neděle 7. května 2017

Makeup Geek | levné stíny, které potřebujete

Těšila jsem se, až vám o stínech značky Makeup Geek napíšu! Vždycky mám radost, když objevím něco relativně levného, co skvěle funguje, což u těchto stínů rozhodně platí. Protože když si vezmu, že za stejnou cenu si můžu koupit mono stín v drogerii a nebude tak pigmentovaný, barevně zajímavý a nebude mít tak krásnou texturu, tak si říkám, proč vyhazovat peníze za věci, co nefungují a nebo nejsou tak pěkné. Když je možné si Makeup Geek objednat ze zahraničí až domů a mít z nich velkou radost :) Jestli vás zajímá, jaké odstíny mám a jaké vám můžu doporučit, tak si dnešní článek nenechte určitě ujít :)



Makeup Geek Duochrome eyeshadow pan - koupíte ZDE

Oční stíny seženete jako refily a tudíž je třeba je umístit do nějaké vlastní magnetické paletky. Mě osobně to nevadí a z hlediska skladování, je to tak trochu výhoda, když má člověk doma jinak paletek stínů až až :) Další plus je pro mě i cena stínů (duochrome je okolo 6 euro a foiled okolo 9,5 eura), protože mi nepřijde přehnaná a kvalitu jakou dostanete, je skvělá! Stíny jsou neuvěřitelně pigmentované a máslové. Ta konzistence u Duochrome verze je jedna z nejlepších, jaké jsem kdy vyzkoušela a to nemluvím o tom úžasném efektu. Na fotku je to nezachytitelné, prostě ty duochrome stíny vypadají z každého úhlu maličko jinak, ale na youtube je spousta videí, kde swatchují celou kolekci a je to o něco lépe vidět. Stín můžete nanést klidně na celé víčko bez jakéhokoliv dalšího a bude to vypadat suprově i tak. Stín mi na víčku s bází vydrží krásně celý den a nijak nebledne, neopadává ani se neslévá, což je super. Upřímně jsem z nich nadšená a strašně mě lákají vyzkoušet i jejich duochrome pigmenty! Nemáte s nimi někdo zkušenost? A jinak stíny neobsahují žádné parabeny a jsou cruelty-free.

U Foiled verze (odstín Nostalgic) s metalickým finišem není ta textura stínu tolik máslová a efekt tak zajímavý. Možná je to jen tím odstínem a u jiného bych byla asi nadšenější, ale konkrétně tento mě tolik na zadek neposadil. Na výběr je o mnoho více odstínů, než u Duochrome verze a možná jsem měla googlit trochu víc a vybrat nějaký jiný. Ale kdybych měla soudit jen podle těch, co mám doma, šla bych raději do těch Duochrome. Jinak tyto jsou taky moc pěkně pigmentované a skvěle mi drží celý den.



Stíny mám uložené ve své Sephora magnetické paletce



Odstíny jsou vážně těžko zachytitelné na fotku a nejsou zdaleka tak pěkné a zajímavé jako ve skutečnosti





Makeup Geek u nás není asi tolik profláknutá značka, ale v zahraničí je u světových youtuberek celkem známá a oblíbená. V portfoliu značky najdete strašně moc produktů a třeba Beautybay jich má docela dost. Občas mají tedy některé odstíny probrané (aktuálně co jsem se dívala, tak ty duochrome stíny nemají naskladněné všechny), ale kdo si počká, ten se dočká :) O tomto eshopu jsem vám na blogu psala už několikrát a mám s ním jen ty nejlepší zkušenosti a vřele ho můžu doporučit. Neplatíte žádné clo ani jiné poplatky a doručení je super rychlé!

Verze stínů Duochrome za mě tedy rozhodně ano a jestli rády zkoušíte nové značky a zároveň nechcete utrácet tisíce, tak u Makeup Geek se určitě porozhlédněte :) 

Znáte tuto značku? Máte od ní něco vyzkoušeného a můžete nám to všem doporučit? :)

21 komentářů:

  1. Značku jsem dosud neznala a zaujaly mě ty stíny verze Duochrome. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, ty stíny jsou prostě dokonalé ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle značku vůbec neznám, ale určitě by se mi stíny líbily. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Mam doma odtien Prom Queen a zboznujem ho. Preto su dalsie 3 odtiene aktualne na ceste ku mne 😉 Vsetky su to ale tie "obycajne" tiene. Foiled ma nejako neberu a z duochrome ma zaujal iba Havoc. Chystas sa vyskusat aj nejake "obycajne" MUG tiene? Zaujimal by ma tvoj wishlist MUG tienov. Ja som si prave objednala v akcii Colour Pop pressed eyeshadows, tak som zvedava ake budu v porovnani s MUG.

    OdpovědětVymazat
  5. Značku vůbec neznám, ale ty stíny vypadají naprosto úžasně:-)

    OdpovědětVymazat
  6. krásné odstíny jsi vybrala, Typhoon je na mém seznamu už dlouho...jinak já mám doma jeden stín, který jsem kdysi od někoho dostala a je fajn, ale vůbec moje barva

    OdpovědětVymazat
  7. Tak o tejto značke som ešte nepočula ale vyzerá fajn. A ceny sú tiež super 😊

    OdpovědětVymazat
  8. Značku vůbec neznám:( stíny jsou krásné!:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. velmi pekne odtiene :)

    ak chces zapoj sa do mojej sutaze o fotenie :)  https://www.facebook.com/dominikamurnikovaphotography/photos/a.805670306257012.1073741828.805649789592397/813109528846423

    OdpovědětVymazat
  10. Znacku znam ale mrzi me ze tady v cesku se neda skoro nic sehnat :D. Vse jen na zahranocnich eshopech :/ kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak o této značce slyším poprvé až od tebe.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Se znackou Makeup Geek zkusenost nemam, ale stiny jsou moc pekne.

    OdpovědětVymazat
  13. Tyto stíny jsou snad mé nejoblíbenější :))

    OdpovědětVymazat
  14. Odtieň Havoc vyzerá skvostne a asi ho nutne potrebujem :) Z Beauty Bay som ešte neobjednávala, takže je na čase spraviť prvú objednávku. Vďaka za skvelý tip Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  15. Znam, vim, libi! Ale radsi jsem ted ve sleve sahla po colourpop pressed. Uz mi leti, jsem moc zvedava. Ted budu na dlouho stinove ukojena...teda...mela bych byt, ale...zname to, ze...

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám zrovna na cestě čtyři MG stíny - jeden foiled a tři obyčejné, těším se na ně. Objednávku jsem ale dělala kvůli paletce Androgyny, to jsem hodně zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Rendy,
    zdá se mi, že o značce jsem už někde slyšela, ale nějak jsem jí nevěnovala pozornost. Z tvého článku jde vidět, že ty stíny jsou opravdu super, a že se nemusí utrácet velké částky za skvělé stíny. Koukala jsem na jejich nabídku a vypadá to velmi dobře :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  18. Také se mi líbí , značku znám převážně z IG, nic ale od ní nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  19. to vypada dobre :-)) asi budu chtit vyzkouset

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)