sobota 31. května 2014

Aqua Matic od MUFE aneb letní must-have

Občas je nějaká věc, která mě zaujme, ale chodím se na ní dívat a zkoušet jí delší dobu, ještě než si jí koupím. To byl přesně i případ těchto očních stínů v tužce od Make Up For Ever (MUFE). Pokaždé, když jsem šla do Sephory, musela jsem je vyzkoušet a přesvědčit se o tom, že je vážně tak chci. A čím víc jsem je zkoušela, tím víc jsem je chtěla. Jsou totiž skvělé a vám by taky skvělé mohly přijít :)


Make Up For Ever Aqua Matic (odstín D-12) - koupíte v parfumerii Sephora za 700 Kč

Stíny jsem kupovala během nákupní akce Shopping Fever s 20% slevou, protože jinak mi plná cena přijde celkem vysoká. Každopádně jsem je měla předem dokonale vyzkoušené, takže když jsem si je koupila, bylo to, jako bych je měla doma už několik měsíců. Co se mi na stínech líbí nejvíc je jejich odstín a výdrž. V základu je to šedá, která obsahuje mikro zlaté a stříbrné třpytečky a strašně se mi líbí. Z celé barevné škály, která se prodává, mi tato barva přišla nejzajímavější. Druhá skvělá věc na tužce je její výdrž a voděodolnost. Jakmile barva zaschne, nehne s ní ani proud vody a tření. Bezpečně jí odstraní až dvoufázový odličovač (a dolů jde dobře bez drhnutí) :) Na léto je to tedy ideální a praktická věc. Stačí doplnit voděodolnou řasenkou a můžete vesele skotačit klidně celý den někde ve vodě (v případě, že bez líčení nevyleze ani s košem). Tužka je vysouvací, takže ořezávátko potřebovat nebudete. Pigmentace je dobrá a tužka není přehnaně měkká a se sklony k roztékání. Menší mínus pro mě je, že se mi asi věčně nepodaří udržet ostrý hrot tužky, takže po nějakém čase bude hrot trochu kulatější. Což až tak nevadí při nanášení stínů na větší plochu víčka, ale na nějaké tenoučké linky to už nebude.






Kdyby někoho zajímalo, odkud mám keramickou konzervu, tak jsem jí objednávala přes Bonami.cz :)




Doteď jsem z MUFE až tak odvařená nebyla a určitě tato značka není v mém hledáčku často a pravidelně, ale tahle tužka si pozornost zaslouží. Ano, cena nic moc, to uznávám, ale pokud si chcete něčím kvalitním udělat radost a máte třeba nějakou pěknou slevu do Sephory, tak tohle fakt zkuste. Budete odcházet z prodejny s rukou jak duha, to vám slibuju :)

Používáte rády podobné tužky třeba jako oční linky nebo dáváte přednost klasickým pudrovým stínům? Zkoušel někdo z vás tyto stíny? :)

33 komentářů:

  1. Rendy....bude ti stačit když ti napíšu že už ji taky mám? :-D Mám tu šíleně zeleno-žlutou barvu a slavím díky ní druhé vánoce ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Stíny vypadají zajímavě, ale za tu cenu asi fakt pořizuji jen ve slevě. :D Od MUFE mě teď ještě zaujaly klasické barevné voděodolné tužky na oči, po kterých asi půjdu pošilhávat do Sephory. Jinak takový malý tip, od téhle značky mám moc ráda třeba HD make-up, je to jeden z mých nej. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy, divala jsi se na jumbo tuzku od Dermacol? Je cerna az antracitova, s neskutecnou vydrzi a dost mi pripomina MUFE ;).
    Julit

    OdpovědětVymazat
  4. Cim viac na tu farbu pozeram tym viac sa mi paci :D Nie som velmi na sive, ale tato je fakt pekna :)

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ta barva je krásná! Taky jem po těchto tužkách pokukovala, obecně tyhle voděodolné záležitosti MUFE umí. A jinak já se u vody malovat musím, bohužel mě trápí kruhy pod očima a v létě i velké pigmentové fleky, takže je to nezbytné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Farba vyzerá zaujímavo! :D Na očiach musí vyzerať fakt super! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odstín je velmi nádherný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tak přesně tohle je barva, po které bych sama nikdy nesáhla :) Ale líbí se mi nějaké jiné odstíny MUFE tužek ;)

    OdpovědětVymazat
  9. To je doopravdy velmi zajímavá barvička. Moc se mi líbí a při těch vlastnostech bych o ní i stála, ale moje peněženka by zaplakala, takže já se budu muset porozhlédnout po levnější variantě. Nicméně, letos v létě chci naplno vyzkoušet voděodolné líčení, abych nevypadala jako rozteklý klaun :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  10. Juj ja som sa práve do tejto farby zaľúbila, pretože mám strašne rada trblietavé sivé a strieborné farby :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jako kdyby byla trošku slabší, jdu do ní taky, ale s tímhle kopýtkem jaksi nevím co bych si počala.

