čtvrtek 13. prosince 2012

Biotherm Aquasource nuit hydratační gel

Konečně jsem se dokopala k tomu, napsat o tomto modrém krasavci. Používám ho už docela dlouho (tak 3 měsíce určitě) a moc jsem se těšila, až vám o něm napíšu, protože jsem s ním moc spokojená. Aquasource Nuit uvedl Biotherm letos někdy na jaře (mám ten pocit) a je to vlastně hydratatční gel na noc. Gel byl vyvinut proto, aby během noci naší pleť napumpoval vodou, kterou v této době nejvíce ztrácí. Po několika použitích bude pleť hydratovaná do hloubky a rozjasněná. 




Aquasource Nuit (50ml) - cena 1050 Kč (oficiální info zde)

Gelová textura na noc byla pro mě něco nového a ještě nevyzkoušeného. A ač mi na noc hutnější krémy nevadí, tak musím říct, že tento gel se jim svojí hydratační schopností skvěle vyrovnal. Nečekala jsem, že výsledky pocítím už po pár dnech používání. Ráno se probouzet s jemnou a hydratovanou pletí, která není ale nijak mastná. Gel se rychle vstřebává, nezanechává ulepený pocit na obličeji a moc příjemně svěže voní. Gel i jemně chladí a používání je opravdu příjemné. Opět musím vypíchnout mé oblíbené pumpičkové balení a pěkný jednoduchý plastový obal. Jak jsem říkala, byla jsem mile překvapená z toho, že jsem účinky gelu pocítila tak brzy, tak jsem ho nechala vyzkoušet i kamarádku. Ta mi mé dojmy jen potvrdila a nazvala ho "krásně voňavým a strašně příjemným". Ve prospěch noční péče mluví i mnoho kladných recenzí - počíst si můžete např. zde

Někdo uvádí, že má i velice suchou pleť a gel si s tím poradil. Z mého pohledu můžu hodnotit smíšenou/mastnou pleť a pro tu se zdá býti naprosto ideální. Snažila jsem se hodně, ale žádnou chybku jsem neobjevila. Teda asi kromě ceny, ale to se vzhledem ke značce tak nějak očekává a moc nevybočuje z cenových úrovní podobných značek. Gel jsem sice dostala jako dárek, ale kdybych si někdy příště lámala hlavu s tím, co si pořídím na noc, tak se pro gel rozhodnu znovu. Jestli někoho podle popisu zaujal, tak určitě zkuste vzoreček v parfumerii :) U mě gel zabodoval na plné čáře a zamilovala jsem si ho hlavně díky jeho svěží parfemaci a hlavně viditelným výsledkům.








Ve složení najdete např:


P.Antarctica, thermal plankton cellular water, mannose, pure thermal plankton





Gel vypadá docela zajímavě - po vymáčknutí z lahvičky uvidíte, že modrý gel je vlastně obklopený průhlednou vrstvou.





Jak jsem říkala, používám ho už nějaký ten pátek a po cca 3 měsících používání (každý večer) jsem v polovině lahvičky. Na jedno namazání stačí opravdu malé množství a tipuju, že krém dodělám tak někdy únoru nebo březnu (odhaduje se to blbě samozřejmě, ale chtěla jsem trochu demonstrovat to, že v některých případech se nejde řídit jen cenou dané věci, ale také chce přihlédnout k tomu, jak dlouho mi bude sloužit a fungovat). Ano, není nejlevnější, jsem si toho vědoma, ale na druhou stranu se někdy vyplatí připlatit za něco, co funguje (minimálně u mě ano) a co ještě i dlouho vydrží a hned se nevypotřebuje :)

Budu ráda za vaše názory na noční péči a vaše oblíbené značky :) Zkoušel někdo z vás tento gel nebo nic speciálního na noc nepoužíváte?

12 komentářů:

  1. Ahoj Rendy, tenhle gel od Biothermu mě láká co je na trhu a tak nějak doufám, že bude pod stromečkem :D jen malá poznámka..neomlouvej se prosím za to že Ti vyhovuje produkt který nestojí 99kč v drogérii..Mám Tvůj blog velmi ráda a Tvoje recenze jsou fajn, ale poslední dobou mám pocit, že se čtenářkám jakoby omlouváš pokaždé když Ti vyhovuje nějaký dražší produkt..Chápu, že lidi jsou zlí a stejně jako u jiných bloggerek se tu řeší že rozhazuješ, jsi podplacená, kde na to bereš atd...ale není žádná hanba pochválit výborný, kvalitní lehce dražší produkt :) Krásný den. E.

    OdpovědětVymazat
  2. dahila: tak to držím palce, ať ho pod stromečkem najdeš :) já jsem spíš chtěla demonstrovat to, že nejde všechno posuzovat jen podle cenovky :) ono si to hodně lidí neuvědomuje a automaticky řekne, hm to je drahý, to si nekoupím. ale už třeba nepřemýšlí nad tím, jak dlouho z toho budou mít užitek a že je to třeba kvalitnější a levnou náhradu neseženou :) a máš pravdu, tohle se řeší stále a všude, nevyhnu se tomu, může mi to být vlastně úplně jedno, co si kdo myslí, ale většinou mi to nedá a k ceně se musím vyjádřit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jej škoda toho silikonu, jinak bych ho moc ráda vyzkoušela. Já na svoji suchou pleť používám na noc obyčejný Physiogel :-) Razím názor, že míň (položek ve složení), je někdy víc;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja se gelum zatim vyhybam, ale tenhle prcek zni fakt zajimave :).

    OdpovědětVymazat
  5. Za cenu by ses opravdu neměla omlouvat. Kdo závidí, závidět bude vždy, kdo si chce rýpnout, rýpne si, kdo si hledá, vždy si něco najde;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám Biotherm jako kosmetiku moc,moc ráda.Teď používám Age power fitness 2 a jsem taky moc spokojená.Miluju i jejich svěží vůně na léto.Pravda je,že nejsou nejlevnější,ale Rendy,když musíš,tak musíš..:-D A jak se zamiluješ, tak nejde jinak..Tohohle bobíka mám,ale ještě jsem ho hanbářka nevyzkoušela,takže už se těším...Moc pěkná recenze.Ostatně jako vždy!

    OdpovědětVymazat
  7. Mně tedy nevyhovoval ani trochu. Dostala jsem tedy jen vzorek, ale ihned po nanesení docela štípe. To mi vadilo hodně. Vzoreček mi vydržel asi na pět použití, pleť byla podrážděná, drsná a dokonce jsem se začala i loupat. Opravdu jsem čekala více.

    OdpovědětVymazat
  8. má krásnou lahvičku :) já používám na noc noční krémy od ryoru :)
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ta jsem ráda, že o něm píšeš, protože jsem ho viděla a zajímalo mě jestli cena odpovídá kvalitě..možná si ho někdy pořídím:)

    OdpovědětVymazat
  10. No vypadá to skvěle, něco takového by se mi určitě šiklo, ale bohužel ta cena ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!