neděle 28. května 2017

Beauty Oblíbenci měsíce | květen 2017

Další měsíc je za námi? Je vážně rok ve své polovině? Ne, to se mi určitě jen zdá, protože docela nedávno byly ještě Vánoce :) Ach jo, letí to strašně rychle, ale rok je teď ve své nejlepší části, protože léto klepe na dveře a já se ho už nemůžu dočkat! Co jsem si v květnu nejvíce oblíbila, co jsem objevila za skvělé věci a co nejlépe voní? To se dneska všechno dozvíte :)

Tento měsíc jsem střídavě zkoušela dva nové make-upy a oba mají společné to, že jsou levné a z drogerie. A oba jsou kupodivu vážně dost vyhovující :) Maybelline novinka je asi jediný make-up, který mi od této značky vážně sedí a to samé platí i u velice oblíbeného (a non stop vyprodaného) Catrice make-upu. Ráda bych vám o nich napsala víc a trochu je mezi sebou porovnala, tak snad v červnu dojde řada na oba :) Korektor mám stále oblíbený ten stejný, ale musím s radostí říct, že od doby, co jsem na stravě bez lepku, se mi dost zlepšuje pleť a prakticky se mi teď nedělají žádné pupínky a není ani tolik co zakrývat a maskovat. Nevím jestli za to může jen absence lepku, ale něco za tím rozhodně je :)

Maybelline Fit me Matte poreless make-up - Catrice HD Liquid coverage make-up - NARS Soft Matte complete concealer 


Na Galifornii je teď ta pravá doba, protože pro mě je tohle vyloženě letní tvářenka a sahám po ní teď velmi často. U rozjasňovačů se nic nezměnilo s želátkem od EL, které je prostě ultra povedené a krásné. Trio rozjasňovačů na fotce možná nevypadá ani trochu zajímavě a musím říct, že trochu klame a doopravdy je mnohem zajímavější a pěkné.

Benefit tvářenka Galifornia - trio rozjasňovačů Smashbox Spotlight palette (Pearl) - Estée Lauder Bronze Goddess Illuminating powdergelée


Kvůli většímu horku je teď třeba make-up pořádně fixovat, aby vydržel co nejdéle a tím nejlepším fixátorem je pro mě stále ten od Clarins. A když se bavíme o fixaci, chce to i pořádný podklad, aby všechno drželo na svém místě. Aktuálně zkouším hned dvě báze od značky Becca a ta v tubě je ultra matující a zároveň zmizíkující póry. Ta druhá je naopak rozjasňující a vypadá pěkně, když jí smícháte s nějakým méně krycím a lehčím make-upem, protože pleti pak dokáže dodat jemný jas a takový zdravější nádech.

Becca Ever-matte poreless priming perfector - Clarins fixátor make-upu Fix make-up - Becca Backlight priming filter


Řasenku jsem tentokrát používala dokola stále jen jednu a musím říct, že nejnovější Colossalka mě nezklamala a sedí mi! To samé platí i u linek L´Oreal, které mají sice docela divný aplikátor, který zas není tolik můj šálek kávy, ale linky na oku neskutečně dobře drží, nemažou se ani nedrolí. Na úpravu obočí jsem nejčastěji sahala po pomádě od Freedom, která také výborně drží, nemaže se a je voděodolná.

Maybelline řasenka Colossal Big Shot - oční linky L´Oreal Ultra precision - pomáda na obočí Freedom Eyebrow pomade (Ash Brown) 


O božích tekutých glitrech jsem vám psala ZDE, takže se nebudu opakovat. Z klasických stínů jsem nejvíce sahala po stínu NYX a kombinovala jsem ho s paletkou UD, která je boží! Vážně má nádhernou máslovou texturu, stíny jsou velice intenzivní a pigmentované a barevně je o dost zábavnější, než jak vypadají na fotce!


