středa 3. května 2017

Pánské okénko aneb jakou kosmetiku používá můj manžel

Po dlouhé době tu mám pro vás trochu té chlapské tématiky. Vím, že mezi vámi se tu pár chlapů najde, ale předpokládám, že to nemusí být nutně určené jen pro pánskou část publika, ale pro všechny z vás, které se staráte o kosmetický arzenál svých drahých poloviček :) Přeci jen jsme to často my, kdo těm našim láskám kupuje deodoranty, krémy nebo parfémy :)

Když jsem před lety svého milovaného muže poznala, skoro nevěděl, co je to pleťový nebo oční krém. Roky soužití s beauty blogerkou se na jeho kosmetickém koutku rozhodně podepsaly, i když bych ho rozhodně neoznačila za přehnaně starostlivého, co se kosmetiky týče, tak jsem ráda, že na to úplně nekašle. Pochopil, že se svou suchou pletí se musí mazat, pokud se nechce loupat a že je fajn, když si najde trochu lepší krém, který není mastný a hutný, což na pleti nesnese :) Zejména co se týče těch pleťových krémů, tak jsem si ho maličko rozmazlila a jen tak něco už používat nechce a když mu náhodou navrhnu vyzkoušet něco nového, tak mě často pošle do háje a chce zpátky svojí Biodermu :)

Tak jsem si říkala, že si na chvíli zase odpočineme od rtěnek a pudrů a ukážu vám, co v péči o pleť používá a co má rád :) A třeba to inspiruje i jednoho z vás či jednu z vás, která svojí drahou polovičku taky ráda zásobuje novou kosmetikou :)


Bioderma Hydrabio créme patří mezi úplně nejoblíbenější pleťové krémy mého muže. Obecně pleťová péče z jejich hydratační řady je jeho asi úplně nejoblíbenější a používá jí už roky. Tento je asi také nejhutnější a nejvýživnější ze všech a jak vidíte, už brzy bude na dně. Není mastný a na pleti je příjemný a podle slov manžela vydrží kůže dlouhou dobu nakrémovaná a neloupe se. Krém je bez parfemace, což je taky plus, protože muži chtějí většinou neparfémovanou kosmetiku.


Eisenberg Soin Actif calmant hydratant je už dost luxusnější záležitost a spíš pro někoho, kdo do kosmetiky rád investuje vyšší částky. Můj drahý by si krém za pár tisíc sám od sebe nekoupil, ale když mu ho manželka beauty blogerka na testování donese, tak ho rád vyzkouší :) Podle jeho slov je super, že má pumpičkové balení (praktické) a nemusí krém nabírat z kelímku. Texturu má lehčí než Bioderma výše, ale přesto dokáže pleť na dlouhou dobu zavlažit a zhydratovat. Možná je o něco více vhodnější na teplejší část roku, protože na hodně mrazivou zimu by to na hodně suchou pleť nemuselo být dostatečné. Je opět bez parfemace a můj drahý mu nemá co vytknout (až na tu cenu ovšem).

Ziaja Yego sensitive oční krém - oční krémy obecně jsou typ produktu, které jen tak nějaký chlap ve své kosmetické rutině asi zařazené nemá. Roky mi trvalo, než jsem je svého muže naučila používat a pochopil, že s přibývajícím věkem, to chce trochu přitlačit a na té péči maličko zapracovat. On je přesně ten typ člověka, na kterém se každá špatná noc a málo spánku okamžitě podepíše a kruhy pod očima se o dost zviditelní. Takže i proto jsem ráda, že se oční krém naučil pravidelně používat. A balení v tubičce je pro chlapa úplně ideální a nemusí strkat prsty do malých pidi kelímků :)



U sprchových gelů se dlouhodobě drží svého favorita od Dove z řady Clean Comfort. Já sama jeho vůni miluju a maximálně ho podporuju v tom, aby tuto řadu neustále používal (od deodorantů po sprchový gel). Kdybych měla z drogerie vybrat jen jednu pánskou řadu, tak je to právě tato :) A narozdíl ode mě nepotřebuje mít načatých 10 různých sprchových gelů, takže na střídačku s Dove má ještě Yego sensitive od Ziajy, který voní hodně jemně a decentně.



