úterý 4. dubna 2017

the Ordinary - skvělá kosmetika za málo peněz?

Tak dlouho jsem vám slibovala článek se značkou the Ordinary, až mi to bylo skoro blbé :) Ale u té pečující kosmetiky to chce čas, než člověk zjistí, jestli mu funguje a stojí za to, tak věřím, že mi to odpustíte. O the Ordinary se teď hodně mluví a často padají výroky jako: "spousta muziky za málo peněz", "vysoké koncentrace účinných látek" nebo "složení které se vyrobná drahé kosmetice". Nebýt jednoho videa na youtube, nikdy bych tuto levnou značku asi neobjevila a nemohla vám o ní ani napsat. A je vůbec možné, aby něco, co má v názvu "ordinary", bylo špatné? :)


Produkty jsem kupovala ZDE a nevím proč, ale zdají se mi tam nejlevnější. Viděla jsem je i na jiných a mnohem známějších beauty eshopech, ale tam byly strašně předražené. Eshop můžu rozhodně doporučit a to hned z několika důvodů. Poštovné je velice příznivé (bylo okolo 2-3 liber) a balíček dorazil asi do 10 dnů od objednání. Při druhé objednávce se stalo, že jeden produkt neměli skladem (resp. se teprve uváděl do prodeje), ale bylo možné si ho předobjednat, rovnou zaplatit a hned jak bude naskladněné, tak mi ho pošlou, aniž bych musela znovu platit poštovné. Takže na poslední produkt ještě čekám, ale až se ho dočkám, tak doufám, že to bude pecka :) Začneme ale s produkty, které mi přišly v první várce.


High-Adherence Silicone primer (30ml) - koupíte ZDE za 3,9 libry

Právě tato podkladová báze pod make-up byl důvod, proč jsem chtěla něco od této značky vyzkoušet. Možná jste také viděly video od Wayna Gosse (KLIK), kde mluví o božském primeru za nesmyslně nízkou cenu. A uznejte, že cokoliv levného, co je údajně boží, chce prostě člověk vyzkoušet. Neváhala jsem ani minutu, šla na stránky a objednala (protože jsem věděla, že jestli budu váhat, bude hned vyprodaný - a taky že se tak rychle stalo). A okamžitě jsem ho musela zkoušet a zjišťovat, jestli je vážně tak boží. 


Vzhledem k názvu produktu, jsem čekala, že to bude taková ta silikonová kašička, co bude na obličeji mastná. Primer je ale spíše jako hutnější krém, který dokáže obličej zmatnit, vyhladit póry i drobné vrásky. Není vůbec mastný, neucpává mi póry ani nezpůsobuje akné. Primer je bez barvy i parfemace a vůbec není cítit, že by v něm nějaké silikony byly. Wayne ve videu tvrdí, že složení primeru je stejné (prakticky i lepší) než mají luxusní a drahé primery. To úplně neposoudím, ale složení máte jako vždy níže nafocené :)


Dole: složení primeru


Primer by měl obsahovat nějaké "lepší" a vychytanější silikony (opět jako laik přes chemii neposoudím), ale rozhodně můžu říct, že nebýt nápisu "silicone" na obalu, tak bych vůbec netipovala, že nějaké obsahuje :) 

Mému milovanému primeru od MUFE se sice nevyrovná, protože ten mi dokáže pleť zmatnit na mnohem delší dobu, ale vzhledem k ceně tohoto primeru, by byl hřích ho nevyzkoušet! Myslím, že by ho v klidu snesla i suchá pleť (samozřejmě jen tipuju) a pleť dokáže vážně pěkně vyhladit a vytvořit super základ pod make-up. A vzhledem k ceně, mě nenapadá žádný primer z drogerie, který do stál okolo stovky a dokázal to, co dokáže tento. Objednala jsem si další dva do zásoby a budu ho střídat s tím od MUFE a zdá se, že jsem našla vážně dost fajnový produkt za nízkou cenu. Člověk nikdy neví, kdy bude muset beauty rozpočet zkrouhnout a na primery za stovky korun nebude, takže myslím, že jsem našla levnou alternativu, která funguje.



