pondělí 10. prosince 2012

Kosmetika roku 2012 - líčení

Rok se s rokem sešel a já vás opět vítám u přehledu té nejlepší kosmetiky, kterou jsem měla možnost během celého roku vyzkoušet :) Letos vítám některé úplně nové kategorie, jako jsou například bb krémy, minerální make-up nebo pigmenty. Zároveň jsem se snažila v každé kategorii vybrat jak dražší, tak levnější varianty, které jsem si nejvíce oblíbila :) Dneska se dočtete o dekorativní kosmetice, příště bude extra péče o tělo i obličej. Bude to asi trochu delší, tak se pěkně usaďte s něčím dobrým k jídlu nebo k pití. Doufám, že se vám přehled bude líbit, odpoví na vaše nejčastější otázky a třeba vás i inspiruje k tomu vyzkoušet nějakou novou kosmetiku :)

Pokud se během roku objevila zmínka nebo článek o daném produktu, můžete si ho rozkliknout z názvu produktu. Zkratka LE značí, že produkt byl z limitované edice a bohužel už ho běžně v obchodě zřejmě neseženete. U jednotlivých produktů se asi už moc rozepisovat nebudu, kdyby vás zajímal článek o něm, tak na něj stačí kliknout :)

Dámy a pánové, dovolte mi vyhlásit to nejlepší z mého kosmetického stolku za rok 2012...


MAKE - UPY




Kategorie make-upů je značně individuální záležitost. Toto trio může být inspirací spíše asi někomu s podobným typem pleti jako mám já (tedy smíšená-mastná). Všechny bych s klidem koupila znovu a jsem s nimi velice spokojená. Neotírají se, drží celý den, nezálezají do vrásek - tudíž pro mě ideální společníci :)

1) Rimmel Lasting Finish - z drogerkové kategorie je to pro mě jasný vítěz. Krytí střední, dobrá výdrž, neotírá se a cenově je hodně dostupný.

2) Benefit Hello Flawles Oxygen Wow - má menší krycí schopnost než make-up Teint Idole Ultra, ale během teplejšího období je ideální a navíc vykouzlí krásnou a rozjasněnou pleť

3) Lancome Teint Idole Ultra - pro mě favorit na chladnější měsíce. Má vyšší krycí schopnost a skvělou výdrž.

4) Revlon Colorstay - kéž by se jednou tato značka objevila i na našem trhu. Zřejmě by zbylé drogerkové značky neměly šanci a ztratily své zisky. Ze všech make-upů, co mám, je tento asi nejvíce krycí a dlouho držící. Obličej skoro vyretušuje, ale zároveň nepůsobí jako maska a ani se nehne. Spousta z vás se ptala, kde ho můžete koupit. Tak např. v e-shopu u Káji zde.


MINERÁLNÍ MAKE-UP


1) Everyday Minerals - v této kategorii sice neměl žádného jiného konkurenta, ale na to, že to byla má první zkušenost, tak dopadla skvěle a jestli si budu chtít pořídit i plné balení, sáhnu právě po této značce.



PUDRY


1) NYC Smooth Skin - nikdy bych asi neřekla, že si oblíbím pudr od této značky. Mluví se o něm jako dupe M.A.C Blot Powder. Do této kategorie se dostal vlastně až na poslední chvíli a díky tomu, že jsem ho dostala jako dárek. Stay Matte se může jít klouzat, tohle je mnohem lepší a levnější :)

2) Manhattan Soft Mat - velká škoda, že ho běžně v drogerii už neseženete, protože za tu cenu je to malý poklad. Pokud na něj třeba v zahraničí ještě narazíte, nebojte se ho vyzkoušet.

3) Bourjois Bio détox powder - pro mě nejlepší kompaktní pudr roku, možná i posledních 5 let :) Spousta z vás mi na něj psala dobré ohlasy, což mě moc těší. Krásně pleť rozjasní a ta pak působí až pěstěným dojmem :)


KOREKTORY


1) Rimmel Match Perfection - překvapení roku z drogerií. O tomto korektoru se toho napsalo už hodně a musím říct, že je vážně dobrý. Používám ho tedy jen na maskování kruhů pod očima, protože na dokonalosti na zbytku obličeje se moc nehodí. Navíc se mi líbí jeho jemná rozjasňovací schopnost.

