čtvrtek 4. října 2012

Ryor ultramastné tělové mléko


Děsí vás název "ultramastné"? V případě tělového mléka mi to slovní spojení vůbec nevadí. Naopak. Vzhledem k blížící se zimě má kůže vysychá rychlostí blesku (asi tím, jak často a ráda sedávám u topení). Ryor nedávno představil několik novinek a mezi nimi bylo i toto tělové mléko. Řadu "mořské řasy" mám velice ráda hlavně díky její příjemné parfemaci, proto jsem se na vyzkoušení tohoto mléka moc těšila.

Podle výrobce je to:

Mastné tělové mléko s obsahem přírodních emolientů, hydratačního komplexu, ceramidů a extraktu z mořských řas, které pomáhá obnovovat přirozený ochranný kožní film a uchovávat svěží, mladý vzhled pokožky těla.






Co se mi líbí:

- obří 300ml balení
- zajímavá parfemace (typická pro mořskou řadu)
- příjemná konzistence (rychle se vsakuje, ale na kůži zůstane jemný film, který jí udrží dlouhou dobu hydratovanou)
- mléko je vhodné pro všechny věkové kategorie
- cena 116Kč

Nepředstavujte si, že je mléko opravdu mastné, má spíš hutnější konzistenci. Roztírá se trochu hůře právě díky tomu, že je hutnější, ale není to nic hrozného. Líbí se mi, že když se ráno probudím, na kůži cítím ještě jemný film a kůže není vysušená. Zároveň se ale dobře a rychle vsakuje, takže chvíli po namazání můžu vklouznout do pyžama a neumastím si ho. 

Co se mi nelíbí:

- upřímně mě nic negativního nenapadlo a s mlékem jsem velice spokojená :)





Podle mě mléko určitě stojí za vyzkoušení a hlavně si myslím, že opravdu pomůže i hodně vysušené pokožce. Mléko se podle mě svojí kvalitou vyrovná i mnohem dražším drogerkovým značkám a jsem s ním vážně spokojená. Kombinace příjemné parfemace a skvělé hydratace si mě získalo :)

Kdyby někoho zajímal seznam prodejen, kde produkty Ryor můžete koupit, tak se podívejte zde a všechny značkové prodejny Ryor naleznete zde.

Zkoušel někdo z vás toto mléko? Jaké tělové mléko používáte rády během zimního období? :)


PS: děkuji firmě Ryor za poskytnutí mléka pro účely recenze. Samozřejmě prezentuji své názory a zkušenosti, za které mě nikdo neuplatil :)

13 komentářů:

  1. Na zimu to bude dobrá vychytávka. Já mám, vždycky přesušené holeně a dost to svědí. Řídká a lehké mléka se vůbec nechytají.

    OdpovědětVymazat
  2. Ryor za mě hodně dobrý, já bych mezi ty plusy klidně napsala že je to i česká a chemicky nezprasená kosmetika- a asi to zkusim, dík za tip!

    OdpovědětVymazat
  3. Ryor mám celkově jako značku ráda, ale bohužel jsem líná se pravidelně mazat tělovým mlékem i přesto, že mé suché nohy by to ocenily... Takže až bude v zimě nejhůř a má vysušená pokožka bude volat SOS, tak si na tohle mléko určitě vzpomenu. Díky za tip! :)

    http://cinderellasbeautystory.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem od Ryoru nic nezkoušela, ale tohle bych zkusila už jen kvůli tomu obalu :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Matující krém mořské řasy mi moc voní, tak tohle asi taky bude fajn :) A já ráda hutnější tělové krémy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten musím vyzkoušet. Už jsem pár věcí od Ryoru měla a ultramastný tělový krém musí být parádní, zvláště na mé suché nohy :-)

    justbeyourselfbypetra.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. já mastné a hutné krémy opravdu nerada. asi jsou lepší a výživnější a déle zanechají pokožku hydratovanou, ale ten pocit na kůži ... mám ráda krémy které jsou snadno roztíratelné, lehké a hned se vsáknou :) ale každému vyhovuje vždycky a u všeho něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  8. tuttobene: přesně tak, já sama mám raději na tělo buď másla nebo trochu hutnější mléka, nemám ráda, když se už konečně dokopu k tomu namazat a po chvíli to ze mě vyprchá :)

    Sabina: já se tomu označení přírodní trochu bráním, protože složení příliš nerozumím, ale každopádně můžeme být pyšní, že je na našem trhu česká firma s kvalitníma produktama :)

    Lady: tohle mléko voní stejně, jen trochu víc intenzivně :)

    calm cat: já bych konzistenci přirovnala k Excipialu z lékárny, jestli znáš :) někdo to třeba rád nemá, já jsem spíš na ty másla a hutnější tělové krémy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se naštěstí kůže tolik nevysušuje, a když tak mi stačí normální krém na ruce. Ale kdyby náhodou, vím po čem sáhnout :)

    OdpovědětVymazat
  10. Od Ryoru som mala naposledy Aknestop a to uz su cele roky, asi je najvyssi cas cosi od nich skusit a toto telove mlieko vyzera velmo fajn :).

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám teďka v zimě moc ráda Palmer's cocoa butter - tělové máslo. Vyhlazuje pokožku, božsky ji zjemní, hydratuje, zahlazuje skvrnky, jizvičky i strie a nádherně kakaově provoní pokožku! A vůbec není mástné :)

    OdpovědětVymazat
  12. tohle mléko taky zrovna testuju. docela jsem se bála toho názvu "ultramastné", ale mně přijde tak akorát a moc mi vyhovuje!

    OdpovědětVymazat
  13. díky za skvělý tip! taky se hlavně přes zimu potýkám s přesušenou pokožkou :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!