pondělí 1. května 2017

Takový byl... duben 2017

Kdybych měla vypíchnout jen jednu skvělou věc, která mě v dubnu potkala, tak je to rozhodně to, že jsem se stala už trojnásobnou tetou. Malý a rozkošný přírůstek do naší rodiny pohnul se srdci a mírou dojetí všech mých blízkých a já od té doby přemýšlím, co malé princezně koupím, až jí přijedeme příště navštívit a jak si jí zase pochovám :) Duben přinesl ale i pár těžkých dní, přesně těch, při kterých chcete házet porcelánovým servisem proti zdi a nahlas křičet. Nebo někoho strašně moc bouchnout nebo mu do obličeje chrstnout horký kafe :) Možná to znáte, občas se prostě nedaří a člověk by nejraději odjel na druhý konec světa. Pak se ale zase uklidním a přijdou skvělé věci, zprávy, potvrzení i výkresy, na které čekáte a všechno je zase v harmonii. A když ne, tak ty talíře o zeď házíme spolu s manželem a u toho se smějeme (a když ani tohle nepomůže, tak nová rtěnka nebo tvářenka člověku na chvíli ten úsměv na tváři taky vykouzlí :)

I když v dubnu nebylo článků tolik, tak některé z nich byly trochu delší a náročnější na přípravu, tak snad jsem vám to alespoň tímto vykompenzovala :) A o čem jste si tedy mohly v dubnu přečíst?



V dubnu na blogu nechyběly samozřejmě novinky a něco málo i z nákupů a taky další kosmetická trojka. Konečně jsem se dostala k updatu vlasové i pečující rutiny a doufám, že jsem tím zodpověděla na většinu vašich dotazů, které se právě této tématiky týkají :) V kategorii článků HOT or NOT se tentokrát objevily novinky značky NARS a Make Up For Ever a také jsem vás seznámila se skvělou značkou the Ordinary, která vaší peněženku nezruinuje a určitě v budoucnu čekejte pokračování s dalšími produkty :) Konečně jsem dodělala dlouho slibovaný článek s textilními maskami a už teď začínám pracovat na jeho pokračování, takže díky za vaše úžasné ohlasy a další tipy na super značky masek. Prozradila jsem vám, díky čemu mám teď hezčí nehty a také jsem vám ukázala skvělé a levné kosmetické produkty. Ukázala jsem vám několik dalších splněných přání z mého wislistu a také vám vysypala svojí kosmetickou taštičku a prozradila, bez čeho nedám ani ránu. Zrekapitulovala jsem svou aktuální řasenkovou situaci, nezapomněla jsem ani na beauty oblíbence a také jsem konečně zas vysypala do popelnice všechny dopotřebované produkty.






Lifestyle


Jsem ostuda, protože jsem nestihla nafotit věci do lifestylového okénka, ale nebojte, já to nějak spojím a to další bude výživné :) Holt ne vždycky je na všechno čas a prostor...



Akce


Ta úplně poslední, která se v dubnu konala, byla až ve Vídni, kam mě pozvala DM drogerie a ze které si report se spoustou novinek můžete připomenout ZDE.




V novém obchodu Kiehl´s v Palladiu se na začátku dubna přestavovala nová hydratační maska, kterou plánuju porovnat s jinou (podobnou) maskou, kterou už doma mám asi 2 nebo dokonce už 3 měsíce a o které jsem vám ještě vůbec neříkala a zatím nebudu, ať máte nějaké překvápko :)



A stihla jsem ještě oslavu 25.narozenin oblíbené kokosové sladkosti Raffaello :) A to bylo všechno!



Co se za duben přihodilo vám a co všechno jste stihly? A jako vždycky budu moc ráda, když mi dáte vědět, co vás v dubnu na blogu bavilo nejvíc a o čem si chcete přečíst v květnu :)

A nezapomeňte sledovat instagram @rendyordinarylife , kde se už brzy objeví soutěž :)

12 komentářů:

  1. Nejvíce mě bavily updaty rutin a novinky.:-)
    Těším se na další měsíc, který bude určitě opět plný skvělých recenzí. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mna v aprili najviac u teba bavili spotrebovane produkty a lacne kozmeticke produkty ;) Rada by som si precitala recenziu Morphe 35T paletky.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvice me bavi urcite beauty! :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Teda když to takhle zrekapituluješ, tak bych určitě netvrdila, že nebylo v dubnu hodně článků! Opravdu Rendy klobouk dolů! 🙂 Tvé články jsou vždy výstižné, výživné a zkrátka úžasné! 🙂 Moc ti děkuji za tvoji konzistentní tvorbu! 🙂 A přeji krásný den 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já jsem stihla překvapivě spoustu cestování, a už se těším na life stylové okénko. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj. Tak ako vidím apríl si si určite užila 😊 Ja som si tento mesiac tiež užila, škoda len že tak rýchlo zbehol. Najviac ma teší že sme sa s mojou naj kamoškou pomerili a že sme zase kamarátky 😉

    OdpovědětVymazat
  7. článek se mi moc líbil a bavil. Líbí se mi, jak jsi to celé pojala, počínají radostnou zprávou o miminku.:) Takový malý zázrak je vždy skvělý.:) Mně to rozplývání čeká na podzim, až teta porodí.
    Na článek o Vídni mrknu později. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Rendy,
    já jsem si duben maximálně užila! Změnila jsem lehce barvu vlasů, užila si s přítelem několik dní v Londýně a vychutnali jsme si úplně boží večeři! V květnu očekávám spoustu dalších skvělých momentů :)

    OdpovědětVymazat
  9. Lifestyle mi trochu chyběl, to je pravda takže se moc těším na další článek (y) a jinak moc se mi líbil článek o the Ordinary, i když je teď téhle značky všude hodně, tvůj názor mě moc zajímal

    OdpovědětVymazat
  10. Takhle si teda nepředstavuju málo článků, řekla bych, že dobrý, já jsem si početla a stačilo mi to. Skvělá práce jako vždy. Těším se na kosmetické propadáky, pár jsem jich za duben totiž taky vyzkoušela, tak jsem zvědavá, co tam budeš mít ty...

    OdpovědětVymazat
  11. Chtela bych Ti pogratulovat k neteri :-) Nejvice se mi libi clanek o novinkach a clanky o kosmetickych rutinach.

    OdpovědětVymazat
  12. Me se nejvic libil clanek s novinkami. Rafaelo oslava musela byt super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)