čtvrtek 18. května 2017

SEPHORA BEAUTY BOX

Nový Marie Claire beauty box je tu opět a tentokrát vychází ve spolupráci s parfumerií Sephora. Je to již druhá vzájemná spolupráce a první Sephora box měl velký úspěch. Tentokrát se můžete těšit na spoustu korejských značek, novinky i osvědčené produkty exkluzivních značek. 



Marie Claire beauty box můžete objednávat ZDE. Jako vždy dorazily produkty v krásně zabalené krabičce, která byla vystlaná černým jemným papírem. A co všechno bylo uvnitř?



Too Faced Better than sex mascara - u této řasenky už důvěrně vím, že na moje řasy to není to pravé ořechové, ale přesně vím, kterou kamarádku s ní potěším :)

Make Up For Ever rtěnka Artist rouge (odstín 401) - jestli mám pro něco slabost, tak jsou to pidi mini rtěnečky! Někdy si říkám, že by mi bohatě stačily jen mini verze a bylo by to tak akorát! MUFE rtěnky mám moc ráda a jsou skvělé, takže opět skvělá volba tvůrců boxu.

Benefit They´re real mascara - tuhle řasenku naopak ale miluju a rozhodně jí využiju :) Je to taková klasika, stejně jako Too Faced řasenka, kterou spousta lidí miluje, ale moje řasy jsou vhodnější právě spíš pro tuhle od Benefitu.

Sephora Cream lipstain (odstín 13) - v tomhle případě sáhli tvůrci po osvědčeném produktu ve velice oblíbeném odstínu. Jeden čas byla fuška ho vůbec sehnat a byl všude vyprodaný, protože odstínově je to boží nude-růžová barva, který mě osobně maximálně vyhovuje. Dávám si ho do šuplíku s náhradníky, protože mám teď jednu rtěnku v tomto odstínu akorát načatou, ale myslím, že vybrali odstín výborně.



Caolion Hot & Cool pore pack duo - toto duo mám doma v plném balení a teď mi tak dochází, že jsem vám ho ještě asi neukazovala. Ale chtěla bych mít nějaký článek týkající se mého boje s rozšířenými póry a právě tento produkt tam určitě nebude chybět. První část masky zahřeje pleť a díky tomu se póry otevřou a pročistí a ve druhém kroku se nanese osvěžující maska, která póry stáhne a uzavře. 

Too Cool for school Egg body butter - další super rozkošné mini balení, které bych nejraději dala do koupelny domečku pro panenky (jen kdybych nějaký doma měla :) Tělové máslo s boží vůní má velice příjemnou texturu a po prvním namazání mám chuť si koupit plné balení! Takže si slibuju, že jakmile dodělám nějaké tělové mléko nebo máslo, co mám teď načaté, tak si ho koupím :)

Dr.Jart+ Water drop (30ml) - tenhle krém mě zaujal už na tiskovce Sephory a strašně jsem ho chtěla vyzkoušet. Měl by být ideální na léto, protože je lehký a pleť nezatěžuje. Uvidíme jaký bude!

Skinfood Black sugar scrub (10g) - peeling, jehož hlavní složkou je černý cukr, vážně krásně sladce voní a mám chuť se do něj zakousknout. Dávám si ho rovnou do koupelny a hned ho vyzkouším :)





Tony Moly Earth beauty bubble mask sheet - stejnou masku jsem si nedávno kupovala do mého maskového testu, ale ještě jsem jí nestihla vyzkoušet a jsem ráda, že mám další a budu mít možnost jí vyzkoušet vícekrát a utvrdit se ve svém názoru :) Maska je peelingová a měla by pleť čistit pomocí jemných bublinek. Měla by být vhodná pro mastnější pleť, protože bublinky na sebe vážou přebytečný maz, odumřelé kožní buňky a nečistoty.



Loewe Aura Loewe floral vůně (15ml) - u této vůně jsou moje čichové buňky zatím trochu na rozpacích. Na jednu stranu se mi ve vůni líbí oblíbený jasmín, ale je celkem dost květinová a to není vždy úplně můj šálek kávy. Dám jí ještě šanci, ale teď na jaro mám asi zatím oblíbence jinde.

