pátek 21. listopadu 2014

Jak jsem se potkala s Essie Button

Kdybyste mi před pár týdny řekly, že se osobně potkám se svojí nejoblíbenější zahraniční blogerkou, strašně se vám budu smát. Stalo se totiž něco neskutečného a já jsem dva dny před odletem do New Yorku úplně náhodou na Instagramu zjistila, že Tarte chystá setkání právě s Essie Button a Amelií Lianou. Nejdřív jsem si říkala, že ani nemá cenu tam chodit, protože tam bude určitě milion lidí a davová hysterie. Pak jsem si ale řekla, že takovou příležitost už mít asi nikdy v životě nebudu a protože mám Essie opravdu hodně ráda, šla jsem do toho! A pro vás mám dneska takový report z celé akce :)


Je 6.11.2014 a v New Yorku prší celý den. Dopoledne jsem vyplnila lovením nových kousků v Century 21, pak si dala lehký oběd a spěchala jsem do centra, abych stihla setkání. Chtěla jsem na místo dorazit trochu dříve, protože jsem se obávala davů řvoucích fanynek. Místo setkání bylo mezi obchodním domem Macy´s a Times Square. Zahýbám do ulice, ve které by mělo být místo setkání a žádnou další mapu nepotřebuju, protože na protější straně silnice okamžitě vidím frontu slečen. Kupodivu nebyla tak dlouhá, jak jsem očekávala. Mám pořadové číslo 20 (vím to přesně), což není hodinu před začátkem tak hrozné. 

Jak minuty ubíhají, fronta roste. Za chvíli se stáváme trochu turistickou atrakcí a lidé se nás ptají, proč tu stojíme. Is it sample sale?, zní nejčastější otázka. Co je sakra sample sales a proč jsem na něm nikdy nebyla? :) Když odpovídáme, že čekáme na setkání s blogerkami, část lidí netuší, co je blogerka, další část se ujistí, že tam nedávají nic zadarmo a poslední část se zařadí do fronty, protože patří mezi fanoušky jedné z blogerek.

Fronta stále roste a přidávají se do ní čím dál mladší slečny. Všichni si fotí selfies a čekují Instagram, jestli Essie nebo Amelia nepřidaly nějaké nové příspěvky. Fotím si taky selfie, abych zapadla a nebyla jediná rovně stojící v davu :) Zatím nikdo nekřičí ani neomdlívá nebo nepředbíhá. Všichni stojí pěkně v řadě a trpělivě čekají. Je deset minut do zahájení srazu a organizátoři nám rozdávají letáčky, které když vyplníme, můžeme vyhrát dárky od Tarte. Těsně před druhou hodinou se naše první skupina přesouvá do lobby domu, ve kterém se setkání koná.





Cestou se seznamuji se Serenou z New Yersey, která se setkání nemůže dočkat. Podle sebe začíná být pořádně nervózní. Stále ještě nikdo neomdlel ani nahlas nekřičí. Sem tam se ozývá cvakání foťáků a následuje další várka selfies. Nemám sakra wifi a nemůžu monitorovat situaci na Instagramu. V davu jsem zjevně takto znevýhodněná jen já :)

Po menších skupinkách nastupujeme do výtahu a míříme k místu setkání. V malé chodbičce stojíme další řadu, protože na setkání se pouští jen 5 lidí maximálně. Nakukuji přes prosklené dveře dovnitř a opravdu vidím Essie! Nezdá se mi to! Serena je už hodně nervózní a přidává další vrstvu lesku na rty a nahlas přemýšlí, co holkám vlastně řekne. OMG I don´t know je asi nejčastěji používáná věta. Většina holek se přimalovává, pudruje a dělá další selfies. Bavíme se o našich oblíbených videích, které holky točí a taky produktech, které jsme si na jejich doporučení koupily. Se Serenou jsme už na řadě a vcházíme dovnitř. Místo je nejspíš nějaký Tarte showroom, protože v pozadí jsou vidět stojany s kosmetikou. Na tu teď ale nikdo nemyslí, protože je jen krůček od neuvěřitelného setkání.