Stila Magnificent metals glitter & glow liquid eye shadow (Diamond Dust) - NYX oční stín (Bewitched) - Urban Decay paletka stínů Afterdark


Prakticky celý měsíc jsem dokola používala Jouer rtěnku, která vyhnala z prvních příček moje dosavadní favority od Too Faced, Kat von D a ABH! Nevěřila jsem, že je to možné, ale je a dost zvažuju, že si v budoucnu koupím nějaký další odstín. Rtěnka je neskutečně příjemná na rtech a abnormálně dlouho vydrží. Přežije i větší jídlo a časté pití a vypadá pořád skvěle! Pokud jsem vyjímečně nesáhla po Jouer, tak jsem používala nejvíce mou oblíbenou Backtalk od UD. V péči o rty se stále vracím ke své stálici v podobě oleje na rty od Clarins, který prostě nemá konkurenci!

Clarins olej na rty - Jouer tekutá rtěnka (Lychee) - Urban Decay Vice lipstick (Backtalk)


V péči o pleť se začínám více orientovat na hydrataci a hlavně ochranný faktor, protože sluníčko začíná dost sílit. O hydratační masce jsem vám psala ZDE a i hydratační krém je jeden z mých objevů. A krém s vysokým SPF faktorem by vám zejména v létě neměl chybět a rozhodně na svou pleť myslete i když nejdete zrovna na pláž se cíleně opalovat.


Estée Lauder DayWearKiehl´s Calendula & Aloe soothing hydration masque - The Body Shop Skin Defence SPF 50+ 


Mini mango na ruce jsem si zamilovala, protože patří mezi mé oblíbené ovoce. Krém je spíše lehčí a jemnější, ale to mi teď bohatě stačí. Nesmím vynechat ani péči o nehtovou kůžičku a na to mám nový olejíček od Sally Hansen, jejichž péči o nehty a okolí považuji za jednu z nejlepších, co v drogerii můžete sehnat. Olivový krém Korres je sice určený na tělo, ale já s ním mažu ruce. Totálně návykově voní a naprosto jsem si ho díky tomu zamilovala!

Tony Moly Mango Hand butter - Korres Pure greek olive tělový krém - Sally Hansen Color Therapy nail & cuticle oil 


O večerní čistící rutině a odličování chystám článek, takže se o těchto produktech brzy rozepíšu více. Každopádně micelární gel od Garnier je pro mě velice příjemné překvapení a dost jsem si ho oblíbila. Což tedy můžu říct i o černé tyčince od Tarte, kterou mi kamarádka dovezla z Ameriky a která perfektně do večerní rutiny zapadla. Má jemnou exfoliační schopnost, takže jí nepoužívám každý den, ale její nanášení si vážně užívám!

Garnier čistící micelární gel - Tarte FrXXXtion stick exfoliating cleanser


Body Shop a jejich másla na tělo jsou prostě špička a tohle vonící po mojitu je na letní sezónu jako dělané. A u úžasné vůně ještě zůstaneme, protože tenhle olej na tělo od Korres voní taky báječně! Musím říct, že jejich olivová řada se vážně ultra povedla a je naprosto návyková! To vážně musíte vyzkoušet nebo minimálně očichat!

The Body Shop Virgin mojito body butter - Korres Pure greek olive tělový olej s vůní medu


Poslední dva oblíbenci z mé koupelny patří do levnější kategorie. Prvním je avokádový sprchový krém od Dove, který jsem v drogerii prostě musela hodit do košíku. Avokádo taky miluju a když byl navíc ve slevě, prostě jsem neodolala! Myslím, že o letních sprcháčích asi taky něco sepíšu, protože je to moje závislost :) Druhým je můj menší objev od značky Balea. Je to vlasový peeling, což je stále pro dost lidí spíše sci-fi záležitost, ale pokud máte podobné vlasové problémy jako já, tak ho určitě oceníte. Šampon má drobná hrubá zrníčka a vlasovou pokožku s ním vydrbete vážně skvěle! Sice vlasy trochu vysušuje, ale to mi nevadí a dokážu si s tím poradit. Za tu cenu je to vážně super kauf!

