sobota 20. května 2017

It's all about nude

Krásný víkend krásky moje! Nechci vás moc zdržovat, když je venku tak pěkně a mám pro vás pár tipů na nádherné nude, pudrové a prostě všechny ty pěkné a relativně nenápadné odstíny laků na nehty. Mám teď nějaké nude období a strašně mě tyhle barvičky baví. Má to někdo z vás taky tak? Jestli ano, tak se vám moje tipy můžou hodit, protože dneska mám pro vás samé pěkné kousky :)



Sally Hansen Miracle gel (244)

U těchto laků to mám vždycky tak půl na půl. Ne všechny odstíny z této řady, co jsem kdy vyzkoušela, dobře držely (což už je co říct, protože jinak s tím nemám problém). Lak není zapékací a podle výrobce by měl vydržet v pěkném stavu mnohem déle, než klasické laky, ale jak jsem psala výše, ne vždy s tím tvrzením můžu souhlasit. Tento odstín je v pohodě naštěstí, protože ten odstín! Ten se vážně povedl :) Starorůžová nude je tak jemná a krásná, že prostě musí slušet všem. Opět dávám dvě vrstvy, aby byla barva pěkně sytá.



Trend it up (111)

Laky této značky jsem si od doby, co se u nás objevila, velice oblíbila. Mají krásné odstíny, jsou levné a některé verze seženete i v tomto menším balení, takže je větší šance, že ho člověk vypotřebuje. Kryje skvěle ve dvou vrstvách a líbí se mi, že i když je to pořád relativně decentní korálový odstín, tak je barva taková zářivá a myslím, že bude senzačně vypadat na někom opáleném!



Essie Stones n´Roses

Od Essie jsem si dlouho žádný lak nekoupila a tím, že u nás nejsou tak lehce dostupné, jsem po žádném netoužila. Pak jsem se ale zamilovala na představení novinek DM drogerie ve Vídni do tohoto a druhý den si ho v místní drogerii koupila. V Německu i Rakousku Essie normálně v drogerii seženete, kdyby vás to zajímalo :) Barva je to opravdu krásná - něco mezi nude a lososovou. Ve dvou vrstvách je celkem ok, ale konečky nehtů maličko prosvítaly, takže pokud si na tom někdo zakládá, bude lepší dát asi 3 vrstvy, aby bylo krytí dokonalé.



Pupa Lasting color extreme (17)

Asi jako jediná je tahle krémová tělovka totálně krycí už v první vrstvě! Já ale vždycky dávám dvě a musím říct, že veškerou chválu, kterou jsem kdy na Pupa laky četla, se mi potvrdila. Laků jsem vyzkoušela už několik a všechny senzačně kryly hned v první vrstvě a barva byla tak pěkně krémová. Navíc mají i fajn zakulacené a ploché štečky, které mám u laků na nehty nejraději a nejlépe se mi s nimi pracuje.



Co se výdrže týče, nemám absolutně problém ani s jedním, protože pokud použiju svoje kombo sušiče laku Sally Hansen a topcoatu od Flormaru, drží mi prakticky všechno klidně i týden v krásném stavu. Proto si extra nezakládám na dražších značkách laků a pokud lak dobře kryje, je mi jedno, jestli stál třeba i 50 Kč a nepotřebuju nutně nějaké drahé. Zajímavý odstín je pro mě většinou rozhodující :)


Mám teď nude období co se laků i rtěnek týče. Asi mě to brzy přejde, jestli bude venku tak pěkně a léto se zase o něco více přiblíží :) Pak to vidím na divočejší a sytější odstíny! Užívejte si víkend a brzy se vás zase těším.

Jaké odstíny laků baví teď nejvíce vás? Máte taky jarní nude období? Jaký je váš nejoblíbenější nude lak? :)

16 komentářů:

  1. Laky od značky Pupa chci dlouho vyzkoušet. Ještě k tomu se mi tenhle odstín moc zalíbil. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak právě tyto odstíny mě baví úplně nejvíce. Jsou ženské a naprosto krásné. Asi bych tam přidala ještě červenou a byla by to topka. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. mne teda sally hansen a ani pupa týždeň nedajú, ale napriek tomu ich rada lakujem :) a u mňa víťazí klasika biely lak essence alebo sally hansen green tea :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se nejvíc líbí lak Trend It Up, tenhle odstín ještě ve sbírce nemám. Nude mám ráda hlavně na rtěnkách:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lak Sally Hansen jsem zkoušela v červeném odstínu a hned na druhý den se mi odlupoval, tak nevím kde se stala chyba. Trend it up mám v růžovém a prostě jejich laky jsou jedním slovem boží! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já už jsem, co se laků na nehty týče, naladěná na letní barvy. Mezi moje oblíbené nude laky patří asi nějaký kávový odtín od Essence.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. já mám teď úplně bezlakové období :-/ ale nude laky mám ráda celoročně, nic neudělá tak krásně upravené ruce jako správný nude lak

    OdpovědětVymazat
  8. Mne sa tiež nude farby veľmi páčia ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mam nejradsi Sally hanson, zadne jine mi na nehtech nevydrzi :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Laky od Pupy milujem, sú nesmierne kvalitné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy,
    nude laky mám moc ráda a to hlavně proto, že nehty potom vypadají velice pěkně. Tak upraveně, čistě a chic :) Hlavně když se někde začne trošku odlupovat tak to nejde hned vidět :D Nejvíce se mi líbí asi ten Sally Hansen a Pupy :) Já nejvíce používám od Flormaru z kolekce Full color odstín Rose I Hold, ten jsem si zamilovala :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Tiež mám aspoň trošku nude obdobie, ale skôr len v rúžoch na pery, na nude laky sa absolútne nechytám :) Ale krásne fotečky.
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  13. Tyhle nude barvičky jsou klasika v každém období, můžu je pořád a taky je pořád střídám. Celkově mám ale odvážnější období, červená a nakonec i černá mi úplně učarovaly a velmi ráda je nosim, i když dřív to bylo tabu. Jinak já mám skvělou zkušenost s výdrží laků Colorama (Maybelline) a TOP top coat má Avon. Je to sice Gel lak, ale dávám ho na cokoliv a je úžasný! Za mě lepší než Flormar.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, můj nejoblíbenější nude lak je od Freedomu, takový hnědorůžový :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten lak od Pupy vyzerá super. Inak momentálne striedam rôzne odtiene lakov. Najčastejšie používam nejaké výrazne ale už som si zakúpila aj jeden nude odtieň ktorý chcem vyskúšať tento týždeň.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)