Niacinamide 10% + Zinc 1% (30ml) - koupíte ZDE za 5 liber

Jestli nejsem schopná si pamatovat název nějakého produktu, tak je to právě tento :) To je pro the Ordinary celkem typické a spousta produktů má v názvu % a číslice a špatně se pamatují. Zejména kvůli tomuto produktu jsem tak dlouho čekala s článkem, protože jsem ani v jeho polovině pořád neviděla žádné extra výsledky a nic se nedělo. Vkládala jsem do něj celkem velké naděje, protože cokoliv se zinkem je fajn na mastnější pleť a redukci pupínků. Sérum by mělo regulovat kožní maz i nedokonalosti pleti a také zatočit se skvrnami, které vznikají po pupíncích. Čili přesně něco na mou pleť :) Niacinamide by měl být "v překladu" vitamín B3, který by právě měl dokázat zesvětlit pigmentové skvrny, které po akné můžou vznikat.


Tento produkt má gelovou konzistenci a díky balení s kapátkem se dobře dávkuje. Gel opět nemá žádnou parfemaci a po nanesení na obličej je trochu lepivý a pleť trochu pne. Je cítit, že na ní něco máte a po několika minutách mám neutuchající pocit, že si na obličej prostě musím dát ještě krém (což je tedy i doporučená aplikace od výrobce). Gel se aplikuje na vyčištěnou suchou pleť a většinou mi bohatě stačila jedna dávka z celého kapátka. Používala jsem ho vždy na noc, kdy jsem zvyklá jakoukoliv anti-pupínkovou péči používat.

Na stránkách najdete i upozornění a kontraindikace, pokud byste toto sérum  používaly s jinými produkty a je určitě fajn si to pročíst předem, aby to na vaší pleti nereagovalo nějak negativně. 



Bohužel ale musím říct, že ani po několika měsících používání jsem na své pleti nepocítila nic speciálního. Pleť se mastila stále stejně, skvrny po pupíncích se nijak neredukovaly a ani se mi nestalo, že by se nové netvořily. Nemůžu říct, že by mi sérum nějak ublížilo nebo pleti udělalo něco zlého, ale na druhou stranu jeho používání nepřineslo nějaké viditelné benefity, takže nevidím důvod pokračovat v jeho používání. Podaruji ho nějaké kamarádce, které třeba může fungovat lépe. Pečující produkty jsou samozřejmě velice individuální a na každé pleti fungují jinak, takže i když sérum neudělalo nic mě, neznamená to, že nemůže pomoci třeba vám. Myslím, že 5 liber není závratná částka, která by mě zruinovala, takže se vlastně ani nezlobím, že jsem si sérum neoblíbila a půjde o dům dál.



Dole: složení Niacinamide 10% + Zinc 1%





Natural Moisturizing Factors + HA (30ml) - koupíte ZDE za 4,9 liber

Poslední z první várky byl hydratační pleťový krém. Zcela upřímně jsem ho do košíku hodila z čisté zvědavosti a neočekávala jsem od něj nic extra. Pod pojmem HA se skrývá kyselina hyaluronová, která je známá také pro svou schopnost vázat vodu a často se s ní výrobci ohánějí právě v hydratační a anti-age pleťové péči. A Natural Moisturizing Factors jsou prvky, které udržují vnější vrstvu kůže chráněnou a dobře hydratovanou (nechci tu rozepisovat detaily, když nejsem chemik, ale na stránkách to mají celkem detailně popsané).