Dove sprchový krém s avokádem - Balea peelingový šampon


Co v květnu nejvíce bavilo vás? Máte nějaký oblíbený produkt, který můžete doporučit nebo který vás zaujal? :)

18 komentářů:

  1. já se s přibývajícím teplem líčím míň a míň, dost se mi potí obličej a tudíž mi na něm nic nevydrží :-/ moc jsem si teď ale oblíbila catrice micro tužku na obočí (tu na styl ABH), ta se opravdu moc povedla

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som si tento mesiac kupila UD Vice lipstick v odtieni Backtalk, takze sa tesim, ze je to aj tvoj oblubeny ruz. Tym Jouer tekutym ruzom si ma prekvapila. Teda, ze sa zaradil na top miesto u teba 😉 Mohla by som poprosit swatch UD Backtalk a Jouer Lychee vedla seba? Dakujem 😉
    A neviem sa dockat recenzie toho Maybelline makeupu.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    Boží článek jako vždycky☺ já si za květen oblíbila rozjasňovač Mary-Lou Manizer od TheBalm a pečující kosmetiku od Havlíkovy apotéky. A v drogerce mrknu na ten peelingový sampon, díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta Jouer rtěnka mě překvapila. :-)
    A peelingový šampon mě též velmi zaujal.

    OdpovědětVymazat
  5. Catrice make-up je můj oblíbenec už delší dobu, od té doby, co jsem zjistila, jak moc se s ním kamarádím, tak ostatní make-upy šly trochu do ústraní. Ale teď se chystám zkoušet i ten make-up od Maybelline, snad s ním budu spokojená i já. Ani jsem nevěděla, že Dove má v nabídce sprchových gelů avokádový, ten bych moc ráda vyzkoušela:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja jsem se zase vratila k rosegold rade od rimelu k odstinu rokenrol nude a v lete naprosto ujizdim na limitkach od balei! :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  7. S Fit me! make-upem, Galifornia tvářenkou a Colossal řasenkou musím souhlasit! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezky zpracovany clanek :-) Objevila jsem sprchovy gel Radox s granatovym jablkem a udelala jsem si radost s rtenkou od EL.

    OdpovědětVymazat
  9. Na Catrice make- up se také chystám :-)Peeling na vlasy ? to neznám !!! zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mým jednoznačným oblíbencem měsíce je Přírodní samoopalovací pěna Eco by Sonya. Je to bomba a navíc přírodní, co dodat... ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy,
    na ten Catrice makeup se chystám už docela dlouho. Všude ho strašně chválí, tak se bojím, abych pak nebyla zklamaná :D Ale určitě na něho přijde řada :))
    Co se oblíbených produktů za květen týče, tak u mě by to asi překvapivě vyhrála hlavně tělová péče. Oblíbila jsem si tělový olej z Lidlu, který byl bohužel jenom jako limitka a kokosové tělové mléko od Naturalium. S blížícím se teplem jsem začala opět používat color tattoo od Maybelline, protože mi vydrží opravdu celý den.

    Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Čistící micelární gel od Garnier na mě čeká zatím než dopotřebuju nynější gel a už se na něj těším, hodně jsem si totiž oblíbila používat večer tyto gely na dočištění pleti :) Peeling na vlasy od Balea? No tak na to se musím teda podívat! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý článek! Já Catrice liquid HD miluju a nepoužívám teď nic jiného ... A peeling na vlasy teda zní zajímavě, v drogerii jsem si ho nikdy nevšimla, ale určitě vyzkouším! Z Dove sprcháčů mám oblíbený kokosový :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten micerálny gél od Garnier momentálne používam aj ja a som s nim velmi spokojná

    OdpovědětVymazat
  15. Maybelline Fit me make-up mám doma taky, ale zatím jsem ho ani nevyzkoušela, nebudil ve mně moc důvěru, ale teď jsi mě nahlodala, že ho jdu hned zkusit.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Super tip na levnější verzi čistícího gelu od biodermy, který mi ale super vyhovuje a nepálí v očích. Ten bronzer od Benefitu mám v plánu vyzkoušet až mi dojde, leopardí od Too faced, který je pro mě úplná pecka. Clarins fixátor pořád nevím, jelikož mi drží makeup i bez toho. A ten krém od Kiels je supr, mám doma i vzoreřek masky.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, tak mě nejvíce zaujala rtěnka od Jouer :)

    OdpovědětVymazat
  18. Catrice make-up som si aj ja obľúbila, je naozaj super. A urban Decay paletka je neskutočne krásna ♥

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)