pátek 24. března 2017

SEPHORA NOVINKY | jaro-léto 2017

Kdo z nás by nemiloval kosmetické novinky? Zvlášť když si je všechny v jeden den můžete vyzkoušet, osahat, ovonět a začít se na ně těšit ještě víc! Tak trochu jako výlet do cukrárny pro beauty nadšence byla i tiskovka Sephory, kde se představovaly novinky na nadcházejících několik měsíců! A jak jinak, je jich strašně moc a všechny potřebujete :) Dnešní článek bude asi mega dlouhý, ale když sem se vás na Instagramu ptala, chtěly jste jeden delší článek, než dva kratší, tak tady ho máte :)





Úplně na úvod poznámka k dostupnosti produktů. Je mi úplně jasné, že většina z vás chce vědět, kdy se dané novinky dostanou do prodeje. U žádné z nich není v tuto chvíli potvrzené přesné datum, takže se prosím neptejte, kdy bude co uvedené. Nejde to takhle v předstihu určit, protože vždy záleží, kdy novinky dorazí a budou naskladněné. Většina novinek je plánovaná na květen, ale některé můžou dorazit už v průběhu dubna. Jestli chcete mít přehled, sledujte facebook nebo instagram Sephory, kde vždycky o novinkách informují. Některé produkty budou navíc dostupné pouze skrze e-shop (někdy budou některé odstíny na prodejně a zbytek třeba jen na e-shopu). A některé produkty budou součástí Beauty to go stojanů, kde bývají mini produkty nebo produkty v cestovních balení. Proto pokud máte na nějakou konkrétní věc zálusk - než vyrazíte třeba do prodejny a naštvaně odejdete, že jí tam nemůžete najít, podívejte se i do Beauty to go stojanů nebo na e-shop :)


Začneme s novinkami exkluzivních značek :)






BENEFIT

Tady bude novinek hooodně! Pro mě osobně absolutně nejhezčí je paletka tvářenek Cheek Parade (limitka). Obsahuje tvářenky Galifornia, Dandelion, Rockateur a pak bronzer Hoola a světlejší novou verzi Hoola Lite (ta bude prodejná i samostatně). Paletka bude k dostání během dubna online i na prodejnách. Tvářenky jsou v plné velikosti a cena paletky bude výhodná, protože vyjde zhruba jako jedna mono tvářenka a nějaké drobné :) Přesnou cenu bohužel nemám k dispozici, ale sledujte instagram Benefitu a všechno se včas dozvíte :)




Další pěknou paletkou bude i Beauty school knockouts, ve které najdete např. řasenku They´re Real, Gimme brow, tvářenku Rockateur nebo Benetint.






Zbrusu nového balení se dočkají korektory Boi-ing, Erase paste i Fakeup a do korektorové rodinky přibyde zbrusu nový Airbrush concealer.






A úplně poslední novinky jsou Dandelion Twinkle, což je pudrový rozjasňovač a také Porefessional pore minimizing make-up, který bude vhodný na mastnější pleť s rozšířenými póry.



NARS

I můj oblíbený Nars bude mít spoustu krásných novinek. Čeká nás nová paletka očních stínů, matný bronzer Laguna, tvářenka Orgasm ve sběratelské edici, rtěnku v odstínu Orgasm a ve stejném odstínu i tekutou tvářenku.



Letní limitovaná kolekce letos vznikla ve spolupráci s Charlotte Gainsbourg






Nových odstínů se dočkají i oblíbené tužky na rty (některé budou pouze na eshopu)





MAKE UP FOR EVER

Když jsem byla v lednu s Lou a týmem MUFE v Moskvě, samozřejmě jsem se zajímala i o novinky, které se k nám letos dostanou. Kluci samozřejmě ani nemukli a neprozradili nám jedinou novinku :) Tipovala jsem, že se budou uvádět nové tekuté rtěnky a bylo pro mě velkým překvapením, když jsem ke stánku MUFE dorazila a viděla tam úplně nové produkty, které jsem zatím u nikoho na světě neviděla :) 

Oko mi padlo samozřejmě okamžitě na barevné tubičky s nápisem Aqua XL color paint, které nahrazují dosavadní barvy v kalíšcích. U těch byl problém, že po čase začaly vysychat, což se v tomto případě odbourává tím, že z tubičky vždy vymáčknete jen požadované množství barvy. Tyto barvy jsou univerzální a můžete je spolu míchat, používat je na oči, rty i tváře a vyhrát si s nimi! A jakmile zaschnou, jen tak něco je z kůže nesundá a můžete se s nimi klidně koupat nebo si zajít třeba do sauny (jestli jste zvyklé tam chodit namalované :)


Těšit se můžete i na Artist Rouge Light, které jsou jemné a s sheer finišem, takže ideální pro někoho, kdo nevyhledává intenzivně pigmentované rtěnky.