Svou nervozitu maskuji cucáním druhého gumového bombónu a říkám si, co holkám budu vlastně říkat. OMG I don´t know! Co máte říct někomu, jehož videa i články máte moc rádi, je vám sympatický a je to možná trochu i váš bloggerský vzor? V hlavě mám vymeteno a raději si beru další bombon. Serena je už na zhroucení a bere si taky jeden. Obdivuji výzdobu místnosti, protože je opravdu krásná a fronta přede mnou se už strašně krátí. Holky předemnou fotí Essie i Amelii ze všech úhlů, objímají se a dělají společné selfies. Serena jde na řadu a já pořád přemýšlím, co vlastně řeknu, abych ze sebe neudělala totálního trotla. Po chvilce Serena odchází a řada je na mě! OMG, v hlavě mám pusto. Essie i Amelia mě vítají svým typickým úsměvem a objímají se se mnou. Povídáme si, mě už dochází slova chvály a uznání, tak holky fotím a pak si střihneme taky jedno selfie (najdete na mém Instagramu). Dalších několik otázek, krátké povídání o kosmetice, další fotky a pak Essie předávám malý dárek. V ČR jsem jí před odletem koupila oční linky Dermacol (abych šířila slávu české značky), které mám osobně moc ráda a protože Essie oční linky miluje, doufám, že je někdy alespoň vyzkouší :) Je čas uvolnit místo další dychtivé fanynce, takže se s holkama loučím, znovu objímám a říkám jim, že až někdy přiletí do Prahy, ať mi dají určitě vědět a ráda je tu provedu :) Jsem trochu v tranzu a než se stačím otočit, stojí u mě slečna z Tarte a dává mi na rozloučení dárek. Opouštím místnost a dívám se na stále stejnou frontu čekajících fanynek. Před budovou na ulici stojí pořád ještě neskutečně moc lidí, ale celé to působí tak nějak klidně a harmonicky. Žádné mačkání, strkání nebo povyk. V tomhle ohledu se zdají být Američané velice spořádaní a vycvičení :)

Pořád ještě trochu prší a já se procházím ulicemi a nějak pořád nemůžu uvěřit tomu, kde jsem právě byla...






Krásná výzdoba, krásné a neuvěřitelné milé a sympatické blogerky



Byl to opravdu obrovský zážitek i když nemám pocit, že bych to prožívala tak dramaticky, jako některé další (a hlavně mladší) fanynky. Nervózní člověk určitě je, ale kdo by nebyl nervózní, když se má setkat se svým "idolem", který navíc žije v jiné zemi a hovoří jiným jazykem, než jaký je váš mateřský. Což mi připomíná poznámku Essie, že můj akcent je vážně lovely, tak by mě moc zajímalo, jestli jsem zněla tak exoticky v davu mladých Američanek :) Každopádně je to pro mě jako beauty blogerku určitě velký zážitek, na který budu ráda vzpomínat, protože co si budeme nalhávat, žádné další podobné setkání se už určitě neuskuteční :) Navíc mě moc mile překvapilo, že celé setkání bylo opravdu o fanoušcích a Essie s Amelii, protože se nekonalo žádné přesvědčování o tom, že je Tarte nejlepší kosmetika a podobné reklamní masírky. Palec nahoru!

Jednou bych chtěla být taky tak oblíbená a populární blogerka, aby se na mě stály fronty v dešti :) A Essie je asi jediná, na kterou bych frontu kdy stála. Je mi na ní totiž nejvíce sympatické to, jak moc je normální a "obyčejná" holka. Jako jedna z davu, která má ráda podobnou kosmetiku a má stejný smysl pro humor!

