sobota 14. června 2014

Rozhovor s Celeste Buckingham

Je velice brzy ráno a já můžu konstatovat, že takhle brzy jsem letos asi ještě nevztávala. Mám ale dobrý důvod si trochu ze svého spánku odkrojit, protože dneska mě čeká setkání se zpěvačkou Celeste Buckingham! Krásná a hlavně neuvěřitelně talentovaná Celeste se stala první lokální ambasadorkou firmy L´Oreal pro ČR + SR a dnes bude natáčet promo video. Mířím do odlehlé části Prahy, kde jsem nikdy předtím nebyla a snažím se marně najít ateliéry, kde celé natáčení probíhá. Díkybohu ale cestou potkávám Lucku, která mě ujišťuje, že jsem na správném místě. Za chvíli nás čeká setkání s Celeste, se kterou budeme obě dělat rozhovor pro naše blogy a budeme moci na chvíli nahlédnout do backstage celého natáčení. Jelikož je čas neúprosný a všechno musí klapnout, má na nás Celeste čas během česání a líčení. S fénem v zádech se jí tedy ptáme na to, co nás zajímá a co třeba bude zajímat i vás :) Musím říct, že Celeste i mimo televizní obrazovky působí neuvěřitelně mile a pohodově. Celý rozhovor jsem měla pocit, jako bych si povídala s někým, koho dlouho znám a kdo odpovídal naprosto otevřeně a uvolněně. Vzhledem k tomu, že píši beauty blog, zajímaly mě otázky z této oblasti a doufám, že i vám přijdou nějakým způsobem zajímavé :)


Můžeš mi prozradit, bez jakého kosmetického produktu nikdy nevycházíš z domu?

Miluji rudou rtěnku od Forever 21 a Lancome, také kajalovou tužku na oči. Ty mám stále u sebe.

Máš svou oblíbenou kosmetickou značku?

Nemám jednu oblíbenou a vybírám si od každé značky to nejlepší. Mám ráda například krémy od Dermacolu a protože mám suchou pleť, tak se musím často něčím mazat. Miluji také odstíny barev od M.A.C nebo Bobbi Brown.

Je nějaký kosmetický produkt, který v ČR postrádáš a vozíš si ho např. pravidelně ze zahraničí?

Například jedny gelové linky Maybelline, které se prodávají pouze v USA a které jsou perfektní.

Jaký obchod nebo značku u nás postrádáš?

Určitě TJ Maxx, kde nakupuji ráda a často. Zároveň mám ráda jeden malý butik v Nashville, který patří mé kamarádce a kde si kupuji například tělové krémy, které jsou bio a ručně vyráběné.

Máš svůj kosmetický svatý grál?

Určitě! Jeden je parfém a druhý je krém na oči. oblíbený parfém je Angel od Thierry Muglera a oční krém od Elizabeth Arden. Díky tomu, že moc nespím, mám velké kruhy pod očima a tento krém mi neuvěřitelně pomáhá a zachraňuje na koncertech.

Kampaň, ve které jsi se stala ambasadorkou se týká vlasů. Jak ty sama o své vlasy pečuješ? Máš svůj rituál?

Od přírody mám kudrnaté vlasy, takže si je musím pokaždé vyfoukat a protože jsou i suché, používám na ně speciální balzám nebo sprej na ochranu před teplem. Na šampónu až tak nezáleží, ale balzámy jsou pro mě důležité. Nemám jednu oblíbenou značku ani svůj rituál, záleží, kde zrovna jsem a co mám s sebou.

Jaký účes je pro tebe charakteristický nebo ve kterém se sama cítíš nejlépe?

Pro mě je to určitě takový ten look ala Marilyn Monroe nebo Sofia Loren, s vyfoukanými vlasy. Takový trochu oldschool účes, protože miluji objemné a natupírované vlasy. Samotnou mě baví si takto vlasy upravovat.

Vzhledem ke své profesi se musíš líčit hodně. Baví tě se líčit i ve volném čase, když nejsi na pódiu?

Když mám volno, tak se líčím sama a baví mě to. Od svých vizážistů jsem se odkoukala i několik triků. Naučila jsem se vykonturovat svůj obličej, protože mám od přírody takový velký "baby face" a s vykonturováním vypadá lépe.

Kdyby ses měla rozhodnout, jestli máš raději dekorativní nebo pečující kosmetiku, co by sis vybrala?

Nakupuji určitě více pečující kosmetiku. Myslím, že základem všeho je pěkná a zdravá pleť. Navíc je moje pleť citlivá a musím si dobře vybírat, jakou kosmetiku na ní použiju, aby mi nevadila.

Jak se těšíš na roli ambasadorky L´Oreal?

Neskutečně moc! Je mi ctí být první česko-slovenská ambasadorka a jsem opravdu nadšená, že si firma jako je L´Oreal vybrala právě mě. Velice se na tuto roli těším.