2) Bourjois Healthy Mix - konzistencí není úplně tekutý, ale není ani příliš hutný a krémový, tudíž ho používám jak na maskování pupínků, tak i kruhů pod očima. 

3) M.A.C Studio Finish - z dražší kategorie korektorů jsem nejraději používala právě tento. Krycí schopnost je vyšší a korektor má spíš hutnější konzistenci, která ale po doteku s kůží jemně taje. Hodí se na zakrytí i větších nedokonalostí.


PODKLADOVÉ BÁZE




1) Dermacol podkladová báze - moje stálice už několik let, asi nemusím nic víc dodávat :)

2) Benefit Porefessional - používám ho pouze lokálně na T-zónu pro její zmatnění a zmenšení pórů. Jeho výhodou je, že ho můžete nanášet i během dne přes make-up.



BRONZERY



V katogorii bronzerů toho za rok příliš nevyzkouším a nejsem zastánce takových těch typicky tmavých až oranžových odstínů. Když už mi nějaký sedne barevně, tak se ho držím zuby nehty. Teď se asi budu pár let držet těchto dvou.

1) Sephora Sun disc - kdybych si měla vybrat z levnější kategorie bronzerů, šla bych si ho vybrat s klidným svědomím do Sephory. Konkrétně tento multifunkční disk mám ráda, protože je v něm kromě bronzeru i rozjasňovač a pudr. 

2) Chanel Luminous bronzing powder (LE)- byla to láska na první pohled. Letní limitka se prostě povedla! Myslím, že mě tento bronzer bude těšit ještě pár let a jen tak se mi neomrzí. Jestli na něj ještě v nějaké zapadlé parfumerii narazíte, jděte do něj :)



TVÁŘENKY 



Tvářenky se za poslední rok staly jednou z nejoblíbenějších kategorií dekorativní kosmetiky vůbec (u mě samozřejmě :) Pokud můj blog čtete pravidelně a delší dobu, asi víte, že jsem zastánce spíš dražších značek, proto v tomto přehledu nehledejte drogerkové tvářenky. Za tvářenku si ráda připlatím a stojím si za tím, že se to vyplatí :)

1) Chanel Blush Horizon (LE) - další láska na první pohled. Jarní limitovaná kolekce, která mi zamotala hlavu :) Miluju její růžovou barvu, kterou můžu nosit celý rok a budu jí pořád milovat. Na tuhle tvářenku nepřestanu psát oslavné ódy asi nikdy!

2) Benefit Hervana - benefití tvářenky já také můžu a stojím si za tím, že jsou kvalitní, vydrží vám věky a mají roztomilé obaly.

3) NARS Gina - tvářenky od NARS máte bud rády nebo ne. Nic moc mezitím podle mě není. Někdo jim vyčítá popularitu, kterou si nezaslouží a další je bezmezně milují. Gina je 7.odstín, který mám a jsem stále spokojená. Mám ráda narsovskou paletu barev, kterou jen tak někde nenajdete a vyhovuje mi i konzistence a výdrž těchto pudrových tvářenek.



ROZJASŇOVAČE



Rozjasňovače jsou má nová vášeň. Každá žena by si měla najít ten svůj a ten pak používat, protože jestli něco dokáže divy, tak právě tyhle věcičky. U rozjasňovače se dle mého názoru vyplatí nešetřit a sáhnout po osvědčených značkách. 

1) Benefit Watt´s up - mám raději spíš pudrové rozjasňovače, ale tohle je můj oblíbenec mezi krémovými a jeden z mála, který mi vyhovuje.

2) Chanel powder blush Star Dust (LE) - letošní vánoční limitka. I když je to podle výrobce tvářenka, pro mě je to rozjasňovač, protože než barvu, tak tvářím dodá spíš jen třpyt.

3) M.A.C Extra Dimension Skinfinish Whisper of Gilt (LE) - další z limitek, která mě dostala na první pohled. Na tváři zanechá pudr jen božský zlatý odlesk. Žádné viditelné třpytky, jen lesk.

