úterý 4. září 2012

Bioderma Sébium čistící gel

Nedávno jsem se zmiňovala o své denní péči, které momentálně nejvíc vévodí řada na mastnou pleť Sébium od Biodermy. Podle vašich reakcí nejsem sama, kdo je s ní velice spokojený a komu vyhovuje :) Dneska bych ráda pokračovala zmínkou o čistícím gelu ze stejné řady. Používám ho už cca od března, takže to není krátká doba. Mám jedno 500ml balení a toto menší 200ml balení. S gelem umývám obličej každý večer - nanesu ho na exfoliační destičku (foto níže) a obličej tak čistím. Gel se může používat jak ráno, tak večer. Výrobce uvádí, že neobsahuje mýdlo a nemá vysušovat pokožku. S tím ale tak úplně nesouhlasím. Po použití cítím lehké pnutí na obličeji. Není to žádné drama a jelikož si po koupeli záhy obličej ještě dočišťuji micelárkou a poté použiju krém, tak je ten pocit hned pryč. Citlivější pleti bych gel spíš nedoporučovala. Vzhledem k tomu, že mám mastnější pleť, tak je trochu odolnější (alespoň mi to tak přijde), takže to tolik neřeším, tak to berte v potaz :) Gel je téměř bez parfemace a dobře pění. Lze ho samozřejmě používat i bez té podložky, jen ho nanesete na vlhký obličej, napěníte a důkladně opláchnete.







Milovnice složení si snad pěkně počtou :)


WATER (AQUA), SODIUM COCOAMPHOACETATE, SODIUM LAURETH SULFATE, PEG-200 HYDROGENATED GLYCERYL PALMATE, PEG-40 GLYCERYL COCOATE, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, ZINC SULFATE, SODIUM COCETH SULFATE, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, COPPER SULFATE, GINKGO BILOBA EXTRACT, SODIUM CHLORIDE, XYLITOL, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, MANNITOL, RHAMNOSE, SODIUM HYDROXIDE, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM METHYLPARABEN, SODIUM PROPYLPARABEN, FRAGRANCE (PARFUM).



Psala jsem vám to sice už na facebook, ale někdo ho třeba nesleduje, tak ještě repete pro zbytek čtenářů :) Od září jsou ve vybraných lékárnách k dispozici akční nabídky Senzibio Kitu 3 produktů za 99Kč. A také jsou v akci 2 zelené micelárky Sébium (500ml) za 509Kč. Seznam partnerských lékáren máte zde.



Ke gelu nemám téměř žádné výtky, plní svůj účel dobře a doplňuje se se zbytkem produktů této řady. Střídám ho s tekutým mýdlem Clinique a když mám pocit, že mě tíží nějaké pupínky, tak po něm většinou sáhnu. To lehké pnutí po použití mi trochu vadí, na druhou stranu nic drastického. Pokud máte také mastnější nebo problematickou pleť, věřím, že vám to obličej nesežere :) Balení s pumpičkou je do sprchy praktické a také oceňuje dvě velikosti - 200ml (279kč) a 500ml (cenu jsem na oficiálních stránkách nenašla). Můžete si tak vyzkoušet menší balení, abyste zjistili, jestli vám gel vyhovuje nebo ne.

Co používáte na očistu obličeje nejraději vy? Znáte tento čistící gel?


PS: menší balení gelu mi bylo poskytnuto PR oddělením Biodermy, větší balení je mé vlastní.


18 komentářů:

  1. O tomhle gelu jsem už něco slyšela, ale ze Sébium řady mám zatím jen Pore refiner (ten skvěle zmatňuje pleť). Je to náhoda, ale zrovna se chystám psát o mém oblíbeném denním čističi - Cetaphilu :).