Essie díky za tvá videa, inspiraci a tvůj milý úsměv, který tvé blogování doprovází! Zůstaň taková, jaká jsi :)

s úctou Rendy

PS: více fotek najdete na mém Instagramu :)

39 komentářů:

  1. To muselo být vážně super, určitě bych tam také zašla, kdybych měla tu možnost. Essie není má nejoblíbenější blogerka/youtuberka, ale i tak je skvělá a moc ráda bych ji viděla. Snad budu mít jednou taky takovou možnost :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Essie je naprosto úžasná, taky jí mám nejradši a tohle je prostě skvělý, že si jí potkala!!! A ještě skvělejší je, že si jí jako dárek vzala českou kosmetiku, to je skvělý :) Skvělý článek, přečetla jsem ho jedním dechem! :) A na setkání s Essie si byla nalíčená krásně!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to máš krásný zážitek na celý život, ještě že jsi na to setkání šla, takové šance by byla škoda nevyužít:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super zážitek, to je dobrá náhoda, že ses zrovna s dovolenou strefila na setkání s nimi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný článek, připomíná mi to mou nervozitu před setkáním s oblíbenou zahraniční kapelou. :)
    Ten nápad s Dermacol linkama byl super! :)
    A jinak český přízvuk je podle jakéhosi žebříčku prý pro anglicky mluvící čtvrtý nej sexy přízvuk na světě. :D A něco na tom asi bude, na dovolené v Londýně jsme s kamarádkou zapadly do jednoho pubu a daly se tam do řeči s místními, taky mi pořád říkali, jaký mám úžasný a roztomilý přízvuk. :D

    OdpovědětVymazat
  6. taky mám tyhle dvě holky moc ráda a hlavně jejich společná kecací videa, to se vždycky válím smíchy, ale zároveň se v mnoha věcech poznávám :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé tak to máš naozaj super zážitok :)

    OdpovědětVymazat
  8. S chutí jsem si článek přečetla a jako bych tam byla s tebou, Essie a Amelia jsou jediné zhraniční blogerky, které sleduji, jsou prostě nej...

    OdpovědětVymazat
  9. Akce to musela být parádní, holky vůbec neznám. Tak hlavně, že se Ti tam líbilo :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. Pro mě je Essie taky asi jediná, na kterou bych tu frontu vystála :)

    OdpovědětVymazat
  11. No muselo to byť úžasné :) ja som už veľakrát premýšľala nad tým, aké by to bolo skvelé stretnúť sa s mojimi obľúbenými blogerkami

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jo! Velká závist. Doufám, že se mi v zahraničí podaří totéž :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Díky tvému infu z NY jsem se prvně dozvěděla o Essie a nebýt toho, asi nikdy na tuhle "holku od vedle" nenarazím. Jsem moc ráda, že sis splnila sen. ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Amelia má tak krásné vlasy... jinak nápad s linkama je super :)

    OdpovědětVymazat
  15. Neuvěřitelná závist! :-D Essi zbožňuju, i když je pravda, že jsem si k ní hodně dlouho hledala cestu, ale její videa jsou prostě dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  16. Úprimne? Tak strašne ti závidím teraz. Amelia je taký úžasný človiečik a Essie zas má vždy poruke nejakú skvelú radu. :) Obe ich zbožňujem. :)

    OdpovědětVymazat
  17. :)) Veľmi sa mi páči akým štýlom si článok napísala, úplne je z neho cítiť tá radosť a nadšenie......

