středa 10. června 2015

Jak skladuji kosmetiku

Jak skladuji kosmetiku? To je poměrně častá otázka a zároveň jeden z mých nejoblíbenějších typů článků, které na jiných blozích ráda sleduji. Ráda bych vám ukázala můj kosmetický koutek a to, jak ho mám uspořádaný :)


Na první pohled to všechno možná působí jako velký chaos, ale po zhruba roce jsem si umístila všechny věci tak, jak mi to vyhovuje. Někomu více vyhovuje všechno nastrkat do šuplíků a pak se v tom přehrabovat, mě to víc vyhovuje, když to vidím a lépe na to dosáhnu :) Navíc po ránu je každá minuta dobrá a nechci ztrácet čas tím, že budu lovit třeba tužku na oči nebo rtěnku mezi haldou dalších produktů :)

Toaletní stolek je jak jinak made in Ikea a jmenuje se Micke. Kromě širokého šuplíku pod deskou stolu a boční skříňky má stolek ještě magnetickou desku, kde si já osobně schovávám různé vzpomínky. Fotky z různých blogerských akcí, vzkazy od firem a různé věci, co souvisí s mou láskou ke kosmetice :)



Začnu v pravé části stolu, kde mám postavené dva stojánky



Miniatury kosmetických produktů, díky kterým člověk nejednou po jejich vyzkoušení běží pak do obchodu pro plné balení. Mám je ve stojánku, abych je někam nezaložila a měla jsem je na očích nebo je případně nosím s sebou v kosmetické taštičce, protože jsou maličké a skladné.



Ve stojánku mám pak všechny tužky na oči, oční linky, báze pod oční stíny a produkty na obočí.



Štětce mám rozdělené do hrnečků z Ikea a v jednom mám jen štětce na oči a ve zbytku větší štětce na tvář





Své místo na stolku má rozhodně i pečující kosmetika. Aktuálně je to micelárka Uriage, oční krém Eucerin, hydratační sérum Dior a pleťový krém od Benefitu. Nesmí chybět ani zabiják pupínků Clinique a krém s UV ochranou Clarins.



Za zrcadlem (které ale na fotce logicky není) mám pak schovanou keramickou dózu z H&M Home, kde schovávám odličovací polštářky. Vedle mám pak vždycky dózu s vatovýma tyčinkama, kterými případně odstraňuji přetahy nebo obtisky řasenky.

Nesmím zapomenout ani na mou super oblíbenou kovovou destičku od Inglotu, ze které nanáším na tvář make-up (nebo na ní míchám třeba pigmenty apod.). Je to naprosto skvělá věc, pokud si nerady patláte make-up třeba na hřbet ruky a až pak na obličej.


Jedna z poliček patří pastelkám na rty a konturkám (těch ale moc nemám, takže tam trochu zapadnou). Prostřední kalíšek skrývá séra na růst řas a nesmí chybět ani aktuálně oblíbený parfém Valentina Pink a nejvoňavější svíčka Freesia od Diptyque.


Rtěnkám pak patří polička hned pod tou s pastelkami. Mám dva stojánky na rtěnky a v jednom mám ty dražší značky a ve druhém levnější. Snažím se je řadit podle značek, abych  v tom měla větší přehled, ale rtěnky mi pořád tak nějak pendlují mezi stolkem a kabelkou a různě je prohazuji a měním podle nálady :)



Řasenkám pak patří samostatný košík. Tak polovina z nich teprve čeká na své vyzkoušení a řasenky se snažím zbytečně neotevírat a další načnout až ve chvíli, kdy nějakou vypotřebuji.




Pod poličkou se rtěnkami mám košík s make-upy a podkladovými bázemi. Vedle mám korektory a úplně vzadu je čistič štětců M.A.C a dezinfekce



Mou oblíbenou částí je šuplík s tvářenkami, bronzery a rozjasňovači. To je taková moje chlouba :) Vnitřek jsem vyplnila polysterenem, ve kterém nám přivezli pračku a padnul tam, jak kdyby ho k tomu někdo přímo vyrobil :)




Menší šuplíček schovává mono oční stíny, ořezávátka, lepidlo na řasy a paletky na úpravu obočí. V zadní části šuplíku v modrém boxu mám i nějaké pigmenty, krémové stíny apod.




Nesmí chybět ani péče o rty. Oblíbené olejíčky na rty Clarins a YSL a balzám Baby lips a Clarins.



