pondělí 15. dubna 2013

Matis BB krém - trochu šokující záležitost

BBček není nikdy dost a i když už jich jsou všude tuny, tak jeden navíc snad neuškodí. Značku Matis nemám věru vyzkoušenou téměř vůbec, ale jejich novinka mě zaujala. Je však jedna věc, co mě vyděsila hned jak jsem krém otevřela...



Matis Réponse Teint BB Cream (50ml) - cena 1249 Kč

BBčko slibuje několik vlastností v jedné tubičce:

- sjednocuje tón pleti
- hydratuje a napomáhá udržet přirozenou vlhkost
- celkově rozjasňuje
- opravuje drobné nedostatky
- bojuje proti předčasnému stárnutí pokožky
- chrání pleť před UVA/UVB zářením (SPF 15 a 30)

Další zajímavostí je, že se BBčko vyrábí ve dvou verzích - 

Réponse Blanche (Asie) má SPF 30 - světlejší
Réponse Teint (Evropa) má SPF 15 - tmavší

Nižší SPF pro evropskou verzi jistě ocení odpůrkyně vysokých faktorů, které tvrdí, že všechno nad 20 je pro naší zemi zbytečnost, která jen pleť zatěžuje :)

Nevím proč, ale Evropanky stále někdo považuje za poloviční černošky a podle toho dopadl i odstín. Ten byl právě prvním šokem, který mě čekal po otevření krému. Ehm, no...takhle opálená nebudu teda ani po měsíci u moře bohužel. Takže z hlediska použitelnosti je tohle bbčko bohužel na nule. Co bych dala za tu asijskou verzi! Stěžuje si ještě někdo z vás na příliš světlá asijská bbčka? Právě máte možnost trochu přitvrdit a pořídit si tmavší odstín :) Kromě odstínu mě trochu vyděsila i cena bb krému. Možná kdyby na začátku chyběla ta jednička, tak s tím nemám problém, ale nějak si neumím představit, že na mě slečna v parfumerii vybalí tenhle odstín a já jí za něj zaplatím tolik kaček. No nic, každý máme hodnoty nastavené trochu jinak. Jak je na tom bbčko i po jiných ohledech? Konzistence je příjemně krémová a "dobře" se roztírá (mě osobně ale jen po použití krému jako podkladu). BBčko má i poměrně výraznou parfemaci, která mi něco připomíná, ale nevím co konkrétně. Takové trochu déja vu :) Krytí krému je spíš slabší, větší nedokonalosti vám rozhodně nezamaskuje a celkově působí na pleti jako lehčí tónující krém, který vám jen sjednotí barvu. Pod bbčko jsem musela dát ještě krém, protože na samotné pleti se mi nerozmazával snadně a poměrně rychle zasychal. Slibovanou hydrataci bohužel také nemůžu potvrdit. Barvu sice rozmažete do o něco světlejší podoby, ale pořád máte nádech havajské tanečnice. Bylo to vážně komické - bílý krk a tmavý nádech zbytku obličeje :) Vzhledem k odstínu jsem si nevšimla ani žádného rozjasnění, spíš náhlého opálení :) Co se mi naopak na krému líbí je to, že je na pleti matný a nijak se neleskne. Skoro není ani potřeba použít pudr na zmatnění. Výdrž je také slabší, večer nebylo téměř co odličovat, nicméně mizí rovnoměrně, nevytváří na obličeji mapy ani nezdůrazňuje sušší místa.



Upřímně se mi krém na obličeji fotit ani nechtělo, protože to bylo velice komické. Kdybyste i tak chtěly vidět, jak vypadá, tak mi to dejte vědět do komentářů a foto bych vám sem přidala :)



Bohužel musím říct, že bbčko je pro mě spíš propadák a to zejména kvůli odstínu. Na tom všechno stojí i padá. Já pořád tak nějak nechápu, proč kosmetické firmy vyrábí tak tmavé odstíny make-upů, bbček a podobných produktů (v případě, že je jen odstín produktu). Kdyby to byl jen jeden z několika odstínů, tak neřeknu. Prostě mi byl vybrán špatný, nepovedlo se a tečka. Ale jestli je pro Evropu určený jen jeden a vypadá takhle, tak si myslím, že se prodejním bestsellerem prostě nestane. Možná se pletu, co já vím, ale mě bohužel neuchvátil. Těm pravým asijským se prostě nevyrovná a platit tolik za tónující krém mi přijde jako nesmysl.

Zajímalo by mě, jak na vás bb krém působí? Zdá se jen mně, že je strašně tmavý? Nebo vám ten odstín přijde v pohodě? :)



PS: děkuji za poskytnutí BB krému společnosti Matis

32 komentářů:

  1. Rendy,mně se ani nezdá tmavý:-D...Snad se mi to nezdá.Nedovedu si představit dát skoro 1300 a nechat se sjednotit v tmavší menšinu:-D.Zajímalo by mě,co k tomuto tahu výrobce vede,tak snad jeden čas tu byly trendy dát si na sebe co nejtmavší makeup a připadat si opáleně,ale příjde mi,že ty doby jsou už snad dávno pryč,takže fakt nevím,co tím sledují.Když už,tak těch odstínů by mělo být víc..