    OdpovědětVymazat
  18. jsem ráda, že sis to užila, musel to být fakt skvělý zážitek, který se jen tak někomu nepoštěstí :))

    OdpovědětVymazat
  19. Super napsaný článek! Taky bych měla v hlavě prázdno a absolutně nevěděla co říct..:)

    OdpovědětVymazat
  20. Téda musel to být perfektní zážitek :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Jé, to je super! Viděla jsem vlog Essie z akce, ale nenapadlo by mě, že tam byla i jedna z mých oblíbených českých blogerek... :-D

    OdpovědětVymazat
  22. Tyjo, fakt to musela být pecka, NY a ještě tvá oblíbenkyně. Já jsem teda s těma zahraničníma blogerkama pozadu, ale zas já nestíhám už bez toho :D
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  23. Jee, tak to jsi měla štěstí, že ti to takhle vyšlo :) takovéhle zážitky člověk jen tak nezapomene :)

    OdpovědětVymazat
  24. Teda, já se vážně stydím, ale ani jednu z nich neznám :( Každopádně to musel být super zážitek, setkání s oblíbenou blogerkou a navíc v NYC :)

    OdpovědětVymazat
  25. Rendy to je nádherné! :) Myslím, že nikdo si podobné setkání nezasloužil víc než ty a mám radost za Tebe, že sis mohla splnit svůj sen :)

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný článek Renčo, to musel být super zážitek. Hezky jsi to napsala, že by bylo jednou fajn zažít, aby na setkání s tebou lidé byli ochotni stát ve frontě v dešti. To je asi fakt ocenění největší :-)

    OdpovědětVymazat
  27. aaaa tohle ti vážně strašně závidím a mám za tebe radost, že jsi mohla něco takového zažít :)

    OdpovědětVymazat
  28. To je úžasný. <3 Pěkně jsi ten report napsala. Já obě zbožňuju. Essie je úžasná. A Amelie je taky super. Dokonce mi v minulosti již třikrát odepsala na email, do dvou dnů! Neskutečné. A taky jsem se s ní domlouvala na swap, ale to už v dávné minulosti, když začínala blogovat. Ona souhlasila, ale měla hodně školy, tak jsme se domluvily, že si dáme vědět po Vánocích. Jenže ona se pak jak mávnutím proutku proslavila a já už se styděla jí psát znovu. :( :-D Ale mám dodnes screen na památku, když souhlasila a byla naprosto milá a hrozně přátelská. :)
    Musel to být super zážitek. Na Essie a Zoe bych také stála frontu v dešti.

    OdpovědětVymazat
  29. krásný čtivý článek :) je fajn, že to takhle všechno vyšlo a ty máš plno zážitků!

    OdpovědětVymazat
  30. Moc hezký článek a určitě moc pěkný zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  31. wau, musel to byt super zazitok...essie je mojou velkou inspiraciou, takze ti zavidim, ze si ju mohla stretnut, je to fakt skvele ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  32. Na tento článek jsem se opravdu moc těšila :-). Tento zážitek sis musela opravdu ohromně užít a upřímně řečeno vážně závidím ( samozřejmě v dobrém) :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  33. kdybych nebyla ten den ve škole, tak se tam potkáme!:) jinak sample sales jsou akce značek kdy vyprodávají staré kousky (''zbytky'') nebo věci co nikdy do prodeje ani nešly za zlomek ceny:) v ny jsou téměř denně, škoda, žes na žádné nebyla

    OdpovědětVymazat
  34. Teeeda, jako fakt závist =o) já mám Essie fakt hrozně moc ráda, je prostě fajnová a normální, má ráda pejsky <3
    A jako potkat se s ní? Bych byla víc nervózní, než jít na rande s chlapem, heh

    OdpovědětVymazat
  35. všechny je vidíme jako bohyně, ale ony jsou to vlastně úplně obyčejné holky jako každá z nás :)

    OdpovědětVymazat
  36. Tarte mám moc ráda, ale musím říct, že tohle by mě asi být jimi nebavilo. Obejmutí, krátký rozhovor, nedostatek času na to pořádně své fanynky poznat...

    OdpovědětVymazat
  37. Ta výzdoba se skutečně impozantní! :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Tak to muselo být skvělééé!!! obrovská závist!!!! Obě mám strašně moc ráda. Moc pěkný Článek.
    fifinka.pa@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)