4) Inglot AMC Pressed Powder - tento rozjasňovač doplnil mou sbírku hlavně barevně. Je jediný, který mám a který je trochu do stříbrna a taky na obličeji zanechá jen jemný lesk.










BB KRÉMY



BB krémy letos vystrnadily kategorii tónujících krému a v určitých případech zastínily i některé make-upy. Vlastně všechny ty pravé asisjké jsem si oblíbila a všechny bych si koupila znovu. Na léto jsou podle mě ideální, protože poskytnou potřebné krytí, ale zároveň nemám na pleti pocit nánosu líčidel. Navíc se všechny osvědčily i na mé mastější pleti. Víc asi není potřeba dodávat a jednotlivé články si můžete přečíst :)

1) Missha Signature Real Complete BB cream 
2) Missha Perfect cover
3) Skin 79 Hot Pink Super + 


RTĚNKY


Drogerkovou kategorii těch nejlepších u mě zastupují tyto tři kousky. Všechny jsou krásně krémové, rty nevysušují a mají krásné odstíny. Obecně fandím hlavně spíš krémovým rtěnkám s příjemnou konzistencí a spíš neutrálním odstínem. U výraznějších odstínů mi pak naopak vyhovují méně krémové rtěnky, které na rtech déle vydrží (např.Lancome-Rouge in Love).

1) Catrice Ultimate Shine 
2) Dermacol Lip Seduction 
3) Rimmel by Kate Moss 




Z dražší kategorie bych si vybrala určitě následující kousky:


1) Inglot Slim Gel - líbí se mi její až téměř gelová konzistence, díky které má dlouhou výdrž a rty zároveň nevysušuje.

2) YSL Rouge Volupté - klasika s nádherným obalem. U této rtěnky to chce precizní nanášení štětečkem, jinak si na rtech vytvoříte akorát barevný krémový nános, který vám nevydrží.

3) Lancome Rouge in love - moje asi nejodvážnější barva rtěnky. Krásná malinová barva mi připomíná Paříž (odkud jsem si jí přivezla) a nosím jí spíš na večerní akce.



LESKY NA RTY


 1) Maybelline Watershine - moji malí oblíbenci z drogerie. Mám ráda jejich třpytivé odstíny, protože jsou opravdu moc pěkné, vytvoří efekt mokrých rtů a také skoro nelepí.

2) M.A.C Cremesheen Glass - z dražší kategorie mi nejvíc sednul asi Cremesheen od M.A.C. Nelepí, krásně sladce voní a výběr odstínů je opravdu veliký.



TUŽKY NA RTY



1) Essence Cherry Blossom Girl (LE) - tato tužka pro mě bylo obrovské překvapení. Je vážně skvělá, krásně měkká a vykouzlí sytou a výraznou barvu na rtech. Je ale zvláštní, že druhý odstín tak povedený nebyl a stál celkem za starou belu :)

2) Inglot Lip pencil Matte - je matná a v poněkud výraznější růžovo-fialové barvě. Když chci, aby mi na rtech barva dlouho vydržela, sáhnu právě po této tužce.



LEHCE TÓNUJÍCÍ RTĚNKY



1) Revlon Lip Butters - pokud sledujete různá zahraniční videa na YT, tak jste možná zaznamenaly obrovskou oblíbenost těchto balzámo-rtěnek. Když nám youtuberky ukazují své kosmetické sbírky a dojde na sekci rtěnek, tak často uslyšíte- tohle jsou všechny mé rtěnky a Revlon Lip Butters.... To mluví asi za vše :) Revlon je určitě značka, co stojí za povšimnutí a vyzkoušení. Příště až se dostanu zase někam, kde jí prodávají, podrobím jí zkoušení ještě důkladněji a ve větším množství :)



TUŽKY NA OČI



1) Rimmel Scandalous Eyes Waterproof - na tužky z drogerie mě taky příliš neužije, ale tyto novinky stojí za vyzkoušení a dodržují co slibují - jsou voděodolné a celkem dobře drží

2) Sephora Jumbo Liner - tak o této tužce asi taky nemusím nic víc říkat. Chválím jí kudy chodím a snažím se rozšiřovat sbírku o všechny možné odstíny. Od vás také chodí velice spokojené ohlasy, takže předpokládám, že nejsem jediná, kdo tyhle tužky miluje :)




1) Make Up For Ever Aqua Eye - krásné barvy, skvělá výdrž, voděodolnost a záruka toho, že jednu tužku máte na spoustu let :)

2) Benefit BAD gal liner - používám jí denně už téměř rok a je stále skoro jako nová. Drží skvěle, nerozmazává se a je také voděodolná.



