úterý 9. října 2012

L´Occitane Mango Flower Ultra Rich Body Cream

Je vidět, že se blíží zima, protože prudce narůstá spotřeba tělových mlék, krémů i másel. Minimálně u mě určitě a zásoby všeho voňavého a krémového se začínají kupit. Dneska jsem si pro vás připravila něco málo o chystané limitované edici od L´occitane. Konkrétně je to trio nových tělových krémů s vůní Mango Flower, Rose Peals a date Bouquet. K dostání bude od poloviny října.


Na úvod mi to nedá a musím se pozastavit nad balením. Budu upřímná, učarovalo mi na první pohled! Miluju tyhle kovové dózičky, krabičky a jiné věci. Protože jakmile produkty vypotřebuju, mám z nich i následný užitek a můžu v nich skladovat nějaké drobnost (a že jich mám!) Takže v tomto ohledu jsem vážně nadšená a hrozně podobným balením fandím. Kdybych stála v obchodě a měla si ten samý produkty vybrat v tubě nebo v této kovové dóze, tak u mě vede dóza :) Jinak obrázek na vrchu připomíná koše, které vyrábějí ženy v západní Africe, kde L´Occitane získává bambucké máslo.

Co se krému samotného týče, tak obsahuje 25% bambuckého másla, což je jak víme skvělá věc. Ne nadarmo miluju jejich krém na ruce s bambuckým máslem, protože dokáže hotové zázraky. Zjemní a regeneruje kůži neskutečným způsobem. Testovala jsem krém s vůní Mango Flower, za což jsem strašně ráda, protože si nedovedu představit jak bych s radostí zkoušela datlovou verzi (nemám ráda datle :) Voní opravdu jako mango, respektivě mě voní jako mango namáčené do jogurtu a vonět na kůži vydrží dlouhé hodiny. Je to taková příjemná krémovo-ovocná vůně, nic dramatického ani příliš citrusového. Přítel tvrdí, že to voní jak broskve, takže si vyberte :) Každému vůně připomíná zřejmě trochu jiné ovoce. Konzistencí je to tužší krém, který se dobře a snadno roztírá. Jedno balení obsahuje 100ml krému, což je podle mě docela málo (na to, jaká na něm vznikne závislost :). Po prvním namazání přišla panika, že krém brzy vypotřebuju a že je vlastně škoda s ním mazat celé tělo. Tak si říkám, která část těla bude ta vyvolená a na kterou krém budu mazat, abych si ho užívala co nejdéle a zároveň jsem pocítila jeho účinky? Vyřešilo se to samo za mě :) Večer sedím, píšu něco do školy a nějak si přejedu po paži. Najednou se zarazím a říkám si, co se to stalo? Tohle přece většinou necítím! Paže byla dokonale hladká a jemná. Pro ty, co to neví, tak mám na této části těla dermatitidu, což znamená, že je kůže hrubší a její stav se lepší většinou díky sluníčku a moři. Někdy si nechávám předepisovat i Excipial, ale ten zrovna nemám. Byla jsem upřímně unešená tím, jak byla kůže jemňoučká, protože většinou nebývá (a nic moc s tím nenaděláte, je to v genech a pokud netrávíte většinu roku u moře, nebo nepoužíváte obden lufu, tak se s tím musíte smířit). Takže krém teď poctivě mažu na obě paže a užívám si ten jemný pocit. Samozřejmě vám stejně pěknou a jemnou pokožku vyčaruje i na zbytku těla, ale mě je hrozně líto ho mazat všude :) Cena 575Kč







V nabídce jsou celkem 3 parfemace:



(web)


Za mě jedním slovem velké ANO! Bambucké máslo je prostě malý zázrak a věřím, že nikoho nezklame. Když to shrnu, tak balení se mi moc líbí, parfemace je taky velice příjemná a účinky viditelné. Jestli půjdete v nejbližších dnech kolem obchůdků L´Occitane, tak na krémy mrkněte. Myslím, že by to mohl být i pěkný a milý dárek pro vaše blízké k Vánocům :)

Četly jste o těchto krémech? Zaujaly vás jak balením nebo složením? Používáte nějaké přípravky s bambuckým máslem? :)



PS: za poskytnutí tělového krému děkuji firmě L´Occitane. Prezentuji své názory a zkušenosti, za které mě nikdo neuplatil :)

21 komentářů:

  1. Jj, mě se na něm taky všechno líbí, až na tu cenu! Parfemaci bych asi vybrala datlovou a nebo právě tu mango, pokud není syntetická, to ale u L'Occitane snad nepřichází v úvahu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta cena je vzhladom k objemu produktu priserna.

    OdpovědětVymazat
  3. ja zboznujem bambucke maslo! mala od L'Occitane balzam na pery s bambuckym maslom a bol skvely, na zimu si ho urcite dokupim :) a taketo kremy mam inac vzdy chut "zozrat" ako dobre vonaju..