A jako poslední se objeví i Aqua XL Ink liner, které nahrazují stávající tekuté oční linky.





TOO FACED

O novinkách TF se už hojně mluví i ve světě a jelikož už jsou tam všechny uvedené, jde si dohledat spoustu recenzí či tutoriálů. U nás se můžeme těšit hned na několik stálých i limitovaných produktů.

Mega veliká paletka stínů Natural Love Eyeshadow collection obsahuje 13 ikonických odstínů, které již TF někdy vydal a také 17 úplně nových. Paletka je pouze limitka, takže pokud se vám líbí, nečekejte dlouho :)



Na nové rozjasňovače Prismatic Highlighter se těší určitě hodně lidí a pro mě jsou takový highlite všech TF novinek. Neslyšela jsem na ně vyloženě jásavé ohlasy a tak trochu jsem se bála, jaké na první vyzkoušení budou. A víte co? Není to tak hrozné jak jsem čekala. Nejsou to ty nejzářivější a nejblyštivější ze všech, ale pro ty, co nemají rádi výrazné odlesky, tak si myslím, že budou fajn. Plus mají ultra jemnou texturu (takovou tu želátkovou).





Vykreslovat si obočí něčím, co voní jako brownies? U Too Faced není nic problém :) Tyto voňavé Chocolate Brow-nie tužky na obočí budou dostupné pouze skrze e-shop a vážně úžasně voní!



Stojany Beauty to go obohatí pidi voňavá paletka Chocolate Chip a také mini verze podkladové báze Hangover, voděodolná řasenka Better than Sex a také zvětšující lesk na rty Lip injection.





URBAN DECAY


Většinu novidek UD jste už na blogu mohly vidět (nové báze, fixační spreje) a v prodeji jsou již tekuté Vice rtěnky a také paletka Afterdark.




BECCA

Od 3.4 bude (pouze) na eshopu Sephory uvedená nová (a beauty nadšencům jistě známá) značka Becca. Je vyhlášená svými rozjasňovači nebo bázemi, takže jsem vážně nadšená, že se u nás bude prodávat. Těšit se můžete na bestsellery značky a jestli vám můžu doporučit jeden produkt, který je úplně boží, tak jsou to rozhodně rozjasňovače.



Přesouváme se k privátní značce Sephory






SEPHORA

Kolekce je i tentokrát hodně bohatá a obsahuje velké množství novinek. Najdete mezi nimi např. i odzoby do vlasů, nebo hřeben do kabelky, či SOS taštička s mini vychytávkami.





Glow Finishing Pressed powder je složený z několika barev a měl by mít jemně rozjasňující efekt






Těšte se i na několik nových paletek stínů a matné pastelky na rty


Nové budou i dva štětce - č.53 a č.61, který je asi úplně největší štětec, co jsem kdy měla v ruce :) Velice dobrou výdrž a odolnost slibují i oční linky ve fixu, které seženete ve 3 různých provedení.




Tekuté gelové tvářenky a nové Outrageous Plump effect lesky




Nové budou i mono stíny, které jsou složené ze dvou odstínů a je možné je umisťovat do vlastních paletek.


Dekorativní řada se rozrůstá i o velkou paletku Mixology, která obsahuje celkem 18 stínů, které můžete používat zvlášť nebo ve sladěných trojicích.






TĚLOVÁ PÉČE

Nový kabátek oblékla oblíbená koupelová řada. Moje nejoblíbenější je dlouhodobě verze Cotton flower a po vyzkoušení jsem se zamilovala i do Mango verze, která úžasně voní! V této řadě najdete i tentokrát krémy na ruce, mýdla na ruce a sprchové gely & koupelové pěny.



Zbrusu nové jsou i 3 pěny - Nourishing mousse body oil, Detoxifying foam cleanser a Oil-in-foam cleanser. Cokoliv v pěnové formě mám ráda a chci to hned vyzkoušet, takže za mě je to jedna z velice zajímavých položek z novinek. 





Za zmínku stojí určitě i Sprchový olej, Melting body scrub a tělové želé nebo set oblíbených textilních masek - na ruce, nohy, pleť i rty.








Nedávno se nabídka Sephory rozrostla i o značku Too cool for school. Mezi novinkami se objevil Coconut milky mist, který naprosto krásně voní a má opravdu jemné dávkování. A zaujaly mě i náplasti pod oči a textilní maska s kokosem.


Mezi novými značkami je i Dr.Jart+ nebo Caolion.



A naší krásnou tour zakončíme u několika nových vůní.