Čistící gel je typ produktu, který se svého drahého teprve snažím naučit používat. Je to zatím těžké a vždycky se ho musím ptát, jestli ho použil, ale když jsem ho naučila používat oční krém, tak tohle taky jednou půjde :) Já se jen tak nevzdám!



Vůně a parfémy si manžel ale vyloženě užívá a stíhá je vypotřebovat dříve jak já ty svoje :) Jsem moc ráda, že se je nebojí používat, protože jestli něco miluju, tak chlapa, co krásně voní :)

Loewe Solo má kromě krásné vůně i boží geometrické balení. Je to citrusovo-dřevitá vůně, kterou si myslím, že by na sobě zvládly mít i některé ženy, kterým se líbí spíše pánské vůně. Paco Rabanne vůně jsou klasika a já od nich absolutně nejvíce zbožňuju pánskou 1 Million, která vypadá jako zlatá cihlička (a kterou si spojuju s naší svatbou hlavně). Invictus Intense je o něco smyslnější a víc taková mužná, ale taky se mi moc líbí a na mém muži se mi strašně líbí.



Mezi ty už padlé a vypotřebované patří Wanted Azzaro a Michael Kors Extreme Blue. Obě dvě byly moc pěkné. Nemůže říct o žádné jeho vůni, že se mi nelíbí, protože bych mu jí jinak nedovolila používat :) Nesnáším, když chlap voní něčím, co mi vadí a nesnesla bych to, takže jsem moc ráda, že máme hodně podobný vkus a vím, co se jemu líbí a dokážu mu vůni třeba i sama vybrat :)



Z těch novějších které má,  si teď ujíždí na Azzaro Chrome Pure, která je hodně svěží a vyloženě teď na jaro a léto. Obecně Azzaro vůně u mého drahého bodují a má je moc rád. Nejvíc miloval řadu Decibel, ale tu mu už bohužel přestali vyrábět (a obrečel to skoro jako já, když mi inovují nějaký make-up a ta nová verze pak stojí za prd :)



Chybí tu jen péče o vlasy, ale aktuálně můj milý používá šampon Nodé S od Biodermy (má stejně jako já dermatitidu a tak nám vyhovují stejné šampóny a vidět jste ho mohli v mojí vlasové rutině pár článků zpátky) a nebo ho střídá s Cien šampónem proti lupům z Lidlu (ten má dlouhodobě vyzkoušený a nesvědí ho po něm hlava). A co se holení týče, můj drahý má pěnu na holení i aftershave Nivea, v tomhle ohledu není nijak náročný a je mu to celkem jedno, jakou značku používá :)

Co používají vaše drahé polovičky? Staráte se o jejich kosmetický arzenál a kupujete jim třeba krémy nebo parfémy samy? Řeší vaši muži značky produktů nebo jim je to třeba úplně jedno? :)

21 komentářů:

  1. Rendy, ještě shaving propriety a aftershave.

    OdpovědětVymazat
  2. Petra Smejkalova: doplnila jsem to tam :) V tomhle ohledu není manžel vůbec náročný a je mu to dost jedno :) A když někdy používá strojek, tak to už vůbec neřeší :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je sranda, tvůj manžel snad používá víc kosmetiky než já...a mnohem luxusnější:-) Jinak krém od Biodermy je i pro mě absolutní favorit, neobejdu se bez něj ani jeden den. A máš pravdu- není nic lepšího než hezky vonící chlap:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo, to je teda fakt dobrej, nebo spíš ty - za vším hledej ženu, co? :-) S tímhle kdybych doma přišla, díval by se na mě jak na blázna. Což už se stejně dívá skrz MŮJ kosmetický arzenál, že :-p Mám ráda, když o sebe chlap pečuje, takže ti moc fandím! Já jsem vděčná za aspoň ten nejnutnější základ, no. Jo! Ale když se mu vyvrbí nějaký epesní beďárek, tak to si přijde pro vodičku, to zas jo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, já manžela naučila na Biotherm krém/gel a je spokojený :) nelepí a krásně voní. Občas si se mnou dá i pleťovou masku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Muj pritel nepoužívá nic :) krem od biodermy je za me tezky propadák. Nulova hydratace.