Nad stolem mám stojánek s lesky na rty



Vedle lesků jsou uložené gumičky a různé propriety na úpravu vlasů a retro hřebeny od Paul Mitchell



Moje chlouba - paletka tvářenek a bronzeru od Benefitu, kterou jsem si přivezla z New Yorku a hlídá jí zajíček Rouge Bunny Rouge :)



Vedle kosmetického stolku mám ještě skříňku se šuplíky Alex (Ikea), kterou mají asi všechny blogerky na světě :) Mám tu kratší verzi, která má asi 5 šuplíků. V ní mám uložené pudry, které různě střídám a vždycky ten, který aktuálně používám, mám vyndaný na stolku nebo ho nosím s sebou v kabelce.



Další šuplík pak patří paletkám očních stínů. V těch je celkem problém udržet pořádek a systém, protože je každá jinak velká a v šuplíku je mám spíš na sobě naskládané.





O šuplíček níže najdete laky na nehty. Celkem dost jsem zredukovala jejich počet a vzhledem k tomu, jak jsem si oblíbila gel-lak od Sally Hansen (ten zapékací ovšem), se klasické laky snažím zredukovat co nejvíce. Úplně vzadu mám normálně uloženou i UV lampu a propriety na gelovky, ale zrovna jsem jí měla vyndanou, protože jsem si nehty dělala, tak to není vidět :)



Předposlední šuplík tvoří moje zásoby nových produktů, které většinou nakupuji v nějaké akci apod. Případně tam mám některé produkty, které zatím nechci načínat, dokud nevypotřebuju předchozí balení.



V posledním šuplíku mám pak uložené kulmy na vlasy, epilátory a cestovní taštičky, ale bohužel se mi podařilo fotku smazat, tak jí neuvidíte. Myslím, že to podstatné a hlavní ale vidět je :)

Tak to je asi všechno vážení :) Budu ráda za vaše tipy na skladování kosmetiky a jestli jste případně taky někdy vytvářely podobný článek, určitě mi hoďte odkaz, ráda se podívám :)

60 komentářů:

  1. Máš to hezky vymyšlené a seřazené :). Ikdyž jsem teda čekala, že toho budeš mít mnohem více (ne že by toho bylo málo :) ).. Já používám kosmetické organizéry skoro na vše.

    OdpovědětVymazat
  2. To je pastva pro oči, máš to krásně uspořádané, zvlášť mě dostal ten velký šuplík s tvářenkami, to je paráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, tak to máš moc krásný :-) Takový toaletní stoleček by se mi taky moc líbil, ale byl by mi skoro k ničemu, protože takové zásoby opravdu nemám :D.. Ale kdybych měla, tak bych byla šťastná až na měsíc, no sad to nějak taky doženu :-)) A ty tvářenky od Benefitu vypadají opravdu dobře, ale laků tedy opravdu zase tolik není :). Jo a ještě by se mi hodila ta celá sbírka štětečků, ty teď nějaké nutně potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten polystyrén fakt vyzerá akoby bol stvorený pre ten šuplík :D Inak super systém skladovania kozmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Články o skladování kosmetiky jsou taky mé oblíbené. :) Osobně mám radši většinu věcí uklizenou v šuplících, ale taky mám vždy po ruce štětce a několik nejpoužívanějších produktů. Máš to ale srovnané vzorně a moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty kráso, to je sbírka! :) máš to hezky uspořádaný, radost pohledět :)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, tak to je jako můj splněný sen :) Také miluji články o skladování kosmetiky, ale sama ji skladuji, tak nějak v rámci možností. Ráda bych měla jednou podobný stolek s nízkými šuplíčky, protože sama je mám velké a tak kosmetiku skladuji v mé vyrobené krabičce s šuplíky, ale zatím se to dá zvládnout i tak :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, normálně mě tenhle typ článků a videí moc nebaví, ale ty umíš všechno tak krásně nafotit, že jsem to jenom hltala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasná sbírka. Šuplík mám také a stůl Micke bych si moc přála, mám jen tu jednodušší verzi bez toho přídavného dílu s poličkami a nástěnkou. Ale zatím se stále rozhoduji, jestli tento nebo nějaký přímo mně na míru. :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je nádhera :) Tolik krásných věcí!

