čtvrtek 7. února 2013

Estée Lauder Illuminating Powder Gelée Blush - LE

Abych byla upřímná, nejsem zrovna fanda dekorativky této značky. Přijde mi spíš usedlá a jako typická cílovka se mi jeví starší elegentní dámy v kostýmku (tedy můj naprostý opak :) Co mě ovšem u Estée baví jsou její jarní limitky a to konkrétně tyto Powder Gelée Blush. Nechala jsem si utéct už dvě předchozí (ve zlaté a bronzové barvě) a letos už jsem neodolala. Byla to láska na první pohled. Poté i na první vyzkoušení :)




Obal je pevný a bytelný. Na zlatém vršku pudru je matně vyvedené logo Estée Lauder a uvnitř je velké zrcátko + aplikátor. Balení se dobře otevírá a nehty si na něm lámat nemusím :)




Familiérně této tvářence/rozjasňovači říkám ty moje želátko :) Textura je vážně něco mezi pudrem a gelem, což jí činí tak jedinečnou. Téměř nepráší a krásně se nabírá i aplikuje. Kupodivu se dobře nanáší i přiloženou houbičkou (všímám si, že se u podobných rozjasňovačů dražších značek začínají objevovat čím dál tím častěji). Pudr je na dotek heboučký, no prostě ta textura je boží :) Na krabičce je sice napsáno "Blush", ale pro mě je to spíš prostě highlighter. Dá se použít samostatně jako tvářenka nebo jen na zvýraznění lícních kostí. Záleží, co se vám víc líbí, já ho používám jako rozjasňovač. Výdrž je vážně solidní, bez problémů se mnou přečká v práci 8 hodin a ještě má výdrž na to se lesknout. K večeru se už sice pozvolna vytrácí, ale spíš jen lehce ztrácí na intenzitě a jeho lesk je decentnější. Cena je tuším 1290 Kč, ale odečtěte si pravidelné slevy, které mají v Sephoře a dostanete se na trochu přijatelnější částku. Samozřejmě v porovnání např. s US cenou je to stále pálka a věřím, že někde na internetu se sežene i pod tisícovku.



K "želátku" je přibalená i tato aplikační houbička, která je dokonce praktická i když na to možná nevypadá :) Nejlépe se mi na aplikaci ale osvědčil stippling brush. S ním se barva krásně "rozprostře" a vypadá přirozeně.





Fotky tentokrát odpovídají realitě a barva si je podobná :) Barva je lesklá a úžasně pigmentovaná, žádné třpytky nečekejte. Stačí tváře jednou přejet a dočkáte se božího (od)lesku.

Pro více kvalitních fotek mrkněte sem. Kdyby vás zajímala ta předchozí verze želátka, tak zas klikněte sem.



Na ruku jsem dala rozjasňovač v silnější vrstvě, aby vynikla jeho krásná barva (ale na obličej toho tolik nedávám :)







Je mi jasné, že tohle není věc, bez které by se nedalo žít, ale o mé slabosti pro rozjasňovače asi už víte, takže proč se divit? :) Navzájem se máme rádi a momentálně díky němu zanedbávám všechny ostatní. Pokud rozjasňovače taky milujete, líbí se vám jemné růžové barvy a máte slabost pro limitované kolekce, tak je pro vás asi jasnou volbou :) Mě si želátko získalo a nedám ho z ruky. Uděluji plný počet bodů, tečka :)

Líbí/nelíbí se vám? :) Už jste byly tuhle limitku v parfumerii omrknout? :)

41 komentářů:

  1. je tak krásnej že bych se s tou krabičkou chtěla jen mazlit a nikdy to nepoužít, abych to neponičila:D a na tváři vypadá fakt bombově.)

    OdpovědětVymazat
  2. Obávám se,že želátko nutně potřebuju:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta barva je dokonalá!!Želátko chci! a potřebuju!
    Ale ta cena...:(

    OdpovědětVymazat
  4. Na tuto recenziu som sa velmi tesila, estee vobec nesklamal, aj ked tym predchadzajucim by som nedokazala odolat... Zlatych shimmrov sa nedokazem nabazit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dost dobrý produkt a skvělá recenze! Taky nad ním přemýšlím už delší dobu tak uvidím třeba si ho časem pořídím, teď mám kosmetiky dost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to je opravdu krásná barvička. Ještě že nemám ve městě Sephoru, jen Marionnaud a tam nic moc nemají, protože jinak bych tam postupně nechala celou výplatu a neměla na jídlo:D

    OdpovědětVymazat
  7. Vždycky obdivuju jakou máš hladkou pleť :-) Já at dělám co dělám, nějak toho nemůžu docílit, ale mám problematickou tak se není čemu divit. Mám spíš pocit, že nějaký ten třpyt upozorní na nedokonalosti. Jak to děláš, že vypadáš tak dokonale? Nějaký kosmetický tip? Colorstay už mám a je fakt že udělá kus práce!

