úterý 12. února 2013

Clarins BB cream

Ani Clarins nezůstal pozadu a do svého portfolia přidal BB krém. Ty se během posledních několika měsíců staly běžným sortimentem snad každé kosmetické značky a překvapovat nás v budoucnu budou už asi jen CC krémy, které mají být nástupci právě zmíněných BBček. Každopádně když mi Clarins nabídl vyzkoušet tento BB krém v předstihu a pak vám o něm něco napsat, nemohla jsem odmítnout :)



Clarins BB Skin Perfecting Cream (45ml) - cena 890 Kč, koupíte všude tam, kde mají Clarins pečující kosmetiku

Díkybohu Clarins pochopil, že je nesmysl nám nabulíkovat, že je možné nacpat 8 vlastností do jedné tubičky. BBčko nám slibuje revitalizaci, ochranu a sjednocení tónu pleti. V tomhle ohledu to vítám. Přijde mi opravdu směšné, když se výrobce dušuje, že krém umí snad všechno od léčby akné po rozzáření pleti. Clarins BB krém je podle popisu tónovaný krém, který dovoluje pleti dýchat a pomáhá sjednotit její tón, aniž byste potřebovaly hutný make-up.
Tento BB krém doplňuje řadu produktů Instatnt Light a vyznačuje se snadnou a rychlou aplikací. Dál bych vám jeho vlastnosti ráda shrnula do několika bodů:

- prodává se ve 3 odstínech
- má příjemnou vůni (na obličeji pak cítit není, ale každopádně se mi líbí)
- má SPF 25 (chrání před UVB zářením) a PA+++ (chrání před UVA zářením)
- textura není ani příliš tekutá, ani příliš krémová (takový příjemný střed)
- odstín se skvěle přizpůsobí barvě pleti
- krytí je slabší střední, barvu sjednotí, menší nedokonalosti zamaskuje, ale třeba na kruhy pod očima je potřeba ještě korektor
- po nanesení se pleť neleskne, je jemně zmatněná
- jemné vrstvení je možné, ale nečekejte od něj krycí zázraky
- nezalézá do pórů ani jemných linek
- na obličeji vydrží celý den, neflekatí ani neoxiduje

Co se mi na tomto BB krému líbí asi nejvíc, je jeho textura. Je jemná, krémová, ale tak akorát, aby na obličeji nevytvořila nepřirozenou vrstvu. Vyhovuje mi také, že se po nanesení krému nelesknu, což se mi u některých BB krémů stává. Pleť je opravdu pěkně matná, ale ne tak, aby to působilo přesušeným dojmem. Mě osobně pak stačí jen lehoučce přepudrovat a jít (ale i kdybych pudr nepoužila, tak bych byla s výsledkem spokojená). Nanášení je opravdu rychlé a pohodlné - člověk se nemusí ani moc snažit a snadno dosáhne překvapivě dobrého výsledku. Jsem vážně mile překvapená jeho kvalitou, myslím, že se svými vlastnosti vyrovná těm asijským bb krémům (i když mě za tenhle výrok asi někdo ukamenuje). Když si ho dám na obličej, tak nevidím rozdíl mezi ním a např. Hot pink od Skin 79 (po Hot Pink se možná jen víc lesknu). Navíc se mi už dlouho nestalo, že bych si nemusela celý den přepudrovat obličej a vydržel matný. Řekla bych, že má krém vlastnosti make-upu, ale na obličeji je tak přirozený, akorát krycí a dlouho držící, že některé make-upy skoro překoná.







Od začátku zkoušení tohoto krému jsem si v hlavě dělala poznámky pro a proti. Pomyslná kolonka "pro" se zaplňovala rychle, ale "proti" zela prázdnotou. Výdrž je kupodivu celodenní, krém je skvělý pro můj mastnější typ pleti, odstín je na pleti přirozený...má tohle bbčko nějaká negativa? Já vám nevím. Jediné, co mě napadlo je fakt, že odstíny se od sebe tolik neliší. Někdo možná namítne, že i nejsvětlejší odstín je příliš tmavý, ale tím, že se krém tak dobře barevně přizpůsobí, tak si nejsem jistá, že je to negativum v pravém slova smyslu. Posuďte samy :)





Odstín možná na obrázku vypadá tmavě, ale barva se na obličeji moc pěkně přizpůsobí.