    OdpovědětVymazat
  11. Ten polystyrén je super :D Já raději skladuji kosmetiku v šuplících, aby na ní nebylo vidět a tolik se na ní neprášilo...venku mám jen produkty, které používám každý den (např. řasenku, korektor)

    OdpovědětVymazat
  12. Páni :) Musím říct že v tom máš skvělý systém :) .. Celkově se mi tvé uspořádání moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  13. já zatím stůl využívám ke studijním účelům, ale po státnicích s ním mám podobné plány, jako to máš uspořádané ty, alespoň pro věci, které zrovna používám, zbytek mám, jak jinak, ve velkém Alexovi :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je nádhera!!!!! :))) Máš to pěkně poskládané a prostě celkový dojem je super! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím, že jsi teď udělala radost spousty holek, i mě:) Máš to krásně poskládané, ten šuplík s tvářenkami a rozjasňovači je vážně výživný, krása:)

    OdpovědětVymazat
  16. Máš to moc krásně a přehledně uskladněné, obzvlášť se mi líbí ten šuplík s tvářenkami. Úžasný! :)) Jinak já mám tento typ článků/videií taky moc ráda :) A proto se chystám v nejbližší době udělat podobný článek, ale když na to koukám, tak s tím uspořádáním nejsem stále na 100% spokojená...

    OdpovědětVymazat
  17. Moc se mi líbilo, že jsem mohly nakouknout k tobě do tvého království :). Takový kosmetický ráj! :) Uspořádání je super. Já mám kosmetiky o dost méně, takže žádný speciální trik nemám, vejde se mi do jednoho šuplíku a 2 košíčků na stole a stětce mám ve stojanu ma propisky :D.

    OdpovědětVymazat
  18. Sánka dolu šéfe!!! Toooľko veeľa kozmetiky po kope, všetko tak pekne zoradené, máš v tom systém :-) Obdivujem ťa :-)
    A nechcela by si tam nejakú handmade krabičku, košík, alebo niečo podobné? Alebo skôr ladíš krabičky a poličky do bielej farby??
    Pekný dník :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Týjo, to je ráj :) Máš kosmetiku parádně poskládanou

    OdpovědětVymazat
  20. Máš to hezky uspořádané, já mám všechnu kosmetiku schovanou, aby se mi na ní neprášilo a nesvítilo sluníčko, ale je pravda, že potom se v tom přehrabuju nebo na nějaké produkty zapomenu a používám jen ty, co mám po ruce nebo navrchu.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ty jsi hotová drogerie =), ale máš to moc pěkně a přehledně uspořádané! Necháme se inspirovat..i když té kosmetiky nemáme ani dvacetinu =))

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  22. Achjo, já chci taky :D holčičí rááj

    OdpovědětVymazat
  23. Páni to jsou zásoby :) Máš to moc hezky zorganizované :)

    OdpovědětVymazat
  24. Krásně uspořádané kosmetické království, palec nahoru:-) Obzvlášť mně zaujal ten šuplík s tvářenkami:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak tomu říkám opravdové království, jde vidět jak hezký vztah k tomu co děláš máš a že tě to fakt baví :)

    OdpovědětVymazat
  26. Máš v tom dobrý systém a všechno přehledné. A té kosmetiky, já mám možná tak polovinu. Takovéhle články patří také k mým nejoblíbenějším. Děkuji že jsi sem dala i odkaz tohoto stolku, protože já sháním nějaký nový a nevím který..

    OdpovědětVymazat
  27. Taky mám tento typ článků ráda :)) díky za nahlédnutí:)

    OdpovědětVymazat
  28. Jak já Ti závidím tu paletku tvářenek od Benefitu :-( :-( :-(

    OdpovědětVymazat
  29. Krásně uspořádané. Oproti tobě nemám vlastně kosmetiku žádnou : )

    OdpovědětVymazat
  30. Máš opravdu pěknou zbýrku kosmetiky. Hlavně se mi líbí ty organizační věcičky.

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to je dělo, máš to nádherně uspořádané:)

    OdpovědětVymazat
  32. Líbí se mi tvoje kosmetika :) Ráda se dívám na něčí kosmetiku, když má co ukázat.

    OdpovědětVymazat
  33. Taky mám ráda všechno uspořádané a na očích.

