úterý 23. května 2017

Novinky & nákupy květen-červen

Konec měsíce se blíží a je čas se podívat na všechny novinky, které nás čekají nebo které se už objevily. Já vím, že to říkám často, ale mám pocit, že tenhle měsíc byl celkem extrém a je toho vážně strašně moc! Je vidět, že letní okurková sezóna se blíží a brzy bude s novinkami utrum a všechno se rozjede až zase v září, kdy začnou všichni už předvánoční promo :) Tak se na to pojďme mrnout bez dalších řečí :)


DKNY nedávno představila tři nové vůně z řady City Girls a moje favoritka je "nečekaně" modrá Brooklyn Girl, která obsahuje moje milované frézie a třeba i borůvky či ambru. Jako jemná vůně na jaro-léto je to značka ideál.




Paletka Afterdark od Urban Decay nadchne všechny milovnice barevných odstínů v metalicko-perleťovém finishi. Z 10 odstínů je 7 zbrusu nových a 3 ikonické, které milovníci UD budou nejspíš znát. Musím říct, že ne všechny paletky UD byly tak moc povedené a super jako tato! Úžasná pigmentace i sytost jednotlivých odstínů a výborná výdrž, takže určitě omrkněte. A PS: barvy v reálu vypadají mnohem lépe než v paletce :)




Jestli patří pleťový krém DayWear od Estée Lauder mezi vaše oblíbené, tak vás možná potěší, že teď ho v parfumeriích a buticích EL seženete za speciální cenu 790 Kč.


Maybelline si pro nás připravil novou Color drama lip contour palette a také nový gel na obočí Brow precise, který má opravdu ultra zvláštní aplikátor. Někdy si říkám, že chce Maybelline vyhrát světovou cenu o nejvíc divné produkty na obočí ever :) Co třeba vymyslet jen klasickou pomádu na obočí a nevymýšlet takové předimenzované aplikátory? :)



Jestli jste si minulý rok oblíbily řadu Virgin Mojito od The Body Shop, tak bouchněte šampáňo, protože je tato řada na léto zpět! Voní opravdu neuvěřitelně svěže jako čerstvé mojito a na léto je naprosto boží!


A když se v létě spálíte na pláži u moře nebo na zahradě o gril, tak je určitě dobré mít doma nějakého pomocníka, který pleť zchladí a uleví od bolesti. Třeba gel s 90% aloe vera od The Body Shop. Je bez parfemace a v letní sezóně pro něj využití určitě najdete.



GlamGlow má další dvě novinky. Tou první je Glowsetter, což je setting sprej, který pleti dodá rozjasnění, probudí unavenou pleť a pokožku nechá prozářenou. Má opravdu ultra jemný rozprašovač ze kterého jde prakticky pleťová mlha a žádné humpolácké kapky, které by vám rozmazaly make-up. Druhou novinkou je Glowstarter Mega illuminating moisturizer, který obsahujeperlové částečky, které pokožku rozzáří a vytvoří jemný strobing efekt. Obsahuje i kyselinu hyaluronovou, antioxidanty a vitamíny. Oba produkty seženete v prodejnách Sephora nebo Douglas.



Řecká značka Korres před pár dny představila novou olivovou řadu, ve které najdete sprchové gely, tělová mléka i oleje nebo krém na ruce či tělový peeling. V této řadě najdete produkty v 5 různých vůních, které jsou inspirované řeckou přírodou (cedr, verbena, med, olivový květ, bergamot). A zcela upřímně? Ty vůně jsou bomba! Od prvního namazání jsem se zamilovala :) Tohle vážně chcete vyzkoušet nebo minimálně jen očichat!


Benefit má několik letních novinek. O světlejší verzi Hoola Lite jste už určitě slyšely a pokud na vás klasická Hoola byla moc tmavá nebo odstínově "teplá", tak určitě omrkněte tuto světlejší verzi. Druhou novinkou je například konturovací tyčinka Hoola quickie contour stick.



Novinky z bronzové kolekce Solar Look značky Bourjois vyloženě křičí: "léto přijď"! Do jejich nabídky se zařadilo duo bronzeru a rozjasňovače Contouring Illusios bronzer & highlighter (349 Kč), které má nádherný námořnický reliéf a také tekuté bronzingové sérum Sculpt bronze highlighter (399 Kč).