Pro porovnání - odstín 01 a 02 (ač to na fotce asi tak nevypadá, tak jednička je opravdu o něco světlejší)





BB krém je dostupný ve 3 odstínech:




Tento BB krém jsem si oblíbila natolik, že ho teď používám v posledních týdnech téměř denně. Většinou sahám po bbčkách o víkendech, kdy někam vyrážím, ale nechci vypadat jako úplná mrtvola a zároveň se chci nalíčit jen lehce a rychle. Tohle bbčko se ale svými vlastnosti vyrovná make-upu, takže ho nosím i do práce a nemám pocit, že by mi ke konci směny už prosvítaly nedokonalosti pleti. Pokud vás podle popisu zaujal, určitě si v parfumerii řekněte o vzoreček a vyzkoušejte ho. Na našich pultech se objeví v následujících dnech a koupíte ho všude, kde prodávají i péči Clarins. Nehledejte ve stojanech s dekorativkou, bbčko bude mezi krémy :)

Kdybych měla hodnotit body, má u mě 8,5 bodů z 10. Ten jeden a půl bod strhávám jen za odstíny, které neodpovídají oficiálním vizuálům, ale jak jsem řekla, barvě pleti se přizpůsobí dobře a tmavý rozhodně není.

Zaujal vás tento bb krém? Co říkáte na bb krémy luxusnějších značek obecně? :)



PS: děkuji zastoupení Clarins za poskytnutí bb krému k recenzi

23 komentářů:

  1. Vypadá skvěle :))) myslím, že taky vyzkouším.. Jsem BB krémy ujetá :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to jsem ráda, že jsi byla s tímto BB spokojená, já dnes psala také o BB (ne o tom stejnem) a spokojena jsem bohužel nebyla vubec. Ale musim rict, ze tento se mi zda taky docela tmavy, jenze ty fotky vetsinou taky klamou telem...

    OdpovědětVymazat
  3. tak ten vypadá fakt krásně :) Já jsem zatím té BB mánii nějak odolávala, ale láká mě to čím dál tím víc :))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře, ale těch krémů je tolik.... Chtělo by to vytvořit nějakou rozsáhlou anketu, která by vyplivla jeden nejvhodnější:) Já už se rozhoduji asi mezi šesti značkami s kladnými recenzemi, teď babo raď:)


    www.the-honey-cloud.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. No, je to asi prvni neasijsky BB krem, co by me nalakal. Ale mam ted Mishu a hlavne nesmim utracet, takze nic... Ale laka me hodne :).

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá skutečně dobře! Také bych ho ráda zkusila ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Meduňka-B: zrovna čtu :) když jsem ho poprvé vymáčla z tubičky, tak jsem si řekla, že je fakt tmavý, ale barva se dobře přizpůsobí a není tmavý :)

    The Honey Cloud: to by bylo hodně těžké :) jeden univerzální a nejlepší holt není :) člověk musí zkoušet pořád, co mu vyhovuje a stejně se nikdy nikdo neshodne na jednom univerzálním bbčku :)

    Lucifrid: schválně si pak v Sephoře řekni o vzoreček a uvidíš :)

    OdpovědětVymazat
  8. osobne ma ázijske bb nijak nenadchli, tak možno tento bude niečo pre mňa... ale zároveň nemám rada ten púdrový efekt, tak som celkom v rozpakoch...