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Rendy, já zase nemám ráda mango, ale umím si představit, že od L´Occitane voní všechno hezky:-)

    OdpovědětVymazat
  5. mango, to musi krasne vonet! ale ta cena je fakt desna.

    OdpovědětVymazat
  6. já to mám přesně naopak. tělová mléka a másla využívám hlavně v létě. to se dokážu mazat denně. tím, že chodím více odhalená, tak kůže dostane více zabrat a navíc i potřebuji, aby vypadala lépe. zato v zimě jsem na mazání hrozně líná. říkám si, že mě přes to oblečení stejně nikdo neuvidí a když po něčem takovém sáhnu jednou za týden, tak je to zázrak.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. sú to fakt vydarené krémy, minulý rok som mala kakaový kvet a ružu (myslím) a nič lepšie som na seba doteraz nepatlala... dokonalá hydratácia!
    len ten marketing... včera som to čítala u Tiny, dnes u teba, som zvedavá u koho zajtra... keby posielajú aspoň rozdielen vône, nech je o čom čítať...

    OdpovědětVymazat
  8. ta dózička je fakt roztomilá a líbí se mi :) a věřím že i to máslo je super, zajímalo by mě jak voní to poslední!

    OdpovědětVymazat
  9. tuttobene: syntetická určitě není, voní vážně jako mango (nebo spíš broskve) :)

    lučiak:mě cena vzhledem ke značně ani moc nepřekvapila :)

    Stannah: já mám v létě někdy problém s tím, že mám pocit, že ty krémy na mě v tom horku tečnou a proto si je užívám hlavně v zimě :)

    Just for fun: ono se to vždycky tak sejde, že ty články uveřejníme ve stejné dny, ale jiné slečny testovaly třeba i datle :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na L´Occitane jsou nejlepsi ty obaly, az si myslim ze delaj tak 80% z ceny vyrobku, protoze to co obvykle v tech obalech najdu za ty penize v zadnym pripade nestoji.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný obal, jen zastávám názor, že L'Occitane je strááášně předražená značka. Ale taky už jsem párkrát podlehla, ne že ne:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Za tu sametově hladkou kůži je zodpovědný ten polymethyl methakrylát. Je to tzv. filmotvorná látka, která se do krémů přidává proto, že pokožku pokryje jemnou vrstvičkou a vytváří hebký, sametový pocit na kůži. Takovéhle látky jsou sice umělé, ale nevstřebávají se a mají dobrý bezpečnostní profil = nedráždí. Naopak, mám pocit, že díky vytvoření té vrstvičky ještě kůži chrání před vnějšími vlivy, ale na kondici kůže bezprostřední efekt nemají.
    Jen pro srovnání, zmiňovaný Excipial Lipolotio žádné filmotvorné látky neobsahuje, takže kůže je po něm hebká jen do té doby, než se vstřebá.

    OdpovědětVymazat
  13. To balení je úžasný!!! Ten růžový si myslím taky nebude špatný...

    OdpovědětVymazat
  14. Balení je krásný,úplně tu vůni cítím i z monitoru:-)Jo L´occitane,L-occitane do roka a do dne...cenu raději nebudu komentovat.V létě jsem si objednala sadu vzorků krémů na pleť se slaměnkou..Je úplně super,ale když jsem koukla na plné balení,tak jsem skoro spadla ze židle.Myslím,že moje pleť se bude muset smířit s jinou značkou,nebo si na sebe začne vydělávat:-D

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá to hodně dobře, už jen díky krásnému balení. Bambucké máslo je nepřekonatelné a ta vůně musí být úžasná.

    OdpovědětVymazat
  16. Díky tvému článku mě zaujaly velmi :). Já když nevím co namazat, tak jsou to vždy nohy :).

    OdpovědětVymazat
  17. Balení je opravdu krásné a i vůně mango by se mi určitě líbila. Já jsem v mazání děsnej lajdák, ale co miluju teď tak je pomerančové máslo od Ziaja (tu vůni naprosto žeru) a tímhle máslem se opravdu celkem poctivě poslední čas mažu :))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Naprosto souhlasím s těma dózama, taky to miluju:-)) Jinak L´Occitane má všeobecně výborné výrobky, měla jsem měsíčkový krém a taky byl vynikající, tohle je novinka, tak jsem zatím nezkoušela, děkuju za tip.

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá naprosto úžasně a mango miluju, ale ta cena je snad vtip? Skoro 600 za 100 ml? To už mi přijde i na L'Occitane celkem dost :)...za tu cenu bych si ho určitě nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ta cena je šííílená, i na L'Ociitane :). Ale jinak ta vůně musí být krásná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!