ŘASENKY


Kategorie řasenek je sice velice subjektivní záležitost a nejde říct, že existuje univerzální skvělá řasenka. Pro mě to letos vyhrály tyto dvě. Díky jejich kvalitě a výdrži nebylo potřeba kupovat téměř žádné jiné.

1) Benefit They´re real - ač má umělý kartáček, které já moc nemusím, tak mi tento vyhovuje a padly jsme si do oka :) Řasy krásně rozčeše, zvýrazní a mezi nejprodávanější výrobky Benefitu nepatří jen tak pro nic za nic.

2) Lancome Hypnose Star - minulý rok to u mě na plné čáře vyhrála její sestřička Doll Eyes a letos se blýskla (i díky svému nádhernému obalu) právě Star. Když si zvyknete na její nezvyklý kartáček, máte vyhráno a vaše řasy taky :)






1) Maybelline Great Lash Clear - jestli používám nějakou řasenku každý den, tak právě tuto. Používám jí před nanesením černé řasenky a řasy s ní rozčesávám. Nejsem si jistá, jestli se tato u nás prodávám, mám jí ze zahraničí, každopádně k tomuto účelu poslouží kterákoliv jiná průhledná řasenka.



LAKY NA NEHTY


Nejsem a nikdy nebudu expert přes laky na nehty. Od toho tu máme jiné skvělé a inspirativní blogy. Pro mě je dobrý lak takový, která má nejen hezkou a zajímavou barvu, ale hlavně co na nehtech pár dní vydrží a hned se neloupe. Preferuji spíš menší a ploché štětečky a ne příliš řídkou konzistenci. Všechny níže vyfocené laky to splňují a patří mezi moje oblíbené. Kdybych se měla rozhodnout pro 3 top, tak to budou - American Apparel, Korres a Lancome.




1) American Apparel Nail Lacquer 
2) Color Club holografický lak
3) Barry M Nail Print 



1) Korres
2) China Glaze 
3) Lancome Vernis in love 



1) O.P.I Nail Lacquer
2) Sephora efektový lak se šupinkami



KRÉMOVÉ/GELOVÉ STÍNY


Osobně nejraději používám pudrové stíny, ale i krémové mají něco do sebe a letos jsem si oblíbila právě tyto. Z dražší kategorie MUFE, které vydrží i vodní radovánky a z drogerií Color Tattoos, které ale hlavně používám jako oční linky.

1) Maybelline Color Tattoo
2) Make Up For Ever Aqua Cream




OČNÍ STÍNY A PALETKY



Zjišťuji, že posledních několik měsíců začínám hromadit různé paletky stínů. Mono stíny si už kupuji jen hodně zřídka. Díky otevření Inglot obchodu v Praze si teď můžeme všichni sestavovat paletky podle libosti a vytvořit si tak tu svou a jedinečnou. Kdo to má do Prahy daleko, může se inspirovat i jinými značkami.


1) MUA Undressed - kdo nechce investovat tisícovku do Naked paletky a líbí se mu hlavně její odstíny, tak si může za 4 libry koupit barevnou "náhradu".

2) Sleek Oh so Special -  časem plánuji pořídit ještě nějaké verze těchto paletek. Stíny mám ráda a naprosto zbožňuju odstín Gateau, který už jsem téměř celý vypotřebovala. Sleek má i svůj český eshop, takže se nemusíte bát, že by to byla nedostupná značka.


1) Inglot Freedom System - každý si vytvoří paletku podle sebe. Sehnat můžete i paletky na tvářenky, pudry nebo rtěnky a korektory.



