sobota 24. listopadu 2012

Black Pearl Refreshing Toner by sea of spa

Dneska bych vám ráda představila čistící tonikum značky by Sea of spa, která je na našem trhu teprve krátce. Její produkty zatím zakoupíte jen přes internetové stránky, ale údajně se chystá i otevření prvního obchodu v Praze :) Všechny produkty obsahují výtažky z Mrtvého moře a vyrábějí se v Izraeli.





Black Pearl Refreshing Toner (300ml) - koupíte zde, cena 324Kč

Oficiální popis výrobce:

Čisticí osvěžující pleťová voda obohacená o výtažky z mořských řas pro sametové očištění pleti obličeje. Mořské řasy z Mrtvého moře jsou zázračné rostliny, obsahují velké množství důležitých látek (minerálů, vitaminů, aminokyselin), které jsou pro lidskou pokožku nenahraditelné. Vyživují ji, hydratují a revitalizují. Pleťová voda zanechává pleť čistou, hladkou a svěží. Pro všechny typy pleti. Doporučeno pro každodenní použití. Dermatologicky testováno a schváleno.


Začnu obalem, který se mi moc líbí. Elegantní pumpičkové balení je jednoduché a praktické. Dávkuje tak akorát, dalo by se říci :) Tonikum má jemnou nevtíravou vůni, která pak ale na pleti není cítit. A teď se dostáváme do zajímavého bodu a tím je konzistence vody. Mě připadá trochu jako micelární voda, má v sobě takové pidi publinky a na pleti není cítit jako klasické čistící vody. Vážně se to těžko popisuje. Je to jako byste si pleť čistily gelem nebo mýdlem, takže tampónek po pleti krásně klouže a nikde nedře. Pleť je hned po použití hladká, nepne ani není ulepená a hlavně je super čistá. Srovnávala jsem si jen tak pro srandu vyčistit půlku obličejem tímto tonikem a zbytek jiným a výsledek byl překvapivý. Tampónek, kterým jsem čistila jednu část tímto tonikem byl mnohem více "špinavý". Buď mám tedy jednu části obličeje špinavější, nebo toho tonikum vytáhne z pleti víc nečistot :) Já se spíš přikláním k té druhé variantě. Každopádně právě konzistence bylo to, co mě na toneru nejvíc zaujalo. Řekla bych, že by mohl vyhovovat i sušší pleti, protože je po použití pleť jemná a nijak nepne. Svojí čistící schopností se v pohodě vyrovná mým osvědčeným micelárkám a předčí i některá tonika, co jsem kdy měla.

S tvrzením, že voda zanechá pleť čistou, hladkou a svěží musím do puntíku souhlasit :)



Řada Black Pearl je inovativní řada výrobků založených na revolučních kombinacích látek, které pomáhají udržovat zdraví a funkce Vaší pokožky a zabraňují jejímu stárnutí. Složení tohoto jedinečného komplexu zahrnuje prášek z černých perel, minerály Mrtvého moře a mořské řasy.






Sice detail, ale praktický. Hadička je uvnitř balení až úplně ke dnu a nebude tak problém dopotřebovat veškerý produkt.





Snažila jsem se na tampónku zachytit drobounké bublinky, ale příliš se mi to nepovedlo :)


Musím říct, že jsem z tonika příjemně překvapená. Momentálně ho používám každé ráno před líčením a jsem náramně spokojená. Mám uspokojivý pocit z toho, že pleť dobře vyčistí a ta pak není nijak ulepená ani nepne (což se mi s některými přípravky stává). K tomu všemu se mi moc líbí celé balení i parfemace, takže nemůžu jinak, než být spokojená a vám tonikum doporučit omrknout :)


Docela by mě zajímalo, kolik z vás zná tuto značku, nebo od ní dokonce něco používá? Já jsem nedávno objevila pár přípravků této značky v koupelně u mé tchýně a byla jsem docela překvapená. Na můj dotaz, odkud věci mají, odpověděla, že si je přivezli z dovolené v Izraeli :) A nikdy by mě při pohledu na tuhle značku nenapadlo, že se dostane do rukou jednou i mě :)


PS: za poskytnutí tonika děkuji PR zastoupení značky

11 komentářů:

  1. Značku znám až z Tvého blogu a tento výrobek vypadá velmi dobře... :) osvěžující tonikum musí být po ráno pro pleť velmi dobrá volba... ;)
    Přeji Ti krásný víkend... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Rendy já od nich mám vanilkový tělový peeling a spokojená bohužel nejsem :-(. To že je nehorázně mastný naopak vítám neb se nemusím po koupeli mazat /na to jsem děsnej lempl), ale obsahuje sůl a mně po ní místama až pálí pokožka, takže tento peeling už nikdy víc.

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá zajímavě! Značku vůbec neznám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavý produkt,určitě se po něm kouknu,protože mořské řasy to já můžu..A jestli Ty něco pochválíš,tak to už se těším až to vyzkouším..Děkuji za recenzi zajímavého a hlavně neokoukaného výrobku.Mám ráda zkoušet nové věci a tohle vypadá fakt dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, taky mi byla cca před měsícem nabídnuta spolupráce s touto značkou. Zrovna včera se u mě na blogu objevila první recenze, a to na zklidňující a hydratační pleťovou masku, pro změnu z řady Bio Marine. Jsem ráda, že i Ty jsi s touto kosmetikou spokojená, aspoň nám nikdo nemůže říct, že naše názory jsou podplacené:) Já jsem z této kosmetiky doslova unešená a určitě si od nich hodlám pořídit více produktů. Měj se:)

    OdpovědětVymazat
  6. znacku jsem doposud neznala ale vupada tak dobre ze ho asi zkusim...

    OdpovědětVymazat
  7. To by mi na pleti udělalo pěknou paseku - ty mořské řasy, protože mám na obličeji rozšířené žilky.. ale obal vypadá moc krásně:-)

    OdpovědětVymazat
  8. tuhle značku vůbec neznám, ale nedivím se že je to tinikum skvělé :) mrtvé moře je mrtvé moře. mám doma pleťovou masku a mám jí moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle značku vůbec neznám :)
    http://4ever-styles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!