    OdpovědětVymazat
  34. Skvělý článek, načerpala jsem několik tipů. S tím jak se moje kosmetická sbírka rozrůstá je čím dál těžší ji nějak dobře skladovat :)

    OdpovědětVymazat
  35. jee super článek. já mám sen, mít jednou takovej ten speciální bílej stoleček, osvětlený zrcadlo a tak :D

    OdpovědětVymazat
  36. Na tenhle článek jsem se hrozně těšila a nezklamal, parádní sbírka kosmetiky a líbí se mi, jaký v ní máš systém :)

    OdpovědětVymazat
  37. Tak to je vážně nádhera! Máš to krásně uspořádané a hrozně moc se mi líbí ten tvůj stolek. Ten by se mi dokonce i vešel do pokoje :) takže díky za odkaz musím se na něj příště v Ikee podívat :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Pekné :) ja mám kozmetiku radšej ukrytú pred zrakmi nezainteresovanej verejnosti, ale je pravda že z Tvojich zásob mám tak tretinu! :D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  39. Prostě nádhera.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-zluta.html

    OdpovědětVymazat
  40. to se mi líbí, jak to máš uspořádané, ale sbírka je to úctihodná ve srovnání s mojí ;)

    OdpovědětVymazat
  41. kúzelný kútik:) ja mám kozmetiku, ktorú aktuálne používam na stolíku a ďalšiu časť v skovanú šuplíčkoch:) štetcom som vyhradila 2 ikeácke "vázo-kvetináče" z vypálených sviečok:)

    OdpovědětVymazat
  42. Super, líbí se mi, jak máš vše po ruce, také mi to přijde přehlednější než v šuplíčkách :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Jéžiš, super sbírka, ale nejradši bych si vzala ten tvůj šuplík s tvářenkami!!! :D

    OdpovědětVymazat
  44. Krásný článek, udělala jsi mi (nám) velikou radost.. :-) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  45. Tak to máš obrovskou zásobu. :-) Laky od Sally Hansen mám i já moc ráda. Pěkný článek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  46. Krásně to máš zorganizované :-) Přehledné, systematické :-)
    Klobouk dolů, musí to dát dost práce všechno tak sladit.

    OdpovědětVymazat
  47. Clanky o skladovani kozmetiky mam velmi rada. Casto sa niecim inspirujem :) Najviac ma zaujala keramicka nadoba na vatove tampony z H&M Home. Podobnu nadobku mas aj na fotke vedla Benefit tvarenkovej paletky. Ta je z Nanu Nana?

    OdpovědětVymazat
  48. Kdy můžu přijít na návštěvu? :)
    Já mám taky připravený článek na skladování kosmetiky.....fotky nahrané, teď už ,,jen" text :D

    OdpovědětVymazat
  49. Pri takýchto príspevkoch si vždy poviem, že mám malú zbierku :D Takže môžem veselo nakupovať ďalej.
    U teba by som sa vedela vyhrať v šuplíku s lícenkami... Ach!

    OdpovědětVymazat
  50. Jee tolik kosmetiky! Všechno bych to hned brala, protože nemám ani čtvrtku z toho. :D Jinak vymyšlené to máš úplně skvěle! Vypadá to přehledně a srovnaně, což je na takové množství věcí vážně super. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  51. No co k tomu dodat - jednoduše nádhera :) také bych si jednou něco takového přála mít :)

    MONČA ♥ soutěžíme ♥

    OdpovědětVymazat
  52. Tak to je boží :) hezky uskladněné a hezky nafocené :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  53. Panebože !!! Toho je tak strašne veľa - nemyslím to v zlom :) Wau ... skôr je to šok :) Ale máš to super usporiadané. Ja to mám v skrini vŠetko :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  54. Tak to je super :) krásně zorganizované a krásná sbírka :) V klidu si můžu říct, že toho mám ještě málo, tak můžu jít s čistým svědomím nakupovat :-D

    OdpovědětVymazat
  55. Fíha. Máš toho naozaj veľa :) (závisť v dobrom).. krásne kozmetické kráľovstvo :)

    OdpovědětVymazat
  56. Tento typ článků miluji i já.... a prostě wow!!! Máš to uspořádané opravdu nádherně a já bych byla schopná se těmito fotkami kochat až do zítřka :D ...každopádně je mimo jiné beru jako skvělou inspiraci :) a hlavně.... moc díky za tento článek! Udělal mi radost :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
  57. Páni toho ale je :D máš to hezky uspořádané...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)