1) Urban Decay Naked - koupí této legendární paletky jsem si splnila jeden z mnoha malých kosmetických snů. Dodávat asi nic víc nemusím, kdo jí má, asi ví, v čem tkví její kouzlo a oblíbenost. A kdo jí ještě nemá, měl by si jí taky od Ježíška přát :)



1) Too Faced Natural Eye - jako mě chytly stíny Urban Decay, chytly mě i tyto. Báječná pigmentace, skvělá výdrž a nádherné barvy z ní dělají také adepta na nejhezčí paletku roku.




 

1) Loreal oční stíny Infaillible - za mě jsou toto nejlepší stíny z drogerie a investovat se do nich určitě vyplatí :)



PIGMENTY


Pigmenty jsou kategorie dekorativky, bez které se jisto jistě obejdete. Na druhou stranu jsou velice efektní a když se s nimi naučíte správně zacházet, můžete své líčení posunout zas o něco dál. Dobrým pomocníkem při práci s nimi je vodička Duraline od Inglotu, která vám s nanášením pomůže a sypké pigmenty transformuje do "tužší" konzistence. Letos mě nejvíc zaujaly a vyhovaly tyto pigmenty od Inglotu a M.A.Cu. Ingloťácké jsou spíš sypké, ty od M.A.C takové trochu "mastnější".
 





1) Inglot Pure Pigment Eye shadow

2) M.A.C Crush pigments (LE)





GELOVÉ LINKY


Na gelové linky mě zrovna dvakrát neužije, ale letos jsem si zamilovala bezkonkurenčně tyto hráškově zelené od Inglotu. Drží celý den, ani se nehnou, neobtiskávají se a ten výběr barev je neuvěřitelný. Pro mě jsou number one :)

1) Inglot AMC Eyeliner gel



PODKLADOVÁ BÁZE POD OČNÍ STÍNY




1) Too Faced Shadow Insurance - po vyzkoušení několika bází různých cenových kategorií jsem našla tu svou. Jednoznačně nejlepší je tato od Too Faced. Porazila i bázi M.A.C nebo Urban Decay a seženete jí ve vybraných Sephorách.




MULTIFUNKČNÍ PALETKA





Multifunkčních paletek není nikdy dost a na cestách jako když je najdete. Když jsou navíc ještě roztomilé a plně funkční, máte vyhráno. Můj favorit tohoto roku je právě tato paletka od Benefitu.

1) Benefit Feelin Dandy


ŠTĚTCE



Štětců této značky jsem si letos koupila vícero. Mé nadšení stále trvá a stojím si za tím, že jsou to dobré štětce za dobrou cenu. Koupíte buď v zahraničí, přes internet a v e-shopu je má i Kája z blogu Plum Foolery.

1) Real Techniques Starter Set 

2) Real Techniques Blush Brush



Limitované kolekce, které mě letos chytly za srdce - určitě by se jich našlo ještě více, ale ne všechny bych vylovila ze své krátké paměti :)






















Uff, bylo to dlouhé :) Jestli jste dočetly až sem, jste vážně dobré. Mám sice stále pocit, že jsem nějakou kategorii vynechala, takže kdyby vám nějaká chyběla, řekněte a já si třeba vzpomenu :) Budu ráda, když vyjádříte svůj názor na výše zmíněné produkty, nebo naopak napíšete, které věci jsou nej pro vás, za uplynulý rok :)

39 komentářů:

  1. krásný článek, fakt super přehled!Nevím, jestli se k takovému článku dokopu, neb jsem toho zase tak moc nevyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ufff, bylo to delší, ae příjemné počteníčko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek, ty tvoje články se vždycky tak dobře čtou! :) Takže je fajn ,že jsem nemocná a mohla jsem si ho hezky u čajíčku přečíst!:) Jinak kdy bude vyhlášení Giveaway?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten rozjasňovač od MAC!!!! Tak teď se mi až brada rozklepala, ten je naprosto úchvatnej!