Smashbox ve spolupráci s youtuberkou Casey Holmes vytvořil paletky rozjaňovačů Spotlight palette, které jsou dostupné ve dvou odstínech - Gold a Pearl. Přináší i novou verzi oblíbené podkladové báze Photo finish, která je tentokrát rozjasňující a s názvem Radiance. Báze je hydratační, slibuje vyhlazení pórů, jemných vrásek a nedokonalostí. Sjednocuje tón pleti a dodává jemné rozjasnění.




Clinique obohatil svojí hydratační řadu Moisture surge o nové super lehké a zároveň super hydratační sérum pro dámy i pány.


Trend it up má ve své nabídce strašně moc novinek! Metalické tekuté rtěnky, pudr na rty (ano opravdu), metalické stíny, krémové rozjasňovače nebo ochranu nehtové kůžičky, kterou nalakujete okolo nehtů, když se je chystáte lakovat a případné přetahy pak odstraníte, když ochranu sloupnete.



Tahle rozkošná včelička Scrubee od Lush je nový tělový kondicionér, kterým se ve sprše můžete vydrhnout, protože je plná mletých kokosových skořápek a mandlí. A bambucké máslo se pak postará o dokonale jemnou kůži.



Značka Becca už je dostupná i u nás a konkrétně online přes eshop Sephory. V prodejnách jí zatím nehledejte, ale všechny bestsellery na eshopu zaručeně najdete.




Je vidět, že léto je za dveřmi, protože část novinek se točí okolo opalovacích záležitostí nebo zlepšováků vašeho opálení. Pupa má v nabídce např. bronzový sprej na tělo, rozjasňující krém na tělo nebo bronzující opalovací krém. Takže pokud víte, že se letos nemáte moc šanci opálit, můžete si dopřát alespoň trochu toho fake opálení i bez samoopalováků a nepěkných fleků, kterým se díky nim člověk občas nevyhne.







Tyto laky od Pupy asi nejsou úplně nové, ale musím říct, že jsou úžasné! Krásně krémové a výborně kryjí už v první vrstvě. Můj absolutní favorit je mintový č.041





Batiste má hned 4 nové limitované suché šampóny, takže jestli patříte mezi jejich fanynky a rády zkoušíte nové verze, tak teď se můžete vyřádit. Oriflame má zase ve své Love Nature řadě produkty vonící po avokádu nebo aloe a to prostě chcete :) Garnier má nový kuličkový anti perspirant Pure Activ s tea tree oil a bez parabenů a alkoholu. Loreal má zase intenzivní krém na vlasy z řady Color-Vive.




Během své cesty do Vídně jsem si koupila všemi vychvalovaný make-up Catrice HD Liquid Coverage, který je u nás neustále vyprodaný. Určitě vám o něm napíšu trochu víc, až ho pořádně vyzkouším. Nová je i houbička na make-up od Oriflame, o které se také hodně mluví a údajně by měla být dost srovnatelná s Beauty blenderem. O všem vám chci napsat víc už brzy.




O nákupu v americké Sephoře jsem vám pro jistotu napsala extra článek ZDE, protože toho bylo fakt moc :)



Dorazil mi i Skin frost rozjasňovač od Jeffree Stara, který vytvořil ve spolupráci s Manny MUA, kterého z youtube taky můžete znát, pokud se o kosmetiku zajímáte :)



Na léto je třeba se začít pomalu a jistě chystat a tak jsem při posledním nákupu v Lidlu přihodila do košíku i něco na opalování. Už minulý rok jsem jejich opalovák měla a naprosto miluju jeho vůni. Voní jako pláž a dovolená u moře! A sprchovou pěnu po opalování jsem minulý rok neviděla a zaujala mě, takže jsem jí chtěla vyzkoušet taky :)


Dorazila mi taky tekutá rtěnka Jouer, kterou teď non stop používám a úplně jí miluju! Víc nebudu prozrazovat a nechám si to do nějakého extra článku :)



