sobota 27. května 2017

Ukaž to nej TAG | nejlepší kosmetika různých značek

Strááášně dlouho jsem se nezapojila do žádného tagu, ale nedávno mě v jednom označila Martina, kterou můžete znát z jejího youtube kanálu jako Kocourkovy dobroty a kosmetika. Tak jsem si řekla, že se zamyslím nad tím, jaké jsou nej produkty některých značek, které ráda používám. Rovnou říkám, že jsem nebyla schopná vybrat jen jeden od každé značky a i ty tři jsou často strašně málo! A samozřejmě to neznamená, že od určité značky nemám ráda i další produkty, ale chtěla jsem se držet stejného počtu a snažila jsem se vybrat ty úplně nejvíce používané a milované produkty.

Myslím, že většinu už z blogu znáte a část z nich si možná ještě pamatujete z článku Kosmetika roku 2016. Vybírat bylo vážně těžké, ale snad jsem na nic zásadního nezapomněla. Označovat nikoho dalšího nebudu, ale jestli se chcete zapojit, tak mi určitě pak pošlete odkaz na váš článek a moc ráda se podívám :) Hrozně mě baví to porovnávání ostatních, kdy zjišťuju, jaké produkty mají u jednotlivých značek nejraději :)





BENEFIT 

řasenka Roller Lash - tvářenka Dallas (jejich tvářenky obecně) - Gimme Brow 





TOO FACED


podkladová báze Shadow insurance - tekutá rtěnka Melted Matte - paletka stínů Sweet Peach (nebo čoko paletky)






M.A.C


rtěnka Liptensity - rozjasňovač Extra dimension skinfinish - řasenka Extended play lash





CATRICE


make up HD Liquid coverage - oční stíny Liquid metal - korektor Liquid camouflage 




SEPHORA 


tekutá rtěnka Cream lip stain - Jumbo pencil voděodolná tužka na oči - Dlouhodržící rtěnka 






URBAN DECAY 


Vice rtěnka - paletky očních stínů (většina z nich) - tužka na oči 24/7 Glide-on 





NARS

paletka stínů Loaded - tvářenky (oblíbený odstín je Deep Throat) - korektor Radiant Creamy concealer





KAT VON D 


tekutá rtěnka (odstín Mother) - oční stíny Metal Crush - oční linky Tattoo liner





MAKE UP FOR EVER 


tužky na oči Aqua XL - make-up Mat Velvet - podkladová báze pod make-up Step 1





NYX


HD finishing pudr - Eyebrow gel - oční stíny (odstín Mermaid)




MAYBELLINE 


rozjasňovač Master strobing stick - řasenky (nejvíce oblíbená je Colossal volum) - make-up Fit me matte poreless






BOBBI BROWN


řasenka Smokey eye mascara - krémové stíny Long Wear cream shadow - rtěnka Luxe lip color






CLARINS 


Lesko-balzám na rty Instant light Lip perfector - make-up Everlasting foundation - fixátor řasenky Double fix mascara






ESTÉE LAUDER 


make-up Double Wear - "želátka" aka rozjasňovače (nejčastěji v letní kolekci) - stíny v tužce Magic Smoky







TREND IT UP 

gel na obočí Brow gel filler - rozjasňovač Natural radiant highlighter - laky na nehty (prakticky všechny)





BOURJOIS


make-up Heathy mix - rtěnka Rouge edition - korektor Radiance reveal






BIODERMA


micelární voda Sensibio H2O - Sebium sérum (péče na akné) - čistící gel Sensibio




DERMACOL 


řasenka Devilash - odlakovač na nehty Express - Ultra black dipliner oční linky





RIMMEL


make-up Lasting finish - laky na nehty - rtěnky Kate 



LUSH 

šampuk Jumping Juniper - tělový peeling Rub Rub Rub - mýdlo Honey I washed the kids



Když byste si měly vybrat jednu značku a vaše top nejoblíbenější produkty od ní, jaké by to byly a proč? :) Máme nějaké oblíbence stejné? :)

16 komentářů:

  1. Super clanok. Zaujimalo by ma este viac drugstore/affordable znaciek 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Znám laky od Rimmelu, taktéž miluju :) Šampuk jsem měla taky, ale moc mezi nimi nevidím rozdíl, takže si kupuji pokaždé jiný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sebium sérum od Biodermy se chystám na tvé doporučení objednat:) Díky tobě už mám doma gel a micelárku ze stejné řady a nic jiného nepoužívám,stejně jako Pantene šampon :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mezi Catrice si zařadila i make-up HD Liquid coverage, takto už ho bez pochyb můžu koupit. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Máme stejné oblíbence od Rimmelu, Catrice a Dermacolu, ostatní značky zase tolik nebo třeba vůbec (což je případ třeba Kat Von D) probádané nemám. Řasenka Colossal Volum je fajn, mám ji ráda a nic špatného na ni říct nemůžu, ale Lash Sensational mám přece jen ještě o něco raději. A a ten nový make-up Fit Me jsem si včera koupila, tak jsem na něj opravdu zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  6. Některé oblíbence máme stejné třeba Rimmel lasting finish , catrice camouflage, a makeup Catrice, sephora lip stain, vyzkoušet bych chtěla nyx pudr a barvičku na obočí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Benefit tvarenky, mac rtenky, UD paletky a tvarenky, rtenky :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Od Catrice mám make-up i korektor, akorát mono stíny jsem ještě nezkoušela.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je perfektní článek! :) Co máme stejné je makeup od Rimmel a laky od Trend it up :) I celkově Biodermu, ale to používám zelenou řadu. :)

    OdpovědětVymazat
  10. jako tohle bych v životě nedala...vybrat nejoblíbenější produkty, nedejbože nejoblíbenější značku...mám toho ráda tolik

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se mi líbí, jak jsi to rozdělila vždy do trojic:)

    Danny
    http://denik-doe-lovera.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Rendy,
    opravdu pěkný výběr! Nevím, jestli bych si zvládla vybrat jednu značku a nej produkty. Ale když se nad tím tak zamyslím, tak jako značku bych asi volila UD. Mají skvělé paletky očních stínů, řasenku bych si taky u nich vybrala a rtěnky mají taky super, no a ještě i tvářenky. Takže to by byla moje volba :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Moc fajn přehled, skoro v každé trojce u jednotlivé značky je od nich i můj nej výrobek.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ako vidím niektorých obľúbencov máme spoločných. Hlavne Tf,catrice, UD a Sephora

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, temhle článek mě fakt baví :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ve spouste vecech se shodneme, nektere produkty ale neznam a rozhodne super strucne tipy.. diky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)