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš ten rozjasňovač MAC vypadá naprosto dokonale. Je jasné, že ten už se mi do rukou nikdy nedostane....:( Jinak to bylo hezké počteníčko, dost oblíbenců máme stejných;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný článek, ten ti musel dát zabrat! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rendy je to tenhle rozjasňovač od Macu? - http://www.maccosmetics.com/product/shaded/9879/23702/New-Collections/Glamour-Daze/Face/Glamour-Daze-Extra-Dimension-Skinfinish/index.tmpl

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné! :) Jak já ti závidím tu Naked. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Obsahly prehled! A s rtenkama s tebou naprosto souhlasim... I s gelovkama, Inglot linky se opravdu povedly! Veronika

    OdpovědětVymazat
  10. tak toto je teda poriadny clanok, ale velmi dobre a prehladne urobeny :) mna napadla doplnit kategoria vyslovene balzamov na pery a pripadne ak nieco pouzivas na upravu obocia :) inac je tento clanok vycerpany uplne podrobne :)

    OdpovědětVymazat
  11. chtěla bych se zeptat zda set od benefitu je stále k sehnání? :)

    OdpovědětVymazat
  12. skvelý post, veľa obrázkov a primerane textu :D zaujala ma báza too faced, pretože stále žiadnu nemám!

    OdpovědětVymazat
  13. Uzasny clanek-spoustou ve i se musim inspirovat!!:)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Na Shadow insuranca si brusim zubym, Too faced paletku mam, ale Naked, tvoja sa mi vsak odtienmi pacci viac, ale co, ked som sa v tom obchode akosi nevedela narychlo rozhdonut:D

    OdpovědětVymazat
  15. super článek :) asi toho budu muset spoustu vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  16. Meduňka: děkuju :) klidně ho sepiš, ráda si tyhle seznamu čtu u ostatních :)

    Zuza: to mě moc těší :) brzo se uzdrav :)

    Labradoora: lépe bych to neřekla :)

    dekola: ano, je to on :)

    S: děkuju :) no, pár hodin to bylo. teď dávám dohromady péči :)

    wykyy: tahle kategorie bude v dalším přehledu s péčí :)

    Jana: je ve stálé nabídce Benefitu :)

    OdpovědětVymazat
  17. bezva článek! :-) já se příští rok na jaře chystám do NYC,takže doufám,že si taky splním svůj velký sen s Naked paletkou a taky vyzkouším Revlon,každá druhá youtuberka na něj pěje ódy,takže něco na něm být musí! :D nedoporučila bys mi ještě něco, co vyloženě stojí za vyzkoušejí a seženu jen za oceánem? :-)

    http://fashionbeautyloverxy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. tento rok prišlo na svete toľko úžasných kozmetických vecí že.. no nedá sa nevybrať si! :))

    OdpovědětVymazat
  19. Všechno vypadá tak nádherně!! K Vánocům si přeju Storm od Sleek, tak uvidíme :))

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělé, úžasné, dokonalé!! Tvé tipy a recenze mi vždycky pomůžou s výběrem a jinak tomu nebylo ani teď. Zase jsi mě inspirovala k nákupu pár věcí, tak doufám, že po Vánocích si je pořídím :)
    Jak píšu, článek je skvělý a ani délka mi neviděla, spíše naopak :)

    OdpovědětVymazat
  21. moc hezký článek! a fakt tě obdivuju, že sis dokázala poradit s tím úděsným kartáčkem u Hypnose Star řasenky, já jí dala už několik šancí, ale vždycky skončím akorát se slepenýma řasama nebo opatlaným celým víčkem... :-D je na to nějaký fígl?

    OdpovědětVymazat
  22. jé, to je super článek. Normálně mě tenhle typ článků nebaví, ale od tohohle jsem se nemohla odtrhnut :). Fakt super jak to máš podrobné a seřazené, to se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Hlásím se , že jsem došla až do konce !!! :D :)
    Fakt tě obdivuju za tááák dlouhý článek , ale líbil se mi ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. aa na tenhle článek se třesu už asi měsíc :D a jsem naprosto spokojená, mooc se ti to povedlo :)akorát stále rozmalovávám svojí lancome star, snad to nebude trvat dlouho :D

    http://nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. To muselo dát práce, takový článek :).

