sobota 13. května 2017

Moje sbírka: MARC JACOBS | must-have produkty

Ráda bych po nějaké době zase navázala na sérii, kdy vám ukazuji všechny produkty od jedné značky, které doma mám. Tentokrát jsem vybrala značku Marc Jacobs, která sice zatím není tak hojně zastoupená, ale zato od nich miluju každý jeden produkt, který doma mám. Marc Jacobs se v našich parfumériích zatím neprodává, ale v Evropě je v několika zemích v Sephorách (např. Itálie nebo Polsko) a není tak úplně problém, si případně nějaké produkty objednat nebo na cestách koupit. I když značka nemá dlouholetou historii, tak si myslím, že už má několik velice známých produktů, které zbožňují blogerky po celém světě a do portfolia přibývají stále nové produkty. Začnu tedy s těmi několika produkty, které doma aktuálně mám a řeknu vám, proč je mám tak moc ráda :)




Rtěnka Le Marc Lip créme lipstick (černá) - ods. Kiss Kiss Bang Bang 

Pidi rtěnečeka byla spolu s pidi tužkou na oči součástí dárkového balení, které jsem dostala v americké Sephoře k narozeninám jako dárek. Což tedy potěší, ne že ne :) Někdy si říkám, že by mi rtěnky v pidi balení bohatě stačily, protože jich mám tolik, že je nikdy nestihnu všechny vypotřebovat až do dna :) Rtěnka je opravdu skvěle a sytě pigmentovaná a stačí rty jednou přejet a máte hotovo. Drží výborně a v mojí sbírce rtěnek se určitě řadí mezi ty nejlépe držící (nepočítám tam samozřejmě tekuté rtěnky, beru ty klasické). Textura je velice příjemná, rty vůbec nevysušuje a skoro ani nevíte, že na rtech něco máte. Rtěnky od Marca vážně za vyzkoušení stojí!



Rtěnka New Nudes Sheer gel lipstick (110 Role Play) - 

Zásadní rozdíl mezi rtěnkami vidím v tom, že tato gelová verze není tolik sytě pigmentovaná (ale i tak je pořád pigmentovaná moc pěkně). Obecně rtěnky s gelovou texturou nejsou tak ultra držící, ale tato je trochu nadstandardní v této kategorii a rozhodně se jen tak rychle neotře a drží. Nejsou to dlouhé hodiny, ale k poměru textury a její příjemnosti na rtech, je to vážně dobré skóre. Většinou když vidím nápis Sheer, tak si představím texturu, která je skoro průhledná a hodně decentní, ale u této rtěnky to tak příliš není, za což jsem ráda. Oproti černé verzi výše je určitě barva méně sytá a není tolik intenzivní. Jelikož je toto plné balení, tak má i magnetické zavírání, což je strašně návykové a kdykoliv mám rtěnku v ruce, tak si se zavíráním musím hrát :) Jinak balení produktů této značky je pro mě lahoda a strašně se mi jejich design líbí! 





Tvářenka Air Blush (Kink & kisses)

Byla dárek od manžela k loňským Vánocům a velké překvapení z toho, že jí na mém wishlistu našel a pak mi jí přivezl z italské Sephory. Věřím, že to pro něj nebylo snadné, aby sám šel do obchodu plného kosmetiky, které nerozumí a vybíral konkrétní věc, takže o to víc tu tvářenku miluju, protože je darovaná z lásky (jinak si jeho počin nelze vysvětlit :)

Tvářenka je složená ze dvou odstínů, ale samozřejmě je míchám dohromady a výsledný odstín bych nazvala růžovo-broskvovou. Pro mě je to ideální každodenní barva, po které můžu sáhnout celý rok a prakticky k jakémukoliv líčení. Tvářenka má pro mě ideální pigmentaci, která se dá postupně vrstvit a intenzitu budovat, což mám u tvářenek nejraději. Je velice jemně namletá a trochu práší, ale je to pořád v normě a nic dramatického. Úžasná je na tvářence kromě odstínu i její výdrž. Jak jí ráno nanesu, tak jí večer odličuju a drží naprosto perfektně. Součástí balení je velké zrcátko a žádný aplikátor, což mi také nijak nevadí, protože většinu aplikátorů stejně nepoužívám a rovnou je vyhazuju. Myslím, že mi vydrží věčně, protože má opravdu obrovské balení a pokud o ní třeba uvažujete, tak se nebojte vyšší ceny, protože je to skvělá investice na dlouhou dobu.

Měla jsem i zapečenou tvářenku MJ, která byla také skvělá a měla jsem jí velice ráda, ale když jsem dostala tuto, tak si ta původní našla nový domov, protože vím, že bych obě nestihla za život nikdy vypotřebovat :) Takže rozhodně i tvářenky můžu doporučit a co tak sleduji různé recenze a videa, tak jsou hodně dobře hodnocené i bronzery této značky.




Tužky na oči Highliner gel eye crayon eyeliner

Tyto tužky seženete ve 3 finishích - matte, satin a shimmer. Jsou automatické a super je, že na konci tužky je ještě ořezávátko, kterým můžete její hrot udržovat stále v kondici :) Tužka má gelovo-krémovou texturu a je velice dobře pigmentovaná. Nanáší se snadno a jakmile zaschne, tak skvěle drží! Jak na víčku, tak na waterline a celý den se ani nehne, neobtiskává ani nemaže. Opět nemůžu než pochválit a nemám tužkám co vytknout.




Větší tužka je v odstínu (Luna)tic, což je taková metalická levandulová a malá je klasická Black v satin finishi.