Krém má hodně podobné balení, jako má primer, takže když je máte na jednom stolku, musíte se dívat, co berete do ruky. Byla bych pro to, aby značka jednotlivé produkty nějak barevně odlišila, ale to bych chtěla asi moc :) Krém je bez parfemace, není příliš hutný ani mastný. Na pleti je příjemný, nijak jí nezatěžuje a příjemně hydratuje. Na hodně suchou pleť by to byl asi slabý odvar, ale na mé mastnější pleti je to ok. Není to pro mě taková bomba, jako je třeba hydratační řada od Clarins, kterou miluju, ale vzhledem k ceně tohoto krému, si není na co stěžovat. Kdyby se v této ceně daly v našich drogeriích koupit takto kvalitní krémy, po kterých se člověk neosype, necuckují mu na obličeji a nepůsobí na pleti, jako když se dusí za živa, tak by to byla vážně krása! Pleťovou péči z drogerie prakticky už několik let nepoužívám, protože mi nevyhovuje a často jsem z ní měla alergické reakce. Navíc když si vezmu, že není problém koupit třeba krém za 400 Kč, který se vám pak třeba oloupe z obličeje a ještě vám ho podráždí, tak si říkám, proč to dělat :) Když si za 5 liber můžete koupit krém, který velice dobře hydratuje, nijak pleť nedráždí ani neirituje.




Dole: vlevo je hydratační krém a vpravo je primer



Kosmetika the Ordinary neobsahuje parabeny, sulfáty ani minerální oleje a je veganská acruelty-free. Balení je jednoduché a funkční, ale ocenila bych, kdyby jednotlivé produkty byly nějak více a viditelně oddělené a nešlo je zaměnit. Ceny produktů jsou velice příznivé (nejdražší produkt stojí okolo 12 liber, ale většina se pohybuje okolo 5 liber).


A na jaký produkt ještě čekám? Glycolic Acid 7% Toning Solution, který by podle popisu mohl být takový dupe pro Pixi Glow tonic, který ale stojí asi tak 4x více, takže rozhodně pak udělám nějaké porovnání :)



Takže suma sumárum - the Ordinary mě baví! Jediný produkt který mě trochu zklamal, bylo zinkové sérum, které mi nic neudělalo, ale hydratační krém i primer můžu rozhodně doporučit vyzkoušet. Už jen kvůli těm nízkým cenám to za ten risk prostě stojí a člověk pak není tak zklamaný, jako když si koupí třeba krém za 1000 Kč, který nefunguje. I když mám lepší primer i hydratační krém, tak tyhle oba za vyzkoušení podle mě prostě stojí a pokud je člověk omezený rozpočtem, tak tohle beru jako skvělou a levnou alternativu.

Těším se, až mi dorazí i poslední objednaný produkt a doufám, že si ho zamiluju stejně jako Pixi tonikum (a ušetřím díky tomu hromadu peněz). 

The Ordinary je tedy oficiálně schváleno i Ordinary Life blogem a jestli rády zkoušíte novou pečující kosmetiku a nechcete za ní utrácet stovky a tisíce korun, myslím, že tady se vyblbnete :)

Znáte tuto značku? Máte od ní něco vyzkoušené a zaujala vás? :)

29 komentářů:

  1. Ahoj Rendy, tak určitě objednávám primer a tonikum, haha :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja chrochtám nad tým dizajnom, paráda... aj fotky pekné. Musím to trošku omrknúť zbližša :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  3. Značka vypadá celkem sympaticky; hned jsem si objednala ten zmíněný primer a ještě sérum s matrixylem jsem na ně zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na ten primer jsi mě dokonale nalákala, musím vyzkoušet! Jdu ty stránky omrknout ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já o této značce četla u tebe na instagramu na recenzi jsem se těšila.
    Je úžasný, že za tak málo peněz se dají koupit tak skvělé produkty.
    No a samozřejmě jsem hodně zvědavá jak dopadne ještě ten toning.:-) A podle toho bych pak produkty objednala. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak na tuto recenzi jsem se hodně těšila a musím říct, že jsi mě hodně navnadila ke koupi. Musím prozkoumat jejich sortiment a určitě něco vyzkoušet. Na poslední recenzi jsem extrémně zvědavá.