    OdpovědětVymazat
  26. Haha, čekala jsem kdy bude konec, ale zjistila jsem, že máme hodně stejných oblíbených výrobků, tak jsem ráda, že jsem nesáhla vedle :)

    OdpovědětVymazat
  27. Super článek! S řadou věcí souhlasím, řadu produktů jsem zatím neměla možnost vyzkoušet. Navnadila jsi mě hlavně na pudr od NYC (tuhle značku jsem až donedávna úplně a úspěšně přehlížela :) a produkty Inglot - tu jsem okukovala už několikrát, naposledy tuto sobotu, ale zatím jsem od ní nic "nepotřebovala"... Takže možná teď

    OdpovědětVymazat
  28. vždycky když čtu tvé články, tak mám pocit, že to všechno musím mít :D
    hot pink BB i lip butter mám moc ráda a můžu s jejich chválou jen souhlasit. dermacol báze mě ale pěkně zklamala :(

    a strašně, strašně bych chtěla meteoritky :)

    OdpovědětVymazat
  29. Best of roku je pro mě z tvé nabídky korektor Rimmel, Bourjois a voděodolné tužky Rimmel. Vyzkoušela jsem na tvé doporučení a budu kupovat opakovaně, třeba ty tužky mám už asi 4 odstíny (a ostatní letěly do koše).
    S tím souvisí moje otázka: Rendy, máš určitě hodně produktů a je jasné, že všechny nepoužíváš každý den, co děláš s těmi ostatními? Daruješ kamarádkám, známým? Nebo se kocháš množstvím? Nebo třeba kvalitní produkty si "šetříš" do společnosti (práce a tak) a ty méně kvalitní jsou určeny třeba "na doma"? Mě totiž jednou za čas chytne záchvat a dělám čistku (nepoužívám - letí do koše), protože když mám na očích kolikrát blbou investici, akorát mě to naštve a zase darovat byť i párkrát použitou dekorativku je mi proti srsti... Pravda je, že naštěstí od doby, co čtu tvůj a Lili blog už tolik neuvážených nákupů není, takže za to dík! :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Dodatek: tím na očích jsem myslela né na svých očích (že bych je používala), ale jako pohled na pár těch zbytečností, které mě zklamaly kvalitou a přitom když by se cena sečetla, mohla jsem si pořídit nějakou třeba i dražší, avšak kvalitní věc. :-D

    OdpovědětVymazat
  31. A dotřetice: Teď mě napadlo, jestli se na mě nezlobíš, že jsem moc drzá a zvědavá. Určitě sleduješ zahraniční recenze a těch nákupů, kdy "sáhneš vedle", moc určitě není. Což by možná mohl být i můj tip na samostatný článek, takový sumář produktů, kdy očekávání nebylo naplněno, kdy ti třeba i přes množství pochvalných recenzí nějaký ten výrobek nesedl. Vím, že je to hodně individuální, ale mnohokrát my čtenářky dáváme na tvé pozitivní zkušenosti, tak by se hodil i nějaký ten sumář čeho se vyvarovat (byť šlo třeba i o dražší věc, která byla všeobecně vychvalována, ale je třeba sporná - buď si ji holky chválí nebo ji naprosto zatracují). Ačkoliv je mi jasné, že tvůj názor najdeme u každé recenze, tak si vlastně pamatuji jen ty pochvalné.;)

    OdpovědětVymazat
  32. Lúca: určitě se zaměř na značky, které jsou v USA levnější - MAC, Clinique, Benefit, Revlon...je toho hodně :) Začala bych v Macy´s, tam najdeš stánky snad všech značek a pokračuj na Times Square, kde je obří Sephora a ještě jeden zásobený MAC a je tam i Inglot store :) a pak samozřejmě ještě důkladně mrkni do místních drogerií, kde je spousta značek, co stojí za povšimnutí :)

    vratinka: to mě vážně moc těší :)

    Mar: Nejdřív nanesu barvu tou "placatou" stranou a pak řasy pročešu tou vyboulenou stranou. Většinou taky pomůže, když si trochu nadzvednu víčko, abych mohla řasy lépe pročesat :)

    Suzie: tak to je pro mě poklona, moc děkuju :)

