neděle 21. května 2017

USA Sephora haul

Člověk ani nemusí vytáhnout paty z domova a jednoho dne mu na stole přistane taška z americké Sephory plná úžasných věcí. Teda nestává se to, pokud vaše kamarádka neletí na dovolenou za oceán a není tak moc hodná, že souhlasí, že se kvůli vám v místní Sephoře zastaví a něco vám doveze. Takže jsem si vytvořila wishlist, dala jí ho spolu s mojí klubovou kartou a doufala, že alespoň jednu věc ze seznamu budou mít. Tentokrát jsem měla velkou kliku a kamarádka narazila na dobře zásobenou pobočku a měli valnou většinu mého seznanu, jupí :) A když mi pak blikla zpráva, že je kamarádka zrovna v Sephoře a paní prodavačka hází do košíku spoustu věcí, tak moje srdce zaplesalo a doufala jsem, že tam hází všechno z mého seznamu :)

Na stories jsem vám už část toho ukazovala (omlouvám se, že jsem to nakonec nestihla dokončit, ale musela jsem běžet), ale ne všechny z vás mají instagram a sledují mě tam. Jestli ho ale máte a nesledujete mě, tak byste to měly rychle napravit :) Najdete mě tam jako @rendyordinarylife. Teď tedy přejděme k tomu, co jsem si přála a co se jí podařilo sehnat a dovézt. A způsobit mi tím menší Vánoce už v květnu :)



Make-up houbička Sephora Cake and Bake má mezi všemi Beauty blendery a ostatními houbičkami trochu neobvyklý tvar, ale Manny MUA o ní ve videu mluvil moc pěkně a jelikož nestojí moc, tak jsem si řekla, že jí vyzkouším. Uvidíme, jestli Manny nekecal :)



Pore Vanishing stick od Estée Edit jsem chtěla už strašně dlouho a zatím mi ho nikdo z kamarádů nedovezl, protože byl neustále vyprodaný. Patří také mezi velice oblíbené a chválené produkty a jsem zvědavá, jestli mi vyzmizíkuje póry a zmatní pleť :)



Jestli něco na americké Sephoře miluju, tak jsou to jejich Favorites sety miniatur. Pravidelně jejich nabídku obměňují a také jsem doteď měla docela smůlu na to, že byly často vyprodané. Mají sety dekorativky, parfémů nebo tělové péče a je super, že si člověk může osahat a vyzkoušet dražší značky v menším balení (což často stačí). A když jsem viděla tuhle pusinkovou krabičku s názvem Give me some nude lip, tak jsem věděla, že je to pravé ořechové, co chci vyzkoušet :)




O této černé tyčince FrXXXtion stick exfoliating cleanser od Tarte jsem také slyšela samá pozitiva, ale už si nepamatuju, u koho jsem ji poprvé viděla :) Tyčinkou přejede několikrát obličej, prsty nános rozmasírujete a pleť by měla být vyčištěná a díky jemným částečkám i "obroušená". 


Co jsem si obrovsky přála a moc chtěla, už když jsem jí viděla na fotce, byla jednorožčí Tarte řasenka Lights, camera, lashes. Právě tato holografická kolekce se teď hojně objevuje na youtube a mluví se o ní, ale pro mě byla numero uno právě řasenka. Klasicky se prodává v tmavě fialovém balení (můžete jí vidět níže v setu miniatur) a přiznávám, že v tom obyčejném balení mě tolik nebaví. Tohle je přesně případ toho, jak dokáže obal manipulovat vaší mysl a na základě něj po něčem prahnout :) A i kdyby ta řasenka byla úplně na prd (což doufám, že nebude), tak jí nikdy nevyhodím a nechám si jí někde vystavenou :)



Aby těch zmatňujících a rozostřujících tyčinek nebylo málo, tak jsem chtěla vyzkoušet i Blur stick od Milk make-up. Je vtipné, že před rokem, kdy jsem v USA byla, mě tato značka vůbec nebrala. Byla poměrně nová a kolem jejich stojanu jsem prošla bez většího zájmu a nic mě nezaujalo. A utekl rok a pořídila bych toho víc, ale reálně využiju nejvíce právě tuto tyčinku. Jsem zvědavá i na porovnání s Estée Edit tyčinkou a dám vám vědět, jestli ten hype okolo je podle mě oprávněný :)



A úplně poslední položkou byl tento set Mothers nature´s miracles od Tarte. Jak jsem psala výše, tak právě tyto sety miluju a chtěla jsem vyzkoušet nějaké jejich produkty. Na wishlistu jsem měla i jejich rtěnku Color splash lipstick, ale protože měli set, tak bylo zbtečné jí kupovat ve velkém balení a toto malé bohatě na vyzkoušení stačí. Hodně jsem chtěla vyzkoušet i jejich Maracuja oil, který je v setu v rozkošném malém balení a něco dalšího z jejich pečující řady, což se mi také splnilo. Kéž by i u nás byly podobné sety miniatur různých značek mnohem více rozšířené, protože u spousty produktů člověku stačí jen miniatury, které je i tak někdy těžké vypotřebovat, když má doma člověk x dalších balení :)






