čtvrtek 2. března 2017

L´Oreal pleťové masky PURE CLAY

Na nové jílové masky Pure clay od L´orealu jsem se těšila od doby, kdy jsem je poprvé viděla u zahraničních blogerek. Hodně z nich je přirovnalo svými výsledky k legendární GlamGlow masce, takže jsem okamžitě nastražila uši a odpočítávala dny, než se objeví i u nás. A je to tady, masky jsou oficiálně v prodeji a čekají na svých 5 minut slávy :) Snad těch minut tedy bude víc a masky budou stát za to!

Mám pro vás menší fotoreport z jejich oficiálního představení a něco málo o maskách samotných :)









Celá akce se konala ve krásných prostorách Mooo Penthouse a nesla se v duchu detoxu (čemuž odpovídal třeba i catering). 






Masky jsou již v prodeji v síti drogeriích a doporučená cena je 299 Kč. V Rossmannu jsem je teď už viděla v akci za 249 Kč, takže jestli je někdo nedočkavý a chce je vyzkoušet, máte ideální příležitost.



Nové masky jsou hned tři a každá slouží k trochu něčemu jinému:


Zelená - očišťující jíly + eukalyptus = ZMATNĚNÍ PLETI

Černá - očišťující jíly + aktivní uhlí = DETOX PLETI 

Červená - očišťující jíly + červená řasa = HLADKÁ PLEŤ & ROZJASNĚNÍ



Zelená a černá maska budou podle mě spíše pro smíšenou až mastnější pleť a pro suchou to úplně nebude. Červená by měla být ze všech "nejjemnější" , ale i tak si nemyslím, že by suchá pleť potřebovala cokoliv s jílem, což je ale samozřejmě jen můj osobní názor a nechci nikoho odrazovat, protože sama suchou pleť nemám :)


Použití jílů v kosmetických produktech není žádná novinka a hojně se využívají dlouhou dobu. Jíl má schopnost absorpce nečistot i eliminaci zánětů a také obsahuje minerální látky a stopové prvky (železo, hořčík, vápník...)


Všechny masky obsahují směs 3 Pure clay očišťujících jílů a každá má pak navíc ještě nějakou přísadu. Ve směsi jílů najdete:



Kaolin (zachycuje nečistoty, toxiny a maz)

Montmorillonit (je protizánětlivý)

Marocký jíl (pro hezčí texturu pleti a rozjasnění)




Masky spolu můžete různě kombinovat a využívat trend tzv. multimaskingu. Takže např. na T-zónu použijete čistící masku a na tváře zmatňující apod. Mrkněte na instagramu na #instadetox, tam najdete spoustu inspirace, jak jde masky nanášet a ještě u toho vypadat fotogenicky :)


Tak jak se vám novinky líbí? Taky jste se na ně tak těšily? :) 

44 komentářů:

  1. Ja jsem o nich slysela poprve az u ceskych blogerek ale moc se tesim ze je vyzkousim, konecne nake snad cine masky co nestoji tisice 😁 kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle se svou sušší pletí potřebovat nebudu . Max. na T-zonu, ale ani tam se příliš nemastím, tak dám přednost hydratačním plátýnkovým maskám

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda,vidím známé houbičky.V těchto místech jsem prožila dětství,bydlela jsem v kachlíkovém domě,který sousedí z hotelem..dalo se tam projít do ulice Na Zderaze.Já bydlela Na Zbořenci...😃😄Sice to nemá nic společného s kosmetikou,ale tak alespoň s tou fotkou🍄🍄.

    OdpovědětVymazat
  4. Pobývám momentálně v Polsku a tady už nějaký čas jsou, takže mám za sebou asi 4 použití. Pořídila jsem tu černou, no a není to špatný asi :)

    OdpovědětVymazat
  5. O maskách jsem vůbec neslyšela, ale vypadají dobře na drogerku!


    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  6. Na tieto masky sa teším a dneska sa pôjdem pozrieť do drogerie že či ich tam už majú 😉😊

    OdpovědětVymazat
  7. A otestované je ještě nemáš?

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Rendy, šedivou jsem si přivezla z Anglie v září a je naprosto božská, celkem malý kelímek ale vydrží neskutečně dlouho, teď si chci koupit černou.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem na ně hrozně zvědavá. Zlatosfera si je dost chválí. Že bych dnes náááhodou šla do Rossmanu? Mám navíc ještě 10% slevové kupony a to už se vyplatí:D Ale jakou koupit? Líbí se mi všechny!

    OdpovědětVymazat
  10. Že by kvalitní maska v drogérii?☺

    OdpovědětVymazat
  11. Masky už jsem viděla a zaujaly mně, jednu z nich si budu muset pořídit, nejvíc mně asi láká ta zelená.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem už na ně čekala, jílové masky mám moc ráda, takže až dopotřebuju Mask of Magnaminty, hned si je koupím.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Okukovala jsem je už na zahraničních stránkách (i s těmi jílovými čističi ze stejné řady) a mám takový pocit, že je asi postupně zkusím všechny.. Masek totiž není nikdy dost :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já jílové masky mám velice ráda, takže bych klidně nějakou vyzkoušela. A zkoušela jsi je už?
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  15. Asi počkám na recenze, jestli jsou lepší než jenom obyčejný jíl

    OdpovědětVymazat
  16. Líbí se mi balení. Nejspíš vyzkouším. Ty jsi nezkoušela zatím?