Možná se divíte, kde jsou nějaké fotky s Celeste. Jelikož je proces líčení i česání poměrně náročná a dlouhá záležitost, měla na nás Celeste čas jen chvíli a u konečné fáze natáčení jsme už s Luckou nebyly. Fotky níže jsou tedy ty oficiální, z natáčení spotů. Výsledek můžete omrknout ZDE 





Ještě jednou bych ráda poděkovala Terezce z L´Orealu, která mi možnost setkání s Celeste nabídla a moc si toho cením :) Celeste je opravdová profesionálka a těžko se věří tomu, že jí je pouhých 19 let!

Proměnu odstínu vlasů jste mohly sledovat na stránkách Casting Creme (KLIK) a čtenáři zvolili jako nový odstín pro Celeste "Tmavý karamel". 


Líbí se vám nový odstín, který čtenáři Celeste vybrali? :)

32 komentářů:

  1. Vlasy se mi na ni víc líbí ty tmavší :) Zrovna včera jsem s ní viděla rozhovor v Show Jana Krause a taky mě překvapilo, jak má na svůj věk fakt dospělej a profesionální projev!
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Super rozhovor! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. rozhovor je zajímavý, super zvolené otázky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za skvělý rozhovor, Celeste je mi hodně sympatická a je velmi přirozeně krásná. Otázky jsi zvolila skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Perfektní rozhovor!! Celeste vypadá moc mile a profesionálně

    OdpovědětVymazat
  6. Super rozhovor, jen mě trochu zmátl... já myslela, že Celeste je slovenka?:D nebo jsi to psala do češtiny? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Celeste vypadá velice sympaticky a i barva vlasů je povedená :-) Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý otázky i reakce Celeste :)

    OdpovědětVymazat
  9. Celeste vypadá s novou farbou vlasov dokonale! :)
    https://www.youtube.com/watch?v=XHjIbg0H6UM
    http://bizzbeautyxfashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Slečnu vůbec neznám, ale rozhovor je skvělý (a ten gauč taky :D)
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Barva je pekna, moc se mi libi :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Asi jí ještě nikdo neřekl, že když se stanou ambasadorkou nějaké značky, tak v kosmetických rozhovorech musí odpovídat pouze produkty té značky :D ne, třeba to tak není samozřejmě :) ale co jsem takhle viděla, tak to ty ambasadorky vždycky dělaly a bylo to otravné, tahle upřímnost je mnohem lepší, navíc je vidět, že Celeste kosmetiku opravdu zajímá :) mě osobně je moc sympatická, líbí se mi její písničky a trochu jí závidím její původ :)

    OdpovědětVymazat
  13. moc jí to sluší a díky za rozhovor:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Je skvělý, ráda bych taky změnila barvu, ale černé se jen tak nezbavím :/

    OdpovědětVymazat
  15. V superstar mi moc sympatická nebyla, ale od té doby jsem teto slečně nějak "přišla na chut". Takže moc pěkný rozhovor :)
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. já bych jí vybrala spíš něco tmavšího :) skvělý rozhovor.

    OdpovědětVymazat
  17. já bych volila nějakou tmavší barvu, rozhovor je moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  18. moc krásný rozhovor :) zaujal mě ten parfém :)

    OdpovědětVymazat
  19. Též mám pocit, že jí tmavší vlasy sluší více :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Celeste mám moc ráda, líbí se mi její hudba a i ona sama je velmi sympatická a na svůj věk vyzrálá. Nová barva vlasů jí sluší, ale víc se mi líbila v té tmavší.

    OdpovědětVymazat
  21. závidím ti takú príležitosť ! :)

    OdpovědětVymazat
  22. mnauu: Celeste je Slovenka (a žije střídavě v Nashville, ČR a SR) :) Nicméně jsem si netroufla přepisovat rozhovor slovensky. Z toho by byl asi trochu paskvil, protože slovensky neumím :)

    OdpovědětVymazat
  23. sweeeet!!!
    do you follow each other?
    let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  24. Chtela bych vyzkouset ty gelove linky, co se u nas neprodavaji :)

    OdpovědětVymazat
  25. Na devatenáct slečna moc nevypadá:)

    OdpovědětVymazat
  26. Upřímně o Celeste nic nevím a ani se o ní nezajímám, jen občas na něco narazím na internetu z kategorie "drbů". Každopádně podle rozhovoru působí sympaticky :) Líbí se mi, že se podělila i o nějaká ta "tajemství" krásy. Párkrát jsem už v rozhovorech s celebritami narazila na větu typu "Mám tip pro krásu, ale nechám si ho pro sebe." :D

    OdpovědětVymazat
  27. Super článek. ;)
    Celeste se zdá být velmi vyspělá na svůj věk. :)

    OdpovědětVymazat
  28. mám ji moc ráda, ale barva mi k ní moc nesedí - ty její téměř černé vlasy se mi líbily mnohem více :)

    OdpovědětVymazat
  29. Super rozhovor.. A super aj otázky! Celeste je krásna :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)