    OdpovědětVymazat
  2. no vidím pozitivum, že ten odstín je ,,jenom" tmaveh, tudíž by tomu 1 % opálenejch holek v ČR moh sednout... horší je to s make-upama, který jdou do oranžova, to nemůže sednout nikomu

    OdpovědětVymazat
  3. já chci vidět fotku na obličejí!!!.))))prosím:D

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, super, pro hispánskou komunitu. Ta ovšem v ČR moc hojná není...:))

    OdpovědětVymazat
  5. Betty Boop: mě taky přijde, že je tahle doba pryč a dneska frčí spíš světlá pleť :) Nevím no, škoda toho odstínu, jinak to nemuselo být tak špatné :)

    Suzie: tam tmavší typy musí být nadšené, protože oranžový není, ale když si tohle natře běloba jako já, tak je to vážně komické :)

    lálilálilá: kdaybych tě neznala, tak řeknu, že jsi škodolibá a chceš se bavit na můj účet :))

    An.: už jen kvůli tomuhle krému by se sem měla nějakou nastěhovat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já to prostě nechápu...
    Nedovedu si představit zoufalství chudáka, který by si krém objednal na slepo v touze dopřát si trochu luxusu (no za ty prachy) a nakonec dostal tohle - odstín totálně mimo, špatně se roztírá - potřebuje podklad ve formě krému, pomalu nic nezakryje, večer není skoro co odličovat...
    To bych viděla minimálně na vražedné tendence :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Pravdaže je tmavý... Ja neviem, prečo k nám nosia farby, nie sme v Španielsku... Po zime som bledá ako stena a toto by som si rozhodne na seba nedala.

    OdpovědětVymazat
  8. Hahah, tak to jsi vystihla. Pořád nás výrobci považují přinejmenším za mulatky :D.

    OdpovědětVymazat
  9. To se špatně testuje, když s tím nemůžeš vyjít ven viď? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mě to přijde tmavé i na mulatky. Docela propadák.

    OdpovědětVymazat
  11. Extrémně tmavý! Vždyť to je jako čokoláda!

    OdpovědětVymazat
  12. Jste si jista, ze to neni nutela ?
    A za foto hlasuji vsema ctyrma :D

    OdpovědětVymazat
  13. O fotku bych taky stála, ale na druhou stranu dokážu si to docela dobře představit a jelikož já jsem od těhle tmavých upustila před pár měsíci a přešla k světlejším o 100 stupňu které mi sednou mnohem více, asi tohle nebude můj favorit. Děkuju za info :)

    OdpovědětVymazat
  14. To už je fakt směšný, mě by spíš šokovalo kdyby se objevil nějaký neasijský světlý bb :D..ty barvy BB musí navrhovat jedině chlap, jinak si to nedovedu vysvětlit.

    OdpovědětVymazat
  15. Připadá mi extrémně tmavý, na druhou stranu aspoň není oranžový, nebo na mě z fotky tak nepůsobí...
    Ale jako za ty prachy celkem propadák
    somethingnewbyhelen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Markvitka: testovala jsem jen o víkendech a s šálou na krku, aby nebyl ten barevný rozdíl takový :)

    An Pavelcová: kdyby místo Evropa byl nápis Afrika, tak neřeknu ani ťuk, ale taky to nechápu :)

    Monika Staňková: další zlomyslník :))

    Katarína AB: mám pocit, že i Nutela je trochu světlejší hele :))

    Tereza Kadlecová: zřejmě ten odstín navrhoval někdo, kdo v Evropě nikdy nebyl :)

    Helen: oranžový není, je vyloženě pro tmavší typy :)

    OdpovědětVymazat
  17. Teda ten odstín je brutálně tmavý, opravdu si asi myslím, že Evropa = jižní státy a že každá Evropanka je snědá jako Španělka a možná spíš jako Afričan? :D

    No a ta cena je taky brutální ... brr

    OdpovědětVymazat
  18. to chce fotku tváre :D ten odtieň je fakt desný

    OdpovědětVymazat
  19. No.. nepovedlo se.. Myslím, že se to nezdá jenom tobě.. :D Už jen jak kouká z té tubičky, tak je vidět, že je to šílenost! O té ceně tedy ani nemluvím :) Já jsem prostě pro ty asijský BBčka a tečka! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Pane boze haha! No to se nepovedlo... O.o x

    OdpovědětVymazat
  21. Ten je černej, jako noc! Tohle se tady rozhodně prodávat nebude. Ještě, že mě BB mánie nezachvátila, já mám to štěstí, že bych si ho koupila a pak by mi zbyly jen oči pro pláč...
    Rendy, dík, že tě máme...

    OdpovědětVymazat
  22. Ajaj, další nepovedený BB...a navíc ta cena! To snad nemyslí vážne...

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to se jim teda hodně nepovedlo, já mám hodně světlou pleť a musím si brát vždy ten nejsvětlejší odstín. Kdybych si tohle přinesla domů tak by mě asi klepla pepka :D No a ta cena .. wow!
    Mimochodem , chci tu tvojí fotku :D

    OdpovědětVymazat
  24. hmm, ta barva je děsná...zlaté asijské :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  25. A mně by ta barva vůbec nevadila, v létě jsem celkem slušně přismahlá. Krásná recenze, nalákala jsi mě a já si píši:-)...

    OdpovědětVymazat
  26. To je teda dost tmavé, naposled jsem viděla takový odstín u Maybelline Fit Me! už vidím jak se tady ujme :)

    OdpovědětVymazat
  27. Uvažovala jsem o něm, ale ten odstín je fakt docela hardcore.. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)