čtvrtek 23. dubna 2015

Lifestylové okénko - nákupy, Tiger, Interbeauty atd.

Máme tu pokračování nové rubriky, kde se budu zaměřovat na nákupy nebo všechno nekosmetické, co mě baví :) Pokud vám unikl předchozí článek z této sekce, tak si ho můžete připomenout ZDE. Dneska se spolu podíváme na nákupy z Interbeauty, nově otevřené prodejny Tiger, pánskou krabičku, oblíbené YC svíčky i něco dobrého k jídlu :)



V H&M jsem si pořídila nové náramky 



Velikonoce jsou za námi, takže jedna vzpomínková fotka z našeho stolu :)



Mám ráda Tchibo a jeho kreativní kolekce. Většinou se neudržím a něco pěkného si pořídím. Naposledy to byla sada na balení dárků s jarními vzory :)




Yankee candle to je už diagnóza! Na doporučení Áji jsem si koupila svíčku Aloe Water, která voní jak sladký meloun a miluju jí! Přikoupila jsem si k ní ještě stejný vosk a pak jeden další s vůní Shea Butter. Ač Aloe water nepatří mezi prvoplánově výrazné vůně, pokoj úplně v pohodě a krásně provoní a její intenzita je tak akorát :)

Můj nákupní tip pro vás: na Chodově mají prodejnu Living ART, kde kromě krásných a originálních dekorací do domácnosti seženete právě i vosky a svíčky YC!




Manboxeo je spíš chlapská záležitost, respektive je to ideální pánský dárek! Na jejich webu si můžete vybrat bedýnku obsahově vhodnou pro vaší drahou polovičku (tatínka, dědečka, bratra atd.) a dát mu jí jako dárek. Já jsem svému drahému vybrala gurmánskou bedýnku, protože láska prostě prochází žaludkem :) Co se mi na tom všem líbí nejvíce je to, že vašemu drahému (nebo bráchovi, taťkovi, strýčkovi) dorazí dřevěná bedýnka a páčidlo, s jehož pomocí se dovnitř musí dostat. Dejte chlapovi do ruky páčidlo, řekněte mu, že ho čeká něco dobrého a bude jak pětiletý kluk před Vánocema :) Do bedýnky mu můžete nechat poslat i vzkaz (což je kolonka "vzkaz do bedny", při vyplňování fakturačních údajů). Celý koncept se mi líbí protože je zajímavý a hlavně to páčení bedýnky je pro mužné muže prostě jak dělané :) Ideální, pokud tápete, čím toho svého chlapa obdarovat a nechcete mu dávat ohrané dárky, které dostal už několikrát. A pokud na sehnání dárku nechcete zapomenout, mrkněte sem a mailem vás automaticky upozorní, že je čas dárek vybrat a doporučí mu dárkovou bedýnku na míru :)






Do knihovny přibyl nový Nesbo a poslední díl s příběhem mého oblíbeného Harryho Hola!



Asi vám neuniklo, že prodejna Tiger je konečně už i v Praze! Najdete jí v dolní části Václaváku vedle prodejny Reserved. Zatím jsem jí jen tak letmo proběhla a půlka obchodu jsou spíše takové zbytečné blbůstky, ale zase je to ideální místo, když potřebujete sehnat pro někoho nějakou drobnost nebo si udělat radost něčím pěkným. Cvakla jsem v prodejně pár fotek pro vaší lepší představu (omluvte kvalitu, je to jen z mobilu). Jestli prostě milujete podobné typy obchodů, tak věřím, že se tam tak jako tak brzy vypravíte podívat










Pár drobností na stůl z Butlers. Inspirací mi byl tenhle stůl z jejich prodejny v takovém řekněme přímořském stylu.







Dlouho jsem si nekoupila žádné nové boty, takže jsem si pak v jeden den koupila rovnou troje :) Šedé tenisky i balerínky jsou z Deichmanna a byly fakt strašně levné. Kupodivu jsou oboje neuvěřitelně pohodlné a třeba ty balerínky jsou tak 10x kvalitnější a pohodlnější než balerínky ze Zary, které jsem si nedávno kupovala a ze kterých jsou po měsíci nošení už skoro prošoupané šlupky :) Tyhle jsou jak bačkůrky a kupodivu mi vůbec nesedřely nohy ani po prvním obutí!



Tyhle kaktusové krásky jsou tak úchylné, že jsem je prostě musela mít! Takže až v létě potkáte někoho s kaktusem na nohách, budu to nejspíš já :) Asi nemusím vůbec dodávat, že jsou taky neuvěřitelně pohodlné a nikde netlačí (narozdíl třeba od stejných bot jen s jiným potiskem, které jsem si taky v H&M zkoušela a které mě neskutečně tlačily a dřely).





