pátek 30. listopadu 2012

Rosebud Salve Brambleberry Rose lip balm

Balzámky na rty Rosebud Salve jsou pověstné nejen svojí roztomilou plechovou krabičkou, ale i svojí kvalitou. Nejeden světový vizážista je miluje a používá při své práci. Balzámy jsou na vazelínové bázi s příměsí esenciálních olejů Aromol a bavlníkového oleje. A věřte nebo ne, ale vyrábí se již přes sto let. Nyní jsou k dostání už i u nás a to v eshopu roseandlips.

V nabídce je několik balzámků včetně jedné sady a tubičkového balení. Na fotkách níže všechny najdete. 









Brambleberry Rose Lip Balm (22g) 249Kč - koupíte zde

Balzámek voní po směsi ostružin s nádechem včelího vosku a vanilky (a všechny složky jsou opravdu cítit). Navíc je obohacený o bambucké máslo a vitamin E. Balzám můžete používat na rty i zbytek těla nebo jako tuhý parfém nanést na pulzující místa na těle. Já ho osobně používám jen na rty a přijde mi škoda ho mazat někam jinam :) Co mě překvapilo je velikost balzámku. Není to žádný malý šmudla, ale pořádný kus chlapa! I při mé neuvěřitelné spotřebě balzámů na rty to vidím tak na rok používání minimálně. Balzám téměř neubývá a hlavně na rtech drží dlouho a to je u mě co říct. Vydrží v pohodě i napití, takže si rty nemusím neustále mazat. Krabička je krásná kovová dózička a ze všech druhů, co eshop nabízí, se mi líbí nejvíc vzhledově asi Menthol and Eucalyptus. A i když je balení kelímkové, tak mi to vůbec nevadí, neb je jeho průměr dost široký na to, abych ho jen přiložila ke rtům a namazala je přímo z kelímku. Prsty do balení tedy sahat vůbec nemusím, takže za to má u mě balzámek palec nahoru :) Navíc mi jeho příjemná vůně evokuje zimu a Vánoce. Nikdy bych neřekla, že bude kombinace vanilky a ostružin tak příjemná. A to nejdůležitější na konec - je balzám kvalitní a plní svůj úkol? Musím říct, že...je vážně skvělý! Říkala jsem si, že se Carmexu nic nevyrovná, ale ono jo. A možná ho i malinko překonalo díky balení, vůni a dobré výdrži. Že by se obsadila kategorie balzám roku podle Ordinary Life? :)

Cena se mi vzhledem k množství i kvalitě balzámu zdá adekvátní a přiměřená.













Jak se říká, kdo nevyzkouší, tak nevěří, ale za tenhle balzám bych dala ruku do ohně :) Je vážně báječný a to, že ho milují celebrity i vizážisti úplně chápu. A to jsem na péči o rty fakt pes a trochu i zmlsaná osoba. Ode mě má balzámek plný počet bodů a vážně ho můžu s čistým svědomím doporučit k vyzkoušení :)

Znáte tyto balzámy na rty? Zkoušely jste některý z nich?

Sledujte facebook, během dne vám tam dám srovnání velikostí tohoto balzámu s tím z nejnovějšího Senzaboxu. A uvidíte, jak je ten ze SB pidi oproti tomuhle fešákovi. Ani kvalitou se porovnávat nedají a tenhle je prostě bezkonkurenčně lepší :)


PS: za poskytnutí balzámu děkuji zastoupení eshopu roseandlips.cz


22 komentářů:

  1. to baleni je naprosto uzasny! Me se asi nejvic libi Mocha..

    OdpovědětVymazat
  2. Tento balzamek ma laka uz nejaku dobu, takze vdaka za dalsie jeho priblizenie! Asi ho nasadim hned po mojom momentalno cokoladovom oblubencovi :) Posobi neskutocne sympaticky a fesacky v tych plechovičkach ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Baleni je kouzelné. Cena je sice vyšší, ale obsah je taky vcelku objemný, takže to zas taková trgídie není:)
    Ráda bych tě a tvoje čtenářky pozavala na http://tuttobenecz.blogspot.cz/2012/11/vanocni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. mně se tyhle balzámy nelíbí, ty obaly jsou opravdu jak staré sto let a navíc je to příšerně předražené.