Rexaline Line killer x-treme eye corrector - s touto značkou mám zatím jen pozitivní zkušenosti, takže se těším, až krém vyzkouším. Krém by měl redukovat jemné vrásky ale i kruhy pod očima a hydratovat. A to zní jako dobré kombo :)

Eisenberg Moisturizing fluid cream - velice drahé a luxusní produkty této značky u mě nikdy extra nebudily zájem, ale když píšou, že je to ideální podklad pod make-up, tak ho chci zkusit a dát mu šanci. V nejhorším ho dám manželovi a budu tvrdit, že je to další pánská verze, co dostal na vyzkoušení :)



Jako vždy nechybí ani letáček s podrobnými detaily a informacemi o produktech




Celkově tedy velká spokojenost s obsahem boxu a myslím, že za vyzkoušení vážně stojí! I když už některé produkty z boxu znám nebo je mám vyzkoušené, tak si myslím, že spousta z vás to tak třeba vůbec nemá a ráda zkouší i dražší produkty v této formě. Minulé vydání ve spolupráci se Sephorou mělo velký úspěch a bylo dost rychle vyprodané, takže jestli vás toto zaujalo, tak asi dlouho neváhejte, protože by se na vás nemuselo dostat. 

Pokud rády zkoušíte dražší produkty a buď nechcete utrácet za plná balení nebo prostě jen rády experimentujete s novinkami a těší vás zkoušet pořád něco nového, tak pro vás box rozhodně bude. Nebo se můžete domluvit třeba s kamarádkou a objednat si ho napůl a o obsah se podělit. Já se určitě podělím a kamarádky budou mít radost :)

Jak se vám toto vydání líbí? Zaujalo vás a přemýšlíte nad jeho koupí? :)

*

19 komentářů:

  1. Keby som tento box dostala, tak sa neurazim 😁 ale nemam v plane si ho kupit.

    OdpovědětVymazat
  2. Box mě zaujal moc, ale je pro mě docela drahý :(.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Box vypadá moc pěkně, jen škoda, že 5 produktů je totožných s tím loňským, který už jsem měla a některé z těch produktů jsem ještě ani nestihla načnout.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tento box vypada naprosto skvele, myslim si ze boxi ve spolupraci se sephorou jsou stejne nejlepsi :D kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyby mi ho někdo taky dal, tak bych se nezlobila, ale nemám v plánu si ho někdy koupit, přijde mi to nechutně předražené.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy,
    box se mi líbí a je docela povedený :) Bohužel bych několik věcí z něho nevyužila, takže je pro mě zbytečný :) Ale jsem ráda, že Marie Claire dělá takové pěkné boxíky a hlavně že dopředu víme, co bude obsahem :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Už som nad ním rozmýšlala, ale neviem, stále ma odrádza tá cena.. každopádne, najviac ma v ňom zaujali kórejsk produkty, mám nejaké doma a som s nimi veľmi spokojná!:) ani Too faced riasenkou by som nepohrdla:)

    Saja Frey

    OdpovědětVymazat
  8. Obsah vypadá zajímavě, už jen díky tomu, že bych měla možnost vyzkoušet něco nového, dražšího.

    OdpovědětVymazat
  9. Je pěkný, ale investuji spíš do něčeho jiného. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Obsah je zajímavý, jsou to samé kvalitní věci, bych řekla, ale nic z toho nějak extra urgentně vyzkoušet nepotřebuji, takže jsem odolala.

    OdpovědětVymazat
  11. Maska a Cream Lipstain se mi líbí, stejně tak řasenka od Too Faced! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Box mě dost zaujal, ale je opravdu na mě moc drahý. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám dneska tak blbý den, že jsem si boxík objednala, i když jsem si říkala, že moc nakupovat a utrácet nebudu...

    OdpovědětVymazat
  14. Box je lakavy, bohuzel cenove nedostupny. Urcitym plusem je, ze obsah boxu je predem znam.

    OdpovědětVymazat
  15. Me se box moc libi, uz jsem objednala, a hned dva, jeden pro me a druhy pro segru :)

    OdpovědětVymazat
  16. Me box zaujal! Uz se tesim, az prijde :)

    OdpovědětVymazat
  17. Musím říct, že tentokrát se výběr povedl snad ještě lépe než u předchozího boxu

    OdpovědětVymazat
  18. Je dost drahý za půlku bych ho brala;)

    OdpovědětVymazat
  19. Tentokrát se mi box líbí víc,bohužel je pro mě drahý😢Ale Better then sex bych rozhodně někdy chtěla vyzkoušet💕

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)