    OdpovědětVymazat
  9. Nezaujal, bez fotky před/po mě málokdy zaujme nějaký makeup nebo bb krém :/

    OdpovědětVymazat
  10. Už jsem ho viděla v Sephoře. Já mám teď BB od Bobbi Brown, ale o tomhle taky dost uvažuji, měla jsem vzorek v odstínu 2 a na pleti byl moc příjemný:) Ale rozhodně bych potřebovala tu světlejší variantu:)

    OdpovědětVymazat
  11. Nemám osobní zkušenost s asijskými BB, ale tento mě díky tvé recenzi zaujal, ačkoliv dle fotky na ruce mě vyděsil svou tmavostí. Vzoreček by se hodil. Vím, že kvalitní věci nejsou zadarmo, ale cena mě fakt odrazuje.
    Přiznám se, že bbmánie mě nějak míjí, protože jsem našla mně vyhovující podkladový krém Oxygen Boost od Oriflame, který mi vyhovuje odstínem, výdrží, pleť vypadá zdravě. Prostě ho používám místo bb, pupínky překryju korektorem, zafixuju transparentním pudrem, pod oči Rimmel perfection a hotovo. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Mohla si dať fotky pred a po :) Ale vyzerá celkom dobre :) :)

    Prebieha u mňa Giveaway o krásne sako Gai Mattiolo: http://spwfashion.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Přijde mi tedy dost tmavý, škoda... nic pro mne :(

    OdpovědětVymazat
  14. Škoda, že není vyfocený na tváři, aspoň tvář a kousek nosu, nebo tak nějak. Na ruce to vypadá vždy tak nějak stejně, není znát krytí..

    OdpovědětVymazat
  15. Bolo by super ak by si dala foto na tvári (ešte lepšie ráno + napr. po 8 hodinách poobede ), predsa len takéto recenzie, kde je kopa textu a foto krabičky a produktu na ruke, nám toho až tak veľa neukážu :)
    Ale BB ma zaujal, kedže som snedšia, ázijské idú úplne mimo mňa a z tých nepravých som ešte žiaden schopný nenašla. Clarins pôjdem aspoň vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim..Rendy ma supr recenze ale bez fotky pred/po je to o nicem:/

      Vymazat
  16. No mě přijde odstín přiměřený a fajn, klidně bych neváhala po takovém sáhnout :)

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímalo by mě, jaký má podtón? Přijde ti nažloutlý, nebo růžový? Přece jen z fotek těžko soudit.
    Jinak vypadá lákavě. Hlavně matný finish. Většina BB, co jsem zkusila, letěly do koše, nebo byly podarovány, protože opravdu nemám potřebu vypadat jak pekáč od sekané a zároveň to nazývat zdravý glow. Zejména Dermacol šel do koše opravdu s velkým gustem. Hnus.

    OdpovědětVymazat
  18. O vinekdu jsem dostala vzorek, tak ho musim vyzkouset. Jen mam strach, ze ta dvojka bude trochu tmavsi...
    Z nove kolekce jsem si samozrejme odnesla rtenky a ty nove stiny krasa :)

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy, minivzorek jsem uz v Sephore dostala. Ale je to dvojka a to pak clovek vyzkousi maximalne jestli ti sedne na oblicej a ne barvu... ale i tak zkusim :).

    OdpovědětVymazat
  20. Holky, pokusím se bb krém vyfotit i na obličeji, ale jsem momentálně nemocná, není mi dobře a tohle je poslední, na co by teď člověk měl chuť :) Ale pokusím se sem fotky dodat :)

    Lucifrid: no, ona je ta dvojka celkem podobná jedničce, ale tak člověk si vyzkouší jak mu sedí na obličeji a pak si vybere vhodnější odstín :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tez jsem mela vzorek 2 a prestoze nejsem beloba a sedi mi tmavsi odstiny, tak ta 2 byla fakt dost tmava. BB manii stale odolavam a jsem namlsana na Guerlain a CC od Clinigue. V Asii si urco poridim poradne BB :-).

    OdpovědětVymazat
  22. Vypadá moc dobře. Já na ty asijské BB asi nějak nejsem, ještě jsem nenašla takový, s kterým bych byla spokojená - všechny mi zatím připadaly jako mastná šedá hmota. Nějak jsem čekala víc...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)