    Radu - Jarní soutěž o balíček přírodní kosmetiky

    OdpovědětVymazat
  7. Znacku poznam, ale nejako ma nelaka. Zaujalo ma iba zinkove serum a to na tebe neucinkovalo, takze nic 😁

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá skvěle, škoda, že se nedá koupit v Čechách , líbí se mi hlavně krém a primer :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Rendy,
    na tuto značku jsem už koukala a proto jsem ráda, že jsi o ni napsala :) Škoda, že to sérum nic nedělá, také se mi docela líbilo. Na co jsem ale opravdu zvědavá, tak je tonikum, na které čekáš a moc se těším, až uděláš srovnání (kéž by bylo tak super jako to od Pixi :) )

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Rendy, také jsem udělala objednávku po tomtéž videu. Akorát jsem si připlatila za matující primer z té jejich vyšší řady (ještě nevyzkoušeno, musím nejdřív dopatlat, co mám otevřené) a jelikož jsem si díky tobě objednala Pixi Tonic a totálně se zamilovala do toho, co mi "kyselinky" s obličejem dělají, šla jsem i do jejich kyseliny mléčné a HA. No a protože už jsem blíž ke 40tce než 30tce, přihodila jsem i retinoid a vitamín C.

    Zatím jsem zařadila do rutiny pouze kyselinu mléčnou a je to tedy vážně síla! A to ji mám v té slabší verzi! Musím opravdu oooooopatrně, postupně a pomalu! Jinak mám pleť podrážděnou a červenou. Ale je to bomba! Tak krásně hladkou pleť jsem ještě neměla, vytahuje mi to tedy sem tam nějaký pupínek, ale to prý k tomu patří, tak vydržím. Jinak úžasný! Vzhledem k citlivé reakci ty ostatní produkty zatím nechávám v šuplíku, než si pleť zvykne, ale moc se těším.

    Objednávala jsem z jejich ofiko e-shopu a opravdu se toho nikdo nemusíte bát, za 10 dnů to bylo doma.

    Těším se na recenzi na tonikum, máme stejný typ pleti, ráda se u tebe inspiruji...můj účet už tak rád není :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzkoušený mám primer a vcelku se ztotožňuju s tvým popisem :) Dál jsem zkoušela 10% aha kyseliny (název, jak říkáš, si fakt nevzpomenu :D ale mají 5% a 10% verzi s kapátkem) a to je podle mě super produkt. Krásně hladká a zdravě přirozeně "lesklá" pleť. Ještě se chystám na retinol :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tuto znacky znam az od tebe, ale urco kouknu na ten eshop :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Zkušenost zatím nemám, ale rozhodně mám v plánu to změnit a něco si objednat:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Rozhodě budu potřebovat jejich AHA peeling a retinolové a céčkové sérum a toner s kyselinou glykolovou místo Pixi Glow tonic mě taky zajímá.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, věci vypadají skvěle. Mám jen jednu otázku... Platí se jen to poštovné (cca 2,5 libry) nebo i ten příplatek okolo 6 liber? Chtěla jsem objednat jen ten krém, ale nechce se mi připlácet dalších skoro 7 liber :/ Díky moc :)

    OdpovědětVymazat
  16. musím sa zahanbene priznať, že som o tejto značke ešte nepočula, ale vyzerá aozaj fajn, páči sa mi hlavne hydratačný krémik :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, tak tohle mę rozhodně zaujalo :) !!