    OdpovědětVymazat
  8. vyzerá tak luxusne že by som sa ju hádam bála aj použiť....:)

    OdpovědětVymazat
  9. presne aj na mňa budí takým dojmom, že je pre dámy, je taká luxusná a neviem odhliadnuc od tej ceny, ja mám radšej taký dievčenskejší vzhľad :)

    OdpovědětVymazat
  10. Me zelatko nelakalo. Ale na tvari vypada krasne :).

    OdpovědětVymazat
  11. na tváričke je naozaj krásna...a zaujímala by ma tá konzistencia na dotyk...

    OdpovědětVymazat
  12. nádherný! Neznala jsem. Tahle aplikace Ti ohromně sluší

    OdpovědětVymazat
  13. mě zaujala hned jak jsem ji objevila na googlu. jen by mě zajímalo, když je to želé, nevyschne časem? nebo jak to napsat nepopraská? s tímhle teda nemám vůbec zkušenosti a možná se blbě ptám, tak se nesmějte :D

    OdpovědětVymazat
  14. Uá, tak to je zlatíčko. Vypadá opravdu strašně krásně a věřím, že se nanáší jako sen. Krása!

    OdpovědětVymazat
  15. Na tváři vypadá moc hezky :) Tyhle tvářenko-rozjasňovače mám nejradši!

    OdpovědětVymazat
  16. tu texturu si vůbec nedokážu představit, musím se do EL zastavit a vyzkoušet!:)

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych si chtěla sáhnout na želátko, vůbec si neumím představit tu texturu :( :D Na tváři vypadá božsky!

    OdpovědětVymazat
  18. Chci chci chci :-D
    Hned jdu naběhnout do parfumérky...

    OdpovědětVymazat
  19. nonysek: jéé, to děkuju :) ale to je asi jen optický klam nebo dobrý úhel, ale věř, že hladkou pleť nemám a bojuju s nedokonalostmi často :)

    Alliknowaboutcosmetics: těžko se to popisuje, je to hladké, klouzavé, jemné :) prostě gelovo-pudrové :) u jiných značek jsem nikdy takovou texturu neviděla :)

    Makeuplover-girl: děkuju :)


    Violets: ono to není želé v pravém slova smyslu :) vyschnout to určitě nemůže. Je to prostě jakoby hladký pudr :) jestli půjdeš kolem nějaké parfumerie, tak si pudr vyzkoušej a sama uvidíš :) ale nemusíš se bát popraskání ani vyschnutí :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak ta vypadá úžsaně a moc ti sluší!!

    OdpovědětVymazat
  21. Asi jsem se právě zamilovala! Mít tolik peněz, neváhám ani minutu a je moje! :)) Na takové barvičky a ještě třpytivé, to já jsem! :))

    http://themakeupeuphoria.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. no jo :) el je pecka :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  23. Želátko :D Vypadá fakt moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
  24. Moc hezký, ta houbička by mě nenapadla použít.

    OdpovědětVymazat
  25. nadherne farby a na lici vyzeraju uzasne !

    OdpovědětVymazat
  26. jsem si ho sla koupit o poledni pauze a vsude vyprodany :/ pani mi nutila 5-tone shimmer powder ze je to skoro stejny, ale ani nahodou, shanim dal :D

    OdpovědětVymazat
  27. Je nádherná, ale růžová :-(

    OdpovědětVymazat
  28. Je nádherné a ešte aj krásne líči :) čo viac si môžeš priať?? :)

    Pozývam na Giveaway ktorá prebieha u mňa o krásne sako Gai Mattiolo: http://spwfashion.blogspot.sk/2013/02/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  29. Tak tento článek mě tak nalákal - včera jsem oběhla jediné dvě parfumerie, které v OL jsou a ani v jedné tento pudřík něměli. Zkoušela jsem ještě různé eshopy, které v minulosti nezklamali, ale nic :-( Kdybyste náhodou na něj někdo narazili, tak dejte vědět :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak tomu říkám nádhera! Moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  31. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  32. Seš vážně krázná! Ta tvářenka je super! :)
    (s-monka.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  33. Tak už ho mám také objednaný... Dalo mi to tedy fušku, ale našla jsem ho na www.harrods.com. Měla jsem sice problém s online objednávkou, ale zavolala jsem na zákaznickou linku a paní byla moooc ochotná a objednávku jsme spolu zadaly. Tak už se těším, do týdne by měl být doma :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)