    OdpovědětVymazat
  7. Niektore kozmeticke veci su u nas stalice a v niektorych je ochotny experimentovat, ale ocny krem by nepouzil nikdy, tym som si ista 😀

    OdpovědětVymazat
  8. No, tak u nás je to jen základ, sprchový gel, gel na holení, voda nebo balzám po holení, deodorant a voňavka. Koupila jsem mu i šampon, ale odmítl ho používat s tím, že proč by si vlasy umýval šamponem, když to může vzít sprchovým gelem. A kdybych mu nutila něco na pleť nebo cokoliv dalšího, tak by se asi na mně díval jako na blázna.

    OdpovědětVymazat
  9. Teda..na chlapa to je dost dobry kosmeticky arsenal :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tolik toho manžel nepoužívá, ale na pleťový krém bych ho taky ráda naučila, tak třeba se mi to někdy podaří. Co u nás frčí víc jsou všemožné mastičky, krémíky a olejíčky na atopický exém, mastě z lékárny už jsme vzdali, protože fungují měsíc a jsou většinou předepisovány ty s kortitokoidy, takže hledáme volně ve světě a většinou úspěch taky jen na chvíli. Ale něco na promaštění doma musí být pořád.

    OdpovědětVymazat
  11. Zajimavy clanek. Muj manzel nechce experimentovat, ma osvedcene produkty, ktere tvori zaklad - gel, sampon, krem, gel na holeni, deodorant, parfem a balzam na holeni.

    OdpovědětVymazat
  12. To tedy závidím, že tě manžel v kosmetice poslechne. Já příteli říkám pořád, že je mu už přes 30 a měl by začít používat nějaké krémy, ale vůbec. Vystačí si s voňavkou, antiperspirantem, sprcháčem a šamponem.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkný článek, je hezký když se o sebe chlap stará. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. manžel je také dost nenáročný, akorát jsme museli koupit nový elektrický holící strojek

    OdpovědětVymazat
  15. Co bych za to dala, kdyby si ten obličej namazal aspoň po holení všemi (mnou) nakoupenými krémy, balzámy, vodami po holení... po těch letech, když pak za čas vyhazuju sotva načaté prošlé krémy mě už trochu přechází chuť kupovat cokoliv dalšího. A přijít s očním krémem nebo čistícím gelem, no tak to by se mi asi vysmál hned. :D Už jen dovolené se namazat opalovákem je problém... no, konec stěžování. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Asi si nedokážu představit, že by můj chlap používal krém, ale možná to zkusím navrhnout, aspoň oční, právě na kruhy. Minule vypadal docela nakloněn masce kvůli černým tečkám, tak třeba to nebude tak beznadějný :D Ne že bych potřebovala, aby na sebe něco patlal, ale dokážu, když se o sebe chlapi dokážou takhle starat a neodsoudí to jako zženštilou hovadinu :)

    OdpovědětVymazat
  17. já svému muži kosmetiku kupuji pravidelně a nějak si na to už zvykl a bere to jako samozřejmost :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Môj manžel začal používať tiež kozmetiku. Začal ju používať až od kedy je so mnou. Pripravujem tiež článok o tom čo používa a čo mu vyhovuje. S výberom som mu pomáhala ja. Loewe Solo je jedna z jeho najobľúbenejších vôní. Mal síce len vzorku ale na výročie ji dostane ako jeden z darčekov pretože sa mu veľmi páčila a páči sa aj mne.

    OdpovědětVymazat
  19. můj drahouš je v tomhle hrozný, má oblíbené produkty a ty mu já kupuju pořád dokola, a třeba krém jakéhokoli druhu a užití naprosto nesnáší, tak ho nenutím

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělý článek! Inspirace na pánskou kosmetiku není nikdy dost. Můj manžel taky nesnese těžké krémy, tak jsem mu vnutila olejíček Blue Orchid a gelový krém Hydra Quench od Clarins :). Krém od Biodermy vypadá moc dobře, píšu si ho do TO-BUY listu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)