Značka Loewe uvádí novou dámskou i pánskou vůni a musím uznat, že mě pánská vážně dostala i díky krásnému a zajímavému balení (a samozejmě mi i voní :)



Atelier Cologne má ve své nabídce také novou citrusovou vůni s názvem Citron d´Erable




A Jimmy Choo Man Ice je skoro až taková unisex vůně, takže si myslím, že se nebude líbit jen pánům :)


Poslední značkou, která mne zaujala a kterou jsem dosud neznala je Amika. Zejména maska na vlasy se zdá jako opravdu zajímavá a neskutečně se těším, až jí vyzkouším.


Tak doufám, že jsem vás dneska příliš nezahltila fotkama a že jste si pohled na novinky taky tak užily :) Jak jsem psala výše, neptejte se prosím na přesný datum uvedení, protože bych vám stejně nedokázala odpovědět a nejlepší je sledovat sociální sítě Sephory, kde se všechno dozvíte :)

Můžu slíbit, že až některé z novinek vyzkouším, tak se s vámi určitě podělím o své dojmy a těším se jak malá, až všechno v klidu doma nafotím a hned to rozložím po celém bytě a budu zkoušet :) Když jde o novinky, jsem jak malá holka před Vánocemi!

Co z novinek nejvíce zaujalo vás? Těšíte se na něco konkrétního? :)

33 komentářů:

  1. Super věci, tyhle články mě hrozně baví :). Miluju Sephoru a ta tiskovka musí byt skvely zazitek. Nejvice se tesim na rtenky MUFE, ty urcite rada vyzkousim.

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, nevím, co mě zaujalo nejvíc, asi skoro všechno:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jedním slovem wau..:D. Článek vůbec není dlouhý, klidně mohl být ještě delší :D. Už se těším až budeš mít po "Vánocích" a budeš nám psát o svých dojmech z vyzkoušených novinek :). Na Instagramu už bylo pár věciček k vidění, ale tahle souhrnně je to super. Samozřejmě se mi libí všechno :D, ale asi opravu nejvíc paletka tvářenek Cheek Parade od Benefitu, NARS celý, od TF velká i malá paletka očních stínů a ráda bych i rozjasňovač od Becci :) Děkuji za článek, opravdu se krásně četl a z fotek je pocit, že si na ty věci můžu šáhnout :D Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rendy,
    tyto novinky jsou fakt něco! Zaujalo mě, tak 90% z nich :D Určitě si něco budu muset pořídit. Kolem Sephory asi budu muset chodit s klapkama na očích abych tam nenechala celou výplatu :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je jedním slovem nádhera:-) Budu číhat a šetřit penízky a až se novinky objeví, tak si něčím určitě udělám radost:-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je krása!! z fotiek vyzerá všetko úžasne, ani neviem, čo by som brala skôr. xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  7. Především benefit si mě svýma novinkama získal a těším se na recenze.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. to je nádhera! já si rozhodně pořídím Cheek Parade a doufám, že ji stihnu, budu urputně sledovat všechny sociální sítě :D

    OdpovědětVymazat
  9. Juchuuu, končeně Becca! Snad u nás postupně zavedou i další v zahraničí známé značky. Z novinek mě toho zaujala spousta. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem hodně zvědavá na rtěnky od UD vice o kterých se všude mluvilo ale žádnou recenzi jsem neviděla ani nečetla..Doufám že vyzkoušíš💕☺

    OdpovědětVymazat
  11. Benefit! Tf! MUFE! Vsechno!! 😁 Vsechno je uzasne a uz se tesim az se budu moct zamilovat a osahat nektere produkty! :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  12. O Cheek Parade limitke som už počula a vyzerá to super hlavne ten svetlý bronzer! No a samozrejme aj ostatné veci vyzerajú krásne je toho toľko veľa, že ani neviem na čo skôr pozrieť.. No ale potrebujem jednoznačne viac rúžov na jar a leto! :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, já se těším na novinky Sephory:-))

    OdpovědětVymazat
  14. teda....budu hodně přemýšlet nad tou benefit kolekcí tvářenek, a nějakou tu vice tekutou bych taky brala :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja ma velkou radost z paletky Chocolate chip od Too faced. Velkou cokoladovou paletku bych nevyuzila, ale tohle male baleni se mi moc libi. Premyslela jsem, ze si ji necham dovezt z usa, ale takhle si ji budu moct koupit u nas. Mam fakt
    Jinak me moc zaujala paletka tvarenek od Benefitu. Po jejich tvarenkach dlouho pokukuji, ale dost me odrazovalo to velke baleni a takhle bych v dobre velikosti mela vic odstinu.:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Hezký večer přeju, no moc by mě zajímala cena paletky tvářenek, ale asi to bude dost nad mé finanční možnosti a tak si koupím jen klasickou HOOLA. Skvěle vypadá taky ten Benefit korektor, ale to je tedy potřeba vyzkoušet. Ze Sephory mi příjde pecka ten kartáč a dote´d se divím, že s ním nikdo ještě nepřišel, jelikož je to super nápad. Ještě se mi moc líbí ty stíny Sephora. Od narsu bych ráa vyzkoušela tu rtěnku Prgasm, jelikož v té tušce mám jednu červenou e její výdrž je vážně svělá.