    OdpovědětVymazat
  18. Tak já Niamicide zboznuju! Prakticky mi vyzmizikuje pory a pupinky se hoji jedna basen a í jich mam mene, í když to neni produkt proti akne.. Uz na Ordinary jedu nekolik mesicu a nikdy jsem nemela hezci pleť. Krém je super hlavne na primichavani oleju (pouzivam od nich sipkovy, který nevadi akne) a vlastne jediná věc, z ktere nejsem moc nadsena je Cecko (diky memu akne, ale na krk super). Pouzivam jeste Buffet (skvely na vrasky a hydrataci), lactic acid (chemicky peeling), hylauronovou kyselinu, caffeine pod oci i bazi. Zjemnili se mi vrasky kolem oci a na cele (mezi ocima mi temer zmizela vcelku hluboka vraska), plet je taková hydratovana, na pohled pevnejsi, vybledly skvrny po akne, zesvetlaly kruhy pod ocima, akne se mi dela jen zridka a pory mam polovicni.. Pro mě je tahle kosmetika opravdovy zazrak a poprve vidím poradne vysledky (kdyz pominu akneroxid na hluboke akne). Už mam na seznamu plno dalsich veci, hlavne ty jejich makeupy, jen co dorazi na eshop nebo vlasovou kosmetiku ž jiné deciem rady. Už asi nebudu pouzivat nic jineho, nez Deciem ������

    OdpovědětVymazat
  19. Tereza Blog: to, že se u nás neprodává přece neznamená, že si jí nejde snadno objednat přes eshop a klidně jí používat :)

    Tereza Kosarova: platila jsem jen poštovné, žádné další příplatky už ne :) Objednávala jsem vždy více produktů a nevím, jestli to na to má vliv nebo když člověk objednává jen jednu věc, tak se to nějak liší :) Ale v rekapitulaci objednávky vždycky vidíš konečnou cenu, kterou platíš :)

    OdpovědětVymazat
  20. Z Ordinary som taktiež nadšená. Kupovala som na Asose, ceny mi prídu taktiež fajn. Krém mi úplne vyhovuje, taktiež i hyalurónové sérum. Skúšala som aj kofeinové, ale mám pocit, že mi opuchy a vrásky pod očami ešte zvýraznil, každopádne už sa chystám na ďalšiu objednávku, tak dobrú pleť som už dávno nemala :) Teším sa na recenziu.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak koukám, že pozitivních výsledků se tu objevuje víc, tak přemýšlím, že až budu dodělávat noční péči, mohla bych zkusit něco nového, co moooc krásně vypadá. ;-)

    OdpovědětVymazat
  22. taky jsem na The Ordinary narazila u Wayna, a pak na ní měla moc hezké video Fleur tak o něčem z péče dost přemýšlím

    OdpovědětVymazat
  23. Diky za tipy, urcite minimalne primer a krem prubnu 🙂

    OdpovědětVymazat
  24. Značku jsem zaregistrovala až u tebe na blogu a až dodělám nekonečné zásoby tak asi zkusím, moc mě láká třeba chemický peeling - který je zde za zlomek ceny...

    OdpovědětVymazat
  25. Značku moc neznám, ale tato značka mě zaujala a za tu cenu to stojí! :)

    OdpovědětVymazat
  26. The Ordinary mě už láká dlouhou dobu,po tomhle článku už si musím něco objednat :D Můžu se zeptat,jestli si platila clo?Nevím odkud balíky posílají,ale po zkušenostech se zadržením balíku na celnici jsem opatrná odkud objednávám :) Každopádně asi stejně neodolám.

    OdpovědětVymazat
  27. Rendy, díky za recenzi! Brzy asi udělám objednávku a zkusím minimálně ten primer, protože nemůžu za boha sehnat primer na mastnou pleť, který by mi vyhovoval a neucpával póry.

    OdpovědětVymazat
  28. hm, tak tuhle značku neznám, nicméně zní dobře. Musím ji blíže omrknout.

    OdpovědětVymazat
  29. holky The Ordinary mají i na asosu a za dobrý ceny řekla bych :) navíc se tam neplatí poštovné tak mrkněte

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)