    OdpovědětVymazat
  17. Take tie vyzerajú skvele, teším sa na recenzie :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  18. Minimálně jednu bych chtěla vyzkoušet, tak snad mi dobře sednou.:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Masky na prvni pohled vypadaji dobre, urcite nejakou vyzkousim.

    OdpovědětVymazat
  20. Na tyto masky jsem viděla reklamu v časopise a jsem rozhodně zvědavá, co dokáží :-). Váhám ale, zda si pořídit zelenou či černou variantu :-) (to jsou starosti :-)) ).

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, jsem zvědavá jaká bude recenze, protože vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  22. Masky mě úplně nelákají, L'Oreal je mi hrozně nesympatickej... ale to občerstvení na těchhle akcích vám vždycky hrozně závidím :D

    OdpovědětVymazat
  23. mě nějak uniklo, že se tahle novinka chystá :D ale vypadají dobře, sice to není něco, co bych hned teď msuela mít, ale třeba někdy vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  24. Masky mě zaujaly a pokud nebudou moc drahé, tak si je koupím a vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Teda masky vypadají skvěle určitě se po nich v drogerii mrknu :).
    Beauty by K. + soutěž ♥

    OdpovědětVymazat
  26. U mňa ílové maky celkom idú, takže si viem predstaviť tú čiernu :)

    OdpovědětVymazat
  27. masky vypadají moc fajn a myslím že budou super právě na multimasking, přímo k tomu vybízí...

    OdpovědětVymazat
  28. Vypadají skvěle, určitě bych se ráda vyzkoušela. Hlavně ta rozjasňující mě zaujala, tak snad budou fajn :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak na to se těším, určitě vyzkouším tu zmatňující, až teda dopatlám ty svoje rozdělané. Ale jsem zvědavá i na recenze, tak šup sem s tím.. ;-)

    OdpovědětVymazat
  30. Já když jsem uviděla, že jsou masky už k sehnání, hned jsem běžela do DMka:-) Pořídila jsem si černou masku. Moje dojmy- voní nádherně, připomíná mi nějaký luxusní pánský parfém, což mi vůbec nevadí... ba naopak:-) Trochu jsem se bála při smívání, abych nezašpinila celou vanu, ale vše bylo v pořádku. Jen mám teda sušší pleť, takže mi ji maska ještě více vysušila... ale krém to potom zachránil. To mi ale určitě nebrání v tom masku dále používat.

    OdpovědětVymazat
  31. Tak jak to tak vypadá, tak pro nějakou tu masku poběžím ještě dnes :-D

    OdpovědětVymazat
  32. Pár jílových masek od jiných značek jsem již zkoušela, ale nějak mi to nesedlo (a to mám pleť mastnou), ovšem nevzdávam se a asi brzo prubnu i některou z těchto :)

    OdpovědětVymazat
  33. Veronika Říhová: to zjistím až po nějakém čase :) Mám je doma pár dní, takže teď opravdu těžko říct

    Leňul: ještě bohužel ne, mám je doma chviličku :)

    Miska: zatím jen 1x :) Bude to chvíli trvat, než je zkousím všechny pořádně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s koupi pockam,ale videla bych to na rozjasnujici. Jsem teda dost zvedava

      Vymazat
  34. Myslím si pro jednu zaběhnu hned do drogerky. Jen musím vymyslet pro kterou :)

    OdpovědětVymazat
  35. Zaujala ma ta zelena, ale cena je podla mna dost vysoka. Zaujimalo by ma na kolko pouziti je jedno balenie? Priblizne.

    OdpovědětVymazat
  36. Tak mě zaujala nejvíce černá a červená maska, ale cena se mi zdá na drogerku trošku přemrštěná. Pokud bude srovnatelná s maskami třeba od Kiehls nebo Peter Thomas Roth tak ok, ale jinak je dle mého názoru lepší zainvestovat právě do těchto značek :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Rendy, mám vyzkousenou s uhlím tu černou a teda bomba :)

    OdpovědětVymazat
  38. Abych pravdu řekla, tak nejvíce mě zaujala červená maska. Ale asi ji hned zkoušet nebudu a počkám si na první recenze a dojmy. Jílové masky mám docela ráda, ale nepoužívám je nějak často. GlamGlow jsem doma měla a s tou jsem byla spokojená tak jsem zvědavá, jestli bude opravdu taky tak dobrá.

    OdpovědětVymazat
  39. Dnes jsem zkusila vzorek zelené masky, který jsem dostala v drogerii Teta. Neviděla jsem tedy všechny tři ale mají tam minimálně tu zelenou a je v akci. Pokud se nepletu 249,-. Maska se mi zdá fajn. Určitě si ji pořídím.

    OdpovědětVymazat
  40. Dostal jsem k narozeninám tu zelenou, právě jsem ji nanesl a čekám...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)