    OdpovědětVymazat
  17. S Beccou mi dělají strašlivou radost, rozjasňovače mám od nich sice dva, ale vyzkouším ráda i nové produkty. Škoda, že budou jen na eshopu :-(

    OdpovědětVymazat
  18. Mna asi najviac zaujala ta paletka liceniek/bronzerov Benefit.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je pecka! Jednoznačně nejvíc se těším na benefití paletku tvářenek. Vypadá božský! Ostatní novinky rozhodně taky.

    OdpovědětVymazat
  20. Ty produkty vypadají nádherně. Moc se těším až si z toho něco pořídím :)

    -A- from thatismylifeandblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ty sephora věci jsou zas super roztomilý tak na ty se půjdu podívat 😍😊

    OdpovědětVymazat
  22. Uzasny clanek, o novinkach je muj nejoblibenejsi. Moc se tesim na Benefit i Nars, neco na jaro by se urcite hodilo :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Rendy, krásný článk. Klidň bych četla dál....krása za krásou. Njvíc mě zaujal Benefit a Too Faced. Ach ach. Taky děkuji za tip na rozjasňovač od nové značky. Taková tiskovka musí být sdmé nebe pro beauty nadšnkyně <3

    OdpovědětVymazat
  24. Dlouhé články mám ráda, protože mám o tom lepší přehled, než když to je dávkované do několika.
    Limitovanou paletku od Benefitu a Too Faced musím mít! :D plus ještě ten rozjasňovač od TF.
    Novinky jsou celkově povedené. Nedočkavostí neusnu. :)

    OdpovědětVymazat
  25. nejvíc se těším na úplně nejbanálnější věc a to na TF BTS mini waterproof, doufám že bude i v mojí Sephoře...no a pak Becca, to je fakt splněný sen, že takováhle značka si našla cestu i k nám, jsem hodně zvědavá na nabídku i ceny...no a určitě okouknu zblízka i Sephora štětce, jejich PRO řadu miluju, s žádným jsem zatím nešlápla vedle

    OdpovědětVymazat
  26. Rendy, ty fotky jsou neskutečný! Já být na tvým místě, tak na všechno neustále civím a všechno zkouším a neměla bych nervy na fotografování. A ty fotky jsou vážně nádherný! :) Zaujaly mne linky od Sephory, pak matná Laguna a co mi tady chybělo a mrzí mě to, já se z TF novinek těšila na Peanut Butter and Honey paletku a tu tady jaksi nevidím :( Jo a samozřejmě Cheek Parade, po té slintám jak děcko po bonbonu!

    OdpovědětVymazat
  27. No, tak na to, jak jsem se bála, že se mi bude líbit úplně všechno a budu řádně v háji :D jsem nakonec svůj wishlist rozšířila pouze o 4 kousky :) Jmenovitě jsem zvědav na paletku tvářenek od Benefitu, nová paletka očních stínů NARS, z Beauty To Go mini verze Hangover primeru od Too Faced a v závěru bych se chtěla podívat na nějaký rozjasňovač od značky Becca, až bude uvedena do prodeje :)
    Strašně ti závidím účast na takové tiskovce, muselo to být úžasné :) I když to v podstatě funguje jako lákačka i mučírna v jednom :D
    Děkuju za tenhle článek, rozhodně nebyl přehnaně dlouhý ;) Těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
  28. Mě nejvíc zaujala ta pečující kosmetika od Sephory a pak taky Dr. Jart

    OdpovědětVymazat
  29. Tak čo ma teda celkom zaujalo je aktualizovanie Beauty to go stojanu o Too Faced paletku pretože tá vyzerá celkom pekne :) a ešte tie ultra tenké linky Sephora? Tak ak budú stáť za to tak hneď objednávam z e-shopu :)

    OdpovědětVymazat
  30. Hmm, další kosmetický ráj. Too Faced by mě lákalo, asi se zase budu muset přimotat někde kolem Sephory... ;-)

    OdpovědětVymazat
  31. Super, tak Amika bude i v ČR, to mám radost :) určitě plánuju koupit ten Undone Texture Spray. A co mě potěšilo jsou miniatury Too Faced, hangover primer mám moc ráda a bude praktický mít cestovní balení a voděodolnou BTS řasenku chci už dlouho zkusit. I ty MUFE painty vypadají moc dobře... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)