Dole: tužka (Luna)tic - rtěnka Kiss Kiss Bang Bang - rtěnka Role Play - tvářenka Kink & kisses


Tentokrát to bylo velice pozitivní, protože mám všechny produkty velmi ráda a jsou v mém osobním měřítku kvality opravdu vysoko. Marc Jacobs není určitě levná značka a i její dostupnost není ideální, ale já věřím, že jednak spousta z vás cestuje a nebo objednává kosmetiku i ze zahraničí a taky si myslím, že za nějaký čas se objeví i v našich Sephorách (to ale nemám nijak oficiálně potvrzené, jenom si to myslím). 

Zajímalo by mě, jestli máte od této značky nějaké produkty vyzkoušené a můžete nějaké doporučit nebo třeba naopak? O jaké další značce by vás tento typ článku zajímal? :)


18 komentářů:

  1. Veľmi pekná zbierka, Marc Jacobs je skvelý, ja milujem jeho vône. ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  2. Ja od MJ nemám v zbierke nič, ale tie odtiene rúžov a ceruziek vyzerajú fantasticky ✿

    ❀ Spring with Zaful ❀

    OdpovědětVymazat
  3. Značku znám, ale zkušenost s ní zatím nemám. Nejvíc se mi líbí tvářenka, ta je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že se k nám značka brzy dostane, ty produkty jsou totiž moc pěkné. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Uvítala bych článek o Smashbox, Estee Lauder nebo Clinique :)

    OdpovědětVymazat
  6. AHoj Rendy, prestehovala sem se do Italie a MJ jsem objevila v Sephore. Mam stejnou rtenku Kiss Kiss Bang Bang a jsem nadsena!

    OdpovědětVymazat
  7. Když chlap kupuje ženské kosmetiku, tak jedině z lásky! Jinak by do obchodu plného kosmetiky nikdy nevlezl! :D Tvářenka je fakt pěkná ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Přiznám se, že mě kosmetika od módních značek jako Marc Jacobs, Tom Ford, Burberry atp. nějak míjí a neláká.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nic som neskusala a asi tak skoro ani nebudem. Ale ako vzdy manaj viac lakaju ruze na pery 😁

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju rtěnky a tužky na oči, v tom se shodneme...měla jsem i paletku stínů, ale s tou jsem si bohužel vůbec nerozuměla :-(

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná sbírka. Po těch tvářenkách koukám už delší dobu. Jsou opravdu na celý život. :))

    OdpovědětVymazat
  12. Tato znacka mr velmi zajima, vim ze makeupy maji skvele nicmene je to na me prilis drahe :/ kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ja mám Kiss Kiss Bang Bang, doniesla mi ho sesternica z USA, odtien som vyberala podľa swatchov na nete, ale trafila som sa presne. Akurát mi nedrží tak dlho ako tebe, napriek tomu ho radím medzi svojich obľúbencov. Od tejto MJ by som chcela výhľadovo vyskúšať mascaru Velvet Noir.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Rendy,
    abych pravdu řekla, tak po kosmetice Marc Jacobs jsme se nikdy nekoukala a asi si nic zatím pořizovat nebudu. Některé produkty sice vypadají dobře, ale v těch kategoriích mám jiné favority :)
    Mi by se líbil článek třeba o tom, jak se díváš na kvalitu kosmetiky převážně "módních" značek v porovnání s kosmetickými.

    Martina

    OdpovědětVymazat
  15. zju, tu Lunatic tuzku mam taky! nepouzivam ji casto, ovsem na vecer se hodi skvele <3 od Marca temer denodenne pouzivam paletku ocnich stinu Lolita, tu miluju

    OdpovědětVymazat
  16. Mám komentář asi trochu mimo, ale chtěla jsem se zeptat, jak si vybíráte kosmetické (i jiné) produkty? Nevím, kolik jak moc se vyplatí investovat do produktů, jako je třeba MARC JACOBS. Jak to vnímáte vy? :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tvářenka mě zaujala, asi se na ni příští týden skočím mrknout do obchodu :) Kromě jiného hodně lidí opěvuje MJ řasenku, tu mám taky v hledáčku...

    OdpovědětVymazat
  18. Aklly: to je určitě zajímavý námět na článek, ale obávám se, že nemám prozkoušených tolik "návrhářských" beauty značek a to málo z toho, co mám vyzkoušené, stejně nevypoví tolik o celkovém dojmu ze značky :) Navíc u nás jich je dostupných minimum a valná většina je víc známá spíše v zahraničí, ale každopádně ten nápad nechám uzrát v hlavě a třeba by mě napadlo něco jiného, co by bylo maličko modifikované :)

    Zuzana Berezňáková: to je strašně individuální a nemám na to nějakou šablonu, podle které vybírám :) Někdy jde o značku (když je moje oblíbená nebo třeba naopak úplně neznámá), někdy jde třeba o to, že je produkt limitovaná edice a vím, že se již prodávat nebude, někdy jsem jen zvědavá, jaký produkt je atd. Je to vážně těžká otázka na jednoznačnou odpověď :) Otázka co je výhodná nebo kvalitní investice do kosmetiky, nemá jednoznačnou odpověď . Pro někoho je dražší kosmetika lepší investice v tom směru, že může mít delší životnost a díky kvalitnějším "surovinám" může déle vydržet (myšleno tak, že třeba pudrové produkty tolik nepráší a nevypotřebují se po měsíci používání apod.) a pro někoho je dobrá investice jen to,že si koupí něco levného nebo ve slevě :) Pro mě známá a drahá značka není pokaždé záruka kvality, ale myslím, že jsem si už zhruba vytipovala produkty, u kterých vím, že má smysl do nich investovat a u kterých mi stačí sáhnout po levnější značce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)