    OdpovědětVymazat
  12. Tužka má krásnou barvičku :) Za ozkoušení by určitě stála. Ale za plnou cenu bych ji asi nepořídila, takže si počkám na nějakou fajnovou akci :)

    OdpovědětVymazat
  13. Za mě teda docela dost korun - něco podobného by měl mít i Dermacol - a prý to není špatné.
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Díky za tip, cena je tedy řekněme sephorácká :-), na druhou stranu, jakmile jsou venku třicítky, tak se mi stíny slévají i s bází, takže tohle by mohla být dobrá alernativa. Mám malé oči a brýle k tomu, takže nějakou barvičku si na víčko prostě dát musím vždycky. Asi si teda píšu na wishlist. Jinak jumbo tužky mám od Astoru a Jordany, používám je jako bázi pod pudrové stíny.

    OdpovědětVymazat
  15. Určitě se na ní také půjdu podívat, recenze pěkná jen mi chybí fotka na očích :(

    OdpovědětVymazat
  16. Krasna farba, taupe, mauve, sedej nie je nikdy dost :D

    OdpovědětVymazat
  17. Super barva, docela by se mi hodila :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Tak vygooglila som si odtiene a je z čoho vyberať! Asi by u mňa skončila tá zeleno-žltá, ako píše Lenka Čerge.. ale nevylučujem ani tyrkysovú :))

    OdpovědětVymazat
  19. Vypada to pekne :-) Ja od MUFE ujizdim na makeupy.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná barva. Já mám vždycky období kdy používám černý stín a pak se zase vyblbuju s různě barevnýma tužkama.

    OdpovědětVymazat
  21. je krásná to všechno ano, ale nedala bych to za ní =( ale chápu já bych zase byla schopná 700,- vyhodit, za něco, za co ty ne =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  22. Vyzerá skvelo, tak ako všaetko od MUFE :) škoda že.na SK sa nedá zohnať :( http://bbizzzle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem hodně navnazená :). V poslední době si střádám takový wishlist high-end věcí, no a mohu hrdě zařadit i tuhle krásnou lásku!

    OdpovědětVymazat
  24. Od MUFE jsem už pár produktů zkoušela a byla jsem spokojená. I tahle tužka vypadá super, ale asi nejsem ten pravej kosmetickej blázen, protože bych do ní asi tolik peněz nevrazila :D No Sephora tu u nás stejně nikde neni, tak mě nemá ani co lákat :D

    OdpovědětVymazat
  25. Jj, tohle je letní nutnost! Mám dvě a přemlouvám se, abych nekoupila další... ale ty sephorácký taky nejsou špatný, ba naopak.

    OdpovědětVymazat
  26. Mám Aquashadow a tak nějak mě to nevzalo, hlavně za tu cenu. Milani stíny v tužce mi drží líp. Tak mě tohle moc nerozrušilo, což je asi dobře :-D

    OdpovědětVymazat
  27. Trošku tmavší odstín mám tužku z Avonu, která je super :) Tahle barvička je moc pěkná, líbí se mi to více než úplně černá

    OdpovědětVymazat
  28. Mám tyto stíny v tyrkysové barvě a jsem s nimi spokojená.
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Taky jsem neodolala..
    Mám odstín ME-54 výdrž je opravdu perektní.Vespod tužky je strouhátko, ale nebudu mít srdce na to ho použít :)

    OdpovědětVymazat
  30. Rendy, mám pro Tebe Tip - ze spodní strany je malinkaté ořezávátko (ta barevná spodní část se dá odšroubovat)...

    OdpovědětVymazat
  31. Ach, ten odstín vypadá nádherně, rozhodně si píšu na wish list. :-) Cena sice nic moc, ale kosmetické zkušenosti mě naučily, že mám rozhodně lepší pocit, když vydám vyšší částku za opravdu kvalitní produkt, který s radostí a uspokojením používám, než za "výhodné" nákupy šmejdů, které mě pak akorát rozčilují a lituju i těch malých částek...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)