Tyhle vychytávky jsou z webu Mawmag. Oba produkty spojuje jedna věc - tradiční japonské, dřevěné uhlí Binchotan. Možná to zní zvláštně, pokud se bavíme o kartáčku na zuby a uhlí v jedné větě, ale není to tak :) V každé jeho štětince je totiž dřevěné uhlí Binchotan, které desinfikuje, deodoruje a odstraňuje zubní plak. Mýdlo pak obsahuje kombinaci jemného prášku z uhlí Binchotan a přírodních výtažků. To má za následek jemné odstranění odumřelých buňek z pleti a její obnovu a po pravidelném používání i její hezčí texturu a tón pleti. Sice jsem se trochu obávala používání tuhého mýdla na obličej, ale bylo to zbytečné, protože mýdlo je opravdu šetrné a pleť není po použití napjatá ani vysušená. A na tom uhlí něco asi bude, protože se mi opravdu zdá, že vidím menší zlepšení, co se textury pleti týče (hlavně na tvářích, které mám spíše mastnější).






Další vydání Brandnooz boxu, který pravidelně odebírám. Sice jsem při předchozím čísle měla chuť předplatné zrušit, protože se mi zdálo, že se některé věci příliš často opakují, ale posledním číslem si to trochu vylepšili a uvidíme, jestli jim to vydrží i do příště.



A teď slibované úlovky z Interbeauty. Letos jsem byla hodná a poslušná a koupila si opravdu jen pár věcí. Na fotce níže vidíte moje a kamarádky nákupy :)





U stánku Bomb cosmetics jsem si koupila svíčku (hlavně asi díky tomu obalu), melounový balzám na rty a pár voskovek do aromalampy. Jsem k nim sice trochu skeptická, protože na YC vosky asi mít nebudou, ale jsem zvědavá, jak moc intenzivně budou vonět.




Ze záplavy stánků mě zaujal ten značky Naturalium, kterou jsem dosud neznala. Bohužel zatím nemají oficiální e-shop a produkty prodávali právě na veletrhu, aby zjistili, jaká o ně bude poptávka. Snad se e-shopu dočkáme, protože kromě super ovocné vůně všech produktů mě dostaly i jejich ceny! Za veliké balení sprcháče (500ml) jsem dala asi 80 Kč a tělové mléko stálo stovku :)



Letos mě mile překvapil i dárek v podobě laku, který se dával u vstupu na veletrh. Potěšilo mě, že si člověk mohl vybrat i ze široké nabídky odstínů :)




Poslední zastávkou je nákup ze stánku Havlíkova Apoteka. Měli tedy bezkonkurenčně nejhezčí a nejvkusnější stánek ze všech! V záplavě hnusných gelových nehtů a ohavných stánků s nějakými hadry a další zrůdností, byl tenhle stánek jak perla! Plus neuvěřitelně milý personál, který byl pro kosmetiku zapálený a s radostí vám všechny produkty představil a nechal vyzkoušet. O přibalených vzorečcích ani nemluvím! Já jsem chtěla vyzkoušet tuhý šampon a kamarádka neodolala Ranní čístící masce a Přírodnímu zázraku. Doporučuji se na jejich web podívat, protože mají nejen sympatickou filozofii, ale i krásné balení všech produktů (a to víte, že mě na přírodní kosmetiku moc neužije). Havlíkova Apoteka mě ale dostala!




Takže to je pro dnešek vše a pokračování zase v květnu :) Co vás z dnešních věcí nejvíce zaujalo nebo s čím máte samy zkušenost? :)

38 komentářů:

  1. Tak na to Mamboxeo urco mrknu, vypada skvele a svicky YC miluji.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. ten zlatoolivovy naramok mam tiez, kupila som ho este v zime, mam ho velmi rada.

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle rubrika se mi líbí :) do Tigeru chodím ráda, ale člověk by tam furt nakupoval blbosti a kam to pak má všechno dávat :D
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj, ja mam tiež také balerínky, ale také zelenkavo-mentolové :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Do toho Tigers se musím jít mrknout:)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé novinky :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  7. fialovo bílá kombinace na Velikonoc, zajímavé, ale proč ne? :) Jinak dobrý kousky :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Hurá! Tiger v Praze, nejlepší zpráva dne :) Děkuju za tip, asi by mi trvalo dlouho, než bych to sama objevila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké nákupy, ty balerínky a tenisky jsou úžasné. Tiger mám strašně ráda, vždy když tam jdu, tak si odtud musím odnést aspoň nějakou drobnůstku pro radost :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Havlíkova apotéka si získala snad všechny návštěvníky Interbeauty :)

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda že nejsem z prahy ten YC vosk bych ráda vyzkoušela ale u nás zatím není :-/ Jinak Tiger mám moc ráda vždy tam jdu mrknout ale málo kdy si něco koupím :D:D A ty boty s kaktuskama jsou bezvadný ! Závidím :D
    Ráda bych tě pozvala na naši GIVEAWAY
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy, kúpila si si naozaj krásne veci. Ak by ťa zaujímalo čo som si doniesla z INTERBEAUTY ja, pozri sa na moj najnovší post na blogu:)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  13. Mě na boxy neužije, ale na tu apoteku se mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi ty chlapské boxíky, ten design je vážně povedený :-)

    OdpovědětVymazat
  15. téda, některé věci mě více než lákají, třeba ty kaktusové botky a nebo dárkové balení od tchiba... a spousta dalších věcí :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Tolik pěkných věciček. Díky za tip. Přítel bude mít narozeniny, tak manboxeo omrknu. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  17. Mňam, kéž by tak tuhle pánskou krabičku chtěl někdo dát mně:-D Botky taky všechny super, musím zase po čase dát Deichmanovi šanci.

