. pro mě drastická není, pleť mi nijak dramaticky nevysušila, takže za mě dobrý :)

    V: ano, během září, psala jsem o tom na facebooku :) Bude ale jen omezený počet kusů ve vybraných lékárnách :)

    Em:to mě mrzí, že tvé pleti nijak tato řada nepomohla, asi nemůže sednout všechno všem

    OdpovědětVymazat
  19. Opravdu vyčerpávající recenze :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  20. Super, z tejto rady planujem rozsirenie :) Pomohla si mi :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám zatím jen Sébium AKN, které doporučovala Mia, ale musím ho moc pochválit a doporučit ostatním. Jakožto na mě nic neúčinkuje a ze všeho se osypu, tak tohle je parádní věc.:)

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám doma tu pěnu na čištění pleti a je super! Zlepšila se mi trochu pleť, nemastí se mi už tolik, nejsem tak flekatá a v kombinaci se zelenu micelárkou .. super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!