    Rory: dalo, ale baví mě to, takže to byla radostná práce :)

    Martina: nikdy by mě nenapadlo si pro tenhle pudr jít, ale vážně se vyrovná mnohem dražším značkám :)

    Natálje: to mě fakt moc těší :) je to pocta :) ani nevíš, kolik věcí vždycky "nutně" potřebuju, když prohlížím své oblíbené youtuberky :))

    Harmony: no neboj, nerada hromadím věci, které nepoužívám, takže dělám pravidelné čistky :) něco se objevuje v mém "eshopu", něco skončí u mamči nebo ségry a něco taky rozdávám po kamarádkám :) určitě nejsem typ, co si syslí tunu nepotřebných věcí. na to mám zatím moc malý byt :) a jsem moc ráda, že jsi spokojená s produkty, které jsem ostatním doporučovala :) je to pro mě vážně ta nejlepší satisfakce :)

    OdpovědětVymazat
  33. Aaaach, tuhle paletku od Too Faced si moc přeju! Ale asi to spíš vyhraje Naked, má pro mě lepší poměr cena/výkon (=víc odstínů). Každopádně ti ji závidím a těším se na recenzi!

    OdpovědětVymazat
  34. Harmony: psala jsem docela nedávno podobný článek :) http://ordinarylife-my.blogspot.cz/2012/10/pro-co-bych-si-do-parfumerie-uz-znovu.html a určitě až se zase nějaké nepovedené věci seskupí, tak dám dohromady něco dalšího :) jinak sama moc ráda projíždím youtube a články typu "Product I regret to buy" :) a někdy se usmívám nad tím, že musím s dotyčnými souhlasit :)

    OdpovědětVymazat
  35. Rendy, díky za tip "Product I regret to buy", určitě zadám do youtube. Nějak mě to vůbec nenapadlo... Přitom youbute, bezedná studnice návodů a inspirace (no jo, síla zvyku, hledám tam hlavně hudbu a tutorialy "how to..."). Aspoň mám díky tobě zábavu na dlouhé vánoční večery. :-)

    OdpovědětVymazat
  36. wow - teda jak dlouho jsi tenhle clanek psala? Ten je taaak rozsahly... no souhlas skoro se vsim ale v cem si me potesila nejvice: hervana a Natural Eye :-)))

    OdpovědětVymazat
  37. Super článek. Početla jsem si! :) Je fajn, že jsi do toho zahrnula věci z drogérií, ale i z parfumérií, takže každý si může vybrat :)
    Jen bych chtěla dodat, že jak jsi psala o průhledné řasence, tak né každá je dobrá! Jsem "úchyl" na řasy a musím mít jednu jako druhou a průhledné báze/řasenky používám snad od svých 15ti (maluju se cca od 14ti), takže mám docela přehled a všem jen doporučuji. Ale pozor, některé - hlavně ty levné za pár šupů (např. od Essence) je jako kdyby jste si na řasy nanášely lesk na rty. Hrozně řasy slepí a nebo nezanechá žádnou vrstvičku. Já třeba mám od Miss Sporty a v pohodě. Kdysi AVON toto vyráběl a to byl můj TOP výrobek od nich. Takže radím radši o pár korun víc, než se trápit s levným šuntem. A tím pár korun myslím i třeba o dvacku :)
    Tak to je asi vše, co jsem chtěla podotknout :))
    P.S.:Jen víc takových článků! :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Rendy,
    opravdu parádní článek...jsi dobrá, že sis našla čas takhle před Vánoci.

    Můžu se zeptat, jestli nevíš kdy (pokud vůbec) drazí ta růžová kolekce do českého MACu?
    Díky moc

    OdpovědětVymazat
  39. Blondýna: psala jsem ho postuně, ale pár hodin to ve výsledku zabralo :)

    Klaarkens: to jsem moc ráda :) Já většinou značky střídám a je fakt, že tuhle mám už od dubna zhruba a brzy přijde čas na to pořídit novou :)

    Petr Novotný: jsem ráda, že se ti líbí. Bohužel netuším, jestli se u nás kolekce objeví. Před pár dny jsem šla kolem MAC a nikdy jí neměli, tak bůhví :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!