středa 31. května 2017

Takový byl... květen 2017

Tak konečně mám trochu pocit, že se během května spousta věcí obrátila k lepšímu. Trochu to všechno trvá, ale snad je našlápnuto k tomu, aby byl zbytek roku jen lepší! Venku je konečně krásně, začínám cítit léto ve vzduchu a ta nejlepší část roku je před námi! 
A navíc je to dneska přesně 6 let, co jsem tento blog založila! Letí to, co? :) Takže díky všem, co se sem vrací i po letech, zapojují se do debat pod články, doporučují mi své oblíbené produkty nebo mě varují před těmi špatnými. Díky za vaší úžasnou podporu, zprávy a to, že vás baví ty moje kecy číst :) Jste nejlepší!

A co všechno jsem tedy v květnu stihla a co se objevilo tady na blogu?

I letos je mi ctí být znovu v porotě Cosmo Beauty Awards. Do hlasování se můžete zapojit i vy a nominovat své top kosmetické oblíbence a navíc každý měsíc vyhrát spoustu kosmetiky, tak mrkněte na jejich web - KLIK.

Spolu s webem DEJ MI DÁREK jsem vytvořila beauty kolekci produktů, které by vám chybět určitě neměly, tak se taky můžete mrknout ZDE. Nebo se jen inspirovat mým wishlistem, který tam už několik let mám a stále ho doplňuju novými přánáními :)





Začátkem měsíce jsem vám ukázala oblíbenou kosmetiku svého manžela a taky vám dala tip na levné a skvělé oční stíny. Ne všechno je ale vždycky skvělé a od toho je tu článek s kosmetickými prodpadáky, kde vám ukazuji produkty, které mi nevyhovují nebo nejsou podle mě dobré. Ze série "moje sbírka" jsem vám ukázala produkty Marc Jacobs a také jsem vám prozradila, proč jsem si oblíbila tekuté glitry Stila. Vyšel další Marie Claire beauty box, který byl tentokrát ve spolupráci se Sephorou a také jste si mohly zasoutěžit o novou paletku stínů od Clarins. Prozradila jsem vám, na jakých lacích na nehty si ulítávám, taky jsem porovnala hydratační masky a po dlouhé době se zapojila do TAGu, kde ukazuji nejlepší produkty různých značek. Nechyběly ani kosmetické novinky, nákupy z americké Sephory a samozřejmě i oblíbenci měsíce. Plus jsme se podívaly na velice povedenou paletku od Urban Decay.











Lifestyle


Lifestylové okénko se tentokrát objevilo a můžu slíbit, že to další už pomalu klepe na dveře a brzy bude pokračování. Nechyběl ani menší nákup z Primarku a Ikea, ve kterém se můžete také inspirovat samými pěknými věcmi :)










AKCE



M.A.C mi splnil jeden z mých dlouholetých snů a pozval mě na vystoupení Cirque du soleil. Bylo to neskutečné, krásné a dechberoucí!



Haagen-Dazs pořádal workshop, na kterém jsme si mohli vytvořit zmrzlinový pohár podle našeho gusta! A co je lepší, než tuna zmrzliny, ovocné pugéty a spousta různých dobrot v parném dni? :)







A konečně jsem se dočkala i první opalovačky a odstartovala tak velké testování opalováků, o kterých vám pak napíšu svoje dojmy! :)




Co jste v květnu stihly vy? A co vás na blogu bavilo nejvíce a na co se mám zaměřit v červnu? :)

10 komentářů:

  1. Už dlouho jsem se tesila az udelas tento tag :) Ja mela v kvetnu maturitku a jsem rada ze si konecne muzu uzivat nastavajici leto bez uceni :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mna by potesilo keby bolo na blogu viac drogerkovej/affordable kozmetiky.
    A gratulujem k 6. blogonarodeninam 😘😉😁 Ja ta citam pravidelne kazdy den uz cca 5 rokov. Neskutocne 😂

    OdpovědětVymazat
  3. Mně květen nějak moc rychle utekl, ani se mi nechce věřit, že zítra už je červen, to už pro mně bývá vyloženě letní měsíc, tak snad se po stránce počasí povede:-) Těším se na dojmy z opalováků a budu se těšit, jestli stejně jako v minulých letech bude článek s oblíbenými letními sprchovými gely:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě od tebe nejvíc baví lifestyle, kosmetické novinky různých značek a taky představování značek ne tolik profláklých, hlavně pečujících.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíce mě baví lifestyle, novinky a tvoje "sbírky". :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Najviac sa mi tento mesiac páčili prepadáky. Ja som tento mesiac mala celkom super a teším sa na ďalší. Hlavne na slnko a teplo 😉 Pomaly ale isto sa už blíži aj moja dovolenka, ktorá bude ina ako som si ju predstavovala ale aj tak sa veľmi tesim. Práve dneska mám v pláne rezervovať hotel a pomaly sa musím pozerať po oblečení na túry 😉

    OdpovědětVymazat
  7. Květen pro mně byl hlavně o cvičení a pilování nejrůznějších detailů pro soutěž, na kterou jedu zítra. Plus jsem byla 2 týdny nemocná :) takže jsem do školy moc nechodila... 😏

    OdpovědětVymazat
  8. mě snad někdy stačí jen se koukat na ty tvoje fotky :-) určitě by měl ale zajímal nějaký ttip na výdrž makeupu v létě, případně jak vypadá tvůj makeup do parného dne...jasně, nejlepší je žádný, ale do práce to přece jen trochu chce :-D

    OdpovědětVymazat
  9. toto shrnutí na závěr je skvělé, zvlášť, když některý měsíc je hektičtější a není čas tě pravidelně sledovat blog. Takto zjistím, co mi uniklo, neuniklo, co bych si chtěla vlastně ještě přečíst ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, na ten článek o opalovácích se těšim :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)