Tímto bych ještě jednou chtěla moc kamarádce poděkovat, protože vím, že mě sleduje a blog čte :) Není to samozřejmost, aby někdo šílené beauty blogerce sháněl kosmetiku a pak jí ještě vezl přes půl světa domů, takže si toho moc vážím a miluju každého, kdo něco takového pro mě udělá :)

U nás se sice stále objevují nové značky a ta dostupnost se rok od roku lepší, ale třeba Tarte u nás stále nikdo nemá a těžko říct, jestli někdy bude mít :)

Každopádně by mě zajímalo, jestli si o některém z produktů chcete přečíst někdy v budoucnu více? Je mi jasné, že někdo nemá rád, když se píše o věcech, které se u nás nedají normálně sehnat a chce to trochu více námahy, ale věřím, že se mezi vámi najdou i ty, co třeba cestují a často si něco kupují v zahraničí, tak mi dejte vědět váš názor. Myslím, že o Essence nebo Rimmel píše každá druhá beauty blogerka a já bych vám ráda přinášela trochu pestřejší repertoár :)

22 komentářů:

  1. Značka Tarte sa mi v poslednej dobe nesmierne zapáčila, vždy ju obdivujem na Instagrame :) Krásne úlovky!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju a já tě v koutku duše prosila o recenzi na Blur stick od Milk make-up - a ty to teď máš a recenze snad bude :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tarte kosmetika me strasne zajima, tak snad nekdy bude k sehnani i tady :) kasparova_zdenka@szas-ostrava.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně bych ocenila recenzi na všechny produkty, ale především na značku Tarte. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Od Tarte by som najradsej vyskusala ich licenku a ten set Give me some nude lip vyzera uzasne 😍

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych si taky moc přála, aby se dal Tarte koupit u nás, ach... Určitě by mě tvoje názory na všechny úlovky zajímaly. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já jedu v červenci do Kanady, tak doufám, že tam od Tarte něco seženu. Na instagramu sleduji značku už nějakou dobu. Doufám, že bude nějaká recenze na produkty, abych věděla, na co se mám případně zaměřit :) Jsem ráda, že děláš recenze i na to, co se u nás nedá koupit.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná nadílka:-) Mně by hodně zajímal Tvůj názor na Blur stick od Milk Make-up.

    OdpovědětVymazat
  9. Všetko vyzerá tak úžasne! Tie obaly sú rozkošné :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  10. Rozhodně bych uvítala článek o Tarte💕

    OdpovědětVymazat
  11. Rozhodně bych uvítala článek o Tarte💕

    OdpovědětVymazat
  12. Recenze na kosmetiku z Ameriky by mi vůbec nevadila, několikrát za rok tam vždy někdo z rodiny nebo kamarádů jezdí, tak bych alespoň měla inspiraci, co si nechat přivézt, ptž zahraniční youtubery moc nesleduji.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tarte kosmetiku bych si přála hrozně moc vyzkoušet :) vybrala sis krásné věci ;)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  14. Krasne veci, doufejme, ze se znacka Tarte objevi jednou i u nas.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ta krabička miniatur vypadá skvěle, a houbička na makeup by také stála za vyzkoušení, jinak moc krásné fotky:-)

    OdpovědětVymazat
  16. já teda ráda čtu i o produktech, které třeba nejdou sehnat...člověk prostě nemůže mít všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Rendy,
    všechno vypadá fakt skvěle! Pokud to vyjde, tak se do USA příští rok dostanu a upřímně se asi budu bát tam do Sephory vejít abych si pak nemusela kupovat další kufr :D :D Je škoda, že spoustu věcí se k nám vůbec nedostane a ani není možnost si to objednat. Ale s tím se holt budeme muset smířit a občas slintat nad videi zahraničních blogerek :)

    Martina

    OdpovědětVymazat
  18. Tie setíky sú úžasné a jednorožčia riasenka rulezz! :) Určite si rada prečítam aj o značkách, ktoré s najväčšou pravdepodobnosťou nikdy nevyskúšam...
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  19. Oh, toľko krásnych vecičiek! Sephore sa ťažko odoláva :)

    Pozývam ťa na Giveaway o výrobky značky Dermacol! : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  20. Taky jsem pro rozšířit si obzory, nikdy nevíš, kdy se to bude hodit... ;-)

    OdpovědětVymazat
  21. Tento nákup som už videla u teba na instagrame a veľmi ma zaujal. Určite budem rada ak urobíš recenziu na tieto produkty aj keď u nás nie su dostupne. Keď človek chce dokáže si zohnať všetko aj keď si musí napr. trošku priplatiť.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)