pátek 5. května 2017

Lifestylové okénko | florarium, Kett´s candles, smoothie

Krásný pátek všem! Jak jsem slibovala, jsem tu trochu opožděně s novým lifestylovým okénkem. V dubnu jsem se s nákupy moc nerozšoupla a kromě věcí, co vidíte níže, jsem si pořídila asi jen dvě trička a cardigan, ale opět jsou v mé oblíbené černé barvě a není na nich vůbec nic zajímavýho nebo inspirativního, takže ty jsem ani nefotila :) Snažím se ale užívat rozkvetlých stromů (samozřejmě s mírou, vzhledem k jarní alergii) a pořád doufám, že se to jaro trochu umoudří a pošle nám trochu toho sluníčka a tepla. Taky doufáte? :)



V Lindexu jsem objevila tuhle pěknou láhev na vodu (nebo smoothie), která se vejde v pohodě do kabelky a ještě pěkně vypadá. A byla dokonce v nějaké super slevě a stála snad 70 korun :)


Tím, že je venku stále docela hnusně a večery jsou chladné, tak je pořád prostor pro pálení svíček i voňavých vosků. Trochu jsem podvedla své oblíbené Yankee Candle a vyzkoušela Kett´s candles vosky. Mají svůj český eshop a po vzhledové stránce vypadají vážně pěkně a luxusně. Může to být zajímavá alternativa pro někoho, kdo nemá YC vosky rád nebo mu přijdou třeba moc převoněné nebo uměle vonící. Stihla jsem vyzkoušet zatím 3 různé vosky a nevím, jestli je to tím, že jsem si vybrala jemnější vůně nebo ty vosky tak prostě voní, ale jsou poměrně slabé. Máme velké místnosti a vysoké stropy a zatím tedy s intenzitou vůně nejsem tak spokojená. Uvidíme co ty další verze, ale zatím zůstávám asi věrná YC voskům.



Tuhle prasárnu jsem objevila náhodou, když jsem v regálech Tesco Finest hledala manželovu oblíbenou indickou omáčku. Je to vážně ultra dobré a zařekla jsem se, že mi tahle sklenička musí vydržet tak rok :) Vždycky si maličko dám do kafe, které si o víkendech dopřávám a hned mám pocit, jako bych si dávala kafe za stovku v nějaké kavárně :)



Super balící papíry jsem sehnala v Nanu Nana! Po dlouhé době přemýšlím, že bych letos zabalila vánoční dárky do jiného papíru, než do toho klasického hnědého :)



V dubnu jsem byla na knížky úplně marná a měla jsem na čtění strašně málo času. Vůbec jsem nestihla knížky, které jsem chtěla stihnout a částčně je to asi také způsobené tím, že knížku, kterou teď čtu, pro mě není tak zajímavá a nehltám každou její stranu. Skála od Petera Maye je právě tou knihou, co mě nebaví a nějak se do ní nedokážu začíst. Jsem ve 3/4 a pořád jsem nepocítila napětí, chuť číst knížku třeba hodinu vkuse nebo se těšit, co přijde na další stránce. Psaly jste mi, ať vydržím a nevzdávám to, že to nakonec bude super, tak se zatím držím, ale vážně mě to zatím moc nebaví. Čínské trio jeho knížek mi přišlo mnohem lepší!



Já a kosmetické taštičky. Ach jo, co dodat? Tuhle jsem ale vážně potřebovala :) Prodávají se v packu po dvou v Reservedu.



Nový sukulent do naší rodiny z Lidlu (měli celkem zajímavý výběr za super ceny)



U této zaštičky z Tiger můžete hádat, co je jejím obsahem. Už brzy o tom bude článek :)



Z Reservedu je i tato menší černá crossbody kabelka. Nezdá se, ale vejde se toho do ní celkem dost a je taková normálně obyčejná a hodí se ke všemu :)




Tak konečně jsem upíchla (doslova) tyhle odznáčky na svojí "něcojakodžínovoukošili" :) Tyhle stylové pro každou beauty bloggerku mám z Reservedu.




Green smoothie u nás doma teď jedou a nemůžeme se jich nabažit. Velice jsem si oblíbila kombinaci banán + mango + špenát!