    OdpovědětVymazat
  5. ach stale som sa nedokopala ku kupe :D ale musim to zmeniť, ako som ho uvidela tak si ma ziskal :D

    OdpovědětVymazat
  6. Stannah: mě teda cena přijde adekvátní :) balzám je opravdu velký a vážně jsem přesvědčená o tom, že ho budu tak rok používat, takže mě osobně to přijde naprosto v pořádku :) o předraženosti bych hovořila v případě toho šuntu, co byl v Senza boxu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, mě přijde, že FR a RS se vlastně nedají srovnávat, protože Figs+Rouge jsou přírodní a mají velmi krátkou životnost (tuším 3 měsíce), potom opravdu "chcípnou" - tedy alespoň ten, co jsem si pořídila. Když tak by se dala srovnávat s Crazy Rumors nebo Gorila and Friends, a tady by GF i CR za mě prostě vyhráli. FR už bych si znovu nekoupila, když "žil", fungoval docela dobře (srovnatelné s uvedenými!), jenže on fungoval krátce a pro mě byla ještě mínusem vůně (to byl vlastně důvod, proč jsem ho nebyla schopná používat několikrát po sobě a proč jsem ho nespotřebovala) - zkrátka znovu si ho nekoupím. No a Rosebud Salve je postavený na vazelíně, ta je pro suché rty a kůži prostě obecně dobrá, a víc k tomu nemůžu říci, neboť žádný zatím nevlastním, ale už DLOUHO se chystám (jen bych nejdříve měla spotřebovat balzámy, které mám doma..., jestli to vydržím!). Zdravím K.

    OdpovědětVymazat
  8. Nepotřebuju... No, možná jo.. Řeknu Ježíškovi, když mi ho nikdo nedal k svátku :) Přesně tenhle jsem chtěla, bojím se, že růže by byla moc silná a o ostatních ani neuvažuju.

    OdpovědětVymazat
  9. Já už jsem o tomhle balzámu četla myslím u Lucie a nejdřív se mi nezdál právě proto, že je v kelímku. No ale teď ho budu muset vyzkoušet :)!

    OdpovědětVymazat
  10. Kacka: díky za doplnění mých znalostí ohledně toho FR. Ten můj asi už chcípnul, nebo nevím :) Ale ta konzistence mi vadí a výsledek je pro mě lepší s RS :)

    M: mě ta vůně růží lákala, ale nedovedu si jí úplně představit, ale tahle je příjemná a líbí se mi

    In your face: já už jsem nad ním uvažovala strašně dlouho, už když jsem ho letos viděla na Interbeuaty, tak to ve mě hlodalo, ale mě vážně sednul :) Jinak balzámy v kelímku nemusím, ale tenhle má fakt velký průměr a nemusím do něj sahat prsty :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nic jsem nezkoušela, ale vypadají opravdu zajímavě a chutně :)) například ten s růží a ten vanilkovo čokoládový ! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Páčia sa mi ich obaly. Ale už nekupujem balzamy v kelímku. Prídu mi také nehygienické. Radšej mám rada balzám vo forme tyčinky.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. jsem si říkala, že mi to připomíná ty figs balzámy. no tak počkám na recenzi

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá krásně! A jestli i tak dobře funguje? Fakt super :) A ten jahodový by taky nemusel být špatný...

    OdpovědětVymazat
  15. Musim rict ze jsem jeden z tech lidi co hodne koukaji na obal a toto se mi teda vubec nelibi ale balzam jako takovy, muze byt fajn....

    OdpovědětVymazat
  16. Vazelinu teda nemusim, ale balenie je krasne

    OdpovědětVymazat
  17. Strašně se mi líbí ty krabičky, takové jakoby staré věci mám ráda :) A ty vůně mě taky lákají, jen ta cena teda .. no ještě uvidím, ale asi až po vánocích :)

    OdpovědětVymazat
  18. som taký malý úchyl na tieto plechovvčičkové obaly :D

    OdpovědětVymazat
  19. Na balzámy na rty jsem přímo ujetá :) nejvíc mám ráda ovocné :)

    OdpovědětVymazat
  20. ty jsou tak roztomilý a určitě budou i dobrý :o) asi si nějaký balzámek budu muset pořídit

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!