    OdpovědětVymazat
  18. To Manboxeo vypadá parádně!! By mě bavilo otvírat to tím páčidlem =D

    Tiger je šílenost..strávíme tam hodinu a jen tak tak udržíme vždycky platební karty na uzdě..

    No a kaktusové espadriles..ono vůbec celá Coachella kolekce u H&M se povedla =), já si koupil tílko..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  19. Manboxeo, boxík pro muže, to je super nápad :-) Mrknu na web...určo někoho takovým krasavcem podaruji.
    Tiger je pro mě zakázané území....nejradši bych zam koupila úúplně všechno...takové krásné nesmyslnosti" do domácnosti ....nelze odolat."
    Zajímalo by mne jaké jsou výrobky Naturalium...jak vidím kokos...... to prostě "musím" vyzkoušet :-)
    Díky za tipy
    Přeji pěkné odpoledne:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Havlík je pro mě už oblíbená klasika,ale naturalium neznám, ty obaly jsou krásné a i vůně určitě budou, snad budou dovážet, určitě bych něco vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  21. Mě nejvíce zaujal balzám na rty od Bomb cosmetics;))

    OdpovědětVymazat
  22. Z Yankee jsem taky hotová! :-) Aloe jsem bohužel u nás nesehnala, ale mám Shea butter - je teda hoodně silné a voní úplně jinak než přes fólii, ale tak třeba až trošku ta síla poleví tak nebude špatné! :-) Na Havlíka se už chystám delší dobu, tak jsem zvědavá, kdy se k němu dostanu :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Na Interbeauty jsem nakonec nešla a vlastně toho ani nijak nelituji. Tiger plánuji navštívit co nejdříve, určitě tam najdu něco, co "nutně potřebuji" :))

    OdpovědětVymazat
  24. Ta přírodní kosmetika mě vážně zaujala :-) Vypadá to moc pěkně :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Ta bedýnka je hodně vtipný dárek, jen bych uvítala, kdyby byl obsah více variabilnější. A do Tigeru se těším, sice jsou to většinou zbytečnosti, které člověk vůbec nepotřebuje, ale nevadí.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ten Manboxeo je absolutní pecka, můj chlap to určitě taky ocení, takže si píšu :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Mě se hrozně líbí v Tigeru!!! Máme ho u nás teprve chvíli a nedostanu se tam často, ale chodím tam moc ráda:)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  28. tak ta krabice pro chlapy je fakt skvělej nápad :) škoda, že jsem si o tom nepřečetla dřívě - můj tatínek má zítra svátek a dokážu si představit, že by z toho byl fakt nadšenej. Havlíkovu apoteku mám ráda, na Interbeauty jsem si od nich konečně pořídila pár produktů a půjdu prozkoumat i kamenný obchod u nás v Liberci. krásné úlovky z Butlers!

    OdpovědětVymazat
  29. Značka Naturalium mě zaujala, obaly jsou jednoduché, ale působí pěkně a čistě. Co všechno za produkty vyrábí? :)

    OdpovědětVymazat
  30. LENNY MALI .com

    Bydlim v Dansku a Tiger je jeden z mych oblibenych obchodu tady !!

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, moje reakce na zásilku v Manboxeo :„JÍÍDLO” :D Ale děkuju je to výborný nápad na dárek pro ta'tku.

    OdpovědětVymazat
  32. Tiger je super, ráda tam chodím jen na čumendu a ty baleríny z deichmana vypadají super, ale nevím, přijde mi že deichman šel s kvalitou hodně dolů..

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, můžu se zeptat, v jakém H&M jsi konkrétně kupovala kaktusky? Děkuju. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Super věcí! Do Prahy se brzy chystám hlavně kvůli Tigeru a trzích na Náplavce, tak snad v Tigeru taky něco ulovím :-)

    http://myhumblejournal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  35. Fialová vajíčka? Sladěno! Kartáček? Zajímavý! Kaktusové boty? Skvělý! a přímořský styl..?? Miluju ho! :D

    OdpovědětVymazat
  36. Parádní úlovky :) Mě se líbí ty šedý tenisky z Deichmanna

    OdpovědětVymazat
  37. Tak už vím, co dostane manžel k narozeninám. Díky za tip na bedny! Snad se dostanu v létě do Brna, protože do Tigeru se prostě potřebuju dostat!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)