Tak co vás z novinek zaujalo nejvíce? Zalíbilo se vám něco? Je něco, na co se vy samy už těšíte? :)

21 komentářů:

  1. Bože ne, už zase je tu tolik věcí, co nutně musím mít :D A první volbou je jednoznačně mojito řada, minimálně máslo :) Od Body Shopu jsem nikdy nic neměla, jen jsem tam všechno očichávala, když jsem kupovala někomu dárek, takže se konečně taky sama rozmazlím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rendy,
    nejvíce mě asi zaujaly novinky Korres. Tuto kosmetiku mám ráda, hlavně proto, že mají občas netradiční vůně produktů a většinou mi věci od nich sedí.
    Maybelline za mě zatím nic moc. Produkt na obočí vypadá opravdu hodně zvláštně a myslím, že by se raději měli držet osvědčeného typu :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Ten korrsovskej olej jsem si koupila v Řecku o loňskou dovolenou. Zbožňovala jsem ho.)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímaly by mě recenze na beauty blender od Oriflame a taky tekutý make-up Catrice, přijde mi, že jsou z něj všichni na větvi. A ta nová řada od Korres vypadá nádherně.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi novinky Bourjois, Trend It Up a nové varianty suchých šamponů Batiste. Make-up od Catrice mi sedí perfektně, chci si koupit další, ale mám poněkud potíže sehnat ve svém odstínu nový. Tohle se mi stávalo i u korektoru. A houbička na make-up od Oriflame je skvělá, používám ji skoro pořád. Akorát teď jsem si pořídila takovou takovou tu silikonovou houbičku, tak teď budu zkoušet ji.

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhodně se těším na recenzi na make-up Catrice. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vsechno! Vsechno! Vsechno! :D Paletka Ud vypada skvele :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Opalovacie krémiky od PUPA vyzerajú perfektne a okrem nich ma zaujali ešte novinky od Benefitu ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná zásoba novinek, budu se muset určitě podívat na novinky od Trend It Up.

    OdpovědětVymazat
  10. Tekuté rtěnky od Jouer jsou naprosto bezkonkurenční! Jinak rozhodně mrknu na novinky od Trend it Up protože ta ochrana při lakování a pudr na rty, znějí sakra dobře :D

    OdpovědětVymazat
  11. Krasne novinky, moc se tesim na recenzi tekute rtenky od Jouer.

    OdpovědětVymazat
  12. Co si určitě plánují pořídit, tak je nové sérum od Clinique. Čekám jen na nějakou slevu do Sephory :D A opravdu me zaujal nový parfém od DKNY :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  13. Rovnou říkám , že houbička Oriflame je vážně super, a vychválím ji až do nebes a to samé platí o make-upu Catrice, já ho měla zatím jen půjčený od kamarádky a čekám až ho chytnu v Rossmannu , protože jsou vážně vyprodané :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Zaujimala by ma recenzia na ten matny Fit me makeup od Maybelline a recenzia na vyrobky Trend it up 😊

    OdpovědětVymazat
  15. Trend it up teda jede s novinkama! :) Zaujalo mě snad všechno, ale ta řada od Korres vubec nevypadá špatně. :) No těším se na recenzi hlavně makeupu od Catrice, všichni ho chválí, já ho zatím ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  16. z toho už je úplně cítit léto! jinak poznámka ohledně předimenzovaných aplikátorů brow gelů byla dost trefná! :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Tak jsem naprosto v klidu :D Jediné, co mě jo zaujalo, je nová kolekce Smashbox (havně tedy nová báze ♥) a tekutá rtěnka Jouer, které dřív často propagovávala Ingrid Nilsen :) Snad se mi něco z toho někdy dostane do rukou :)

    OdpovědětVymazat
  18. No, zase bych si vybrala... Těším se na recenze make-upů, jsou mé nejoblíbenější.

    OdpovědětVymazat
  19. Ta včelička je kouzelná :*

    Danny
    http://denik-doe-lovera.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Tak ako tieto novinky vyzerajú super. Asi musím prestať čítať takéto články pretože potom si píšem stále dosť veľký zoznam toho čo "nutne" potrebujem 😁

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, nejvíce mě zaujala značka Korres :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)