Zásoby ovoce na snídaně a smoothie 


Vnitroblock je úžasné místo v Holešovicích a kromě kafe s kamarádkou tam můžete omrknout nebo koupit spoustu super stylových doplňků, oblečení nebo kosmetiky.



Úplně nejvíc jsem se tam zamilovala do floraria od @design_florariums a moc bych svojí sukulentí rodince nějaké chtěla pořídit. Akorát budu muset nejdřív vyřešit současný prostor, protože přestává stačit a teď by se mi tam nové terárko nevešelo.






Stihla jsem i jednu oslavu narozenin v mé oblíbené Špejli




A stále si užívám pohled na rozkvetlé šeříky <3



Co jste si v poslední době koupily vy? A co si teď nejvíc užíváte a na co se těšíte? :)


Užijte si víkend a kéž by celý jen nepropršel!

19 komentářů:

  1. Já se momentálně nejvíc těším na konečně hezké stálé počasí, u nás už od rána prší, tak jsem zvědavá, jak tenhle prodloužený víkend dopadne :-(
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc si užívám rozkvetlé stromy, už jen ten pohled je hotový balzám pro duši:-) Jen kdyby se to počasí trochu umoudřilo a mohli jsme si užívat sluníčka a tepla. Líbí se mi ty kosmetické taštičky. Ten pocit, že člověk něco opravdu potřebuje znám:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si uzivam konecne hezkeho pocasi! :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce si užívám procházky v přírodě, ale chtělo by to stálejší počasí. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda toho počasia, ja sa najviac teším na slniečko :) a skvelý článok, ja smoothie zbožnujem :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta košile krásná a tuhle smoothie variantu mám taky ráda! jinak ta mistička ve tvaru srdíčka je boží a na balící papíry se juknu, vypadají skvěle! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  7. Momentalne si uzivam prochazky s kocarkem. Chtela bych Te poprosit, odkud mas krasnou misku ve tvaru srdicka? Predem dekuji.

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju ty tvoje lifestyle té okénko! Vždy mě něčím inspiruješ.❤

    OdpovědětVymazat
  9. Karin Lavickova: takové procházky jsou nejhezčí :) misku mám z nordicday.cz :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta flasa na vodu z Lindexu vyzera super. Dufam, ze bude aj u nas 😉

    OdpovědětVymazat
  11. já už se tááák těším až bude krásně, ale jakože "kecky naboso a tričko" krásně

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som si napr. včera užila opekačku v lese a hokej 😉 Treba využívať každý jeden slnečný deň 😊

    OdpovědětVymazat
  13. Koukám, že láska k sukulentům je nová móda 21.století 😀 Ale chápu to, taky jich doma pár mám 😊 a jinak ten Salted caramel z Tesca vypadá super, asi ho taky ochutnám 😊

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, chcem sa spytat, kde si zohnala tie terarka? Zbierka sukulentov je pekna :) :) mam rada toto lifestylove okienko, vzdy sa dozviem nejake typy na nieco nove a krasne a hlavne uzitocne
    :) dakujem

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy,
    vosky vypadají docela fajn. My máme malé pokoje, takže pro mě by byla jejich intenzita možná ideální. Kolikrát si právě nemůžu koupit vosk od YC, protože vím, že by byl až moc aromatický a mohla bych ho mít zapálený tak 5min. Takže díky za tip :)
    Florarium je vážně moc pěkné! Jednoduché, ale účinné. Něco takového by se mi taky líbilo.
    Já si poslední dobou dělám radost hlavně jídlem. Vím, že to možná pro někoho zní divně, ale stále více ráda objevuji nové chutě, produkty nebo podniky kde si dám něco dobrého :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné. Velmi ráda koukám na tyhle okénka, já mám jiná okénka, ne tak stylová a spíš dětská, ale nadšená jsem z nich stejně.. ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky. Jsou focené na telefon? :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Rendy, mám ráda Tvé články, otázky na konci všech článků mě donutí se zamyslet a to je super 😃. Na co jsem se těšila?-na prodloužený víkend v maďarských lázních 😃, dokonalý odpočinek pro tělo i duši 😃. Co jsem si koupila? - džínovou bundu, nějake tričko, oblíbenou vůni ...😊 A na co se těším?- na sluníčkové dny plné pohody 😃 Přeji pohodový týden 😊

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, musím řıct že Vnitroblock je opravdu super!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)