    OdpovědětVymazat
  2. No já používám od Garnier taky gel, který má nahoře taky tyhle štětinky na čištění obličeje. Já bych si ho sama nekoupila, Garnier fakt nemám ráda, ale doporučila mi ho kamarádka, že se díky němu zbavila černých teček a při pravidelném používání se jí nevrací, tak ho teď testuju:) Na černý tečky je brzy, abych viděla výsledky, ale už pozoruju, že mi mizí červené flíčky, které zůstanou po pupíncích, na ty to fakt působí!! Ale pro citlivou pleť by taky nebyl:( Jinak si na tvé doporučení chci koupit zelenou micelárku a to peelingové sérum, protože poslední dobou se mi vždycky někde ucpe pór a nakonec je z toho zánět jak blázen, už nevím co s tím, tak doufám, že to pomůže:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ze zelené řady mám micelárku (přakvapivě :D) a AKN krém, s obojím jsem moc spokojená a tento gel by se mi určitě taky hodil :) Včera jsem byla v lékárně, podívat se na tu zkušební sadu Sensibio, ale nakonec jsem si to rozmyslela. Akce Sébium micelárky 1+1 mě už ale nemine (jen se mi příčí ta druhá s pumpičkou) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Bioderma Sebium je pro mě teď už nepostradatelná. Prvně jsou si koupila micelárku a pak jsem dostala balíček (micelárka, gel a pore refiner) k předplatnému. Nejlepší dárek, co jsem kdy dostala :-D Už teď plánuju, kam si skočím pro svůj litr micelárky :-) A na pumpičku se těším, protože všechno s pumpičkou zbožňuju :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám Garnier NutriSkin peeling a dodělávám peeling na problematickou pleť od Eucerinu, který není vůbec špatný, ale používám ho spíš příležitostně, jelikož akné už mě netrápí. Po tom garnierovském mám velice pěkný pocit jemné a nevysušené pokožky, u Eucerinu ne, ale pnutí taky necítím, pokud si včas obličej namažu. Tahle řada, o které píšeš, může být dobrá, zmíním se o ní sestře, která ještě s akné trochu bojuje :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Používala som ju cca pred 5 rokmi, keď bola moja pleť asi v najhoršom stave (akné a drobné vredy). Bola som s ňou veľmi spokojná. Pre mňa najlepší výrobok od Biodermy.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za složení :-)
    To s těmi mýdly je naprosto irelevantní informace. Mýdlům (tzn. chemicky solím vyšších mastných kyselin) se výrobci kosmetiky, zejména té pleťové, vyhýbají už dlouho, protože strašně odmašťují. V podstatě vymývají lipidy z kůže a ta je pak suchá, snadno se z ní ztrácí voda a je náchylnější k podráždění.
    Proto se používají jemné syntetické detergenty, které lépe pění, ale kůži nepoškozují. Třeba sodium laureth sulfate je snad ve všech šamponech, sprcháčích, ... Je bezpečný a nedráždivý, ale samozřejmě, že kůži trošku taky odmastí (protože ji má umýt, že?), proto asi to pnutí.
    V podstatě tenhle výrobek obsahuje podobné detergenty jako jiné pěnivé čističe, takže lidé s citlivou pletí si to prostě musí nejdřív vyzkoušet, jak by jim to sedlo.

    OdpovědětVymazat
  8. Poznám a pláánujem si ho kupiť :) Podla tvojej recenzii je naozaj dobré ! :) Určite si ho kúpim a plánujem využiť aj tu akciu čo si písala v článku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. In your face: ráda si pak počtu :)

    Beauty of body:na mě byl ten Garnier moc agresivní, takže ten Loreal mi s tím polštářkem sednul mnohem víc a taky můžu potvrdit, že černé tečky jsou podle mě mnohem lepší, co si obličej čistím touhle podložkou.

    Emily: zelené micelárky bych si taky nakoupila, ale z té poslední akce jsem si koupila ty dvě růžové, takže takové zásoby by byly asi zbytečné :)

    Cosmetics: to si asi jedna z mála, co pumpičce fandí :) já jí mám taky ráda, ale co čtu nějaké ohlasy, tak vesměs chtějí hodně holky zpátky to původní balení :)

    Chemical cat: díky za osvětu :) obdivuju všechny, co jim složení něco poví a rozumí mu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já byla včera v lékarně se pozeptat po tom cestovním balení a vůbec o ničem takovém nevěděli... A přitom jsou na seznamu partnerských lékáren :/

    OdpovědětVymazat
  12. Používám ABCDerm micelárku od Biodermy a jsem velmi spokojená. Další dobrá micelární voda pro suchou pleť je z řady Hydrabio.

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem s ním moc spokojená, už mám druhé balení, pleť mi hodně zlepšil.

    OdpovědětVymazat
  14. Ta menší balení bych určitě zkusila. Doufám, že tu akci v lékárnách ještě chytnu:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já už ho používám také nějaký měsíc co jsem ho dostala k zrecenzování a určitě u něj zůstanu! Je moc super a teď ho budu dodělávat takže musím pro nové balení :) Jinak já osobně žádné pnutí nepociťuji :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj prosím z kama máš tu exfoliační destičku? Děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  17. nadastaninohova: ta destička je z čistícího gelu Loreal, je to součástí toho balení :)

    OdpovědětVymazat
  18. používám ho naprosto stejně, s touto destičkou a máš pravdu, po použití mám pokožku také mírně napnutou, ale micerálka a následný krém tenhle pocit úplně eliminují. tuhle řadu už používám v kuse přes půl rok a nemůžu si stěžovat! jsem spokojená a pleť se mi značně zlepšila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!